czwartek, 21 sierpnia 2014

Tu na razie jest ściernisko......:))











Witam Was serdecznie

Marzenia?

Lubicie marzyć? 
Spełniają się Wam marzenia?
Spełniacie swoje marzenia?

Ja mam, miałam i mam nadzieję, będę miała marzenia.
Kilka z nich się spełniło, niektóre już nigdy się nie spełnią, inne będą się spełniać, a jeszcze inne dopiero się "urodzą":)).
Pomarzyć fajna rzecz, ile w spełnianiu marzeń jest naszych starań i pracy, a ile to zrządzenie losu, przypadek?
Nie ważne, czy spełniają się dzięki naszym wysiłkom, czy ot tak, dla mnie ważne że są.
Że mam możliwość ich spełniania, a że niektóre z nich nigdy się nie spełnią, no cóż, ale są:))
Te najmniej realne są najpiękniejsze:))
....






Powiem Wam że dzisiaj już nie odważyłabym się tak wyjść na zewnętrze, w poniedziałek biegałam po ściernisku w bluzeczce bez rękawów a dzisiaj kurtkę musiałam z szafy wyjąć.
Ale nie poddam się tak łatwo, lato jeszcze nie powiedziało ostatniego słowa i tego będę się trzymała:))

Aaaa... i jeszcze jedno, jak byłam dzieckiem biegałam u babci po ściernisku boso cały dzień, i nic mnie nie drapało, kuło i takie tam... dyrdymały, jedynie z myciem potem był kłopot....
A teraz, o rany...., ale kuje, a jak drapie:))))), kiedyś to chyba miększe było?:)))










Bluzka-Simple
Spodnie-Monnari
Buty-Baldowski
Torebka-Parfois
Bransoletki-Ręce me
Zegarek-MK

Pa, pa....


74 komentarze:

  1. u mnie tez chlodno i jeszcze deszcz..
    sliczna ta Twoja bluzeczka -nawet do pracy pod garsonke by sie nadała, spodnie mam podobne -calość na duzy + (jak zawsze)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noooo... chłodno, brrrr:)
      Dziękuje, pozdrawiam:*

      Usuń
  2. Agnieszko dla mnie jestes kwintesencją kobiecości i dobrego smaku . Tym razem nie jest inaczej . Boskie buty , śliczna bluzka ...

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak w szpileczkach po ściernisku- to nawet nie śniło się największym poetom:)Też kiedyś biegałam a teraz nawet miękka trawa kłuje
    Agnieszko- ja ciągle marzę ale wolę marzenia realne.
    Patrząc na Twoje zdjęcia marzę o takiej figurze.:) i żebym mogła nosić [bez bólu ] takie szpilki.Wszystko w zasięgu ręki
    Piękna bluzeczka
    Pozdrawaim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda...:))
      Życzę spełnienia marzeń.
      Dziękuje,
      pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Marzenia w dużej mierze nadają życiu sens i warto je mieć, nawet jeśli są tymi nie do spełnienia ...

    Ty Aguś wyglądasz jak marzenie i to za każdym razem ! Uwielbiam Twoją garderobę - jest maksymalnie kobieca, klasyczna ale nie nudna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też lubię marzyć, a jeszcze bardziej jak marzenia się spełniają :)
    Zachwycający zestaw, jeden z moich ulubionych! Piękna bluzka, czerwone szpilki, no cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak fajnie jak się spełniają.
      Dziękuje.

      Usuń
  6. Moje marzenia zaczęły się spełniać, kiedy zaczęłam odwagę wierzyć, że sie spełnią. Od wielu lat zaliczam kolejne spełnione i dzieją się same te spełnienia, nawet tyczy się to tego, o czym marzyłam daaaawno temu i zapomniałam. Po prostu w końcu zawsze przychodzi czas spełnienia :) :) Agnieszka, ja się chyba od Ciebie zarażam tymi szpilkami - wywlekłam aż swoje jedyne na światło dzienne :D
    Bardzo dobrze wyglądasz, bluzka!!!, portki, kolor butów! A ściernisko zawsze mnie drapało, pamiętam pożniwne klimaty u babć! Lepiej mi sie kojarzą powroty z pola na furze siana!!!! Super było! Tylko nie ma już tamtych pól, ludzi, żniw w tamtych okolicach. Skończyło się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A takie zapomniane, spełnione to dopiero fajnie:))
      Wywlekaj, ciekawa jestem Ciebie w szpilkach.
      Ściernisko, hmm.., jak zobaczyłam u Ciebie zdjęcia pomyślałam... ostatnio i nastroje i tło nas łączy.
      O tak siano też było fajne, "było":((
      Dzięki, pozdrawiam.

