czwartek, 16 października 2014

Zwyklak dnia







Witam Was serdecznie

Ach... rozpieszcza nas tegoroczna jesień bardzo, bardzo:)))

I dobrze, bo mnie jeszcze nie spieszno do ciepłych swetrów, grubych kurtek i czapek, których szczerze nie znoszę.
Zastanawiałam się czy pokazywać Wam ten oto "zestaw ubraniowy".
Zestaw prosty, zwykły, codzienny.
Ale cóż, chodzę tak ubrana, a na blogu pokazuję to w czym biegam na co dzień i od święta, to stwierdziłam że i taki zwyczajny, prosty zestaw codzienny pokażę też, a czemu nie?:))

Zapraszam









Spodnie, torebka-Solar
Koszula -Simple
Buty-Baldowski

Pa,pa...

47 komentarzy:

  1. mój ulubiony zestaw kolorystyczny:P

    _____________
    a u mnie?
    fashion in black&white
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki zestaw zawsze sie sprawdzi!! Wygladsz Agnieszko pieknie bardzo elegancko w tym zestawie! A szpileczki cudowne!! Pozdrawiam serdecznie i spokojnej nocki Ci zycze:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elegancko, kobieco z klasą. Wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny outfit, pasujący idealnie do każdej kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty to kokietka jesteś ;P
    zawsze "zwyklak" i "zwyklak" a to jest wyższa elegancja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty i tak wyglądasz niezwykle,bo elegancją i klasą powiewa zawsze:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw, elegancki i bardzo kobiecy. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Klasyczny i elegancki zestaw, który dzięki nowoczesnym akcentom nie jest typowy:) Bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo elegancko! śliczna torebka! :)


    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Agnieszko u Ciebie nawet "zwyklak" jest z klasą :) Wyglądasz fantastycznie, bo elegancko, bo świetne kolory (b&w), bo masz super figurę a do tego w takim plenerze.... Cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam białe bluzki!!!! A Twój zwyklak jest bardzo elegancki :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tere fere - niby zwyklak, a wyglądasz jak zawsze zjawiskowo ! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak na taki zwyklak, jak to piszesz, to bardzo elegancka stylizacja:))) Niby prosta, niby zwyczajna, ale na Tobie prezentuje się bardzo kobieco i elegancko. Takie osoby jak Ty, niezależnie od tego co na siebie włożą to zawsze wyglądają kobieco, ponadczasowo i elegancko. Nie inaczej jest i w tym przypadku:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, dzięki serdeczne, aż się zarumieniłam.
      Ściskam mocno:*

      Usuń
  14. Bardzo elegancki i kobiecy ten Twój "zwyklak":)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na co dzień? W takich szpilach to ja tylko siedzieć mogę :)
    no ewentualnie do knajpy dojść, ale nie pobiegam :)
    Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie różne "codnie", jak spokojniejszy to szpilki i owszem, jak duża bieganina to pól na pól, a jak szał i czasu usiąść nie ma, to tylko płasko:)))
      Dzięki.

      Usuń
  16. Aguś , chyba o to chodzi , zeby dobrze wyglądać na co dzień nie tylko przed obiektywem . A Ty zdecydowanie tak wyglądasz . Twoje zwyklaki są zawsze bardzo eleganckie i jakościowo wyższa półka , więc to Elegancja przez duże E .
    Ja tez bardzo lubie koszule , bo podobnie jak sukienki , szybko dodają szyku codzienności :) i pasują i do eleganckich spodni i do jeansow i adidasow ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, o to chodzi, ale czasami mam wrażenie że nazbyt prosta ta moja prostota, albo mam zmęczenie materiału:)))
      Dziękuje Aniu, ja koszule uwielbiam, tak jak piszesz za ich uniwersalność i za ten szyk:))

      Usuń
  17. Świetny zwyklak, a torba - rewelacyjna. Bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. o to chodzi zeby nie wydziwiać tylko pokazywać to w czym się chodzi na codzień :)
    bardzo mi się podoba, właśnie dzięki tej prostocie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo elegancko podoba mi się.Miłego piątku i całego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Twój zwyczajny zwyklak wygląda jak mój na wielkie wyjście!
    Masz klasę, którą zawsze chciałam mieć:))
    Ekstra! Szpileczki, koszula i cała reszta!!!!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zwykle elegancko!!!kochana Ty nawet w worku na ziemniaki będziesz wyglądać elegancko !!! :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Elegancko jak zwykle i ja jak zwykle powtarzam swoją mantrę- buty,obcas ......
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny zestaw, czerń i biel to mój ulubiony duet :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Elegancko, ciekawa koszula i te szpileczki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. chciałabym w takich szpilkach chodzić na co dzień :) Niestety nie daję rady :) Więc dla mnie żaden to zwyklak Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak czytam, że ktoś pokae jak na codzień pomyka najczęściej, to oczami duszy widzę wygodnickie dresowe pory, jakieś bluzy, swetrzyska - a tymczasem u Ciebie zawsze najwyższa półka! Bieganie w szpilkach - nie wydoliłabym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wygodnickie pory i swetrzyska też noszę, ale tylko na terenie domu:))), a o bieganiu w szpilkach to tak jak napisałam Juli K, zależy jak leży:)), i jaki "co dzień".

      Usuń
  27. Co za sens byłoby ubierać się pod blog. To jest prawdziwe :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieeee..., pod blog nie:)), nie mam zamiaru się przebierać, dylemat tylko czy jest co pokazywać:)))

      Usuń
  28. Świetną masz torebkę i szpilki. A Ty wyglądasz jak zwykle elegancko.
    I masz rację, ubieranie się specjalnie na sesje blogowe jest bez sensu.

    OdpowiedzUsuń
  29. zwyklak kobiety, która jest NIEZWYKLE elegancka ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Agnieszko baaardzo elegancki i szykowny ten Twój zwyklak. Bluzka jest cudna. Brakuje mi takiej w szafie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zwyklak, zwyklak.... Nie kokietuj kobietko;) Pieknie i elegancko, jak zawsze zreszta!!!
    Pozdrawiam Agus<3 Anka

    OdpowiedzUsuń
  32. Wygląda Pani jak drugi pilot samolotu pasażerskiego albo jak szefowa stewardes (to nie są złośliwości)

    OdpowiedzUsuń
  33. Niby zwykly a przyciaga wzrok! Pieknie Agus jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  34. Heh,moje zwyklaki są naprawdę zwykłe,a u Ciebie elegancko,jak zawsze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Możesz to nazywać zwyklakiem ale Ty Agnieszko wyglądasz niezwykle, zawsze z klasą i pełna elegancja Francja...buziaki...i dodam jeszcze, że masz piękną torebkę....

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo lubię takie połączenie kolorystyczne. Świetna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładny zwyklak, osobiście lubię połączenie bieli i czerni.Ładna bluzka. pozdrawiam http://gray50plus50dresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.