poniedziałek, 6 października 2014

Jesień?







Witam Was serdecznie

Wypadłam z rytmu totalnie.
Przerwa nie planowana znowu wypadła, obiecywać nie będę że już nie wyskoczy, ale starać się będę.

Czy u Was też już jesiennie?
U mnie, jesiennie, ale na szczęście ciepło, kolorowo i słonecznie.
Oby taka piękna jesień trwała jak najdłużej.
Na dzisiaj to tyle, bo godzina już późna, pora iść spać, a jutro będę miała chwilkę i wpadnę do Was w odwiedziny:))
















Spodnie, bluzka, żakiet, torebka -Monnari
Dopiero jak zaczęłam pisać, zdałam sobie sprawę że cała "zestroiłam" się w Monnari:)))
Buty-Baldowski
Pa, pa...

64 komentarze:

  1. Bardzo ladnie "zestroilas" sie w ubiory od Monnari, co nie bylo chyba trudne, bo ta firma swietnie proponuje od razu nie tyko ubiory ale tez pasujacej doe jej ubiorow dodatki! Wygladsz jak zwykle bardzo szykownie i elegancko! Pozdrawiam serdecznie:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie, a z Monnari to różnie, nie zawsze i nie wszystko mi odpowiada, ale czasami coś można upolować:)))
      Miło mi że Ci się "zestrojenie" spodobało:)), pozdrawiam:*

      Usuń
  2. Bardzo elegancko !!! Wszystko świetnie dobrane. Torebka i buty w pięknym kolorze, który świetnie uzupełnia całość. Masz bardzo ładną fryzurkę:))) A otoczenie...jak zwykle ciekawe. I ta piękna złota jesień!!! Chwilo trwaj:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie i cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne:))
      Ach ta moja fryzura, cieszę się że Ci się podoba, troszkę ją zmodyfikowałam bo tak samopas zapuszczać już nie dałam rady, ale nadal nie jest to to, czego oczekuję (maruda ze mnie) i zapuszczam nadal.
      A tak, piękna jesień:))
      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Jesień? U mnie można ją znaleźć tylko w parku. Pogodę nazwałabym raczej nieskończonym latem. We Wrocławiu jest najcieplej. Słońce, słonce... Zauważyłam, że odświeżyłaś fryzurkę. Bardzo mi się podoba. Dzisiaj ciekawie zestawiłaś torebkę z bluzką i szpilkami. EXTRA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, u mnie też cieplutko, szukałam nawet bardziej jesiennych kolorów, a tu jeszcze zielono:)))
      Odświeżyłam, bo bałam się że lustro nie zdzierży mojego odbicia i pęknie:)))
      Dziękuje:*

      Usuń
  4. Piękna jesień na Twoich zdjęciach , zreszta w naturze tez :) bluzka fantastyczna , delikatna. I piękna . A Tobie jak włosy rosną .......

    OdpowiedzUsuń
  5. Że też ja tej bluzki w Monnari nie wypatrzyłam! Piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak to możliwe, hi, hi, hi....
      Dziękuje :*

      Usuń
  6. pięknie wyglądasz!
    dobrze, że te "wężowości" tak na bluzce jak i na torebce zestroiły się ze sobą i się powtarzają - Ty wiesz, że ja lubię taką powtarzalność :)

    u mnie jest chyba zimowo raczej - jest słonecznie, owszem, ale lodowato :( zamarzam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, zestroiłam i wzory i się:))))
      U mnie lodowato tylko wieczorami, ale ogólnie to fajnie jest.

      Usuń
  7. Agnieszko piękne zdjęcia, wyglądasz super, torebka zgrana z koszulą, w typie Roberta Cavalli, on uwielbia motywy zwierzęce, ja też, a jak widać jest nas więcej. Pięknie, elegancko ale z pazurkiem. Pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie, ja ze "zwierzyną", raczej ostrożnie, ale nie unikam:))
      Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Bluzeczka lekka zwiewna i do tego motyw zwierzęcy. Fajnie skomponowana całość. Podobają mi się również czerwone akcenty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Elegancja jesienna w pelni.... Swietna bluzeczka, oryginalny kroj, pieknie sie prezentuje! Calosc swietna, stonowana, ale ma w sobie "cos"...
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam podobną bluzkę i w ogóle nie mam na nią pomysłu.
    Czerwone szpilki idealnie wybrałaś do tego zestawu! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebka jest niesamowita! Pięknie dopełnia strój!

    OdpowiedzUsuń
  12. Taką jesień to ja rozumiem :)
    Agnieszka, świetnie. I tak stylowo jak lubię.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie dobrałaś torebkę do bluzki! Uwielbiam kolorowe drzewa.

    OdpowiedzUsuń
  14. A Ty kolejny raz mnie powalasz... świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie i elegancko! śliczne buty i torebka :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Piszesz jesień? Dla mnie to jeszcze lato u Ciebie.
    Bluzeczka skradła moje serce.
    Piękna całość, wszystko dobrałaś Agnieszko idealnie.
    Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  17. Oby taka piękna i ciepła jesień trwała jak najdłużej! u mnie też pięknie świeci słońca, w weekend robiłam zdjęcia i wyszły istnie letnio hehe :)
    Świetny zestaw, jest elegancko, modnie i stylowo :) a kopertówka fantastyczna ! <3
    miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, oby, u mnie na razie ciepło jak latem, tylko ranki i wieczory zimne:))
      Dzięki serdeczne:))

      Usuń
  18. bardzo elegancko i kobieco, cała Ty :) A to słońce niech zostanie jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Elegancki zestaw Agnieszko ,całość świetnie zgrana,a Twoja torebeczka to mój faworyt ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajna stylizacja :) co do jesieni to fakt, słoneczna ale niestety zdradliwa, jakiś wirus chyba panuje bo w koło wszyscy przeziębieni :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Sssssssssssssssssss ... snake ! Boski jest ten deseń ! Bluzka przepiękna - wzór drapieżny, ale fason taki retro ciut ... Pięknie wyglądasz i już nie mogę się doczekać kiedy ... zepniesz włoski ! Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje.
      Ja też już nie mogę.....ale może kiedyś:))))
      Pa, pozdrawiam.

