wtorek, 8 lipca 2014

Lato








Witam Was serdecznie

Lato, wakacje, upał, słońce, czyli tak jak powinno być, jednak dla mnie to o kilka stopni za ciepło:)
Lubicie upały?

Dzisiaj sukienka ( znowu ), najłatwiejsza część damskiej garderoby, atrybut każdej kobiety, który dodaje uroku i elegancji. Idealnie sprawdza się na wyjście biznesowe, randkę, uroczystą kolację, eleganckie przyjecie, na co dzień, itd., itd.......
Wystarczy dobrać inne buty i dodatki, a całkowicie zmienimy charakter sukienki.
Moja z motywem kwiatowym, w odsłonie " na elegancko", ale pokaże ją jeszcze na pewno w innym wydaniu:)
Zapraszam















Sukienka, buty-Zara
Zegarek-MK


Aaaa i mam dzisiaj dla Was przepis na sałatkę.
Bardzo ją zawsze wszyscy zachwalają, to i może Wam przypadnie do gustu:):), a może ją znacie?



Przepis tzw., " na oko":):)

25-30 dkg pikantnego salami ( czosnkowe, paprykowe, serowe, jakie kto lubi)  - pokroić w paseczki
4 papryki, najlepiej w różnych kolorach - również pokroić w paseczki
słoiczek marynowanej cebulki
słoiczek marynowanego czosnku
30 dkg pomidorów koktajlowych
30 dkg sera żółtego - pokroić w paseczki
czerwona cebulka - pokroić w cieniutkie piórka


Sos:

300 g jogurtu gęstego
3 ząbki czosnku przeciśniętego przez praskę
duża czubata łyżka musztardy
duża czubata łyżka ketchupu
łyżka sosu sojowego
łyżka majonezu
pieprz do smaku

Składniki sosu wymieszać, dodać do sałatki, wymieszać i wcinać, 



smacznego!!!




78 komentarzy:

  1. Agus jak zawsze przepięknie !!!:) i chyba dzięki tobie przekonałam się do sukienek!!! :D
    Sałatkę na pewno wypróbuje!! :)
    Pozdrawiam ciepło :)
    ______________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, pamiętam że do sukienek namawiałam Cię baaaardzo, jeśli to dzięki mnie lubisz kiecki, to świetnie bo wyglądasz w nich cudnie:))
      Wypróbuj, smaczna:)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Swietna kompozycja ! Az sama nie wiem co mi sie podoba najbardziej, ale chyba stawiam na sukienke :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I znów Agnieszko wyglądasz niezwykle szykownie. Taką sukienkę też widziałabym w swojej szafie - piękny wzór i kolory. Sałatkę też wypróbuję. Pozdrawiam Cię słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci serdecznie,
      pozdrawiam, słonecznie nie mogę bo u mnie od wczoraj leje:(, ale za to serdecznie:)))

      Usuń
  4. Ja lato lubię bardzo !!! Ale też obecnie jest jak dla mnie troche przy duszno...:))) Twoja stylizacja prawdziwie letnia, kolorowa, słoneczna i bardzo elegancka:))) Piękne buty !!!
    Przepisu na sałatke nie znam, ale z chęcią skorzystam.
    Miłego, słonecznego dnia Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, u nas z tym latem to loteria, albo upał, albo jak teraz deszcz i zimno, nic umiaru:)))
      Dziękuje, pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Sukienki to coś co kocham bardzo , takie proste w kroju szczególnie , a za kwiatową długo sie juz rozglądam ... Więc zostaje mi pozachwycac sie Twoim absolutnym pięknem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam długi czas, anty-sukienkowy, ale na szczęście mi minął:))
      Dziękuje Aniu

      Usuń
  6. Nie będę zbyt orginalna i powiem to samo co koleżanki. Piękny look !! Sukienka, torebka, buty wszyskto mi się podoba :)

    http://fashionbymegii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienki uwielbiam i noszę często, co zresztą widać na moim blogu :)
    Twoja jest idealna!

    Dzięki za przepis, nie znałam tej sałatki a zrobie na pewno :)

    buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać, widać, i pięknie w nich wyglądasz:))
      Dzięki, a sałatkę polecam:))
      Pa..

