wtorek, 14 kwietnia 2015

Stare???









Witam Was serdecznie

Wieeeeeje okrutnie.
I dlatego zdjęcia bezwietrzne, zeszłoroczne, zawieruszone.

Zeszłoroczne, ale dokładnie wstrzelone w porę roku.
Jest kolorowo ( chociaż mniej niż ostatnio), wygodnie i codziennie, 
jedynie co nieco inna długość owłosienia zdradza że zdjęcia
nie pierwszej świeżości.
Myślę jednak, że nie przeszkadza to w ogólnym odbiorze:))
Zapraszam.











Spodnie- Vertus
Żakiet- Stradivarius
Zegarek-MK
Buty-yyy, nie widać, przepraszam:)))
Pa, pa...

32 komentarze:

  1. This blazer is amazing! Such brilliant colors. Funny how it reminds me the blouse I showed in my last post too. :) You look beautiful, Agnieszka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Stare, ale jare!
    Żakietu zazdraszczam!!!!
    I chyba wolę Cię w dłuższych włosach:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny żakiet! Cała stylizacja nic dodać, nic ująć. Pięknie i w moim guście. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia :) Żakiet jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A już myślałam, że skróciłaś włosy ;p
    Super żakiecik - wiosenny

    OdpowiedzUsuń
  6. Może i zeszłorocze, ale świetne zestawienie :) Piękny żakiet !

    www.evelinebison.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Stare, ale jak najnowsze wydanie zurnala. Nic sie nie zmienilo i mozna spokojnie nadal w tym chodzic. Wygladsz w tym zakieciuku Agnieszko i pieknie i bardzo kobieco:)

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. dlaczego nie odkopałaś tych zdjęć wcześniej ;P?
    one są świetne!
    to taka Ty w swojej najlepszej wersji - stylowa, elegancka, ale jak zawsze niebanalna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej nie, bo zapomniałam, jak przypomniałam to była zima i czekały do kwietnia bo w kwietniu pstrykane:)))
      Dziękuje:*

      Usuń
  9. O wlasnie - przypomnialas mi, ze mam ochote na cos kwiecistego - oczywiscie kwiaty musza byc na ciemnym tle - o, taki zakiecik na przyklad chce...;);)
    Piekne fotki, na czasie:) Tylko fryzurka "stara" - osobiscie wole te obecna:)
    Buziaki. ANka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakupuj więc:))
      Pisałam już Edytce, że też zaczynam woleć:)), dobrze że są zdjęcia bo czasami nachodzą głupie myśli o ciachnięciu.
      Ściskam:*

      Usuń
  10. Piękne zdjęcia :) Bardzo podoba mi się naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia, dobrze, że nie pozwoliłaś im dalej leżeć gdzieś tam. Moda nadal aktualna, żakiet świetny, naszyjnik też, a Ty masz świetną figurę. Pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny outfit .. Żakiecik hest bardzo ładny ;p skusiłaś mnie na kwieciste ubrania !!
    Super post .. To nic, że zdjęcia są stare, bo jak już wspomniałaś stylizacja jest na czasie i idealnie się w niej prezentujesz :)
    Może wspólna obserwacja ?! Ja już to zrobiłam :)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie
    www.boograniczanastylkoumysl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny żakiet, piękny wisior, całość na wielki + Aguś...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  14. A wiesz ze ja mam odwrotnie ., lubie cie w krótszych włosach . Ale oczywiście czekam na prawdziwie długie , bo takie pośrodku mu sie nie podobają .
    Klasyka, elegancja i dobry smak - które imię dla siebie wybierasz ?!?!

    OdpowiedzUsuń
  15. Żakiet masz fantastyczny. Taki świetny wzór. Do wszystkiego pasuje.
    Aguś, te zdjęcia są śliczne, a Ty wyglądasz zachwycająco :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Już myślałam, że zrezygnowałaś z zapuszczania włosów :-)
    Żakiecik jest śliczny . Lubię takie kwieciste ciuszki:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Stare ale jare. Ja lubię dłuższe tyły u krótkiej fryzury, więc też chyba wolę Twoje obecne zapuszczone. Sama cężko zapuszczam, ale ciągle obcinając :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjecia bardzo aktualne:) Kwiatki to ja bardzo, zakiecik cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie przeszkadza! a look bardzo aktualny! super marynarka! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. tez mi się zdarzają takie sesje, odkopane po kliku miesiącach :)
    a Twoja idealnie wpasowała się w aktualną porę :)
    buźka!

    OdpowiedzUsuń
  21. Żakiet jest bajeczny, uwielbiam kwiaty !

    OdpowiedzUsuń
  22. Nieważne, że stare zdjęcia, zestaw ciągle na czasie. Dla mnie wyglądasz ładnie i nowej i starej fryzurze, a mówi to miłośniczka długich włosów :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. O Agus, fajnie cie znowu widziec :) Zakiecik piekny, jak ja uwielbiam takie kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podoba :) Ten żakiet jest przecudny.

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastycznie się prezentujesz w tym żakiecie. Piękny, wiosenny ciuszek. I jaka Ty zgrabna jesteś!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.