      Usuń
  7. zrobiłaś się bardziej wrażliwa? :)
    moje największe marzenie się spełniło :)
    piękna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty są niesamowite, cały zestaw bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agnieszko!!! smak dzieciństwa :)!!!!dobrze czasem do niego powrócić......niekoniecznie boso!!! :)
    Bluzka rewelacyjna!!! :),całość bardzo elegancka!!:)
    Buziaki :*
    _________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja żadnych marzeń sobie w głowie nie tworzę - odkąd żyję z dnia na dzień, starając się wszystko robić porządnie i z głową, to... jestem szczęśliwsza.
    a jeśli czasem przytrafi się coś takiego, co po prostu jakoś wpasowuje się w moje oczekiwania względem rzeczywistości, to.... to jestem jeszcze szczęśliwsza ;)

    ale posiadanie marzeń to fajna rzecz, pozwala człowiekowi znajdować sobie cele - te mniejsze i większe :)

    bardzo fajnie wyglądasz!
    lubię takie oczywiste, proste, mało wyszukane połączenia kolorystyczne - wydają mi się one najbardziej "z klasą".
    i - co ważne - uniwersalne.


    P.S. ścierniska zawsze były twarde, po prostu dzieci mają bardziej wywalone na wiele ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, każdy układa sobie w głowie co mu się podoba:)))
      Dzięki:*
      P.S. Myślisz...?

      Usuń
  11. masz niesamowite wyczucie stylu:) zawsze wyglądasz mega kobieco i z klasą:)
    piękne szpilki <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Bez marzeń człowiek do niczego by nie dążył:-) Mnie zachwycają szpilki i bluzeczka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Często mam jakieś myśli z marzeniami ale tylko myśli.Buziaki i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Agnieszka, buty! Rewelacyjne! Maksymalnie kobieco. No i ta bluzeczka, ale ja w ogóle uwielbiam styl Simple.

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha do trudnych warunków trzeba się przyzwyczaić, z dwa dni byś polatała i byłoby jak dawniej;)) No pogoda to tragedia ale nie mam na to wpływu, pompuje w siebie litry gorącej herbaty;))) Ale ładny ten Twój zestaw, bluzeczka taka romantyczna a szpilki dodają seksapilu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może masz rację:)))
      U mnie pogoda już przestała szaleć, uff...
      Dzięki serdeczne:*

      Usuń
  16. Oj tak, marzenia nadają życiu sens. Teraz mam takie jedno marzenie - pragnienie i nie dotyczy ono podróży...
    Bluzeczka jest śliczna. Ty elegancka bardzo, bardzo...
    Też biegałam po ściernisku i nie bolało, no cóż jakieś delikatniejsze jesteśmy czy coś. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, życzę Ci spełnienia:*
      Dzięki, eee.. mówię ci miększe było:))))
      Buziaki:*

      Usuń
  17. U mnie w tym roku prawie wcale lata nie było :( ale odrobię to sobie za tydzień na urlopie :)
    Pięknie kochana, jak zawsze. Cudna bluzeczka :*

    http://fashionbymegii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Ci fajnie, to udanego wypoczynku życzę:)

      Usuń
  18. Baldowski ma piękne buty. Coraz bardziej przymierzam sie do kupna ich. Pomimo cen produktow to jakosc swietna. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedyś chciałam chodzić po ściernisku tak jak babcia. Ale bardzo mnie kłuło. A teraz?.... Nie próbowałam :)
    Marzenia... każdy ma. Duże i małe. Kiedy kładę się spać to wtedy zaczynam marzyć, potem usypiam. A rano nie pamiętam w jakim momencie zasnęłam :)
    Aguś Ty wyglądasz pięknie zawsze. Nawet na ściernisku. W szpilkach, jak na elegancką kobietę przystało. Śliczna bluzeczka. A dodatki? Super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to ja kiedyś chodziłam, biegałam, skakałam i co tylko, a teraz... no cóż, jak nic twardsze:)))
      Ja przed snem nie mogę marzyć bo potem usnąć nie mogę:))
      Hi hi... u mnie norma, wiem jak stosownie do okoliczności przyrody się ubrać?:)))
      Dzięki serdeczne Krysiu:*

