piątek, 16 stycznia 2015

Cegiełka










Witam Was serdecznie

Mój pierwszy wpis w tym roku.
 Znowu mnie długo nie było, ostatnio dla mnie doba za krótka a do ogarnięcia zbyt dużo:(
Kochani życzę Wam żeby ten Nowy był lepszy, weselszy, szczęśliwszy i ogólnie -szy we wszystkim:*

Pierwszy tegoroczny wpis na elegancko.
Bluzka z ozdobnym marszczeniem przy szyi i szerokie spodnie.
Lubicie takie portki?
Ja, baaardzo.
Moje są w wydaniu "mega" :)
Tzn. mega szerokie:))












 -Zaczekaj, bluzka mi ze spodni wyszła...
Wasi fotografowie też tacy niecierpliwi:)))




I jak????


Bluzka-Solar
Spodnie- Reserved


Mam jeszcze dla Was niestety pyyyyszny i bardzo prosty w wykonaniu placek.
Niestety pyszny, bo bardzo kaloryczny, ale czasami nam się należy, ja odpuszczam:))


Placek bez pieczenia, na szybko, kiedy goście nam się zapowiedzą na następny dzień,
albo kiedy mamy chęć na małe co nie co:))

SKŁADNIKI

Na tortownicę ok. 26cm.
Dwie paczki podłużnych biszkoptów (najlepiej "Lajkonik") 320g
Puszka kajmaku ( ja kupuję z Gostynia)
Śmietana 30% - 200-250ml
Serek mascarpone - 250g
Śmietan fix - 2szt
Cukier waniliowy
Tabliczka białej czekolady ( nie obowiązkowo)
Połowę czekolady gorzkiej
Banany - 3-4 szt

WYKONANIE

Tortownicę wykładamy biszkoptami:)



Na biszkopty wylewamy masę kajmakową.
(ja na chwilę wkładam ją do gorącej wody, wtedy jest bardziej płynna i łatwiej ją równo rozłożyć)
Następnie kroimy banany w plasterki (ok. 5mm) i rozkładamy je na masie, mogą być piętrowo.
Dobrze jest je skropić delikatnie cytryną, nie będą ciemniały.

Następnie ubijamy schłodzoną śmietanę z cukrem waniliowym, dodajemy śmietan fix i kiedy śmietana już ubita, dodajemy ubijając:
 serek i roztopioną w kąpieli wodnej białą czekoladę.
Powstałą masę rozkładamy równo na banany.
Na wierzch ucieramy do dekoracji gorzka czekoladę ..
voila....




Aaaa, najlepiej smakuje po nocy w lodówce, biszkopty muszą "nawilgnąć":)))

Pa, pa...

66 komentarzy:

  1. No i pięknie. I powiem jeszcze że pomadkę masz super. Pięknie Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Elegancko, szpileczki piękne. W długości włosów jest oczywiście duża różnica. U mnie fotograf też jest niecierpliwy. Kiedyś miałam wisiorek, który się przekręcił na drugą stronę, oczywiście mój fotograf tego nie zauważył i potem musieliśmy powtarzać zdjęcia ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:))
      Mój fotograf-mąż, nigdy nie widzi że coś przesunięte, albo że to co ma sfotografować akurat nie widać, nie szkodzi widać co innego, a żeby powiedział "popraw sobie"......, ech, wesoło :)))

      Usuń
  3. Super! ten strój jakoś wydaje mi się taki lekki i luźny :-) fajnie :-)
    A przepis ciekawy...
    w krótkich włoskach też było Ci fanie ;-)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego i dla Ciebie Moja Droga w nowym roku, oby doba trochę się wydłużyła...
    Świetna stylizacja, jak zwykle. Bardzo elegancka. Śliczna. Miło popatrzeć.
    A i ciasto prezentuje się smakowicie, trzeba spróbować:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, oby, oby...
      Jak wypróbujesz daj znać czy smakował:))
      Całuję mocno:*

