niedziela, 13 lipca 2014

Wakacje









Witam Was serdecznie


HURRRRAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nareszcie koniec,
koniec mundialu 2014:)))

A teraz do rzeczy, zostaliśmy "słomianymi" rodzicami:)))
Dzieciaki wyjechały na całe trzy tygodnie, pusto, głucho i smutno w domu, szok normalnie, cała niedziela tylko dla nas.
Nikt nie woła z góry, -mamooo bo Kuba...., -ale to Kinga.
Nie powiem dziwnie cicho, ale też fajnie, fajnie że dzieciaki odpoczną i że my będziemy tęsknić, należy się im i należy się nam.

Ach to nasze lato, albo upał okrutny, albo zimno i mokro jak jesienią:)
Dzisiaj zestaw na te chłodniejsze dni, zestaw codzienny, prosty i wygodny.
Nie ma się co rozpisywać na jego temat, bo też nie ma o czym, ot sweter i spodnie, plus bardzo wygodne buty:)))
Zapraszam













Spodnie, "jajko"-Solar
Sweter-Zara
Zegarek-MK
Okulary-Geos
Buty-NN

Pa, pa...

70 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie swetry :-) Wygodne i efektowne.

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham takie buty!!! śliczny wisior, uroczo wyglądasz w tym różu :)))

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od dwóch dni jestem sama ... Dziewczyny odwiezionw do dziadków - a dom sterylnie czysty i taki pusty ...normalnie nie wiem co ze sobą zrobic ;)
    Bardzo fajnie wyglądasz , luz i elegancja :) to lubie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moi pojechali w sobotę, a dzisiaj niedziela, dzień wolny, to najbardziej czuć pustkę w domu:) Ty też masz dwójkę to wiesz jak to jest kiedy rozrabiają, a tu tak nagle, cisza.
      Dzięki Aniu:)

      Usuń
  4. very trendy outfit, love it<3
    Maybe want follow each other? if yes, just follow me and i follow you back :)
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! I sweter i buty, całość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny jest ten sweter, Agnieszko, i Tobie jest w takim odcieniu pięknie!

    no to.. odpoczywaj ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ale o odpoczynku na razie nie ma mowy, dzieciaków nie ma, to za remonty, porządki, itd., itp....

      Usuń
  7. Jak ja lubię takie morelowe kolory!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny zestaw, piękny sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweter fajny, buty też, ale figura najfajniejsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zestaw, widać, że wygodny i faktycznie dobry na chłodniejsze dni:))) jak zwykle wszystko perfekcyjnie dobrane, dodatki, nawet kolor na paznokciach wpisuje się w całość świetnie:))) Fajnie, że dzieciaki wyjechały, tak jak piszesz i im i Wam należy się odpoczynek. Moje dziewczyny raczej będą się wymieniać i cały czas któraś będzie, a ponadto młodsza jeszcze za mała na samodzielne wyjazdy...:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do siebie, mam nowy adres strony: http://takpoprostudom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, tak fajnie, niech jadą, po to mają wakacje:))
      Pozdrawiam i pędzę na nowy adres:))

      Usuń
  11. Ależ cudowny kolorek ma ten sweterek.
    Uwielbiam takie wakacyjne rzeczy tyle w nich pozytywnej energii.
    Wyglądasz bombowo Kochana. :-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Dzięki, po "remonciku" będę odpoczywała:)))

      Usuń
  13. Sweter jest świetny, bardzo fajny zestaw. Trochę tak dziwnie pewnie, jak w domu nie ma dzieci, ale korzystaj z tego, choć wiem po sobie, że i tak bym myślała i martwiła się co tam u nich. Choć może jak dzieci są większe, to jest już trochę inaczej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, o tak, dziwnie i pusto, ale muszę Cię zmartwić, to że większe nie jest inaczej, ja cały dzień myślę co tam u nich, a oni dzwonią wieczorem i stęsknieni wcale nie są, ale to dobrze bo to znaczy że nic złego się nie dzieje, a my mamy już chyba tak mamy że tęsknimy i myślimy, i nie zmienia się to z wiekiem dzieci:)))), albo tylko ja taka nawiedzona jestem???

