czwartek, 11 września 2014

Luz











Witam Was serdecznie

Wessało mnie na chwilę, ale już jestem.
Mam ogrom zaległości w odwiedzinach u Was, obiecuje szybko je nadrobić:))
O ile blogger znowu nie zacznie szaleć.
Od jakiegoś (niedługiego) czasu nie wyświetlały mi się nowe Wasze posty, albo wyświetlają się tylko nie wszystkie, nie wiem czy to u mnie coś się działo, czy ogólnie awaria jakaś była, ale od wczoraj wygląda na to że jest OK!!!!

To jestem i ja, w prostym, zwyczajnym, codziennym zestawie
Wygodnie, na luzie i bez krępacji:))

Powiem Wam tylko że ustać na tych kamieniach, w szpilkach, uff:))))
No dobra, przyznam się, "sesja" skończyła się na boso.

Zapraszam













Bluzka-Solar
Spodnie-Monnari
Buty-Baldowski
Zegarek-MK
Pa, pa...

68 komentarzy:

  1. Wcale się nie dziwię że sesja skończyła się bez butów!! :)
    Obserwuję. Buziaki, Michalina.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie!
    A sweterek nie gryzie? Bo co się czymś u nich zachwycę, to po dotknięciu zachwyt mi mija :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, mnie ogólnie nigdy nic nie gryzie i ten seterek też nie, to jest mieszanka lnu i wiskozy, mięciutki i niegryzący:))
      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. chociaż nie jestem fanką wzorów ani wielu kolorów podanych naraz, to tu mi się ta kolorowość widzi - bo jest stonowana ciemnym, jednolitym dołem :)

    z tym bloggerem ciągle jest nie tak coś - mnie od samego początku się nowe posty nie zawsze pokazują.
    muszę odświeżać, odświeżać - po kilku próbach wskakują ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna bluzka. Uwielbiam takie wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale za to jaki efekt!!! Wart tej męki:D A tych szpilek, to Ci wciąż zazdraszczam!:D
    Fajny zestaw! Bluzeczka śliczna, a portek znowu zazdroszczę! Lubię ten krój, ale z powodu niskiego wzrostu, nie bardzo mi w spodniach do kostki:(
    Co do bloggera, to zgadza się! Szwankuje:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, a bałam się o te szpilki właśnie:))
      Może przymierz do wysokich obcasów?:)
      No szwankuje, napisałam że jest lepiej, ale nie jest, było na chwilę:(

      Usuń
    2. Do wysokich, by pewnie pasowały...ale bardzo:D Nie wiem, czy dałabym im radę;)
      Nominowałam Cię w Liebster Award:D

      Usuń
  6. Jak zawsze - pięknie i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjna stylizacja, ale buty raczej na taki klimat nieodpowiednie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodnie świetne, mają idealny krój i długość do szpilek, muszę i ja takie chociaż przymierzyć, szpilki przecudne, eleganckie, klasyczne, bardzo ciekawy pierścionek, niepowtarzalny. Pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tych spodni najchętniej nie ściągałabym z tyłka:))
      Dzięki, pozdrawiam:))

      Usuń
  9. Oj, bałabym się, że mi się takie piękne buty zniszczą! Poza tym świetne są te spodnie, widać że bardzo dobrze skrojone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ze strachu, skończyłam boso:)))
      Dzięki.

      Usuń
  10. też by mi było szkoda takich butów! super bluzka, Ty zawsze coś w tym Solarze fajnego wypatrzysz! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna góra ! Wogóle elegancka stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Agnieszko, niby luz, a jednak elegancja na 200 %. Piękny ten sweterek taki radosny. Pięknie wyglądasz. Właśnie stwierdziłam, że w ogóle nie jestem przygotowana na chłodniejsze dni... Za dużo ubrań na lato... Ja chyba zapominam, że nie mieszkam w Grecji... Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze świetnie i ze smakiem. Bardzo lubię Twój styl, nieprzekombinowany, a jednocześnie nie ma nudy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Choć z pewnością nie było łatwo stać w takich szpilkach na kamieniach, to było warto...otoczenie super, bardzo fajnie komponowało się ze stylizacją, niby na luzie ale z nutą elegancji. Kamienie też mają w sobie coś takiego, niby luźne, rozsypane, ale każde z osobna i razem są piękne, tak jak Twoja stylizacja:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie i cieszę się, że już wszystko działa...:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. może i ciężko ustać :) ale za to jakie szpilki rewelacyjne :) przepiękny odcień jak i fason

    OdpowiedzUsuń
  16. jak zawsze jest klasa! piękne szpilki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękna bluzka i śliczne buciki :))

    OdpowiedzUsuń
  18. No wyzwanie niezle żeby stać na tych kamieniach, ale za to jaki efekt:)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. dobrze, że kostki nie skręciłaś ;)
    ale na boso chyba też mało wygodnie na takich kamieniach? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Trudno chodzić w szpilkach po kamieniach i nierównościach. :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetni skomponowałaś sweterek z gładkimi spodniami. A szpilki? Kochana one są śliczne. Aż żal na takie warunki, ale ...co się nie robi dla sesji. Wyszło obłędnie pięknie :) A w ogóle wyglądasz fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. plener wyjątkowy ale szkoda szpileczek! Mam nadzieje, że nie zniszczyły się :)

    na luzie ale zawsze z klasą :)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  23. Luz, luz, Ty uwazaj na szpileczki!! szkoda bylo je zepsuc na tych kamieniach;) No ale efekt za to jaki..... Pieknie wygadasz, a bluzka mnie zachwycila, choc kwiaty to jest moj ulubiony motyw naciuchowy....:)
    Buziaki. Anka