      Usuń
  5. No nareszcie jesteś!!!! :D
    Daruję ci tę nieobecność, bo z taka klasą wróciłaś,że szok!
    Zacznę od tego, że fryzura na wielki plus!!! Ładniej Ci w dłuższych:))) I za uśmiech plus:)))
    A portki, to już w ogóle mega! Strasznie lubię takie szerokie, ale muszę uważać, bo niska jestem;)
    Ty Aga wyglądasz w nich idealnie! I do tego te szpile! Wypas:D
    Bluzeczka zrównoważyła szalony dół - śliczna:))
    A sie napisałam;)
    Buziole!!! I najlepszego w Nowym Roku:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tęskniłam bardzo....
      Ja jeszcze z mieszanymi uczuciami względem fryzury, ale trwam, a portki lubię takie okrutnie.
      Dziękuje, również naj, naj... na Nowy Rok:)
      Całuję:*

      Usuń
    2. Mnie się baaardzo podobasz w tych dłuższych! Wytrzymaj! Ściąć zawsze możesz:D
      :*

      Usuń
    3. Też wychodzę z takiego założenia, ściąć szybciej:))
      Ogólnie dobrze się czuję takiej "wersji", ale czasami jak mnie wkurzają, to mi głupoty do głowy przychodzą i mieszają.
      Ale jak już tyle wytrzymałam to jeszcze trochę dam radę:)
      :*:))

      Usuń
  6. Witaj Agnieszko, dziekuje za zyczenia i Tobie rowniez zycze, aby ten rok byl szeczegolnie WYJATKOWY!

    Wygladsz swietnie, elegancko i szykownie! Bardzo lubie takie spodnie....
    Niecierpliwy fotogarf wiem, co znaczy, bo sama takiego mam...swietny przepis...Dziekuje za niego..

    Pozdrawiam serdecznie:)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie,
      życzę smacznego:))
      Ściskam:*

      Usuń
  7. bardziej podasz mi się w tych dłuższych włosach :)
    A zestaw jest przepiękny ! mega elegancki, spodnie fenomenalne choć osobiście jeszcze się do nich nie przekonałam…nie lubię jak najpierw idzie nogawka, a potem ja :) mam nadzieję, że zmienię zdanie, bo dzwony znów wchodzą w łaski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:))
      Oooo tak, masz rację spodnie idą przodem:)))

      Usuń
  8. Genialne spodnie! Na Tobie wyglądają cudnie. Ja niestety jestem malutka i mimo iż ni się bardzo podobają to nie dla mnie. Czerwone szpilki tataj to jak wisienka na torcie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Agnieszko dokladnie takich jak nie bardzo podobnych spodni dzisiaj szukalam daremnie w sklepach....niestety....
    Pożyczysz mi na środę ?! Mam Rendez-vous z monsieur le Directeur ;););)

    Zadowoliłam sie klasycznymi garniturowymi, w czymś w końcu iść musze, a eleganckie ,ktore mam sa 3 rozmiary za duże ;);)


    A placek nazywa się Banofie Pie i ponoć jest typowo brytyjską bombą kaloryczną, nasza znajoma pieczołowice sama robi tę masę z mleka skondensowanego ;);) w każdym razie pojawia się u niej na oficjalne uroczystości, ale ze ja zawsze na diecie to nie kosztowałam, moj maz twierdzi ,ze rewelka :)

    Wszystkiego dobrego Aguś w tym i kolejnych latach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu, oczywiście że pożyczę:)))
      Ale skoro Twoje o trzy rozmiary za duże, to nie wiem czy i w moich się nie utopisz:))
      Nazwy i pochodzenia nie znałam, ale to prawda kalorii ogrom:)
      Kiedyś też taką masę z mleka skondensowanego robiłam, trwało to 2-3 godz., teraz jest gotowa i męczyć się nie trzeba:))
      Podzielam zdanie męża Twego, ja nie mogę się oprzeć:)), zawsze odrobinę uszczknę.
      Wszystkiego naj...

      Usuń
    2. Kochana Agnieszko , nie znałaś mnie jak wazylam 72 kg i nosiłam 44 rozmiar ;)
      Gdybym sama miała robić tez poszlabym na gotowca ;);) z karmelem. ;);) ale
      Nie zrobię ... Tego sobie ...