      Usuń
  14. Zdradziłabyś, co to za lakier na paznokciach? Śliczny jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaa.., zdradziłabym, JOKO, find your color - J136, mystic purple:)))

      Usuń
  15. Super letnia stylizacja! Uwielbiam białe spodnie a w połączeniu z takim kolorem sweterka świetnie się prezentują :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Sweterek prześliczny i bardzo przydatny przy naszej letniej pogodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też bez dzieci od piątku, tak cicho w domu ze nie mogę się odnaleźć :) również nadrabiam zaleglości bo wracają juz za tydzien...

    zestaw fajny, urocza biżuteria
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow jaki kolor piękny swetra jest i fason, bardzo mi się podoba, tak mi się chce kolorów, a jak przychodzi co do czego to przy kasie stoją z szarością... cudnie... oj ja już słomiany rodzic od 4 lat jestem to dopiero jest pustka.. także odpoczywajcie, relaksujcie się i kochajcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. O mamamamo ale booosko wyglądasz!!! Do schrupania normalnie! Kolorki przecudne:) Jak dzieci nie ma to nic innego jak szaleć i imprezę zrobić;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Sweterek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Agnieszko sweterek jest śliczny i idealnie podkreśla Twoją urodę :)
    Piękny letni look :)
    No to macie chatę wolną hahha, można imprezowac :))) Ja jeszcze muszę poczekac na taki rarytas, a pózniej też nie odpocznę hi w tym roku zaplanowaliśmy trochę remontu domu :)
    Więc odpoczywajcie i cieszcie się chwilą i błogą ciszą :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Beatko, u mnie też zaczynamy malowanie, tak że z tym odpoczywaniem to w tzw. międzyczasie:)))
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  22. Śliczny masz ten sweterek Agnieszka :))) Idealny! Pasują Ci takie subtelne, letnie zestawy!

    OdpowiedzUsuń
  23. Aga, wyglądasz przesuper! Sweterek boski, lubię takie formy a i kolorem bym nie pogardziła, brzoskwinia tak smaczna :D Buty też mi się podobają! W ogóle to zrobiłam torebkę w ciut podobnej kolorystyce - niedługo pokażę, bo była ze mną na weekendowej wycieczce;)
    Tęsknota za dzieciakami to jest wpisana w matkowanie. Nawet jak się wie, że dziecku dobrze. Wiem po sobie, że o 100%wym luzie wtedy nie ma mowy :D I tak powinno być, potośmy te dzieci rodziły(no dobra, ja jedno:D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, no tak my matki tak już chyba mamy:)))

      Usuń
  24. Wyglądasz ślicznie:)Piękny sweterek,ma cudny kolor:)Ja ostatnio musiałam wytrzymać bez mojej córci 3 dni i juz strasznie tęskniłam;)

    OdpowiedzUsuń
  25. słomianymi rodzicami? :) jak to fajnie brzmi
    super stylizacja, kobieca i subtelna, nie lubię różu, ale tutaj mi się podoba
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wiem, jak Ty to robisz, ale cokolwiek na siebie założysz, zawsze wyglądasz bardzo elegancko :) Cudowny kolorek sweterka.

    OdpowiedzUsuń
  27. Hi Agnieszka!!!! This outfit is really excellent colors....perfect for this season!!!! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie Agi ! Uwielbiam Twój styl - imponuje mi zwłaszcza Twoja umiejętność dobierania kolorów :) Doskonale Ci w tym intensywnym różu !

    OdpowiedzUsuń
  29. cudowny, prosty zestaw, niezwykły sweterk i sandałki
    udanego wakacyjnego czasu!

