poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Kaprysimy?









Witam Was serdecznie

I znowu mam zgiełk i wrzawę w domu, dziecka wróciły.
Miało być trzy, ale przedłużyło się na cztery tygodnie.
 Wróciły wypoczęte, zadowolone i jakieś takie hmmm... urośnięte. rosną te dzieciaki nasze szybciej jak ich nie widzimy:))))

Dzisiaj mało pisania więcej oglądania, jakoś ogarnąć się nie mogę i czasu nadal mało. 
U Was pogoda też tak kaprysi?:)
U mnie kaprysi baaardzo, a mało tego ja też jakaś taka zmierżona.
To żeby Was nie nudzić zapraszam na zdjęcia:))













Pisałam Wam kieeeeeedyś, hen daleko, daleko... tutaj, o moich odskoczniach. 
Żeby nie męczyć otoczenia moją zmierżoniością, odskoczyłam sobie ostatnio i takie "Jagienki" poczyniłam.
Chwalę się, a może się komuś spodobają?:)))






Koszula-Simple
Spódnica-Solar
Biżu-ręce własne:)

Pa, pa...

46 komentarzy:

  1. Piękna koszula. Biżuterię tworzysz piękna, Podoba mi się ten żółty komplet

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak ślicznie wyglądasz ! Jak Ty to robisz , zawsze perfekcyjna .
    Dziecka ?!?! Jesteś z Podbeskidzia ?! Jak mieszkałam w Andrychowie , to taka forma była na co dzień . Moje dziecka zamiast moje dzieci ;)??!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)))????
      Nie:))) Urodziłam się na Dolnym Śląsku a mieszkam w Małopolsce, ale rodzinę mam w Bielsku, może stąd te "dziecka":)))???

      Usuń
  3. o jej jaka urocza stylizacja! buty super, świetny mają kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na Pomorzu jakoś od wczoraj nam pogoda kaprysi i zrobiło się coś deszczowo :(
    Stylizacja klasa, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To u mnie kaprysi już od dwóch tygodni:((
      Dziękuje:)

      Usuń
  5. O jak dzisiaj cudownie elegancko!
    Gdyby torebka miała któryś z odcieni z bluzki byłoby idealnie.
    Ale i tak mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie:))
      Torebka ma taki kolor jak paseczki na spódnicy:))))), bo kurcze w kolorach bluzkowych nie posiadam:((

      Usuń
  6. Witaj Agus!
    U Ciebie jak zawsze.. elegancko i dopiete "na ostatni guzik":) Swietne buciki!
    Ja wrocilam wlasnie do domu z upalnej Polski i wpadlam prosto w strugi zimnego deszczu, brrr...
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu
      Byłam już w odwiedzinach u Ciebie:))
      Dziękuje serdecznie, u mnie dzisiaj rano +30, a po południu deszcz i +18, no kaprysi jak nic:)))
      Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Aguś, jak zwykle pięknie, elegancko i perfekcyjnie. Bije od Ciebie taki spokój, stabilizacja i ciepło. Bardzo lubię tutaj zaglądać, bo mnie uspokaja kolorystyka Twoich ubiorów. Dodatki świetnie dobierasz.
    Pogoda u mnie? Dzisiaj padał deszcz. Nareszcie :) Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Krysiu:)
      U Ciebie deszcz nareszcie, a u mnie znowu:)))
      Ściskam:*

      Usuń
  8. U mnie pogoda kaprysi codziennie :( jak to w Irlandii :(:( Przepiekna masz bluzke ! Wgladasz rewelacyjnie Kochana

    OdpowiedzUsuń
  9. a to takie żółte cudo naszyjnikowa, to a'la bursztynki (chyba, że to bursztynki właśnie ;P) to po ile byś sprzedała, Agnieszko :>?

