wtorek, 23 września 2014

Wyjazdowo









Witam Was serdecznie

Zaległości mam jeszcze więcej niż ostatnio, dlatego bez zbędnego ględzenia, krótko i do rzeczy:))

W niedzielę wybraliśmy się rodzinnie na Kielecczyznę. Rodzinnie tzn. ja, mąż, dzieciaki i "teście" moi.
Wyprawa bardzo osobista, więc dzielić się powodami nie będę, ale powiem Wam że było wspaniale. 
Nieczęsto mamy okazję wyjeżdżać w takim "składzie", więc tym bardziej doceniam że wypad był taki udany:))) i miło spędziliśmy czas.

W drodze powrotnej mąż nie darował i kilka fotek pstryknął. A że dzień wyjazdowy to prosto i wygodnie:)) Koszula ( wiecie że je uwielbiam), proste spodnie i długi ciepły sweter, bo chłodek już czuć.
Zapraszam.













Spodnie-Vertus
Sweter-Monnari
 Buty-But-s





Aaaaaa, no i zostałam nominowana  do Liebster award przez Edytę z http://turkusowykwiat.blogspot.com.
Dzięki serdeczne, odpowiadam na pytania, hmmm.... lepiej późno niż wcale:)))

1. Jaką masz zwierzynę w domu?
Miniaturowy królik i olbrzymi pies-berneńczyk.

2. Naturalny kolor włosów?
Zawsze bardzo ciemny brąz, a teraz, no cóż.... starość nie radość.....

3. Ile masz wzrostu?
174 cm:)

4. Ile masz par butów?
Hmmm...., ciągle za mało:))

5. W jakim gatunku filmowym gustujesz: komedia, dramat, thriller, horror, czy raczej coś ambitnego?
Oprócz, thrillera i horroru, jak dobry film, to każdy:)

6.Czytasz przy jedzeniu?
Nie, raczej oglądam.

7.Czego nigdy w życiu nie założyłaś i nie założysz?
Wyznaję zasadę, " nigdy nie mów, nigdy"
Ale mam kilka takich "asów" co na tą chwilę, są moimi "nigdy", np. buty "kaczuszki", dres w całości na co dzień, a i butów "Relaks" nigdy nie miałam na nogach, i spodni piramid nigdy nie nosiłam,  ale kto wie, może kiedyś mi się odmieni:))
A nawet nie może, tylko na pewno:))

8. Ile razy zdawałaś egzamin na prawo jazdy?
Jeden!!!!!!!

9. Leniwiec czy pracuś?
Pracuś, szybko zrobić co jest do zrobienia, a potem się lenić.

10. Sowa czy skowronek?
Pośredni, sowo-skowronek, wcześnie wstaje i spać chodzę późno.

11.Perfekcjonistka czy roztrzepaniec?
I z tym pytaniem mam największy kłopot, bo jestem perfekcjonistką, tylko roztrzepaną i niecierpliwą, ale efekt końcowy zawsze musi być perfekcyjny (w moim odczuciu), jak nie jest, cierpię:))) i drążę i drążę i drążę...... i poprawiam...
Chociaż z wiekiem częściej odpuszczam.

Uffff... przebrnęłam.



Ja nominowała nie będę, bo wiem że nie wszyscy lubią tą zabawę, a jeśli ktoś ma ochotę, proszę o odpowiedź na te pytania:)))

1. Uzależnienia?
2. Ulubione danie?
3. Największa Twoja zaleta? 
 4. Co poprawia Ci humor?
5. Twoje hobby?
6. Ulubiony rodzaj muzyki?
7. Twój idealny dzień?
8. Największe marzenie?
9. Ulubiona pora roku?
10. Twój sposób na chandrę?
11. Spódnica czy spodnie?


Pa, pa....







70 komentarzy:

  1. No chwile Cie nie było , za to pokazujesz pięknie wykończoną koszulę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię szybko uporać się z obowiązkami, żeby móc potem się lenić, czy też poświęcać czas temu co lubię ;) Świetna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że tak co trzeba zrobić nas nie minie, a jak za nami to pora na relaks:))

      Usuń
  3. Agnieszko w każdej sytuacji jesteś elegancka. Fajnie dowiedzieć się o Tobie trochę więcej. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, na blogach to tylko cząsteczki nas samych:)
      Pozdrawiam, ściskam.