      Usuń
  22. Agnieszko, bardzo szykownie i elegancko. Świetne dodatki. A włosy ślicznie Ci się układają. Piękne zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, a włosy układają się jak same chcą, czasem lepiej, a czasami lepiej nie gadać:))), ale rosną i może jak będą dłuższe to i zmowniejsze się okażą:))
      Pozdrawiam.

      Usuń
  23. Piękne szpilki Baldowski przełamały Monari:D Ale wyszło cudownie! Naprawdę! Panterka w wersji bardzo eleganckiej. Powiedziałabym - z wyższej półki:D
    Bluzka jest przepiękna! Torebka niezwykła... Napatrzeć się nie mogę...
    Mnie przygnębienie dopadło w niedzielę...po tej wieści o Ani Przybylskiej..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki, aż się rumienię:))
      U mnie przygnębienie spowodowane kłopotami, ale jak pisałam u Ciebie, musi być lepiej:))
      A jeśli Chodzi o Anie Przybylską, to ogromny dramat.
      Pozdrawiam:*

      Usuń
  24. Wężowe motywy pięknie wyglądają w takim zestawieniu. Bluzeczka cudna :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. bluzka wprost szałowa ! świetnie wyglądasz ☺

    OdpowiedzUsuń
  26. To jest stylówka pt "Pani prezes" :) :) Motywy wężowe paaaasują idealnie (mam nadzieję, że żaden wąż nie ucierpiał). A jesień jak zawsze piękna, nie wiem, czemu ludzie tak jej nie lubią....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi, hi "Pani prezes"?:)))
      Też mam taką nadzieję:)))
      Dzięki, jesień jest piękna taka jak teraz, ale kiedy plucha, wichura i katary to już taka ładna nie jest.
      Ale teraz jest śliczna i trzymajmy się tego:))

      Usuń
  27. Pięknie to wszystko zestawiłaś i pomyślałaś o każdym detalu :) Bluzka jest świetna i te buty... cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. jak zawsze pięknie, elegancko i kobieco, te szpilki to jak wisienka na torcie, dodają pazura stonowanenu zestawieniu

    OdpowiedzUsuń
  29. No, no , no - wyglądasz świetnie, a wężowy motyw w takim wydaniu podoba mi się;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja bym była szczególnie szczęśliwa, gdyby jesień co roku była tak ciepła i słoneczna:) Ciekawą stylizację proponujesz, bluzka z wężowym wzorem fajnie się komponuje z czerwonymi dodatkami:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie się "zestroiłaś" :) Mega elegancka stylizacja!! :)
    Okulary świetne!!! :)
    buziaki :*
    _____________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne zdjęcia i piękna Ty. Świetnie wszystko połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  33. pieknie sie zestroilas :D elegancja :D
    a u mnie tez piekna sloneczna jesien :D

    OdpowiedzUsuń
  34. jak zwykle perfekcyjnie !! wyglądasz bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękna jest ta bluzka :) I widzę, ze zapuszczanie włosów postępuje skutecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, postępuje, postępuje, aż sama jestem w szoku że daje radę:))

      Usuń
  36. Dziś powiało latem-pięknie i tak jak zmienić się to może,tak tu niezmiennie pięknie. Zwierzęce motywy,czerwone akcenty połączone w spójną całość-po prostu francja elegancja:-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Agusiu, dla mnie jesteś perfekcjonistką!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Torebka fajnie tu trzyma cały kręgosłup stylizacji dając genialny efekt. Uzupełnia się z wężową koszulą i czerwonymi szpilkami. Do tego piękna biel i Twoja zawsze obecna klasa :D Super Agnieszko ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zestroiłaś się w klimat jesieni - fajnie .A włosy wiadomo ,że nie da się tak bez ingerencji nożyczek .Dobrze jest :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Beautiful look ! ;)

    http://hanaylena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Oj tak u mnie też cieplutko i baaardzo przyjemnie:) Pięknie wyglądasz, całość perfekcyjnie skomponowana. Klasa!!! Jak zawsze zresztą;) Uściski**

    OdpowiedzUsuń
  42. pięknie się zestroiłaś :)
    a pogoda to dzisiaj barowa... mam nadzieje ze piękna złota jesień jeszcze wróci!

    OdpowiedzUsuń
  43. Wszystko idealnie ze sobą współgra - biały żakiecik wprost uroczy, a czerwone akcenty butów i torebki w całym looku to dla nas cymesik.

    OdpowiedzUsuń
  44. U mnie jesien na calego, zimno, deszcz, tylko zielone listki dalej sie trzymaja i nie chca zżólknac łobuzy jedne!

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ładna wężowa bluzeczka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Och żebyś Kochana wiedziała niech taka pogoda będzie każdego dnia. :-)
    A co do Ciebie Słońce to co ja mogę tu się wysilać jak Ty zawszę wyglądasz perfekcyjnie. :-)
    Bluzeczka pierwsza klasa i te szpilki… :-*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.