piątek, 15 sierpnia 2014

Apogeum








Witam Was serdecznie

U mnie dzisiaj apogeum. Apogeum pustej głowy, żeby nie powiedzieć pustostan:(
Siedzę przed laptopem i nic.
To co pisałam jakiś czas temu że w głowie pustka, że gadać mi się nie chce, to małe piwo było ( ożyłam po kilku godzinach), wtedy jednak coś tam jeszcze hulało miedzy resztkami myśli, a dzisiaj nawet echo w głowie milczy:(
Hmmm... to może i ja zamilknę.













Kurtka-Solar
Spodnie-Solar
Buty-Tamaris






I moje "Jagienki", odskakiwałam znowu:))))




Biżu-ręce własne:))

Pa. pa....

70 komentarzy:

  1. rewelacyjny zestaw, bardzo podoba mi się kurteczka:) do tego masz niesamowitą figurę, nic dodać, nic ująć! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga, zdjęcia mówią same za siebie - piękna Kobieta, doskonale odziana, zamyślona, w tajemniczym miejscu - takim ciut groźnym ;) Piękny zestaw - podoba mi się połączenie kolorów oraz fason kurteczki :) Ja też czasem "dziubię" biżuterię. Twoje dzieła są niezwykle stylowae- kolczyki z żółtymi kuleczkami przecudne ! Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ciut, ciut:))
      Dziękuje serdecznie:*

      Usuń
  3. No patrz, to się zgrywamy nastrojami:D Świetne apogeum, w sensie miejscówka, uwielbiam takie i też dziś podobną odkryłam. Jakoś nie mam zapału do ciuchów, ale powiem Ci, że Twoja kurteczka wyrwała mnie na chwilkę z tego marazmu, bardzo bardzo mi się podoba(ten kolor, te rękawki, te kieszenie!!!!) CZADOWA jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo i mózg czasami musi się zresetować.
      No jest, bardzo ją lubię, dzięki:))

      Usuń
  4. Agnieszko czasem warto pomilczeć, każdemu z nas jest potrzebny taki stan. Możemy pomilczeć razem...
    W wyglądasz pięknie, dla mnie granat jest bardzo szlachetnym kolorem.
    Podoba mi się tan wisiorek nr 3... Zdradzisz cenę? Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suuuper, nie będę sama..........
      Dziękuje serdecznie, już zdradziłam:))
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
    2. Dziękuję za informację. Dobranoc.

      Usuń
  5. cudownie wyglądasz :) no i moja ulubiona torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A co tam, niech umysł wypocznie. Zdarza się. Jak się myśli zresetują to działają na wyższych obrotach. Pięknie Aguś wyglądasz. I masz śliczne dodatki :) Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jemu też się należy:))
      Dzięki serdeczne.

      Usuń
  7. Aga chyba pierwszy raz taki kompletny luzak dzisiaj ... Do czasu jak nie pokazałaś obcasów ;)
    Świetne kolory .
    A ja czuje nosem jesień i mam jak zwykle moc energii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luzak, luzak.
      Ja jesieni jeszcze nie czuję i nie chcę czuć:)))

      Usuń
  8. Agnieszko - ta kurtka mi się bardzo, bardzo podoba!
    w ogóle - Solar powinien Cię zatrudnić w dziale promocji medialnej!
    nosisz ich ciuchy świetnie!
    no i zakorzeniłaś mi się jakoś tak w głowie właśnie w połączeniu z Solarem ;P
    że już zawsze jak będę myślała o tym sklepie, to będę widziała Ciebie ;P

    P.S. dziękuję za maila! dopiero dziś go... w spamie znalazłam ;P
    rozważam zakup tych "bursztynkowych" Jagienek w kontekście jednej sukienki, jaką mam, ale zobaczę ją dopiero jutro, bo dopiero jutro p pracy zjeżdżam do domu rodzinnego. jakby co - to jakbym Ci za nie zapłaciła w poniedziałek, to wysłałabyś mi je jakoś w tygodniu? pytam, bo jeśli się na nie zdecyduję, to bardzo mi zależy na tym, aby dotarły do mnie do kolejnego poniedziałku ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem na co Oni czekają:)))
      Nie wiem dlaczego często moje maile do spamu trafiają, ale muszę Cie zmartwić, Sylwia-Sivka Cię ubiegła, już zaklepane, a w tej chwili mam brak korala:(((