      Usuń
  4. Koszula jest piękna. Malutkie guziczki i kolorowe wstawki dają ten efekt. Podoba mi się tez długi sweter, niezastąpiony na pierwsze chłody:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znowu cudnie odziana ! Ten blezer jest super - szukam czegoś podobnego i znaleźć nie mogę :( Widzę Aguś, że włoski podrosły i całkiem fajnie się układają :) A perfekcjonistką jestem i ja i ... nie lubię tej cechy, bo często to drążenie strasznie mnie umęczy ... Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne, a sweter ma już swoje lata, ale jest dzielny, nie mechaci się, grzeje i bardzo go lubię:))
      Włosy rosną, dzisiaj byłam nadać im jakiegoś sensownego kształtu, bo z tym układaniem to różnie, ja nie byłam zadowolona:)))
      Nooo.. męczy:)
      Pozdrawiam:*

      Usuń
  6. Idealny zestaw Agnieszko, pięknie wyglądasz, śliczna koszula...
    Butów też mam wciąż za mało...pozdrawiam cieplutko...u mnie też zimno...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, z tymi butami to chyba nie jedna z nas ma problem:)))))

      Usuń
  7. No, no Moja Droga, nawet w podróży wyglądasz elegancko:))) Super stylizacja, widać że wygodna, ale z klasą...:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Agnieszko ten perfekcjonizm widać na Twoich zdjęciach. Zawsze wszystko masz dopracowane w każdym calu (ogromna zaleta). Znów potrafiłaś ubrać się elegancko ale na sportowy luz. Pięknie. Śliczna, elegancka bluzka i fantastyczny sweter. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zawsze elegancko:) kocham koszule i twoja jest baaardzo ładna !

    OdpowiedzUsuń
  10. Agnieszko, jaki ten sweter jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Punkt 11 :)))
    jesteśmy takie same

    OdpowiedzUsuń
  12. Agusiu, sweter super ( już Ci go zazdroszczę!) i świetna koszula, wszystko pięknie! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładnie, sweter bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Koszula! Agnieszka, ona jest szyta na zamówienie?
    Uwielbiam takie detale, przeszycia, super wygląda! A już najbardziej zwróciły moją uwagę guziki. Jedno, że potrójne, drugie, że w idealnych miejscach. Na przykład na wysokości biustu, tak, że koszula się nie rozchodzi. No i dodatkowo to zabezpieczenie, że potrójne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, kupiona gotowa:))
      Masz rację, mam kilka tych koszul i guziki rzeczywiście są tu gdzie mają być i nie widać tego czego nie chcemy wszystkim pokazywać:))

      Usuń
  15. Rewelacyjny zestaw, zresztą Ty to maja bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja wlasnie myslalam co u Ciebie, a tu prosze - jestes! I to jak pieknie jestes!!!;) Genialna koszula, wogole jak na "zestaw podrozny" to bardzo elegancko... No ale czego mozna bylo sie spodziewac po Tobie jak nie perfekcji w kazdym momecie?! Cudownie wygladasz i fajnie ze jestes..
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ściągnęłaś mnie myślami:)))
      Dzięki Aniu, bardzo miło czytać takie słowa:)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  17. Na 9, 10 i 11 tak samo mogłabym odpowiedzieć :) :) Wszyscy koszula, koszula, a ja to bym w Twój sweter wskoczyła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To my podobne jesteśmy?:))
      Lubię swoje stare swetrzysko bardzo:))

      Usuń
  18. Doskonały przykład na to jak połączyć klasę i elegancję z wygodą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie "Teście" tylko Teściowie

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię takie długie, ciepłe swetry. Jestem człowiekiem który wiecznie marznie więc śmiem twierdzić, że zostały stworzone właśnie dla mnie ! :)) Pięknie wyglądasz, klasyczna elegancja! super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie, może i tak jest?:)))
      Dziękuje serdecznie:*

      Usuń
  21. Świetny zestaw, koszula jest genialna!

    OdpowiedzUsuń

  22. Wyglądasz świetnie. Ja raczej w koszulach nie chodzę i szczerze się przyznam, że po przeprowadzce, to nawet nie mam:) W każdym razie, Twoja mi się podoba właśnie przez to podszycie kwiatowe i obszyte dziurki i nawet ma haft na mankiecie! Jest naprawdę piękna. Zestawienie ze swetrem jak najbardziej udane i jeansy pasują. Buty wyglądają na mega wygodne.
    W ogóle to fajnie masz, że Twój mąż lubi Ci robić zdjęcia. Ja muszę się ostro prosić, a najczęściej robię sama:))) Przydałby mi się statyw:)

    Ja też raczej oglądam niż czytam przy jedzeniu, ale za to horror i thriller i sci-fi są moje ulubione, a resztą nie pogardzę, ale już jestem bardzo wybiórcza:)
    Buty 'Relaks' z Seksmisji!!!!:D Powiem Ci, że nie miałam, a bym chętnie chodziła, szczególnie, że na północy Francji strasznie często pada, a te buty wyglądają na mało wrażliwe:)))
    Pożycz mi trochę pracowitości, bo ja z wiekiem jestem trochę bardziej pracowita, ale wciąż mam w sobie ogromnego leniwca.
    Bardzo fajnie było mi się o Tobie dowiedzieć tych różnych różności i odpowiem na Twoje pytania:

    1. Uzależnienia?

    Szydełkowanie, upcycling, horrory (a w szczególności te z zombie:)) i palę bo lubię:)

    2. Ulubione danie?

    Jednego dania nie mam, ale ogólnie to lubię smaczki z cebulką, czosnkiem i curry i wolę dania bez mięsa.

