poniedziałek, 20 października 2014

Wiosna jesienią









Witam Was serdecznie

Patrząc na prognozy, to tak ciepła niedziela jak wczoraj, prędko się nie powtórzy.
(u mnie w ogródku mak ma pąki i chce kwitnąć)
Nie wiem jak u Was, ale u mnie było, przepięknie, cieplutko i miło:)
Żal było wracać do domu z tego pięknego lasu.


Pisałam kiedyś że jesień dla mnie to pora żakietów. Żakietów ale i spodni, bo w spódniczce bez rajstop chłodno a "w" , jak dla mnie za ciepło.
I dzisiaj, żakiet i spodnie. Tym razem żakiet "letni" w wydaniu jesiennym.
Na jesienne pewnie też przyjdzie pora, jak dla mnie niestety:))

Zapraszam:)







Ostatnio baaardzo eksploatuję moje czerwone szpilki, ale jakoś tak, do wszystkiego mi pasują:))
Czy nie?:)))









Żakiet-Nife
Spodnie-Solar
Golf-Camaieu

 Pa, pa...

71 komentarzy:

  1. Dokładnie tak było jak piszesz :) przepięknie . Twoja narzutka tez Przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie wygladsz Agnieszko w tym granatowym golfiku i kolorowym zakieciku, ktory ma piekny wzor:):) Golfik cudowny, bardzo takie lubie. U mnie tez slonecznie i pieknie, wczoraj bylo 30C, goraco i przyjemnie jak na jesien....aby tak jak najdluzej. Ja tez ostanio naduzywam czerwieni, nisze czerwone klapeczki i torbe...widocznie potrzeba nam tego koloru, ktory dodaje energi i sily....... Pozdrawiam serdecznie i kolejnych slonecznych dni zycze:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, oj to u mnie aż tak ciepło nie było:)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. śliczny żakiet!

    _____________
    fashionblogger, styling&makeup
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O, tak, pasują do wszystkiego. Wyglądasz oszałamiająco w tym granatowo-czerwonym zestawie. I jak pięknie ułożone włosy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ale mi się miska śmieje co do włosów. Żebyś Ty wiedziała jak z nimi wiatr szalał, one nie są uczesane nie mówiąc o ułożeniu, serio:)) W tej chwili żyją własnym życiem, czasem bardziej, czasem mniej zmownym wyglądowo:)

      Usuń
  5. No tak, niebieski to kolor jesieni, ślicznie...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Na trzecim zdjęciu od góry wyglądasz ślicznie. Zadziałało piękne oświetlenie naturalne, słoneczne. I te okulary .... Agnieszko szpilki ponadczasowe. Zawsze się sprawdzą. U mnie pogoda też była śliczna, ale niestety jeszcze nie wykurowałam się i leżę i nie wychodzę z domu. A szkoda, bo żal, że taka ciepła jesień się skończy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu dziękuje Ci serdecznie.
      To zdrowia Ci życzę, u mnie dzisiaj 1°, ziiiiimno.
      Pozdrawiam cieplutko:*

      Usuń
  7. żakiet jest piękny!
    ma bardzo ładną, niebanalną pepitkę i świetny, "inny" rękaw.
    a ja niebanalności i inności lubię bardzo ;)

    i widzę, że dobrze Ci idzie zapuszczanie włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.
      Idzie, idzie aż sama się dziwię, byłam pewna że nie wytrzymam w postanowieniu, a teraz już z górki:))

      Usuń
  8. Świetny żakiet , nie zostawiaj bez kontroli bo może zostać uprowadzony . Chętnie bym się przyczyniła do uprowadzenia .Golfów nie znoszę i jak się domyślasz nie noszę .Co nie znaczy ,że nie jest fajny a i ty jak w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok. nie zostawiam, ubezpieczyłam i trzymam w sejfie:)))
      Dziwię się dlaczego nie nosisz , jak nie znosisz:)))?
      Dzięki:*

      Usuń
  9. Usidus czerwone buciki. Mi też pasują do wszystkiego. Życzę ciepełka i słoneczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żakiet fajnie rozjaśnia całość, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna stylizacja. Zazdroszczę tego oryginalnego żakietu. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Prawdziwa piękna złota jesień !!! Stylizacja trafiona jak strzał w dziesiątkę:))) Świetnie prezentuje się na tle tej pięknej jesieni. Jestem zauroczona żakietem, szpilkami oczywiście i fryzurką. Fantastyczna!!! Jak zwykle całość zachwyca:)))
    U mnie też jesiennie, tym razem przy stole.
    Pozdrawiam serdecznie i jak najwięcej tak pięknych dni...jak te na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, tak, piękna:))
      Dzięki serdeczne, muszę znowu Cię poszukać, bo się nie "wyświetlasz":(
      Pozdrawiam, buziaki:*

      Usuń
    2. Faktycznie, nie było Cię u mnie więc zapraszam : http://takpoprostudom.blogspot.com

      Usuń
  13. Jak zawsze perfekcyjnie! Żakiet, na który pewnie nie zwróciłabym uwagi uznając, że nie ma go do czego nosić, wygląda rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Żakiet fantastyczny, zestaw wysmakowany, szczegóły dopasowane - klasa! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny żakiet:) I fantastyczna fryzura:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też noszę na okrągło ulubione rzeczy są po prostu ulubione!!! :-) świetny żakiet!