      Usuń
  10. jaaaaaakie Ty masz już długie włosy, Agnieszko!
    jejku, jejku, dlaczego moje tak szybko nie rosły!
    bardzo Ci w nich ładnie - zazdroszczę Ci tej bujnej i tak ładnie się w tej długości układającej grzywy ;)

    lubię takie portki, ale zdecydowanie na kimś - ja w nich ginę.
    na Tobie jednak prezentują się bardzo dobrze :)

    za to bluzkę, to bym Ci podkradła!
    jest bardzo ładna, lubię takie kroje i wzory!

    niecierpliwy fotograf - to też znam z autopsji ;P
    zawsze dostaję burę, że on sprzęt ustawił, a ja znowu się poprawiać (jego zdaniem - na złość mu) muszę ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rosły, na pewno rosły, tylko u kogoś zawsze szybciej:))
      Dziękuję:)))
      Tak, tak,"- ja tu stoję i pstrykam a ty znowu się poprawiasz, mogę już"

      Usuń
  11. Jak zawsze wchodzisz z klasą !!! Ajjjj kobiecością aż kipi, mimo spodni które są zarąbiste ajjjj też takie miałam, niestety nie wejdą hahaa,no cóż ...ale jak znajdę i będą pasowały to kupię ! A czerwone szpilki to wisienka na torcie !
    Stęskniłam się za Tobą i twoją elegancją, a włosyyyyy no powiem Ci Agnieszko że lubiłam Cię w krótkich bo jestem ich fanką haah, ale u Ciebie jak mało u kogo kto z krótkich zapuszcza bardzo mi się podobają Twoje odrastające !!!!:)

    Tobie również Samych pięknych chwil na Nowy Rok i uśmiechu takiego jak na ostatnim zdjęciu !:)
    Ciacho wygląda pysznie, lecz po Świętach dieta i sportowo ....także wybacz ale chyba się nie skuszę, no może ....hi, nie raczej nie :)
    Uścisków moc przesyłam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, dziękuje serdecznie:*
      Ja też tęskniłam, ale czasami jest niemoc:(
      A wiesz że byłam bardzo ciekawa Twojej opinii, wiem że lubisz krótkie fryzurki i tym bardziej mi miło że Ci się moja dłuższa podoba.

      Oby dla nasz wszystkich był lepszy niż poprzedni:)
      Tak, u mnie też sportowo bo po Świętach.... ech szkoda gadać, nawet na wagę nie wchodzę:))
      Ale za kilka kg. skuszę się:)))
      Pozdrawiam, całuję, ściskam:*

      Usuń
    2. Tak Agniesiu dokładnie rozumiem, sama często ją miewam :)
      Ja to bzika mam na puncie swoich właśnie znowu podcięłam, a na wiosnę szykuję małą zmianę :) Ale z tego co widzę to TY masz bardzo dobre włosy i grube przede wszystkim i chyba im wiele nie trzeba by się układały ....takie odnoszę wrażenie widząc na zdjęciach i na pewno tak jest !
      Ojjj nie ma tragedii, bo wyglądasz smukło i powabnie także bez obaw !:)
      Cudownego weekendu :*

      Usuń
    3. Mam nadzieję że zobaczymy zmiany:))) Czyżby zmiana koloru??? czekam:)
      To fakt że na jakość włosów nigdy nie miałam powodu narzekać, takie geny:)), to co teraz mam na głowie to czupryna bez większego wysiłku, tak że chyba źle nie jest:))
      Na zdjęciach nie wszystko widać, a guzik w spódniczce ciężko zapiąć:))))
      Nawzajem Beatko:*

      Usuń
    4. No koloru raczej nie, bo miałam już ich kilka ....i rude nooo, i ciemnie i jajeczne hahaha, także zostanę przy jasnych, zmiana może nie będzie duża, no ale zawsze ;)
      No to widac że masz bardzo dobre włosy!:)
      E tam to guziczek trzeba przeszyc i będzie ok hi /żart oczywiście ! ja tam nic nadprogramowego nie widzę u Ciebie !;)
      Dobrej nocki Agnieszko :*

      Usuń
    5. Czekam z niecierpliwością:))
      Pa:* kolorowych snów.

      Usuń
  12. Tobie również wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku :)
    Włosy pięknie rosną :),bluzka świetna!,co zaś tyczy się spodni miałam ci ja owe spodnie ,kochałam póki noga nie weszła mi do nogawki drugiej....idąc ulicą....wyrżnęłam jak długa (całe 153 cm).....Prezentują sie świetnie :)
    _______________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:)
      Noooo, niebezpieczne są:)))) hi, hi, hi...