    3. Największa Twoja zaleta?

    Szczerze mówiąc to nie wiem. O wiele łatwiej do głowy przychodzą mi wady:)

    4. Co poprawia Ci humor?

    Szydełkowanie zawsze mnie relaksuje i poprawia humor, a do tego wszelkie inne akty twórcze.

    5. Twoje hobby?

    Szydełkowanie, upcycling, oglądanie kina grozy, pisanie, a do tego wszystkiego to jeszcze bawię się lalkami i lubię je pozować i fotografować:D

    6. Ulubiony rodzaj muzyki?

    Nie mam takiego jednego rodzaju i to czego słucham zależy w dużej mierze od mojego nastroju.
    Chętnie sięgam po Blues, Country, Ambient, Drone, New Age, Bluegrass, Rock, Metal itd. Teraz na przykład z głośników leci album Blackout zespołu Breakout.

    7. Twój idealny dzień?

    To dzień spędzony na szydełkowaniu, a jak bardziej puszczę wodze fantazji, to jest to dzień, w którym wprowadzam się do domku z ogródkiem:)

    8. Największe marzenie?

    Żeby móc zatrzymywać czas, bo w ten sposób miałabym zawsze czas na wszystko:)

    9. Ulubiona pora roku?

    Zdecydowanie jesień, a zaraz po niej zima.

    10. Twój sposób na chandrę?

    Szydełkowanie przy fajnym filmie zawsze pomaga, a zapobiegawczo, kilka razy dziennie, stosuję pogawędki z kotem.

    11. Spódnica czy spodnie?

    Spódnica ex aequo ze spodniami haremkami.

    Pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie, tak buty wygodne bardzo.
      A wiesz że też myślę o wykorzystaniu statywu i pilota, ciekawe jakby się spisały:))), bo chociaż mąż zawsze chętny to nie zawsze jest w "zasięgu"
      Hmm.., "Relaksów" nigdy nie nosiłam bo wtedy nosili wszyscy, a teraz?... w mrozy, ochoczo bym w nie wskoczyła.
      Fajnie ze odpowiedziałaś na pytania. Widzę że szydełkowanie, to Twój, nałóg, wybawca, przyjemność i relaks:))
      No tak, z wadami zawsze nam łatwiej, ale nie miało być łatwo:)))
      Ściskam serdecznie:)))

      Usuń
  23. prosto ale jak pięknie :) Mniej znaczy więcej, ja jestem bardzo na tak :) Długi ciepły sweter to był mój must have i właśnie dziś przyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja wiem ze koszuleuwielbiasz dlatego chyle czola ze ubralas ja na wycieczke... ja nawet do biura nie wcisne na siebie ksozuli :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Sweter genialny!!,całość oczywiście również!!! :)
    Klasyka!! Przepieknie :)
    ________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. o rany! uwielbiam Twoją stylizację! jest taka elegancka ! uwielbiam taki czysty, schludny minimalizm!

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo mi się podoba ten "zwyczajny" zestaw, prosto i bardzo elegancko, koszulę masz genialną, urocze są hafciki i kolorowe obszycie dziurek

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna koszula.
    Piszesz,że masz królika miniaturkę w domu - czy on biega swobodnie, czy ma jakieś miejsce, klatkę? Czy opiekę nad nim można porównać do np. kota, czy jest to bardziej kłopotliwa sprawa? Obecnie zastanawiamy się właśnie nad jakimś zwierzakiem domowym i królika też bierzemy pod uwagę. Mieliśmy wcześniej pieska, ale był już wiekowy i po prostu odszedł ze starości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne:)
      Tak mamy króliczka, jest już z nami trzy lata ( gościła u mnie na blogu:)), nie mam porównania, bo nie wiem jak wygląda opieka nad kotem, ja psiara jestem, ale królik to naprawdę sama przyjemność.
      Nasza milusińska i biega i ma miejsce swoje, czyli ogromną klatkę, piszę że ogromną bo jak ją kupowałam, Pan w sklepie zapytał czy hodowle zakładam, nie nie zakładałam, ale chciałam żeby wtedy kiedy królik jest zamknięty mógł w miarę swobodnie sobie biegać.
      Jeśli miałabym wymienić jakieś uciążliwości, to jedynie zmiana futerka, teraz właśnie jest ta pora.
      Aaa, i warto dopytać przy zakupie jaka to jest miniaturka, bo niektóre dorastają do 3-5 kg. i wtedy to z miniaturką niewiele ma wspólnego, nasza dorosła waży 1,2 kg.a kiedy ja kupowaliśmy ważyła ok. 0,70 kg.
      Co do zachowania, to jak z każdym zwierzakiem zależy od charakteru, od traktowania go, nasza jest bardzo optymistycznie nastawiona do ludzi i świata, nigdy nikogo nie ugryzła, nigdy nic nie poniszczyła, a wiem od znajomych że różnie z tym bywa, np. u koleżanki dzieci nie bawią się z królikiem bo je gryzie, moje dzieci już są starsze, ale czasami przychodzą dziewczynki od męża brata ( 4 i 5 lat) i nigdy krzywdy im nie zrobiła, a One odejść od niej nie mogą.
      Moim zdaniem jeśli chodzi o opiekę, i codzienne obowiązki to w skali od 1-5, dałabym 2.
      Gdybyś zdecydowała się na zakup pisz, chętnie podzielę spostrzeżeniami, w czym trzymać, czym karmić itp.:)))
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  29. wyglądasz świetnie a koszula jest rewelacyjna , bardzo mi się podoba ☺

