poniedziałek, 21 lipca 2014

Tango











Witam Was serdecznie

No tak, dzieciaki na wakacjach to matka poszła w tango...
Tango z drabiną i pędzlem, ale już pomalowane to i czasu więcej. 
Mam straszne zaległości w blogowaniu i w odwiedzinach u Was, ale będę nadrabiać.
Pisać i odwiedzać.

Pokazywać nie miałam co bo, od poprzedniego poniedziałku mój strój ograniczał się do pochlapanych farbą dżinsów i tą samą farbą pochlapanej bluzki.
 Naprawdę spektakularny zestaw:))))
A jak wygrzebałam z szafy coś co nadaje się do wyjścia z domu to już Wam pokazuje.
Zapraszam
A ja idę w "gości":)))) na Wasze blogi.

















Spodnie-Solar
Bluzka-Solar
Biżuteria-Impres art
Buty-Tamaris
Zegarek-MK

Pa, pa...

69 komentarzy:

  1. choć nie przepadam za wszelkimi wzorami na ubraniach, to ta bluzka mi się bardzo podoba :)

    lubisz Solar, prawda? sporo ubrań od nich masz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej dziękuje, hmm.. z tym Solarem to różnie. Tak, ubrań mam dużo od nich, i kiedyś byłam zakochana w tej firmie bez pamięci, za oryginalne wzory, za naturalne materiały, za wykonanie i za to że krajowa. Od kilku lat wzory zaczęły się powtarzać, jakość materiałów pozostawia wiele do życzenia. Na szczęście czasami znajdzie się tam jeszcze jakieś perełki, ale to już nie ten sam Solar:( Szkoda, a i tak go lubię.

      Usuń

      Usuń
  2. Oryginalna i piękna ta Tqoja bluzka . Rewelacyjnie do Ciebie pasuje .
    Ja tez miałam malować , ale upały skutecznie mnie zniechęciły ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu, ja malowałam na przetrwanie upałów, w domu chłodno:))))

      Usuń
  3. Ja czasami lubię ze wzorami ale rzadko.Miłego wieczorku.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow bluzka jest odlotowa... w solarze można perełki wynaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ehhh, no ze smakiem, elegancko jak zawsze :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, ładny lakierek do paznokci. :-)
    Pozdrawiam i zapraszam do udziału w konkursie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy, abstrakcyjny deseń! Podoba mi się ta bluzka. Solar w ogóle ma dużo fajnych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super bluzka, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny wzór, aż mi się trochę skojarzyło z "Wypisz wymaluj..." Ty kochana, jak urodzona modelka, buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzka strasznie mi się podoba, te rękawki są wprost dla mnie - śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna bluzka !!! ,wszystko jak zawsze ze smakiem i elegancko !!:)
    Pozdrawiam :)
    ___________________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze elegancka ,piękne dodatki;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Aguś, jesteś piękna, wyglądasz nieziemsko, a bluzeczka - rewelacja! Świetny fason, doskonale jak zwykle skomponowane z całą resztą - spodnie, sandałki, biżuteria. Wszystko na najwyższym poziomie! CUDNIE!

    OdpowiedzUsuń
  14. Aga świetna bluzka, oryginalna, niebanalna, kimonowe rękawy. Całość świetnie się prezentuje na tobie....:) Ładna biżuteria. Pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
  15. A wiesz że zanim poczytałam skąd bluzka, pomyślałam że musi to być solar!
    Świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak jak ktoś zna firmę, to pozna ich styl:))
      Dzięki.

      Usuń
  16. Bluzka śliczna i jak zawsze elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluzka śliczna. Też swego czasu ubierałam się w Solarze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo elegancko i jak zwykle wszystko "zapięte na ostatni guzki" Doskonale dobrałaś wszystkie szczegóły. A w tej bluzce się zakochałam. Śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładnie wyglądasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  20. NOoo to jak wszystko zrobione to można iśc w gości i świetnie się bawic ;)
    Cudnie wyglądasz, jak zawsze z klasą, luzem ale i elegancją !:))Bluzka świetna !

    Miłej zabawy Agnieszko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Beatko, pozdrawiam cieplutko:))

      Usuń
  21. Świetna bluzka, pięknie w niej wyglądasz, ciekawa biżuteria...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny strój i torba też mi się bardzo podoba. Bransoletka jest przepiękna. Świetnie wyglądasz:)

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie ! Nie sugeruj tylko proszę ,że wzór na bluzce to twoje dzieło ;)
    Bo ci podeślę kilka swoich do odnowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, nie sugeruję, tak jest;))))
      Podeślij wyżyję się!!!! Ostatnio miedzy malowaniem ściany a sufitu wpadła koleżanka żeby jej paznokcie pomalować, i stwierdziła że malarz ze mnie wyśmienity, i paznokcie i ściany pomaluję, to i z bluzkami dam radę:)))) Dawaj.

