środa, 1 kwietnia 2015

Zasad brak







Witam Was serdecznie

Bloga piszę już ponad rok, przez ten czas duuużo się nauczyłam, "naobserwowałam" i "nawyciagałam" wniosków.

Otóż :
-klasyka i minimalizm to nie jest to co w każdym przypadku uratuje sytuację, "odrobina" szaleństwa jak najbardziej wskazana,
-"umiejętne" łączenie stylów zawsze się obroni
-kolory, kolory i jeszcze raz kolory,
-no i nie można zapomnieć o wzorach, kto powiedział że krata z paskami i kropkami wygląda źle.

Więcej znaczy idealnie!!!

Dzisiaj zestaw potwierdzający wszystkie moje stwierdzenia.
Doskonałe połączenie klasyki ze sportową elegancją, do tego odpowiednia ilość koloru troszkę wzorów iiiii.. nieskromnie powiem jest, BEZBŁĘDNY!!!.

No powiedzcie sami czyż nie wyszło perfekcyjnie???? 

Zapraszam:))













Jestem sobą zachwycona, od dzisiaj zmiany, koniec z minimalizmem, prostotą i klasyką.

Witaj "Nowy stylu"!!!!!



Sweter-Solar
Spódniczka-nn
Golf-Simple
Koszula-Centaur
Naszyjnik-Zara
Buty-pożyczone od koleżanki, troszkę za duże, ale jak się chce stylowo wyglądać
to rozmiar nie jest ważny:))
Torebka-Kazar
Pa, pa...

Jakiekolwiek jest źródło mej głupoty, jeszcze się nie wyczerpało.

37 komentarzy:

  1. Fantastyczny zestaw pierwszokwietniowy;);)
    Lubie Cie za ten dystans do siebie i poczucie humoru:)
    A jak najbardziej serio - ja osobiscie nie mam nic przeciwko lamaniom zasad w modzie, i jesli zobaczylabym na ulicy TAK ubranego ogladnelabym sie za nim z usmiechem!
    Pozdrawiam Cie serdecznie Agus - milego dnia:) Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:))))
      A co do spotykania na ulicy "Tak" ubranych osób, mam takie samo zdanie jak Ty:)
      Całuję pierwszokwietniowo:*

      Usuń
  2. Nooo nieee, a już prawie dałam się nabrać! Prima aprilis :D Ale wyglądasz czadowo i tak :))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Aga, szok! Ty w takim stylu! Ty taka ... klasyczna, tak zaszalałaś??? NO REWELACJA !!!! wreszcie się otworzyłaś, witaj nowa TY! :)))
    I szalej nam koniecznie!

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż kobieta zmienną jest:)))))
      Dzięki Madziu:))))))))

      Usuń
    2. Aguś, a Ty nas nie wkręcasz? ;) czy to tak na Prima aprilis? Ha,Ha,Ha :D

      Usuń
  4. hahahha zaszalałaś
    cóż....na pewno nie będziesz niezauważona :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno przejść niezauważoną:))))
      Taki los:)))))))

      Usuń
  5. Hahahh bujać to my nie mnie ... Poza pewnà przesadą w twoim stroju to wszystkie zasady które napisałaś są prawdziwe .....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem prawdziwa, nie mogę bujać:)))))) Nad przesadą popracuję.

      Usuń
  6. ;D Zestaw idealny na dzisiejszy dzień

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, bardzo w Twoim stylu ten zestaw;-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahahaha ale mi humor poprawiłaś ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. hahaha Aguś, pierwsze zdjęcie mnie zmyliło i byłam pewna, że mimo mixu wzorów, który jest przezcież dopuszczalny, masz na nogach eleganckie pantofelki ... A tu szok ! Boska jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ha!ha! Nie dam się nabrać Aguś, znam Cię, klasyczna dziewczyna z zasadami a tu - szaleństwo! W czapeczce bardzo Ci ładnie...pozdrawiam...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo kolorowo, zaszalałaś :D
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  12. haha zajebiście to wygląda, ale nie wiem czy bym się odważyła tak wyjść na ulicę ;) Jesteś The best !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę się odezwać! Stylizacja szalona,ale te pozy na ostatnich fotkach!No,szacun ,żywcem wyjęte z wielu insta ,nawet sama kiedyś próbowałam czy są takowe, fizjologicznie możliwe do wykonania i to jeszcze na ulicy.Podziwiam ,za dystans do siebie i wprawne oko.Kasia

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaskoczyłaś mnie tym wizerunkiem !!! Ale bardzo pozytywnie. Widać że nie tylko świetnie wyglądasz ale i świetnie się przy tym bawisz Brawo za pomysł i prezentację:)))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie u mnie też kolorowa, ale na stole...:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczy miałam jak złotówki patrzàc na te zdjęcia ale coś mi tutaj nie pasowało...-:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :) Miałam tak samo!!! ;) Najlepsze te kolanówki plus sportowy obuw;) Ale wiesz jak bym takiego freaka zobaczyła na ulicy to bym się uśmiechnęła:)

      Usuń
  16. Moja pierwsza reakcja...."o mój boże''.......ej Aga Ty masz polot i fantazję :),świetnie :),usmiałam się:)
    Pozdrawiam świątecznie :)
    _______________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Love this playful look! Lovey, adorable!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo pomysłowa stylizacja i bardzo mi się podoba i te kolory oraz bardzo wesołe zdjęcia.pozdrawiam http://gray50plus50dresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bo najważniejszy jest dystans do siebie i patrzenie na pewne rzeczy z przymrużeniem oka :) hehe
    Zestaw mega hehe :) :) mega i mega odważny, ale kolory bardzo mi się podobają :)
    Nasyzjnik przepiękny <3 uwielbiam takie błyskotki <3

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linki w poście oraz baner Sheinside?
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to pisz :)
    Pozdrawionka :)Daria


    OdpowiedzUsuń
  20. Szalona stylizacja, ale bardzo ciekawa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. rewelacja! świetne połaczenie kolorów i odważnie a to mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szalona!!! :D Jak to się stało, że ominął mnie ten wpis?!!!!
    Jeszcze Cię bardziej lubię:)))
    Ale coś Ci powiem... spójność jakowaś w tym zestawie panuje... Nie udało Ci się go zepsuć;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm..., rozgryzłaś mnie, spójność nie-zamierzona:))))

      Usuń
  23. jak ja mogła wcześniej przegapić taką cudną stylowe...
    rewelacja :) wywolałaś szeroki uśmiech na mojej twarzy :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Nadrabiam zaległości .Zaglądam i nawet nie spojrzałam na datę a już wiedziałam o co chodzi ;)
    To nie ty .I nie tyle na raz ;)
    Ale muszę ci napisać ,że się ubawiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.