poniedziałek, 28 lipca 2014

Gaduła?







Witam Was serdecznie
Z natury jestem gadułą, buzia mi się nie zamyka i trajlować mogę na okrągło:))
 Są tacy którzy twierdzą że u mnie to nie jest możliwe żebym milczała dłużej niż 30 sekund:)) 
Dzisiaj nie przekłada się to niestety na pisanie. Dzisiaj głowa pusta:( i nawet gadać mi się nie chce, może chora jestem??:)))
Dlatego zdjęcia bez zbędnego ględzenia.
Zapraszam.














Spódnica-Solar
Sweter-Solar
Bluzka-Promod
Torebka-Parfois
Klapki-Nike
Zegarek-MK

Pa, pa...

68 komentarzy:

  1. piekna spodnica uwielbiam maxi!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/07/cudowna.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna spodnica i szystko do niej swietnie dopasowalas!! Wygladsz slicznie !! Pozdrawiam serdecznie:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz , mówić chwilowo czy też pisać zatem nie musisz.We wzór twojej solarowej spódnicy mam tunikę ... zapomniałam o niej ;) świetne klapki , szkoda że nie pokazałaś się w nich wcześniej . Teraz to już nie udam się na poszukiwania , nie zdążę .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, no tak co nie dopowiem, to dowyglądam:)))
      No, pożytek chociaż taki że tunikę na wyjazd wygrzebiesz z dna szafy.

      Usuń
  4. Aga, śliczny zestaw :) Przepięknie w tym wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mało słów Aguś a tyle pokazałaś. Zestaw jaki dzisiaj prezentujesz na sobie jest tak świetnie dobrany, że nic dodać, nic ująć. Śliczne japonki. Zamaskowałaś na jednym z pierwszych zdjęć pokazując tylko z przodu, a potem pokazałaś, że są na koturnie. Bardzo mi się podobają. Spódniczka extra. Lubię taką długość. Właśnie kupiłam materiał i szyję już drugą (maxi) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, to chwal się jak będzie gotowa:))!!!

      Usuń
  6. Wyglądasz po japońsku :D Pięknista kieca, wygląda jak malowana. Jak zobaczyłam zdjęcie na fb, to pomyślałam, że trzymasz jakąś roślinę :D Nie wyglądasz na gadułę, wiesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po japońsku w japonkach:)))
      A z tą roślinką, to nie tylko Ty masz skojarzenia, mąż jak mnie "pstrykał" stwierdził że na zdjęciach widać jakby roślinka rosła a nie była na spódnicy:)))
      Pozory mylą?:)) W moim przypadku baaardzo często, nie raz słyszałam że kogoś zaskoczyłam, na szczęście pozytywnie, negatywnie pewnie też, ale tego nikt mi nie mówił.

      Usuń
    2. Pozory mylą, tak tak. Ja wiele razy słyszałam, że się ktoś czegoś innego spodziewał (głównie, że jestem groźna:))) Życie niesie pełno niespodzianek :D

      Usuń
  7. Cudna stylizacja! Spódnica jest magiczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. no to jesteśmy już dwie - w sensie, że takie gaduły ;)
    ja chyba też nie umiem zbyt długo milczeć ;P

    no bo... życie bez mówienia jest nudne, noooo ;P


    ale do rzeczy - bardzo podoba mi się odcień sweterka.
    To taki ni zielony, ni turkusowy - w każdym razie niezwykle Ci dobrze w tym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się zdarzają chwile milczenia, ale ogólnie masz rację, życie bez mówienia to nuda. Koleżanki z którymi chodzę na "kije" twierdzą że mają mnie zamiast radia, One mało mówią i jak ja przestanę to się nudzimy. Po co marnować czas i się nudzić?:))
      Dzięki:))

      Usuń
  9. Pieknie wyglądają te rózowe kwiaty na granatowym tle. Jak zawsze elegancko i modnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Agnieszka, jesteś najlepszą reklamą dla Solara. Pamiętam tę spódniczkę z kolekcji bo zachwycałam się wzorem. Pięknie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  11. co tu gadać skoro spódnica taka cudna :) tylko podziwiać :)))
    ja gadułą nie jestem, lubię słuchać ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem gadułą słuchającą też, nie jestem całkiem stracona dla świata:))))

      Usuń
  12. Pięknie zestawilas kolory! Spódnica-rewelacyjna! (Moze tylko mogłaby być dłuższa).