      Usuń
  8. Sukienki uwielbiam! Dla mnie kwintesencja kobiecości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz rację, każda kobieta powinna mieć w swojej szafie:)

      Usuń
  9. Aguś, dla mnie też jest za gorąco ! Lubię max. 27 stopni ... Dziś jest koszmarny upał i też mierzę z nim z pomocą sukienki :) Twoja ma przepiękny deseń, a klasyczny krój rzeczywiście nadaje się do wielu stylizacji :) Buty obłędne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak 25-27 i dosyć, za to dzisiaj mam 17:))) za ciepło mi było?
      Dziękuje serdecznie:)

      Usuń
  10. chociaż kojarzysz mi się z "gładkościami", to i we wzorach Ci ładnie i miło się na Ciebie patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee, ja i gładkości i wzory, dzięki:)

      Usuń
  11. Chyba nie wymyślono nic lepszego na upały niż sukienka.
    A sałatkę z przyjemnością wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam niezmiennie styl, klasę i urok osobisty jaki niewątpliwe posiadasz !!!:)
    Piękna sukienka, a buty achhhh mega ! TO foto z butami w niebie genialne heee:)
    Sałatka mmmm wygląda smakowicie, gdyby tak jeszcze ktoś zrobił i podał hahhah:)))Marzenia :*
    Miłego dnia Agnieszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko dziękuje serdecznie za tyle miłych słów, a na sałatkę zapraszam, daj znać kiedy wpadniesz:)))

      Usuń
  13. Sukienka śliczna. Te kwiaty, uwielbiam. Pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna,letnia sukienka i akcesoria,a foteczka z nóżkami w górze powala!;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Agnieszko, Twoja letnia sukienka bardzo mi sie podoba, ma piekny fason i wzor... rozowo-niebieskie akcenty na mietowy tle!! ...Fantastyczne ma barwy i cudownie dopasowalas lakier do paznokci!! Buty-Marzenie, po prostu cudowne!! Pozdrawiam serdecznie i zycze milego tygodnia:):)

    P.S. Dziekuje za przepis na salatke...nie znalam go... musze koniecznie wyprobowac:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, miło mi że Ci się podoba, polecam sałatkę bo pyszna:)
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  16. Agusia, Ty to jestes dla mnie Krolowa Sukienek! W kazdej wygladasz zachwycajaco!!! W tej rowniez.... piekne dodatki, swietne buty! No "chodzaca elegancja":)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, królowa?;)
      Dziękuje Ci serdecznie,
      uściski:)))

      Usuń
  17. Pięknie wyglądasz, ta sukienka jest niesamowita!! prawdziwie letni look!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna sukienka a takimi stopami mogłabyś reklamować nie jedne buyy ☺

    OdpowiedzUsuń
  19. buciki masz cudowne :) pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piekne buty<3
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/07/nodu-pianusardynia.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgrabniara i z pięknymi nogami!
    Buty, są świetne, lubię grubaśny obcas, jeśli już. Sukienka w Twoim stylu, bardzo elegancka :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki, a obcas jak grubaśny to i bardziej stabilny, też takie lubię:))), hmm.. ale ja wszystkie lubię.

      Usuń
  22. Sliczna sukienka i cudownie w niej wygladasz. Przepis na salatke przetestuje. POzdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  23. Agnieszko bardzo podoba mi sie ta sukienka, a Ty jak zawsze wygladasz slicznie

    OdpowiedzUsuń
  24. ja też ma słabość do sukienek, idealne rozwiązanie na wiele okazji
    wyglądasz fantastycznie, sukienka piękna, pełna lata i lekkości do tego niesamowite buty

    OdpowiedzUsuń
  25. Chanelka obi furrore! :)) Wygladasz swietnie. :))

    OdpowiedzUsuń
  26. sałatka wygląda pysznie, Ty promieniejesz, pieknie

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystko mi się podoba i sama nie wiem czy sukienka, czy buty ładniejsze ;-) No i jaki piękny kolor na paznokciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Buty są cudne, sukienka również piękna, w ogóle całość ładnie pokazujesz, bardzo kobieco :) Ja już za upałami nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. piękna sukienka i torebeczka:**

    OdpowiedzUsuń
  30. Do Biedronki się nie nadajesz;) :D Ale na jakieś wyjście, to naprawdę fantastycznie!!! Dobrze, że te buty zostawiłaś! Sukienka pięknie się z nimi komponuje...
    Ja upały lubię, ale zauważyłam, że po 40-stce zaczynają mi dokuczać... Chyba naprawdę te hormony mi walą;)
    Sałatkę chętnie bym zjadła...Może wypróbuję:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś Ty, nie wpuszczą mnie?:)))))
      A upały to ja jakieś 15 lat temu znosiłam znakomicie, ale teraz to nie dla mnie, lubię ciepło, ale co za dużo to nie zdrowo:))
      Dzięki, pozdrawiam.

