poniedziałek, 9 lutego 2015

Spodnie z cellulitem








Witam Was serdecznie

Ależ ten czas pędzi. 
U Was też już prawie połowa lutego???

Dzisiaj zestaw codzienny i wygodny, tzw. zwyklak ( nie lubię tego słowa:) )
Iii..., spodnie z cellulitem, tak na nie mówi mój mąż.
Spodnie już były tutaj i tutaj, i zapewne jeszcze nie raz będą, a sweter ręcznie malowany występuje pierwszy raz:))



Zapraszam:))








Aaaaa.., chciałam Wam polecić świetny balsam do ust.
Ja do tej pory namiętnie używałam Clarins, Moistyre Replenishing Lip Balm, tylko nie wiem czy już moje usta się przyzwyczaiły, czy formułę zmienili, ale po kilku latach przestał na mnie działać:))
I zaczęłam poszukiwania.
Po kilku nie trafionych zakupach,
znalazłam ten i póki co nie zamienię go na żaden inny.
Naprawdę działa.
Na spierzchnięte i wysuszone od mrozu usta, najlepszy.
Ja stosuję go do codziennej pielęgnacji i jestem zachwycona.
Znacie???


Spodnie - Monnari
Sweter - Solar
Biżu - Ręce me
Zegarek - MK
Balsam - Blistex, Intensive Lip Relief Cream
Pa, pa....

46 komentarzy:

  1. Nigdzie nie widze celllitu, wygladsz jak zwykle pieknie i szykownie:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cellulit to wzór na spodniach:))
      Dziękuje serdecznie.
      Pozdrawiam:*

      Usuń
  2. Spoko spodnie podobają mi się :P
    Zapraszam do mnie http://hopeinmusichim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to takie naprawdę z cellulitem mierzyłam, całe w wypukłe bąble.....ależ to pogrubia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te nie pogrubiają "bardzo", ale takie miał skojarzenia i tak zostało:))

      Usuń
  4. Hahajaja tytuł mnie powalił ;);)
    Fajne są mimo ze z celulitem ;)
    Nie znam . Ja stosuje naturalny miód :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda...., dowcipniś:)))
      U mnie sam miód za słaby, jedynie latem daje rade:)

      Usuń
  5. Aguś wyglądasz świetnie! Czyzby nowa fryzurka? :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki celulit to można mieć :D
    Wzór rewela. Butki pod deseń bluzki, lubię to!
    A na usta ostatnio mam wazelinę różaną FLOS-LEK z Biedronki. Całiem całkiem, tylko trzeba co jakiś czas smarować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki można:)))
      U mnie z ustami zimą problem i muszę mieć coś naprawdę odżywczego, bo inaczej pierzchną. A z tym balsamem, super, nakładam na usta przed snem, i wystarcza mi nawilżenia na cały kolejny dzień.
      Ta że niecała dycha, to nie majątek a balsam dla mnie rewelacyjny.

      Usuń
  7. Fajne fotki, fajny zestaw, takie spodnie dla takich kobiet jak ty - jak najbardziej pasują, co innego małe i dupkowate :) balsamu poszukam bo ja też mam odwieczny problem, ciągle stosuje błyszczyk, a wolałabym je podleczyć. Pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marzenko, ja może mała to nie, ale dupkowata i owszem:))
      A balsam polecam, nie jest bardzo drogi ( dokładnie nie pamiętam ale na pewno poniżej 10 zł), a u mnie sprawdza się świetnie:))
      Widziałam ostatnio w Rossmanie, były dwa rodzaje, mój jest Intensive Lip.
      Pozdrawiam:))

      Usuń
  8. Boskie buty! Czekam już na sezon na szpilki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ooo tak, też już chcę wiosny:))

      Usuń
  9. Aguś, to jest wzór mozaikowy nie cellulitowy ! Strasznie mi się takie desenie podobają, ale jeszcze nie spotkałam nic takiego w swoim rozmiarze :( Przepięknie zestawiłaś ze sobą górę i dół - zbliżona kolorystyka, chociaż zupełnie odmienne "malunki" ... Ślicznie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę to powiedzieć mojemu mężowi:)))
      Dziękuje serdecznie:*