      Usuń
  13. koszula świetna i te szpileczki:) ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluzka jest śliczna i całość świetnie zestawiłaś :) Szerokie spodnie lata temu bardzo lubiłam, ale potem jakoś ta sympatia uleciała. W ostatnim czasie musiałam się z nimi przeprosić i znów je noszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie.
      To podobnie jak u mnie, mam fazy na szerokie, węższe, dłuższe, krótsze tylko nie na rurki:)

      Usuń
  15. Spodnie super ! Ale jaka fryzura wow !
    Kiedyś w takich spodenkach runęłam ze schodów , z lekka się uszkadzając.Obcasik zahaczył o spodenki i siup .Także ostrożnie na schodach ;)
    Placek wygląda pysznie .Ja tam przeważnie sobie odpuszczam .Co to za życie bez przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:))
      No proszę, ale że aż takie niebezpieczne spodnie noszę:))))
      Fakt, trzeba w nich uważać, mnie się jeszcze nie zdarzyło, wszystko przede mną:))
      Odpuść, pyszny.

      Usuń
  16. Agnieszko samych szczęśliwych dni w Nowym Roku Ci życzę i żeby doba była dłuższa:)
    Wyglądasz fantastycznie. Masz piękny uśmiech. Świetnie włosy Ci się układają.
    Spodnie... wyglądasz i zabójczo i elegancko. I te szpile... Jak to wszystko pasuje.
    Na koniec zostawiłam moje achy.... i ochy.... nad bluzką. Po prostu śliczna :) Buziaki dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie:*
      Za życzenia i za komplementy, aż się zarumieniłam:))
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  17. Witaj Aga, kiedyś takie spodnie nazywano :szwedami" rozszerzały się tuż poniżej linii bioder, jak widać moda też kołem się toczy, jak fortuna. Bardzo ładnie wyglądasz, kobieco, elegancko, no ale jak się ma taki wzrost, to we wszystkim ładnie :). Dobrze że czerwone szpile, pasują do szminki i rozweselają. Całość na bardzo duży plus. Pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, szwedy to moje ulubione spodnie od zawsze:), i na sportowo i na elegancko, zawsze w szafie takie mam:))
      Dziękuje serdecznie:*

      Usuń
  18. SWIETNIE WYGLADASZ !!! BLUZKA BOMBA!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ago, Ago, nie przepadaj już na tak długo! Doba krótka, obowiązków i trosk więcej niż dużo, ja wiem, ale dobrze że już się pokazałaś. I to jak zwykle z klasą. :) Piękne to portasy, ja lubię, chociaż zakładam raz na ruski rok. Na długich nogach wyglądają obłędnie. Mnie się kojarzą z Marleną Dietrich.
    Fryzurka tak Ci się układa, że do pozazdroszczenia. chyba najgorszy etap zapuszczania masz za sobą - ja w niego dopiero włażę, tak, że mam chęć w czapkach po domu paradować i omijam lustra, bo wyglądam jak pipa :))
    Co do panamężfotografa, to wiem dokładnie o czym piszesz. Często z głowy wystają mi jakieś krzaki, dlatego najlepiej lubię jako tło ścianę :)))) Nigdy nie powie, że coś się przekrzywiło, wylazło itd. Jak się wkurzam, to mi mówi "aaa, myślałem, że tak miało być" No głupi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę się starała z całych sił, coby nie przepaść:))
      Ja też nie bardzo często w nich biegam, ale ogólnie lubię:)), ooo tak skojarzenia takie same:)
      Teraz już rzeczywiście najgorszy czas zapuszczania za mną, ale wiem co masz na myśli, też lustra omijałam wielkim łukiem, tylko rano rzut oka i dosyć, na cały dzień ma wystarczyć, Ty chociaż porę czapokwą teraz masz, u mnie lipa była:))
      Ale co tam, dzielna jesteś, dasz radę:))
      Trafiłaś w punkt "- aaa to nie specjalnie, tak?"
      Ja zdjęcia w tym zestawie mam drugi raz robione ( może dobrze, bo porównanie fryzu wyszło przypadkiem w tej samej bluzce) bo poprzednie wyszły tak że siedzieliśmy i płakaliśmy nad nimi ze śmiechu, tak dobrze poszło fotografowi:)))

      Usuń
  20. wrocilas za to z wielkim hukiem i w wielkim sytylu, wszystko fajne zestawilas i stowrzylas piekna calosc. fryzura faktycznie korzystna bardzo.... A z mezami fotografami to niestety tak jest, nie patrza na szczegoly, i potem zawsze co jest nie tak na zdjeciach Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie:*
      Mężowie już tak mają???:):):)
      Całuję mocno:*