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny sweterek,bransoletki ,buty ,świetnie wygladasz Agnieszko;))

    OdpowiedzUsuń
  31. sliczne kolorki i pieknie ci pasują ,zwróciłam uwage na pazurki :) też sliczny kolor ... Zestaw super!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudnego masz netoperka i sandałki!!! Kolorki boskie!!!!
    Ja też bez synka... Cisza, spokój... Trzeba korzystać;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Slicznie wyglądasz Aguś w tym kolorku. W takim razie odpoczywjcie i cieszcie sie soba :) Ja powoli wracam do szarej rzeczywistosci.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładnie wyglądasz w tym koralowym sweterku, a butki pewnie bardzo wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ot wakacyjnie pięknie po prostu:-)

    OdpowiedzUsuń
  36. zachwycił mnie ten sweterek ☺ buty też piękne, wyglądasz ślicznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale bym chciała, żeby tak na chwilę zostać sama, bez dziewczynek ;))
    Śliczrny zestaw, kolor swetra jest piękny, bardzo twarzowy.

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękny, letni zestaw! :) Kolory grają ze sobą znakomicie :) Bardzo, bardzo mi się podoba wszystko :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Zakochałam się w kolorze Twojego sweterka, jest przepiękny :)
    Pozdrawiam
    http://j-over-the-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Agnieszko, ciągle mam na blogach opóźnienia. Ostatnio doba mi się kurczy. No i wszyscy już wszystko napisali... A ja też chciałam powiedzieć, że pięknie Ci w tym kolorze i w ogóle wszystko na tak, bardzo, bardzo. Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne kolory!!!:) jest wakacyjnie i elegancko a takie połączenia baaaardzo lubię :)
    _______________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  42. Fajnie , nawet super fajnie!!! .Polecasz klub Apogeum ? ;)

    http://karuzelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm..., z tym Apogeum, to sama nie wiem, ja dobrze się bawiłam to może jednak, polecam?:))))
      Daj znać kiedy się wybierzesz pójdziemy razem:))))

      Usuń
  43. piekny kolor sweterka ,swiety lok !!<3
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/07/boyfriend-jeans.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Agnieszko cudny ten sweterek, i kolor i fason, bardzo fajny letni zestaw, buty i wisior jak dla mnie hicior. Pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
  45. Super stylizacja, kolor sweterka zachwyca idealnie pasuje do tego letniego krajobrazu;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Agnieszko pięknie wyglądasz w tym zestawieniu. Neonowy sweterek plus białe spodnie to jest to!!!
    Śliczny naszyjnik i extra buty.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  47. Wyjechali na wakacje wszyscy nasi podopieczni... ;) odpoczywaj, relaksuj się, i paradoksalnei miło tak czasami potęskinić za kimś bliskim.
    Zestaw cudo. Z klasą, z prostotą, z ciekawym akcentem kolorystycznym. I jaki wisor fajny! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Koral i biel to piękne połączenie. Bardzo świeże i wakacyjne. Super koturny!

    OdpowiedzUsuń
  49. Pięknie wyglądasz, cudny kolor bluzki, piękny naszyjnik Agnieszko...wypoczynek od dzieciaków przyda się ...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  50. Podoba mi się ta bluzka, lubię takie luzniejsze:) ogółem bardzo ciekawy zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  51. cudowny jest ten sweter, całość super :))

    OdpowiedzUsuń
  52. wyglądasz prześlicznie, bardzo pasuje Ci ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Sweter jest śliczny! Fantastyczny ma kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Wspaniały styl. Udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  55. sweterek ma sliczny kolor który idealnie do ciebie pasuje:) ps. obserwuję i wolnej chwili zapraszam o mnie:* jeśli mój blog Ci się spodoba będzie mi bardzo miło jeśli również zaobserwujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękne, kolorystycznie dobrane zestawienie. Sweterek ma wieleee uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  57. przepięknie! i jak zawsze wszystko dopracowane.

    OdpowiedzUsuń
  58. Fajny sweter:) też się cieszę, że juz po mundialu:)

    OdpowiedzUsuń
  59. Super stylizacja, prosto i z klasą :)
    Zapraszam na nowego bloga poświęconego naszym ulubienicą czyli PROMOCJĄ > http://promocje-rabaty-przeceny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.