      Usuń
  20. Też biegałam kiedys po ściernisku :) a teraz to kuje i to jak! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O rany ! Ale przepiekne zesatwienie ! Te czerwone spzilki idealnie pasuja , akcentuja klase Twojej kompozyzji . Cudnie KOchana ! A marzenia , och tak mam je Kochana , wspaniale jest miec marzenia i warto dazyc by je spelniac :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:*, tak warto marzyć:))
      Pozdrawiam

      Usuń
  22. Agnieszko jeśli chodzi o marzenia to zawsze je miałam, nie były jakieś wielkie, specjalne, ot takie ludzkie i bardziej przyziemne ! Jestem realistką, nigdy nie wybiegam daleko nawet marzeniami :) Jednak o tym o czym nawet nie marzyłam się spełniło, a reszta hmmmm, teraz też staram się spełniac marzenia ale są one Nasze wspólne ! Największe moje marzenie to by rodzina była szczęśliwa, by dzieciom niczego nie brakowało, i byśmy wszyscy w zdrowiu byli !
    Spotkanie z Edytką zaliczam do marzeń, bo wiadomo jak jest raz się uda a raz nie , spełniło się i wielka radośc tak jak w tym roku :)))
    Każdy ma marzenia tylko dla każdego inny wymiar mają ! To co dla mnie marzeniem jest dla innych nie będzie :)

    Twoja bluzka cudna, a TY nawet na ściernisku piękna i kobieca !
    Uściski :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, zgadzam się z Tobą, każdy ma swoje marzenia, każdy marzy tyle na ile mu jego wyobraźnia pozwala, i każdy o czym innym:))
      Hi, hi.. dzięki serdeczne,
      Całusy:*

      Usuń
  23. Ja tam sobie tez pozwalam na marzenie, nic nie kosztuja o zycie nabiera kolorow...;) A czy sie spelniaja - to sprawa drugorzedna, zalezy jak bardzo sa wygorowane;);)
    Lubie Twoje poczucie humoru - ostatnim zdaniem doprowadzilas mnie do glosnego smiechu:):) Taaa, tez pamietam ze chyba kiedys scierniska byly jakies "mieksze":):)
    A zestaw, no chyba nie bardzo pasuje w pole;) bo jak zwykle elegancki jest, przemyslany, genialny w swojej prostocie - na salony bardziej;)
    Buziaki Agus! Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pewnie że tak:)) Kto Ci/nam zabroni:))
      Prawda?:)) że miększe.
      Dzięki Aniu, całuski:*

      Usuń
  24. Śliczna stylizacja!!! Urzekła mnie bluzka i kolor szpilek. Fantastyczny. A i otoczenie do zdjęć ciekawe, przywołujące wspomnienia z dzieciństwa, pobyty u babci...:)))
    A marzenia zawsze mieć warto, bo dodają skrzydeł.
    Miłego dnia Moja Droga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie:*
      Zgadzam się, warto marzyć:)
      Agatko, nie wiem dlaczego nie mam Twoich postów, dodawałam Cię już dwa razy do obserwowanych, i poprzedni się pojawił a ostatni już nie??? Muszę to sprawdzić:)
      Pozdrawiam serdecznie, życzę miłego weekendu:*

      Usuń
    2. No właśnie, z niecierpliwością Cię wyglądam...mam nadzieję, że uda Ci się do mnie dotrzeć:))) Zapraszam serdecznie, będzie mi niezwykle miło.
      Miłego dnia.

      Usuń
  25. Co tu dużo mówić - klasycznie, elegancko, kobieco. Po prostu pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. piekny top ,uwielbiam takie z koronka ,haftami tiulowe w tym roku to must have!
    jak zawsze pieknie wygladasz ,czerwone szpilki kocham<3<3
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/08/lniany-kombinezon.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Agusiu, ślicznie, bardzo świeżo i elegancko. Bluzeczka przepiękna, bardzo podobają mi sie równiez Twoje czerwone szpilki! Wielkie całuski!