      Usuń
  10. Aguś, dawno Cię nie było. Ale warto było czekać, żeby znów zobaczyć co fajnego masz do pokazania :)
    Spodnie oczywiście fantastyczne. Pasują do wielu zestawów. Bardzo ładny sweterek i te wspaniałe szpilki :)
    Obserwuję Twoje włosy. Rosną, rosną... Podoba mi się Twoja fryzura.
    Serdecznie Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, strasznie długie przerwy mam, ale nie jestem w stanie, na ten czas częściej bywać, a nie chcę całkowicie zrezygnować z bloga i to dlatego tak wychodzi:))
      Dziękuje serdecznie, rosną, mam nadzieję że do lata osiągną już zamierzoną długość, byłam je troszeczkę skrócić i odświeżyć, żal mi było, ale potrzebowały już "kosmetycznego" pogłaskania nożyczkami:))

      Usuń
  11. dołączam się do głosów mówiących, że taki cellulit, to mieć można ;P
    całe życie ;P

    fajne są, ja bym je eksploatowała we wszystkich eleganckich zestawach!

    ale i bluza mnie urzeka - choć typowo bluzowa nie jestem ;)
    ładna, delikatna, subtelna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby, tylko taki:)))
      Ja eksploatuje mocno, może czasami zbyt:)
      Dzięki serdeczne:*

      Usuń
  12. Mnie urzekła bluzka, jest nietypowa :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale leżą na Tobie te spodnie! Balsamu nie znam - ostatnio używam pomadki Sylveco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne, u mnie Sylveco, się nie sprawdziły :((
      Ja mam tak że latem nie potrzebuję nic do ochrony ust, za to zimą, podwójnie:))

      Usuń
  14. ja tez chcę taki cellulit :) bluzeczka też cudna, a o balsamie nie słyszałam, a tez ostatnio mam problemy z ustami a dotychczasowe pomadki coś faktycznie przestały działać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, taki możemy mieć:))
      Może ten Ci się sprawdzi:))

      Usuń
  15. Cudne szpileczki, zabieram je ze sobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sweterek śliczny! I bardzo charakterystyczny, od razu pomyślałam o Solarze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny sweterek, a spodnie bardzo mi się podobają :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam ten balsam chyba ze 2 lata.. Dostałam próbkę u stomatologa.
    Chyba rzeczywiście taki cellulit to mogłaby mieć każda :)
    I u mnie też już połowa lutego, czas tak szybko biegnie, a ja nie mogę się z wszystkim wyrobić.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wg mnie w tym zestawie pierwsze skrzypce gra sweterek.
    Cudowny jest i Ty ślicznie w nim wyglądasz.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię spodnie w tym stylu, mam podobne nawet dwie pary. Kolorystyka cudna, no i włosy pięknie rosną :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zestaw świetny !!! Sweterek robi wrażenie:))). A balsamu nie znam, ale z pewnością skorzystam, bo usta pękają mi niemiłosiernie:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana taki cellulit to i ja chcę nie tylko na dupci :D Cudownie jak zawsze z klasą :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudnie wyglądasz!!! Bardzo mi się kolorystyka podoba! A najbardziej butki:D
    Balsamów nie używam.. Zawsze mażne kremem i jakoś usta dają radę;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Spodnie są genialnie i Ty w nich również tak wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Taki celulit to ja mogę mieć ! ;) A sweterek cudowny , taki ,, solarowy ,, .Pięknie wyglądasz , tylko tak Cię coś mało ostatnio ...

    OdpowiedzUsuń
  26. Spodnie świetne w każdym z zestawów, podoba mi się, że pokazujesz na wiele sposobów, uczysz nas kombinować, bo chyba ta cała zabawa modą na tym polega. Bluzka śliczna, piękne szpilki...pozdrawiam Aga cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  27. Agnieszko, sorki, dopiero dzisiaj piszę... Mam straszne zaległości na blogach ...
    Nic nowego nie napiszę, spodnie bardzo przypadły mi do gustu, bluzka oryginalna, a Ty pięknie się prezentujesz,
    Ściskam Cię mocno!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny zestaw!! :) ,czym dłuższe włosy tym bardziej misie podoba :)
    ______________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. No tytuł pierwsza klasa,ale ja tu żadnego celulitu nie widzę. :-)
    Świetne spodnie bardzo świetne nawet,wiem że nie ma takiego słowa ale jestem już ich fajką. :-)
    Piękna Kobieta to piękny Zestaw. :-*

    OdpowiedzUsuń
  30. To żart z tym celulitem, prawda?
    Pięknie i elegancko jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nigdy nie sądziłam że to powiem ale też chcę taki cellulitek;) Spodnie są bombowe ale mnie urzekł sweter, jest wyjątkowy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.