    OdpowiedzUsuń
  30. Martwiłam się już i wypatrywałam nowego wpisu :)
    piękna koszula a Ty nawet w drodze taka elegancja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żyje, jestem, tylko bardzo mało czasowa, ale miło że wypatrywałaś:)))
      Dzięki serdeczne:*

      Usuń
  31. Aga Ty nawet w podróży wyglądasz jak z okładki Voqua! Poważnie! Świetny zestaw!
    I bardzo się cieszę, że wziełaś udział w zabawie:D
    Jesteś ode mnie wyższa! Ja chyba wszystkie dziewczyny;))
    I wyglądasz na bardzo zdyscyplinowaną! Zawsze chciałam być taka:)

    Ja też odpowiem na Twoje pytania:D

    1. Uzależnienia?
    Czytanie przy jedzeniu... i internet;)

    2. Ulubione danie?
    Ruskie ze śmietaną:D

    3. Największa Twoja zaleta?
    Chyba dystans do siebie i ludzi:)

    4. Co poprawia Ci humor?
    Zakupy!:D
    I dobry film:))
    5. Twoje hobby?
    Ciuchy:D

    6. Ulubiony rodzaj muzyki?
    Nie mam. Lubię każdą, która wpadnie mi w ucho:))

    7. Twój idealny dzień?
    Bez stresu i zmartwień:)

    8. Największe marzenie?
    Szczęsliwe życie dla syna i reszty rodziny... oraz domek na wsi:)))

    9. Ulubiona pora roku?
    Lato!!!! Gorące!!!!

    10. Twój sposób na chandrę?
    Zakupy!:D

    11. Spódnica czy spodnie?
    Spodnie:D

    OdpowiedzUsuń
  32. Za koszulami nie przepadam, ale ta jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak zwykle z klasą, uwielbiam Twój styl!:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Koszula super i ten sweter piękny. Oj w mojej szafie przydałaby się taka :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wygoda pięknie ujęta,więc nie dziwię się,że mąż nie odpuścił;-)-rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  36. oh jak elegancko naprawde chic & glam

    OdpowiedzUsuń
  37. Agnieszko Ty to masz wyczucie stylu... bardzo lubię rzeczy z Monnari, sweter jest odlotowy... cieszę się, że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam Monnari za ich niesmiertelna klasyke <3
    Przeliczny szary blezer ;)

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? Odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajne zdjęcia super wpis
    ! Zapraszam: http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękna klasyka! Lubię spodnie z tego typu butami, wygląda to bardzo fajnie i nie jest takie oczywiste jak szpilki:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Aguś, błagam, powiedz, gdzie kupiłaś tę koszulę. Jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  42. Super look :) wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Co za powalająca klasyka.
    Wyglądasz bardzo pięknie i podobasz mi się tak bardzo,że nie mogę od Ciebie oczu oderwać. :-*

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak zawsze jestem pod wrażeniem, szykownie, elegancko, z klasą, no rewelacja!!! Koszula boska, bardzo w moim stylu taka stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Hahah. ja tez jestem perfekcyjnym roztrzepancem :) sam nie wiem jak to mozliwe ale tak wlasnie jest :)
    Piekny sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  46. jak zawsze wyglądasz świetnie i z ogromna klasą ! genialny sweter <3

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Witaj ;) Dziś stylizacja nie jest zbyt trudna, ale wciąż szykowna. Genialne dodatki, szczegóły, detale koszuli. wow ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ładny wyjazdowy zestaw. Piękny sweter. pozdrawiam http://gray50plus50dresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajnie jest czasem miło spędzić czas z rodzinką. :)
    Stylizacja świetna, klasyczna ale baaardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo mi się podoba taka elegancka wersja, koszula jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.