      Usuń
    2. ojoj - no nic, trudno :)
      może jeszcze kiedyś zrobisz coś, co mi się tak spodoba jak one :)

      buziaki :*

      Usuń
  9. A mnie dzisiaj Twoje milczenie baaardzo pasuje tzn w sensie stylizacji :) moje klimaty, no oprócz butków :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami lepiej milczeć niż głupio gadać:)

      Usuń
  10. Agnieszko czasami tak trzeba, niekiedy słowa zbędne ...zdjęcia też mówią ;)))
    Wyglądasz nieziemsko, ale to już norma ! :)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami tak:))
      Dzięki serdeczne Beatko.
      Całuję:*

      Usuń
  11. Bardzo mi się podoba ta kurteczka! A spodnie z przeszyciami to dla mnie taki klasyk, poza tym wyjątkowo praktyczny ;) Całość fantastycznie się na Tobie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw i oczywiście tym w nim :) I ciekawe miejsce na sesję.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękną masz tę bransoletę na zdjęciach. Jakoś tak od razu zwróciła moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj! Ja ostatnio też mam takie pustki jeśli chodzi o bloga, nie chce się pisać, bo w głowie pustka...mnie martw się, wena wróci...
    Kurtka świetna, połączenie kolorów spokojne ale niezwykle eleganckie. Twój styl bardzo mi odpowiada, zawsze z klasą wyglądasz Agnieszko.
    Biżu piękne, no proszę, na dodatek jeszcze jesteś taka zdolna...pozdrawiam i miłego weekendu Ci życzę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wraca:))
      Dziękuje Basiu.
      Pozdrawiam cieplutko:*

      Usuń
    2. Widzę Agnieszko, że wena wróciła i bardzo dobrze...pozdrawiam...

      Usuń
  15. Zestaw super !
    Spodnie by mi się takie przydały, kurtka super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz :)) nie ma co na siłę tworzyć tekstów :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. czasem tak właśnie się zdarza, że myśli umykają, a słowa nie chcą składać sie w zdania...
    zestaw świetny, kurteczka wydaje sie być idealna

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne zdjęcia i ciekawe miejsce na sesję. Fajny zestaw i prześliczna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjna stylizacja i pomysl. No i cudowne zdjecia, a TY jak zawsze zachwycasz. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  20. Gdzie TY wypatrzylas taki klub Apogeum. Ale fajnie to obmyslilas. Pozdrowienia. Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaa..., to stara mleczarnia:))
      Pozdrawiam.

      Usuń
  21. Luźno i elegancko fajnie, stonowane kolory pasują Ci równie dobrze jak jasne barwy. Piękna bransoletka z ciekawym splotem. A no i sceneria dosyć odważna ale dobrze się komponuje ze strojem i nawet napisy udało się uwiecznić zdatne do publikacji :) Brawo za biżuteryjną twórczość, będziesz niedługo w niej występować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, a co do "twórczości" to już kilka razy była na mnie prezentowana:)))) a i jeszcze pewnie będzie kilka:))

      Usuń
  22. Też często mam takie chwile, że piszę dłuuugie posty bez opamiętania, a czasem mam zupełną pustkę w głowie i ciężko jest mi pozlepiać kilka zdań :P hehe
    Świetna kurtka i torebka :) i jak na lakieromaniaczkę przystało, lakier do paznokci od razu wpadł mi w oko :) hehe
    Pozdrawiam:) Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Huuu... to dobrze, w sensie dobrze że nie jestem sama:)))
      Dzięki, oj "lakierki" to ja też lubię:))
      Pozdrawiam.