    Twój dzisiejszy zestaw bardzo mi się podoba, bo jest idealnie dopasowany kolorystycznie - a wiesz, że ja mam na tym punkcie fizia prawdziwego ;)
    no i poza tym - wzór koszuli jest piękny :)

    u mnie pogoda zaczęła kaprysić dzisiaj - niby ciepło, a pada :(
    no i ja też kapryszę - od tygodnia na zmianę płaczę i się śmieję, ale zwalam to na karb odstawiania hormonów :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do a"la, wysłałam Ci wiadomość na maila:)))
      A co do reszty, to bardzo dziękuje:))
      No, tak, na coś trzeba zwalić:))), a tak swoją drogą to masakra z tymi hormonami:)))))))))))))

      Usuń
  10. Ale to wszystko razem pięknie wygląda, a te buty - prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja w moim ulubionym ostatnio kolorze-błękicie:))) Bardzo lekka, elegancka, po prostu śliczna:))) I te buciki. Rewelacja.
    A biżuteria bardzo ciekawa, wręcz oryginalna. Gratuluję talentu:)))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, u mnie o inspiracjach...w ogrodzie.

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne buciki, całość też zachwyca elegancją i klasą!
    a biżuterią jestem zachwycona tym bardziej ze to hand-made!!!
    moje chłopaki wrócili tydzień temu, ciężko było znowu przywyknąć do krzyków ... ale takie uroki, niedługo dorosną i będa zamykac sie w swoich pokojach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze wszystko nienaganne i piękne:-). Komplecik żółtej biżuterii jest śliczny, tez lubię tak " dłubać " :-))

    OdpowiedzUsuń
  14. jak zawsze wszystko zapięte na ostatni guzik, jesteś niesamowicie elegancka, perfekcyjna
    pastelowa bluzka jest cudowna, ma w sobie lekkość i świeżość, dzieła Twoich rąk są pełne uroku, ten pierwszy pełen słońca komplet chyba najbardziej mi się podoba, choć ten ostatni też ma w sobie moc

    OdpowiedzUsuń
  15. Agnieszko, to co piszę już nudne: znów pięknie i perfekcyjnie, ale to nie znaczy, że u Ciebie nudnie. Śliczna bluzeczka, cudne kolory.
    A dzieciaki oj tak rosną, moje dawno mnie przerosły, ale ja to mini jestem... U mnie też kaprysi. Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak pięknie, pastelowo... urzeczona jestem...

    OdpowiedzUsuń
  17. Wy to dziewczyny zdolne jesteście potraficie rożne skarby zrobić:) Jesteś tak elegancka i perfekcyjna, że aż dech mi zapiera, lubię Twój styl i dobór kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo kobieco i elegancko :) Podoba mi się :)

    http://fashionbymegii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  19. Pogoda zaczeła kaprysić niestety ale mam nadzieje że szybko to się zmieni :) Bardzo gustowny ubiór, buciki są fenomenalne i ten ich kolor! ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Agnieszko zestaw bardzo eleganki i z klasą. Jak zawsze zresztą.....
    Naszyjniki bomba. Bardzo mi się podobają wszystkie. Moja córka kiedyś podobne robiła ale teraz no cóż.... przeszło jej.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie też się podobają buty. Masz fajną pasję. Ten naszyjnik z niebieską zawieszką cudny! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Aguś, rzeczywiście mamy podobne spojrzenie na modę - zawsze znajdę u Ciebie to co i mi w padnie w oko ;))) ta bluzka też ! To już nie muszę Ci pisać, że wyglądasz fantastycznie!!! a biżuterie robisz cudowną, zazdroszczę :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. jak zwykle szykownie ,elegancko i z klasa super!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/08/grey.html

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie, elegancko :))
    kaprysi i psuje moje plany :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Żółty naszyjnik jest kapitalny! Ile kosztuje???? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, pisz na maila dane do wysyłki:)))
      jagienka2011@interia.pl

      Usuń
  26. jak zawsze wyglądasz bardzo kobieco i elegancko:) piękne buty:) a biżuterię tworzysz niesamowitą, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolejna trafiona stylizacja mojej ślicznej koleżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Koszula przepiekna - wyglądasz kobieco i elegancko;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Koszula rewelacja jeszcze w połączeniu z tą spódniczką to zestaw idealny!
    Bardzo pięknie Ci w takich kolorach. :-*

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna koszula, ślicznie wyglądasz, piękny kolor...pogoda u mnie też kapryśna, my też możemy trochę być kapryśne ha!ha!...
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękną biżuterię tworzysz :) Fajny zestaw i śliczne buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Delikatne kolorki,super :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawe zestawienie, koszula mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.