wtorek, 11 listopada 2014

Wracam










Witam Was serdecznie

Oj dłuuuuuuuuuuuuugo mnie nie było, bardzo długo.
Starałam się, ale przegrałam...

Już połowa listopada.
Cieszę się że do końca roku tak niewiele czasu zostało, może Nowy będzie lepszy???
Oby....

Przepraszam Was za moją nieobecność u Was i u siebie. Pomału zaczęłam nadrabiać odwiedziny:))
i nadrabiać będę nadal.
Dziękuje za pamięć dwóm Aniom, kochane jesteście.
Miło wiedzieć że tam po drugiej stronie, ktoś czasami.......
:*

I znowu, zwykły, codzienny zestaw.
Niezastąpiony w taką pogodę żakiet,(tak dla odmiany:)), ale pisałam że żakiety lubię, mam kilka i nie zawaham się ich użyć) portki i wygodne buty, których dopiero w domu zobaczyłam że nie widać na zdjęciach:))
Całość prezentuje się tak....













Spodnie-Vertus
Żakiet-Monnari
Golf, torebka, jajko-Solar
Buty-Ecco

Pa, pa.....:*

69 komentarzy:

  1. bardzo pozytywne, jesienne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze się, że wróciłaś :) Bardzo energetyczny golf! Wyobraź sobie, że nie mam aktualnie ani jednego żakietu...no jakoś na mnie nie leżą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę, dzięki:))
      No coś Ty, ani jednego?:)))

      Usuń
  3. Super Agnieszko! U Ciebie też piękna jesień!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło, że wróciłaś! :) Zdjęcie z samą torebką zupełnie mnie rozbawiło - taki pozytywny akcent :) A cały zestaw wygląda bardzo spójnie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo, Aga!
    teraz to widać, że włosy Ci urosły i że je zapuszczasz :) ;)
    nie wnikam, czemu Cię nie było - grunt, że jesteś!

    i że masz taki piękny żakiet znowu, noooo ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Love the the jacket!

    xo,
    http://withlovefromkris.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Aguś wróciłaś w wielkim stylu - żakiet przepiękny, a zestawienie go z obcisłym golfem w jesiennej barwie mistrzowskie :) Fryzurka się zmienia i to na wielki + ! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem, jestem:))
      Dziękuje serdecznie, fryzura zmieniona, ja czasami mam wątpliwości czy na "+", ale jeszcze to nie jest docelowa długość więc jeśli tyle wytrzymałam, jeszcze trochę dam radę.
      Pozdrawiam:*

      Usuń
  8. No nareszcie jestes! Stesknilam sie za Toba... :)
    Agus, Ty wiesz, ze jestem fanka Twojego stylu, ktorego niewatpliwym atutem jest elegancja! Bez wzgledu na okazje czy charakter stroju, zawsze wygladasz szykownie. Uwielbiam to. Dzis rowniez... Wspanialy zakiet! No i zachwycam sie klimatem zdjec!
    Buziaki<3<3<3 Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem, ja za Wami też tęskniłam, nawet nie wiedziałam jak mocno dopóki nie usiadłam przed klawiaturą żeby coś sklecić:)))
      Ty wiesz że to o Tobie pisałam w poście, dziękuje Ci serdecznie jeszcze raz:):*
      Pozdrawiam, ściskam:*

      Usuń
  9. Fantastycznie, jesiennie, pięknie... Aguś lubię patrzeć jak doskonale bawisz się tą modą. Bardzo fajnie dobrałaś kolorystycznie cały zestaw. Świetny fason żakietu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I bardzo dobrze .
    Problemy to zycie ... Każdy je ma , raz mniejsze raz większe , raz w nadmiarze . Dobrze ze wywołały tylko przerwę w blogowaniu () a nie porzucenie . Bo ja lubie twoja dojrzałą i świadomą elegancję , i Twoje ciepłe i pełne życzliwości komentarze .
    Taki kolor jak Twoj golf przez długi czas był moim ulubionym , do pomarańczowych pasemek we włosach , przed era blondu ;) żakiet ma świetny krój , ile Ty masz tych zakietow - kilka ?! Czy kilkadziesiąt ?!?! Są bardzo oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ten nadmiar czasami daje w kość.
      Przerwę, bo nie chciałabym kończyć czegoś co sprawia mi tyle radości, pozwala poznać ( wirtualnie ) tyle cudownych ludzi i zwyczajnie baaardzo to lubię.
      Aniu i o Tobie też pisałam w poście, dziękuje Ci:*
      Ja z pomarańczem średnio się lubię, ale czasami dla odmiany, czemu nie?:))
      Kilka to do dziesięciu? No dobrze może kilkanaście, naprawdę nie więcej:))))
      Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Witaj :) Fajnie, że jesteś. Piękna sceneria, piękne fotki. Fajnie Ci w takich dłuższych włosach.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, dzięki:**
      A ja czasami mam wątpliwości co do włosów, ale dam im jeszcze szansę:))
      Ściskam.

      Usuń
  12. Bardzo ładna stylizacja i zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciesze się ze wróciłaś! Jednak jakiś smutek widzę w twoich oczach! Ściskam Cie mocno!
    klasyka w Twoim wydaniu zawsze mnie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę, bardzo miło wrócić do takich wspaniałych, ciepłych ludzi:))
      Aaaa, bo oczy zdradzą wszystko.
      Pozdrawiam:*

      Usuń
  14. Jesteś!!!!:)
    No faktycznie butki gdzieś zginęły na zdjęciach ale nie szkodzi może nam je jeszcze kiedyś pokażesz;)
    Zdjęcia cudowne i słoneczne. Pięknie Ci w tych dłuższych włoskach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem:))
      Były już na blogu nie raz, i jeszcze nie raz będą:))
      Dziękuje serdecznie:*

      Usuń
  15. Muy guapa, me gusta el jersey en tonos naranja.