      Usuń
  23. Tez tak mam, ze czasem brak weny, mysli malo lotne albo wogole brak;) Ale zawsze lepiej madrze pomilczec niz nagadac bzdur;);)
    Za to foty mowia same za siebie - jest cudownie elegancko z nuta sportowosci, tak to ja baaardzo lubie!
    A kazdy przejaw tworczej inwencji wlasnej pochwalam i podziwiam - efekty Twojej sa genialne!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Aniu, jak głupio gadać to lepiej pomilczeć:))
      Dzięki, pozdrawiam:*

      Usuń
  24. Ładnie Ci wyszło to "apogeum" :)
    Jak ja Wam zazdroszczę możliwości noszenia wysokich obcasów
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Aguś, nic się nie martw, każdej się to zdarza, mnie dość często;)) co do stroju - super, kurteczka rewelacja i ten naszyjnik - srebrne jajo, skąd masz? jest cudne! :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, a jajko, hmmm... pewnie Cię zaskoczę z ....Solara:)))

      Usuń
  26. Śliczna biżuteria :)) GRatuluję :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam granat, bardzo ładny zestaw pasuje Ci !

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo fajne miejsce do zdjęć, lubię takie klimaty. Kurtka tutaj jest super

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ciekawa biżuteria, widzę, że nie próżnujesz:) A zdjęcia są z klimatem i ładną stylizacją. Ja mam z kolei odwrotnie, taki nawał myśli, że już nie pamiętam, co to znaczy mieć w głowie pustkę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie trzeba nic mówić, pisać, wystarczy popatrzeć:))) Stylizacja bardzo ciekawa, połączenie wygody z odrobiną elegancji w bardzo ciekawym otoczeniu daje niesamowicie ciekawy efekt...I o to chodzi:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Dzisiaj moją uwagę przyciagnęła srebrna bransoletka i naszyjnik. Przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  32. Milczenie milczeniem...czasem człowiek i tego potrzebuje.....
    Stylizacja świetna!!!! :)
    Podziwiam także Twoje zdolności jubilerskie!!! cudeńka !!! :)
    Buziak :*
    ___________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. super sesja i świetna stylizacja !

    OdpowiedzUsuń
  34. swietny look ,kurteczka w moim ulubionym kolorze!
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  35. Milczenie przy tej bezbłędnej całości mi nie przeszkadza,więc nic innego jak podziwiam i stylizację i "Jagienki":-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Czasem tak bywa, chyba ta pogoda zniechęca do działania

    OdpowiedzUsuń
  37. nic na siłę, czasami tak jest :) niemoc twórcza, doskonale to znam!

    zestaw świetny, piękna kurteczka!

    OdpowiedzUsuń
  38. Agnieszko, ja nie wiem jak Ty to robisz, ale obojętnie czy bardziej elegancko czy bardziej na luzie, zawsze jest szyk. Muszę się od Ciebie tego nauczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  39. niby prosty zestaw a taki ladny ..bardzo mi sie podoba ,podobnie twoje ozdoby hand made :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja czasami mam wrażenie takiej totalnej pustki, siedzę i nie wiem o czym myśleć, co robić - po prostu nic... Ale warto wtedy wybrać się do przyjaciół/rodziny. :) Pozytywne osoby na prawdę pomagają. :)

    +Wyglądasz fenomenalnie, mega kobieco. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, ale czasami też warto pobyć samemu w tym "pustkowiu":))
      Dzięki:*

      Usuń
  41. Bardzo udana, niby luźna, ale kobieca stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajnie ci w czerni. Ale, że biżuterię tworzysz to wcześniej nie wypatrzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Dla mnie miodzio!
    Ubralabym to z chęcią, jedynie zmieniłam buty na płaskie

    OdpowiedzUsuń
  44. Lubię takie klimaty !!! Takie sesje mają w sobie coś :) dla mnie bomba !!

    http://fashionbymegii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  45. Kochana,super :-) Ją uważam,że lepiej nie pisać nic,niż pisać głupoty :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Very beautiful photos and ...very beautiful you! Your perfect figure is wonderful in those pants! Very special background as well...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.