      Usuń
    2. Szyku zadajesz, że szok:D Jak dla mnie tylko do "Piotra i Pawła" możesz wejść po bułki;)

      Usuń
  31. piękna sukienka:) idealnie dobrane dodatki:) klasa i jeszcze raz klasa!

    OdpowiedzUsuń
  32. piękna i niezwykle elegancka letnia sukienka , do tego bardzo oryginalna torebka <3 ! ...aaaaa muszę wypróbować ten przepis :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Aga pięknie, zmysłowo, kobieco, bardzo ładna elegancka sukienka, a torebka już tu była i mega mi się podoba. A przepis chyba strasznie kaloryczny, tak na oko, ale brzmi kusząco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, do "dietetycznych" to ona nie należy, ale od czasu do czasu???, jest naprawdę przepyszna i czasami grzeszę:)))
      Dziękuje serdecznie:)

      Usuń
  34. Super sukienka, a sałatka smakowicie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, a sałatka nie tylko wygląda:)))

      Usuń
  35. Bardzo lubię sukienki o takim kroju i długości. Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładnie wyglądasz, spodobała mi się Twoja sukienka.
    Przepis jeszcze ciekawszy mój narzeczony lubi cebulę marnowaną na pewno mu się spodoba taka sałatka. Skorzystam na pewno z przepisu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, skorzystaj, mam nadzieję że będzie smakowała:))
      Pozdrawiam .

      Usuń
  37. Przepiękna sukienka, cudnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Faktycznie sukienka jest najłatwiejszą częścią damskiej garderoby (no może jeszcze plus kombinezony), ale za to jaką efektowną! :) Wyglądasz rewelacyjnie, bardzo świeżo i letnio! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny zestaw:) Sukienki latem rzeczywiście zdają egzamin

    OdpowiedzUsuń
  40. Topowe kwiaty a Ty w nich jak prawdziwa Lady!!! Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Swietnie Ci w kwiatuszkach!! kocham sukienki w ten desen!! sa niezwykle kobiece!
    torebeczka a`la chanel z tej kolekcji! super!!!!

    milego weekendu kochana!!
    ps: fajnie znowu tu zajrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne buty, że też ich nie wypatrzyłam na półkach!

    OdpowiedzUsuń
  43. Tylko gdzie to lato, u mnie zimno:/ piękny kolor na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  44. Sukienka wspaniała -naprawde !!! dodatki też jak zwykle piekne i takie niebanalne :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Buciki masz cudne, świetnie wyglądasz w tej sukience.
    Ja bardzo lubię sukienki a upały mnie bardzo męczą.
    Przepis super, zrobię jutro...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  46. Na elegancko ale piersióweczka musi być ;) też elegancka ;) ;) ;)
    Uwielbiam lato , uwielbiam gorące dni a i nawet upały , chodź jęczę wtedy jak większość ale wiem wtedy ,że za oknami jest lato i upajam się tym ile się da :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękna sukienka i cudowne dodatki, a sałatka wygląda baaardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo lubię sukienki to ta część ubioru, która nie zawodzi. Piękna sukienka i fajne buty. Pozdrawiam http://dziupla.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Hehe ciekawe jaka to byla pozyja ,to zdjęcie przedst. nogi na niebie ?

    OdpowiedzUsuń
  50. Sukienka to coś co najłatwiej i najszybciej się zakłada w każdej awaryjnej sytuacji. I chyba dlatego tak lubię sukienki.
    Twoja jest bardzo ładna, ma odpowiednią długość i klasyczny, korzystny dla sylwetki krój.

    OdpowiedzUsuń
  51. Sukienka piękna i pazurki idealnie (:

    OdpowiedzUsuń
  52. Sukienka delikatna, elegancka, letnia. Buty uzupełniają zamysł, a torebka - genialna, zdecydowanie gwiazda stylizacji :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.