    OdpowiedzUsuń
  28. Aguś,chyba zmarzłaś podczas sesji bo aż gęsią skórkę widzę ;) Ja jeszcze dziś założyłam krótkie spodenki,choć gorąco nie było ale trzeba łapać ostatnie w miarę ciepłe promyki słońca ;p
    Ślicznie wyglądasz,stylowo i kobieco!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeeee... nawet nie, ja tak mam że nawet mały chłodniejszy wietrzyk i u mnie "gęsinka" wychodzi , ale zimno mi nie było.
      A na dodatek słomki mnie łaskotały, hi, hi...
      Dziękuje serdecznie,
      pozdrawiam:*

      Usuń
  29. ja też będąc dzieckiem biegałam po dziadkowym polu i dawałam radę choć pamiętam, że kuło i to solidnie, ale nie bardzo wtedy zwracało się na to uwagę :)
    piękną masz bluzeczkę no i te czerwone szpilki - 100% kobiecości nawet na ściernisku! ;)
    co do marzeń... marzę sobie i marzę, choć z tym spełnianiem róznie u mnie bywa, ale się nie poddaję, może w końcu przyjdzie czas, że wysypie się na mnie wielka skrzynia spełnienia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kuło....
      Dzięki serdeczne:)))
      Przyjdzie na pewno:)))

      Usuń
  30. Sliczna bluzeczka! A co do marzen, to jak tak sobie mysle, ze jak sie bardzo czegos chce i robi sie wszystko zeby to marzenie spelnic to zawsze sie udaje :) No oczywiscie pod warunkiem, ze nie marzymy od razu o wygraniu 10 baniek w totka :) hahaha :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Łał, świetnie na tym ściernisku wyglądasz. Ja bym zrezygnowała z łańcuszka i bransoletek. Ale ja nie lubię biżuterii (dziwne, prawda :)). Poza tym szał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ee.. dla mnie nic dziwnego:))) Rozumiem że można czegoś nie lubić i już:))
      Pa...

      Usuń
  32. na Ciebie zawsze można liczyć - pięknie :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładne buty. Kusi mnie ten Baldowski, ale u mnie nie ma sklepu. Kupujesz internetowo.?

    OdpowiedzUsuń
  34. odważna jesteś, ja na ściernisko nigdy nie weszłam i nie wejdę :)

    a marzyć lubię.. chociaż rzadko to robię, ale wiem ze marzeniom trzeba pomagać się zrealizować bo nikt tego za nas nie zrobi :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mnie marzenia popychają do przodu, bez nich życie kulałoby się bez celu powoli...

    OdpowiedzUsuń
  36. Ściernisko pamiętam z wakacji u babci na wsi. Nigdy nie lubiłam po nim chodzić bo strasznie drapało.:-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Lubię marzyć, a jeszcze bardziej lubię jak marzenia się spełniają :) Świetny zestaw, wyglądasz pięknie i bardzo elegancko. Jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie wyobrażam sobie życia bez marzeń .Marzyłam już za pewne w pieluchach , żeby już ich nie nosić .Tetrówki to wiadomo ;) Marzenia są jednym z cudowniejszych elementów istnienia .
    Bluzeczka piękna .Ściernisko też za pewne uznałabym za piękne te naście ( jak nie dziesiąt lat temu ).

    OdpowiedzUsuń
  39. Stylizacja świetna. Bluzka po prostu mnie oczarowała, buty też ciekawe :)
    Najlepsze marzenia to te, które się spełniają :)))

    OdpowiedzUsuń
  40. U mnie dzisiaj cały dzień pada. Świetny zestaw :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piekna bluzeczka... Buciki tez super!! Marzenia to najpiekniejsza rzecz w zyciu...i warto je zawsze miec...nawet te, ktore sie byc moze nie spelnia!!! A coz by bylo gdyba sie tak wszystkie nam spelnily??? Zycie byloby smutne ...bo wszystkie marzenia juz spelnione.. Dlatego warto marzyc nawet kazdego dnia!! Pozdrawiam serdecznie:):)

    OdpowiedzUsuń
  42. Tak marzyć trzeba:) chociaż w Londynie czas tak biegnie szybko, ze nieraz nie ma na to czasu. Piękne czerwone szpileczki i ładnie komponują się z całością.pozdrawiam http;//dziupla.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ładna bluzeczka, naprawdę mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  44. Bluzeczka piękna, świetna całość, buciki, jak zwykle super....i ta torebusia...pięknie wyglądasz....a marzenia trzeba mieć, dobrze, żeby się spełniały ale jak nie to i tak warto marzyć...pozdrawiam...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam. Marze i spełniam swoje marzenia..... Fajny blog... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.