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie ten post zdominowała spódnica, piękna jest. Uwielbiam takie efektowne urania. Trochę mi tu nie leżą klapki i torebka, ale to szczegół;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. No i pięknie! bez gadania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super spódnica :)
    jestem gadułą, ale tylko w gronie najbliższych ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też jestem niesamowitą gadułą - uwielbiam mówić! :)

    Spódnica jest szalenie interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej mieszczę się w wyższych poziomach średnich:)))

      Usuń
  17. Aga wizualnie pasujesz mi do typu osobowości - Kreatorka a nie gaduła, no ale w sumie Cię nie znam, zestaw mega pierwsza klasa, wszystko idealnie zestawione, spódnica super i jeszcze idealnie dobrałaś miejsce do fotek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jedno nie wyklucza drugiego?:))
      Dzięki:))

      Usuń
  18. Pani Agnieszko, lato w pełni, nie tylko na Pani spódnicy:), a jak lato to i upały. Proszę przypomnieć jak się nazywał ten środek, który zapobiega ...odparzeniom, gdybym się ,,uparła" założyć szpilki:), nie mogę się dokopać do tego materiału, gdzie Pani o nim pisała, a w aptece - bez nazwy konkretnej panie ręce rozkładają albo proponują tuzin innych medykamentów. Włoski, widzę, rosną- i bardzo dobrze, bardzo kobieco. Pozdrawiam - ta dekadę mająca więcej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, tak, lato w pełni:)
      A sztyft nadaje się nie tylko do szpilek, ja dzisiaj biegałam w klapkach które mam już ok 5-6 lat, nigdy mnie nie obtarły, a dzisiaj chciały, posmarowałam i się nie dałam, specyfik to, Compeed sztyft przeciw pęcherzom ( post "Gipiura"), ostatnio widziałam w Rossmannie.
      Rosną, rosną, ale powoli, teraz mam chyba najgorszy czas, nie mogę w lustro patrzeć, omijam weeelkim łukiem, już mnie korci żeby obciąć:)), ciekawe czy dłuższe będą łaskawe dla mnie?:)) Hmm.. okaże się.
      Pozdrawiam serdecznie, zapraszam częściej.

      Usuń
    2. Dziękuję za wiadomość. Proszę o cierpliwość, minie ten czas, cięcie włosów było takie, że bez ingerencji fryzjera będą się fajnie układać przy odrastaniu, szczególnie tył /wiem po sobie:), bo krótką fryzurę miałam identyczną jak Pani/. I ręczę, że dłuższe będą łaskawe dla Pani / ładnemu we wszystkim ładnie:) - powiedzenie teściowej mojej znajomej/. Zaglądam często, piszę - rzadziej:)

      Usuń
    3. Bardzo proszę:))
      Ok, trzymam za słowo i będę cierpliwa, mam nadzieję, bo cierpliwość to u mnie niezbyt silna cecha:)))
      :*

      Usuń
  19. Fantastyczne spódnica !! z chęciom bym Ci ją skradła :P

    http://fashionbymegii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 2400 blogów z 22 kategorii.
    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu. Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyglądasz i ten strój jest super. Bardzo mi się podoba sweterek i zresztą wszystko:)

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  22. A wyglądasz na taką spokojną, ale zdecydowana kobietę - nie gadułę:D
    Hehehe, to jakbyśmy się spotkały, to cichej chwili by nie było... ja też gaduła!!!
    A zestaw dzisiejszy żadnego gadania nie wymaga - jest wyjątkowy!!!! Taki niebanalny... Spódnica przepiękna! Te zdjęcia w trawach są świetne! I to z pokrzywami...jakby te kwiaty z nich wyrastały:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowana, średnio spokojna, średnio mocna gaduła:))
      Ooo, tak, jak zejdę się z koleżankami lub kolegami dużo mówiącymi, to ciszy brak:))
      Dzięki serdeczne:))

      Usuń
  23. Wow super, Ty mnie a ja Tobie spódnicę bym skradła ;) bardzo mi się podoba połączenie kolorów :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, kobitki tak mają:))
      Dzięki serdeczne:)

      Usuń
  24. Przepiękna ta spódnica!!!!nie mogę się napatrzeć!!!:),cudnie wyglądasz!!! :) lato w pełni :)
    Witaj w klubie!!! ze mnie też gaduła i jak już wytrzymać nie mogę to przerywam innym....:),
    ..wiem,wiem,ze to niegrzecznie.....,zatem zawsze przepraszam :D

    Pozdrawiam :)
    __________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja już nauczyłam się czekać, ale jak mi się nazbiera to ja wtedy do głosu nie dopuszczam:))