    OdpowiedzUsuń
  24. Prosto i elegancko. Bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  25. przeeśliczna bluzka! zakochałam sie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale warto było się pomęczyć, bo zdjęcia są naprawdę świetne.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak zawsze wszystko idealnie dobrane ,bardzo mi się podoba !! :)
    _______________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładnie :)
    I jak zwykle wzrok zatrzymał się na butach.Jakaś fobia ...chyba:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Noo, ja bym szła na bosaka w te kamienie i dopiero założyła taaakie buty stojąc w konkretnym miejscu. Bo ja nie umiem w takich chodzić, włażę z przyzwyczajenia wszędzie i zaraz po butach :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie wyglądasz.

    __________/ / / / / / / / / / / /
    _________/ / / / / / / / / / / /
    _______/ / / / / / / / / / / /
    _____/ / / / / / / / / / / /
    ____________█
    ______▄▄███████▄
    ___▄▄████████████▄
    __▄████████████████▄
    _▄███████████████████
    _____________█▌
    ______________█
    ___█|████____█
    _████/███___█
    _███░█████__█
    _|█░▄▄░▄▄_░█ █_░
    |█░◒░░◒░░█___-░░
    |██░░●░░░/██_ ░░
    _██░▀▀░/██| ___░░
    __███░/██ _______)░░)
    __███_░░░░▒▒▓▓▓▓ ░░/
    ___███░░░▒▓▓▓▓▓▓░/
    __/▒/▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓
    |▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓/
    __▒/▒▓▓▓▓▓/
    ___▒▒▓▓▓▓▓| /
    ______▒▒▒▒▒▒▒
    _____█████████
    ____ █████████
    ___ ██████████___████
    ___ ██████████___███
    __ ██████_████____▒▒
    __ █████____███___██
    __ ████_______█████
    ___ ███_________ ████
    ___ ███ Dzień jest szary
    ___ ███ i ponury.
    ___ ███ Zamiast słońca
    ____▒▒▒ Smutne chmury.
    __█████ Mimo wszystko życzę
    ————- udanego dzioneczka:)
    MIŁEGO WEEKENDU.

    OdpowiedzUsuń
  31. piękna sesja :) A te buty cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. U Ciebie nawet w takich zestawach nie brakuje klasy i elegancji-jest pięknie jak zawsze!!!Zwróciłam uwagę na pierścionek-połączenie kolorystyczne,nietypowe łączenie,a raczej jego brak-lubię bardzooo<3

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna stylizacja. Tylko jak patrzę na zdjęcia to aż się boję, że buty porysujesz:) Taki odruch:) Bo też zawsze o swoje buty dbam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo elegancki ten Twój luz :). Szpilki ekstra!!!! Ja jakoś daję radę w takich szpilkach i po kamieniach, tylko niestety trzeba uważać na obcasy. Ostatnio byłam w szpilkach w lesie na bagnach i też dałam radę, chociaż trochę się bałam, ale nie miałam pojęcia, że czego mnie taka wyprawa, więć innych nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystko mi się podoba, połączenie idealne!:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam ten sam problem z bloggerem ale ja mam tak cały czas :)
    Ślicznie wyglądasz, wybrałaś idealną scenerię do zdjęć w szpilek ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. szpileczki piekne i odwazna jestes ze na takie skaly w nie wskoczylas!

    OdpowiedzUsuń
  38. Wygodnie i na luzie - tak najlepiej.
    Wyglądasz super! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bluzka przepiekna Agus, nie wiem jak ty to robisz, ale za kazdym razem wygladasz fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń
  40. Chcę te szpilki! Prezentują się wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  41. Aga, jesteś mistrzynią elegancji :) U Ciebie nawet niby zwykły, casualowy look jest zawsze wyjątkowy ! Pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  42. Ty Aguś, jak zawsze piękna, elegancka...bluzka super, szpilki cudne....
    Nie przejmuj się, że ma zaległości, czasami tak trzeba, żeby nas wssało...ha!ha!
    Pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  43. No i co ja mam Ci napisać? Znowu pięknie. Szpileczki są tak cudowne, że mogłabyś założyć do nich przysłowiowy worek i też byłoby elegancko. Kobieta z klasą :)
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piekne zdjecia i cudowna bluzeczka!! Wygladsz Agnieszko elegancko i bardzo, bardzo zgrabnie!! Pozdrawiam serceznie :):)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wszystko idealnie wyważone - kolorowo i elegancko zarazem :) Świetne szpilki i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  46. śliczne szpilki *,*
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. świetnie wyglądasz, bluzka jest super!

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczny materiał na bluzkę:) Stylizacja bardzo ładna i elegancka, choć nie chciałabym w takich butach chodzić po kamieniach:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Super wyglądasz,nie wiem czy bym ustała na tych szpilkach. Ciekawy plener .
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ale nuda :) zawsze wyglądasz fajnie , no to już jest nudne po prostu ;) weź dla odmiany zrób zamieszanie i pokaż się beznajdziejnie ubrana ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja chcę tą bluzkę!! Pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  52. oj szpilki piękne choć faktycznie nie na to podłoże :/ ale za to jak wyglądają <3

    OdpowiedzUsuń
  53. Hmm, bluzka przepiękna. Bardzo mi się podoba, bardzo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.