      Usuń
  24. Bluzeczka fantastyczna kochana !!! Uwielbiam twoje zdjęcia, są takie klimatyczne. Buziaczki :***

    http://fashionbymegii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  25. Netoperek fajowy!!!!!!!! Rękawki seksi... odkrywają co nieco...;)
    Ja tez jestem domową malarką! Nawet zaczęłam sobie mały remoncik na wiosnę...Po pomalowaniu przedpokoju do połowy, dostaliśmy pismo z WAM-u (wojskowa spółdzielnia), że będą nas przeprowadzać;))
    Na szczęście jako mieszkańcy wybiliśmy im ten pomysł z głowy, ale malować mi się na razie odechciało;) Taki nasz żołnierski los;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś Ty, ja już jestem starsza pani, a rękawki odkrywają duuuużo więcej niż, co nieco, top pod spodem obowiązkowo:))))
      Pamiętam jak pisałaś o malowaniu kuchni, mamy taki sam kolor, czerwony?:)
      Ja w tym roku ogłaszam koniec malowania, oczywiście tylko na jakiś czas, bliżej nieokreślony:)))
      Pozdrawiam:*

      Usuń
    2. Ja ci dam "starsza pani"! :)))
      A mam czerwoną ścianę w kuchni! Poprawia mi ona humor w zimowe dni!
      :*

      Usuń
    3. Metryka nie kłamie:)))
      A to jednak dobrze pamiętałam.

      Usuń
  26. to Ty pracowita kobitka jesteś :)
    a bluzeczka bardzo oryginalna!
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  27. Mega gustownie :)
    Jak to kobieta zmienną jest, od malarza do elegancji ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. No to teraz pokaż efekt swojej pracy malarskiej:)) Te rękawy to mnie zaskoczyły, myślałam, że to zwykły nietoperz, a tu takie coś! Ty zawsze przemycisz jakiś oryginalny akcencik, lubię to! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może, kiedyś??:))
      Fakt, taki całkiem zwykły nie jest:))

      Usuń
  29. Cudowna ta bluzeczka. Wyglądasz trochę jak motyl :)

    OdpowiedzUsuń
  30. No właśnie, pokaż co tam zmalowalaś!
    Bardzo ładnie wyglądasz. Buzka ma fajny krój i lubię takie przykrótkie spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  31. zawsze coś fajnego wygrzebiesz w tym Solarze :))) Super !!!

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. cudna jest ta bluzeczka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo podoba mi się ten zestaw, zwyczajny, klasyczny - takie lubię :)
    Ja póki co pomalowałam balkon, teraz praca i czas zacząć dalsze malowanie :P
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, życzę powodzenia w dalszych pracach:))

      Usuń
  34. Świetny look. Chwilowo chciałem powiedzieć, że torebka mi nie pasuje, ale w sumie pasuje zdecydowanie. Elegancko ale i na luzie. Jak pisałem niedawno - to Ty nadajesz powagi swoim stylizacjom w pozytywnym znaczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kimonowa bluzka jest wspaniała. Idealnie pasuje do jednokolorowych cygaretek.

    OdpowiedzUsuń
  36. fajny sweterek :) bardzo podoba mi sie ten wzor :) a kolor paznokci wspanialy!

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajny krój bluzki, lubię takie. Szkoda że nie pokazalas nam się w roboczo malowniczym stroju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, nie miał mi kto fotki pstryknąć:)))

      Usuń
  38. Bluzka jest swietna , wygladasz w niej po prostu bosko !

    OdpowiedzUsuń
  39. Agnieszko, bluzka jest obłędna. Nie znajduję słów. No i TY idealnie pięknie perfekcyjna. Ach... Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Aguś, śliczna stylizacja :*
    Ja też mam zaległości w blogowaniu i własnie nadrabiam powoli :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Wiem co czułaś, rok temu miałam pierwszą przeprowadzkę (w grudniu była druga) i ta pierwsza to mi na zawsze utkwiła w pamięci...mieszkanie było całe do remontu. Przez miesiąc malowałam, czyściłam...potem musiałam to zostawić...nieważne. Pięknie wyglądasz, ta bluzka jest niesamowicie oryginalana a cały zestaw taki gustowny!! Uściski, mam nadzieję że teraz troszkę odpoczniesz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeee.. ja się napracowałam ale teraz "podziwiam" swoje wypociny, a Ty bidoczku, jak piszesz musiałaś zostawiłaś to co już zrobiłaś, szkoda:(
      Dzięki serdeczne, już odpoczęłam:)))
      Pozdrawiam:*

      Usuń
  42. cudowny masz sweterek :) i torebka rewelacyjna - super :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Oj zabrałabym Ci tą bluzeczkę;zabrała ;-). Pasowałby jak nic do moich spodni ;-).

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawy zestaw, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  45. fajny strój, chociaż nie lubię takich nietoperzy :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Ładny komplet, bardzo lubię takie luźne bluzki, nie tylko latem:)

    OdpowiedzUsuń
  47. bardzo ładna bluzka i świetny kolor na paznokciach:*)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ciekawa bluzka, ma oryginalny krój. I podoba mi się nie tyle wzór na niej, ale jak przenikają się barwy na rękawach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.