      Usuń
  21. Fantastycznie wyglądasz :-) takie spodnie podziwiam tylko u innych ;-) a fryzura genialna :-*

    OdpowiedzUsuń
  22. tęsknię czasami za dzwonami, Twoje są świetne a w zestawieniu z bluzka super to wszystko wygląda.
    w tych dłuższych włosach wyglądasz lepiej :) a no i kawałek ciasta poproszę :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa bluzeczka, bardzo ładnie Ci w dłuższych włosach !
    A ciasto faktycznie jest pyszne ja robiłam na kruchym spodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też mam ostatnio dużo do ogarnięcia, więc świetnie Cię rozumiem. Wyglądasz fantastycznie ( w obu fryzurkach ). Spodni takich nie noszę, bo mnie pogrubiają, ale ja nie jestem zbyt wysoka. Mój fotograf czasami cierpliwy, czasami wręcz przeciwnie ;) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  25. niech i dla Ciebie ten Nowy Rok będzie pełen szczęścia i prostych radości
    bez względu co się dzieje w Twoim życiu, zawsze wyglądasz pięknie, elegancko i bardzo kobieco
    te czerwone szpilki to wisienka na torcie tego zestawu - pięknie

    OdpowiedzUsuń
  26. W mojej ocenie bardzo trudne spodnie, które jednak ograłaś rewelacyjnie!
    A czerwone szpilki, cóż... nie raz już pisałam swoim umiłowaniu do czerwienie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Droga Agnieszko, oby był lepszy, wiesz, że życzę Ci tego z całego serca. Ja też mam nadzieję, że przyniesie dobre rozwiązania.
    Pięknie i z wielką klasą wróciłaś. Już Ci kiedyś pisałam, jesteś baardzo piekną kobietą i baaardzo frotogeniczną.
    sopodnie nie dla mnie, jestem malutka :(
    Pozdrawiam Cię ciepło! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  28. Mój fotograf też niecierpliwy, dzisiaj nie zaczekał i bluzka u mnie podwinięta nieelegancko ale trudno, może mu przejdzie.
    Masz Agnieszko cudowna bluzeczkę, takie spodnie bardzo mi się podobają, mam już dość rurek. Czerwone buty - super. Gracja i elegancja.
    Świetna fryzura. Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  29. ale włoski Ci urosły, ładnie, podoba mi się :)
    Fajnie, że już jesteś!
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  30. Włosie niesamowicie Tobie urosło! Pięknie wyglądasz:) Co do portek bardzo mi się takie podobają, tylko do nich to obowiązkowo szpileczki a ja nie mam gdzie tak chodzić więc szerokich spodni nie posiadam;) I tak mój fotograf też niecierpliwy ale ja bardziej;)) Super że jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  31. fajnie, że jesteś, brakowało mam Ciebie :) takie szerokie spodnie też bardzo lubię, ale pewnie to wiesz;) Twoje są super! już od jakiegoś czasu przymierzam się do takich szerokich w stylu "lata 30-te" ale coś nie mogę trafić. ciach wygląda na smakowite ale tak jak Ania, nie zrobię sobie tego ;) Buziaki!

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie kazdy w takich portkach dobrze wyglada ale ty wygladasz idealnie! Fajnie, ze sie pojawilas! Wszystkiego cudownego w tym roku!

    OdpowiedzUsuń
  33. Podobają mi się takie spodnie, ale są niestety nie dla mnie. Za to bluzeczkę chętnie bym przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  34. Agnieszko wyglądasz prześlicznie w tym eleganckim zestawie.
    Też kiedyś nosiłam takie obszerne dzwony i szwedy. Lubię ten fason, który pomimo swej szerokości jest mega kobiecy i sexi.
    Ślicznie Ci w tej długości włosów.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. :-) zestaw dla mnie prawie idealny;aczkolwiek z dwiema zmianami-zamiast wiązania pod szyją wolałbym apaszkę;a w nogawki wszyłabym gumki i zrobiła urocze,szerokie haremki ;-).

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie Wyglądasz :) Uwielbiam takie spodnie i czrwone szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. super wyglądasz :) fajnie ozywiłaś zestaw czerwonymi szpilkami :) duuuża różnicaw długości włosów i korzystniej Ci w tych dłuższych :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.