      Usuń
  25. myślałam, że to sukienka :) Cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gaduły są męczące :) A jak jeszcze bez sensu gadają to już w ogóle katastrofa :) A ja, chyba jestem gadułą, chociaż pomilczeć też lubię ...
    Zestaw, jak zawsze świetny. Wyglądasz pięknie i bardzo elegancko. Pozdrawiam i znikam na pewien czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo tak , takie gaduły gadulińskie, strasznie:) Ja to chyba raczej taka umiarkowana jestem?:)) Chyba?
      Dzięki serdeczne, wracaj szybko:*

      Usuń
  27. wow! spodnica jest cudowna! klapeczki tez! calosc super :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Agnieszko jak zawsze jest pięknie.
    Spódniczka jest fantastyczna i Ty ślicznie w niej wyglądasz. Zestaw na duży plus.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  29. Agnieszko, jak zwykle pieknie wygladasz ! A osotanio Ci powiem ze wielu osobom jakos sie nie chce rozmawiac, chyba pogoda daje sie we znaki :) Buziolki:):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, eeeeeeee to chyba chora nie jestem, masz rację, na pogodę to trzeba "zwalić":)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  30. Też jestem gadułą :) I to taką na maksa od małego :) Ale i chwile ciszy się zdarzają :)
    Co do wyglądu, bardzo mi się podoba dzisiejsza maxi propozycja :) Bardzo lubię spódnice, sukienki maxi :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ależ Cudownie Kochana wyglądasz!!
    Idealny klimat zdjęć i Piękna Ty…
    Oderwać oczu nie mogę pięknie i jeszcze raz pięknie. :-*

    OdpowiedzUsuń
  32. A ja bym chętnie kiedyś z Tobą poplotkowała, tak po babsku...
    Pięknie Agnieszko, łoj pięknie wyglądasz. Spódnica, ach, marzenie!
    Wyobraź sobie, że jakaś Anita Leokadia Zwolińska - Załuska ukradła moje zdjęcia z bloga i publikuje je na Nk. Na profilu też ma moje zdjęcie!!! Ta oszustka jest bezczelna!!!
    Proszę wszystkich, żeby pomogli mi ją zdemaskować.
    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kiedy się umawiamy na ploty..?:)))
      Dziękuje serdecznie:)
      Czytałam u Ciebie na blogu o tej "pani", szukałam kontaktu mailowego do Ciebie ale nie znalazłam:(, Basiu moim zdaniem trzeba to zgłosić na Nk, ja nie mam tam profilu, ale chyba ktoś tym wszystkim zarządza?:))
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  33. bardzo mi się podoba torebka i paznokcie :)
    zapraszam do mnie na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  34. I bardzo dobrze Agnieszko, bo te zdjęcia nie wymagają żadnej rekomendacji, są perfekcyjne z Tobą w roli głównej.

    OdpowiedzUsuń
  35. ja też jestem gadulą...mam podobna sukienke tzn z podobnego materiału ..ślicznie wygladasz,sukieneczka miodzio,zresztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gaduła??? A nie wyglądasz! Myślałam że charakter raczej spokojny i skryty, ale jak tak to jeszcze fajniej:) Ja też lubię gadać ale nie ze wszystkimi i przy nowo poznanych raczej się zacinam, choć są wyjątki:) A ten zestaw nawet opisu nie wymaga! Jest pięknie, od spódnicy oczu nie mogę oderwać!!! Te kwiatki są barrrdzo malownicze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozory, pozory, ale z tą skrytością to masz trochę racji.
      Tak, tak, oczywiście nie ze wszystkimi i nie o wszystkim:))
      Dzięki:*

      Usuń
  37. Spódnica śliczna, brakuje mi takiej w szafie i klapki bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. zachwycam się spódnicą, jest po prostu piękna, te malowane kwiaty wyglądają absolutnie niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna spódnica. Solar powinien Ci przesłać jakiś upominek, za reklamę, bo pokazałaś już kilka bardzo fajnych rzeczy od nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, hi, hi.. też tak myślę:))

      Usuń
  40. Ale fajna maxi:)Kwiaty jak malowane:)Moja córcia jest straszną gadułą;)

    OdpowiedzUsuń
  41. nie wyglądasz na gadułę ;))) raczej na gejszę - nie wiem skąd te skojarzenie, może przez te klapki ki spódnicę? bardzo mi się podobasz :)))

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Cóż ja mogę napisać po tylu pięknych dodanych komentarzach...? Agnieszko podoba mi się wszystko!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Lubię przebywać z takimi gadułami, bo raczej typem słuchacza jestem. Piękny zestaw, myślałam, że to sukienka! Zwłaszcza ze sweterkiem super wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękna spódnica, super w niej wyglądasz...ja też gaduła ale muszę mieć "dzień" i towarzystwo odpowiednie, bo jak nie to milczek ze mnie...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  45. Spódnica jest niesamowita. Kolory idealnie dobrane, ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.