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialny żakiet:) w formie jesiennej także :)
    Pozdrawiam ciepło :)
    _______________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ok... teraz to dopiero jestem pod wrazeniem! Chodzaca doskonalosc: piekna kolorystyka, cudny zakiecik, no i wloski - chyba okres tzw "przejsciowy" juz przeszedl, bo wygladasz jak prosto z salonu fryzjerskiego!!! Idealnie:)
    Pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, dzięki serdeczne, ale że doskonałość:)???
      Włosy rosną, dałam radę, byłam dzielna. Tak chyba ten najgorszy okres już za mną, nadal nie jest to, to co ma być, nadal żyją własnym życiem, ale teraz bardziej zmowne i ich życie mnie częściej się podoba:))
      Ściskam mocno:*

      Usuń
  19. Wspaniałe kolory, moje ulubione. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie wyglądasz! Piękne usta! A golfy z Camaieu to stali mieszkańcy mojej szafy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, tak golfy mają wygodne, w każdym kolorze i ceny przystępne:))

      Usuń
  21. Pięknie wyglądasz podoba mi się takie ubranie.Pozdrawiam ciepło i serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj Aga ty zawsze czymś ekstra zaskoczysz.. super :))

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie wyglądasz :) kurtka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja mam cichą nadzieje ze ta nasza piękna jesień wróci w weekend!
    zestaw zachwyca kolorami, a narzutka bardzo oryginalna :)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  25. Nooooo pasują! A zestaw perfekcyjny! Bardzo podoba mi się żakiecik i fryzurka. Widać że włoski zdrowe i pięknie się układają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne:))), ze zdrowotnością włosów nigdy problemów nie miałam ( dobre geny i mamy i taty:)) ) teraz tylko kręcić im się zachciewa, a układają się po swojemu, fakt że czasami fajnie:))

      Usuń
  26. Fantastyczny kontrast kolorów czerwony i niebieski. Zawsze powtarzam, że szpilki , a jeszcze w takim kolorze, to szczyt kobiecości :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ elegancko i kobieco. Mimo, że osobiście nie czuję się dobrze w wersji "wystrojona" to lubię popatrzeć na takie zestawy u innych. A u Ciebie jest pierwsza klasa. Marynarka rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie! :) Bardzo mi się ten żakiet podoba :) Jak ślicznie, słonecznie :) U nas w Finlandii pochmurno teraz :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Nareszcie dotarłam... Jak widzę niebieskości, to zawsze patrzę z wielką przyjemnością. Szpileczki już chwaliłam. A włosy przepięknie Ci się układają. Miłego weekendu Agnieszko!

    OdpowiedzUsuń
  30. Zawsze z klasą, cudny deseń na marynarce! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pewnie, że pasują! Też bym je do wszystkiego nosiła!:D
    Żakiet świetny i to granatowe tło jest dla niego super podkładką!
    Zauważyłam, że włosy Ci urosły! Piękne masz! Takie gęste!

    Moja niedziela tez była ciepła... Już mi żal, że trzeba będzie na taką z pół roku poczekać...;)

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo stylowy zestaw!
    piękna kurteczka!
    wspaniale wyglądasz!

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  33. U mnie od początku tygodnia chłodno, wiec mam nadzieję, że jeszcze wróci taka pogoda :)

    OdpowiedzUsuń
  34. wow, fantastycznie!!! Bardzo mi się podoba wszystko, a szpilki to już szczególnie i wierzę, że pasują do wszystkiego :) U mnie też poprzednia niedziela była przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Perfekcyjnie:) ale ostatnio to juz pogoda dała popalić:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Aguś, żakiet nieziemski!!!

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Trochę się spóźniłam,ale cieszę oczy,bo lepiej późno,niż wcale;-)Ten niebanalny żakiet fantastycznie się prezentuje-super wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ładny niebieski kolor, pięknie w nim wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piekny żakiecik Agus, a ty piekna i promienna jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak tutaj dziś kolorowo, super stylizacja, piękne szpilki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ładne połączenie kolorystyczne
    Żakiecik piękny,a szpilki czerwone są uniwersalne.pozdrawiam gray50plus50dresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Odpowiedzi
    1. Aniu, kochana jesteś:*
      Nie znikam, postaram się już niedługo powrócić, u mnie problemy gonią problemy, ale nie dam się.
      Kłopoty nadal są i szybko nie znikną, będę dzielna i ja też nie mam zamiaru znikać, to tylko niezaplanowana przerwa:)
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  43. Ale zaskoczenie! Akurat wczoraj z Asią przeglądaliśmy pewien portal z projektantami i zgodnie stwierdziliśmy, że ten żakiet jest super, a jak powiedziałem, ledwo dobę temu, że chciałbym taki płaszcz. A tu Agnieszka ma na sobie. I jak zwykle wyszło z klasą i gustownie. Super ;)))

    OdpowiedzUsuń
  44. Ślicznie wyglądasz. :) U mnie się ochłodziło.

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam nadzieje, ze u Ciebie wszystko w porzadku... Brak tu Ciebie. Sciskam mocno i czekam na Twoj powrot! <3 Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie Aniu, wracam, nie dam się:*

      Usuń
  46. pięknie wyglądasz! granat i te czerwone szpilki - super! :**

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.