piątek, 4 lipca 2014

Na co dzień










Witam Was serdecznie

Uff... chwilka wytchnienia. 
Niby wakacje, niby dzień dłuższy i niby czasu powinnam mieć więcej, ale niestety tylko niby. Ostatnio czasu u mnie jak na lekarstwo.
Dlatego krótko i na temat:):)
Jestem, i mam dla Was zwyklaka zwyklaków. W poprzednich dwóch postach było wyjściowo i na elegancko, a dzisiaj jest prosto i na co dzień.
Nic specjalnego, zestaw na całodzienną bieganinę:) ale i tak czasami trzeba.
Zapraszam
















Buty-Tamaris
Spodnie-Monnari
Torebka-Kazar
Sweter-Carry

Pa, pa..

51 komentarzy:

  1. Bardzo fajny i elegancki zwyklak:)!!!,buty obłędne!!,świetne!!!:)
    Pozdrawiam Agnieszko!!! :)
    ____________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko, ale Ty nawet w zwykłym zwyklaku jesteś elegancka! naucz mnie, jak to się robi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci serdecznie, przyjedź będziemy się uczyć, ale ostrzegam, ekspertem nie jestem:):):)

      Usuń
  3. Piekny jest ten Twoj zwyklaczek Agniwszko...uroczy i bardzo elegancki... ja osobiscie uwielbiam takie zwyklaczki: szalenie proste a zarazem eleganckie!! Polaczenie czerwieni z granatem i biela zawsze sie sprawdza!! Pozdrawiam goraco i zycze milego weekendu:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, miło mi że Ci się podoba:)
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  4. Góra na co dzień faktycznie, ale świetne, uniwersalne kolory. Dół odrobinę wyjściowy łączy fajnie to w całość. Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zauroczyly mnie te branzoletki i te klapki. Przyjemnie tam u Ciebie nad jeziorkiem Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepraszam to nie klapki, tylko sandalki. Ale i tak sa super. A TY jak zawsze z klasa. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, a to taka duża kałuża, do jeziora to jej troszkę daleko, ale jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma:):)

      Usuń
  7. A ja powiem, że bardzo ładna ta Twoja codzienność :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw świetny, widać że wygodny ale i elegandzki i o to chodzi:)))
    Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie, super sweterek

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny ten "zwyklak", szczególnie torebka mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zwyklaki są najlepsze i codzienne, czyli praktycznie. Sandalki masz świetne. :-). Szkoda, ze moje paznokcie po operacji nie pozwalają ich nosić.. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię nawet bardzo :)
    Buty super fason, powoli muszę z wysokich obcasów rezygnować więc ta wysokość akurat byłaby odpowiednia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne miejsce na zdjęcia ,zestaw dla mnie super ,nie przepadam za eleganckimi strojami ,to nie dla mnie,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie i elegancko wyglądasz:) pozdrawiam:**

    OdpowiedzUsuń
  15. Zarąbisty ten Twój zwyklak :) Niezwykle urokliwy dzięki sweterkowi i świetnym butom i wbrew pozorom nie taki zwykły :)
    Magiczne ostatnie foto ;))
    OOO tak z tym czasem to jakaś epidemia, ciągle go brak ...niby długi dzień a godziny gna pędzą jak szalone :)
    Uściski Agnieszko ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Beatko, czas teraz zwariował:)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  16. Bardzo stylowo i elegancko jak na zwyklaczka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym tak elegancko wyglądać w zwykłym zwyklaku:D Jesteś mistrzynią szyku! I nie przesadzam ani ciut! Po prostu masz klasę i już!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha.. a niby jak wyglądasz, zawsze świetnie i też ani ciut, ciut nie przesadzam, dziękuje Ci serdecznie:*

      Usuń
  18. Agnieszko Ty to jestes klasą sama w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie , seksowne stópki;) ,śliczne sandałki i okolica,fotki ,jak zawsze super;))

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny sweterek!!! bardzo ładnie wyglądasz w tym zwyklaku ;)))

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. kochana ten zestaw na co dzień jest również rewelacyjny jak wszystkie inne Twoje sety:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Agusia - znów cudownie. Wspaniałe kolory, piękny zestaw, Alez Ty potrafisz wszystko ze soba połączyć - idealnie. Do tego zachwyciły mnie sandałki, ja bardzo lubię buty na koturnie, są wygodne,. a te wyglądają tak lekko i zgrabnie! Aguś - z wielką klasą. A, i włosy - świetnie odrastają, super!
    Buziaczki wielkie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sandały meeega wygodne, niestety na tych zdjęciach obcas mocno obtarłam:((, wpadł mi w szczelinę między dechami, kurcze żeby nie powiedzieć gorzej.
      A włosy rosną, ale już mi nerwów do nich brak, teraz chyba najgorszy czas, ale będę dzielna, chyba:)
      Dziękuje Ci Aniu serdecznie:):)

      Usuń
  23. Wszystko na najwyższym poziomie. Pięknie Agnieszko, po prostu pięknie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyglądasz kochanie, zazdroszczę Ci takich widoków :))

    http://fashionbymegii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaka jesteś zrelaksowana! Niby zwykle a niezwykle!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jesli tak wygladasz na codzien... to podziwiam! Idealne dopracowanie szczegolow, elegancja i smak! Mi najbardziej przypadly do gustu buciki... wygladaja na wygodne i pieknie "leza" na stopie!
    Pozdrawiam Agnieszko! Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Aniu, a buty to te co Ci wspominałam z odcinanymi paskami, Ty odcinałaś rękawy a ja paski przy butach:):)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  27. Świetnie wyglądasz, paski marynarskie to świetny trend na lato! powinno być więcej ubrań w tym stylu w sklepach!
    Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście natłoku takich wzorów brak, a na lato idealne:):)
      Dziękuje.

      Usuń
  28. W tym Twoim zwyklaku i tak jest nuta elegancji. Czy wyjściowo,czy na co dzień, jedno jest pewne-zawsze z klasą, zawsze pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Zwyklak zwyklakiem ale Ty wyglądasz świetnie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Heh..moje zwyklaki są naprawdę zwyczajne,a u Ciebie, jak zwykle, elegancko:)Super:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś Ty, zawsze świetnie wyglądasz, dzięki:)

      Usuń
  31. bardzo lubię Twój styl , ten na co dzień tez jest super ☺

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna całość Agnieszko a sweterek to po prostu cudny...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  33. I właśnie o to chodzi żeby 'zwykły;' zestaw na co dzień był 'niezwykły'. Ten jest dopracowany w każdym calu (od bransoletek po lakier na paznokciach).

    OdpowiedzUsuń
  34. Biżuteria ze swetrem łączy się genialnie! Bardzo mi się podoba strój i sceneria wspaniała:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.