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowne zdjecia! swietnie wygladasz i witaj spowrotem :*
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/11/buy-2-get-1-60-off.html

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny żakiecik:) super że wróciłaś;) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny żakiet:) jak zawsze wyglądasz przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie, że wróciłaś :) Zestaw piękny, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Martwiłam się o Ciebie i tęskniłam... Wyglądasz pięknie, jak zwykle zresztą.
    Agnieszko, jeśli pozwolisz, napiszę do Ciebie... Pozdrawiam bardzo ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Basiu, no tak chwilkę mnie nie było.
      Oczywiście, czekam...
      Ściskam mocno:*

      Usuń
    2. Napisałam. Mam nadzieję, że doszło... Czekam cierpliwie...Ściskam.

      Usuń
  21. No, wreszcie, bo juz sie o ciebie martwiłam, gzdie sie nam zawieruszyłas :) Fajnie, ze jestes! Zestaw jak zawsze rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ufff...., no jestem:))
      Dzięki, kochana jesteś.

      Usuń
  22. Dobrze,że już jesteś.Można oko nacieszyć
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj fajnie, że już jesteś !!! Tak to w życiu bywa, że niestety nie zawsze i nie wszystko da się ogarnąć i ze wszystkim zdążyć. Jak to się mówi, lepiej późno niż wcale:))) A Twój strój jak zwykle ekstra!!! Choć niby sportowy, wygodny, to jednak elegancki...tak czasami myślę sobie... w czym tkwi Twój sukces dotyczący perfekcyjnego wyglądu? I doszłam do wniosku, że Ty sama w sobie jesteś kobietą elegancka i z klasą...
    Pozdrawiam Cię serdecznie i z cierpliwością czekam na wizytę u mnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Super, że jesteś. :) Włosy już trochę urosły. :)
    Świetne zdjęcia!
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  25. Aga, wszystko mija, nawet najdłuższa żmija - i mówię to jak, która właśnie ma tę żmiję i stara się zobaczyć jej koniec :) Walczmy. Mamy dla kogo. O przetrwanie tego gorszego okresu. Ściskam mocno!!!
    W dłuższych włosach bardzo Ci ładnie, zapuszczaj, zapuszczaj!!! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej! Mam nadzieję, że nic złego się nie działo, że wszystko w porządku.
    Włosy rzeczywiście rosną. Jestem ciekawa, jaki masz na nie plan, jak to będzie z nimi na przykład za pół roku.

    Co do stylizacji, to żakiecik ma sprytny krój. Bardzo podoba mi się wisior.

    OdpowiedzUsuń
  27. miło Cię tu znów ogladać! pięknie Ci w tej jesiennej odsłonie, kiedyś otulałam się pomarańczmi, teraz jakoś mnie ale ten Twój odcień szalenie mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj długo Cię nie było!!!:),ale jesteś cała i zdrowa i bardzo dobrze wyglądasz!! :)
    Buziaki :) i zapraszam :)
    _________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Miło tu znów zajrzeć :) Żakiecik świetny, a golf idealnie pasuje kolorem do jesiennej aury. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Aguś dla mnie ten rok też jest bardzo trudny :((( mam nadzieję, że następny będzie weselszy! dobrze, ze jesteś bo nie ma takiego blogu z tak dobrą klasyką ! i tak ciepłą blogerką :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna sceneria i świetny zestaw! Pomarańcz z szarym to idealne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  32. milo ze juz jesteś :) a codzienna stylizacja jak zawsze piekna i elegancka:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dobrze, że jesteś :) Twoje stylizacje są wytchnieniem dla oka, kwintesencją klasyki, lubię Ciebie i Twój styl... ja też teraz mało jestem na blogu, widać każda z nas ma taki czas... czasem... pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna jesień a Ty Agnieszko, jak zwykle, bardzo elegancka...pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  35. Milo Cie znow zobaczyc Agnieszko!! Piekny zakiecik, cudowny kroj !! Wygladsz, jak zawsze elegancko i szykownie:) Pozdrawiam Cie serdecznie i wszystkiego dobrego Ci zycze:):)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wróciłaś w pięknym stylu :) W takim razie życzę, aby kolejny rok przyniósł więcej wytrwałości i przyjemności z tworzenia :)
    Miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  37. Aga, sorry, że mnie dawno nie było...wciąz jestem chora...
    A Ty wyglądasz wspaniale i ciesz się tym!!!
    Super zestaw!
    Żakiecik i wisior porywam!
    Buziole!!!:*

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne zdjęcia :)) Dobrze, że wracasz, ja też już wróciłam ;)) Jesień to taki dobry czas na powroty... ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Agnieszko witaj! Cieszę się, że już wróciłaś. Mnie też bardzo długo nie było i powoli wchodzę na swoje ulubione blogi.
    Cudowny, elegancki zestaw.Ślicznie wyglądasz w tych dłuższych włosach.

    Buziaki<3

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne zdjęcia. Żakiet bardzo mi się podoba, fajnie całość się komponuje

    OdpowiedzUsuń
  41. Oj, z problemami rożnie bywa. Fajnie, że wróciłaś, bo to pewnie oznacza, że chociaż w części się z nimi uporałaś...
    Co do zestawu, jak zwykle elegancko wyglądasz. Świetne spodnie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow, zupełnie nowa fryzura :) Szybko urosły te włosy... a tak narzekałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wspaniały żakiet :) W dłuższych włosach wyglądasz jeszcze piękniej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.