poniedziałek, 9 czerwca 2014

Wagary







Witam Was serdecznie


Pojechałam z koleżanką pstryknąć kilka fotek, przed wieczornym spotkaniem, i tak nam się spodobało że chętnie zostałybyśmy na łonie natury dużo dłużej niż mogłyśmy.

Zaczęło nam się marzyć, że fajnie by było iść na wagary, na wagary od codzienności, zostawić dom, dzieciaki, obiady, ogródki i co tam jeszcze jest do zostawienia i powagarować tak na maxa, tak jak kiedyś w szkole, spontanicznie i bez myśli z tyłu głowy co tam dzisiaj jest jeszcze do ogarnięcia:)
Umówiłyśmy się że zrobimy sobie takie wagary.

No, i idziemy oczywiście, ale tylko na dwie godziny, (matki polki), bo potem praca, dzieciaki wracają ze szkoły, obiad, prasowanie, trawa nie skoszona, a i na następny dzień coś trzeba przygotować, bo właśnie wróciłyśmy z wagarów w środku tygodnia i zaległości się narobiło. 
Albo my obie jesteśmy jakieś "nawiedzone" albo kobiety już tak mają, zawsze jest coś do zrobienia, i zawsze dzieci, rodzina, dom na pierwszym miejscu.

Ech... te wagary:):):)
Ale co by nie mówić miejsce fajne, cisza, spokój , innych homo sapiens brak, super, można baterie naładować, a tak naprawdę nic specjalnego, duża kałuża zarośnięta krzakami:)
















Za bardzo naładowałam baterie:):)



A potem jeszcze troszkę pobiegałam z aparatem w ogródku







 Bluzka, spodnie, torebka-Monnari
Buty-Kazar
Zegarek-MK
Okulary-Geos

Pa, pa...


82 komentarze:

  1. Piekna torebeczka i buciki... a spodenki pieknie podkreslaja ich urok.. Masz racje Agnieszko, my kobiety juz tak mamy... na wagarych niestety dluzej nie wytrzymamy, bo i tak wszystko odrobic musimy i nastepne zaplanowane prace wykonac...Tak juz nasza natura!! Pozdrawiam goraco i zycze milego tygodnia:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie, to znaczy że jednak do końca nie zwariowałam:):)
      Pozdrawiam cieplutko:):)

      Usuń
  2. Chyba gdzieś widziałam to molo.... Na zdjęciu. I chyba miałam chęć się tam wybrać :):) Aga nawet na wagarach szykowna! :)
    Wagary - najbardziej wagarowo kojarzy mi się mokry jesienny lub wiosenny poranek, jakoś tak wtedy najczęściej wagarowałam :D A teraz - pewnie, że by się chciało, zapodaję sobie przeróżne formy wolności, żeby nie oszaleć w natłoku stresów i spraw ważnych. Ale my kobiety na prawdę tak mamy, że ciągle jakieś zadania do wykonania, nie odpuszczamy. Przynajmniej ja nie umiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No może i widziałaś....:):)
      Eeee.., nie na wagary to dopiero pójdziemy, teraz to zaplanowane było.
      Uff całe szczęście bo już myślałam że to ze mną coś nie tak:)

      Usuń
    2. Aaaa, jakbyś się wybierała a lubisz wędkować to widziałam że siedzą Panowie i moczą wędki, coś tam pluskało, to kto wie?:)

      Usuń
    3. Nie, wędkowanie nie dla mnie, panów z wędkami mam pod nosem, u mnie kilka stawów i od wczesnego ranka siedzą i moczą te swoje kije. Podoba mi się taki staw z molem! Takiego nie mamy! :D

      Usuń
  3. Śliczne buty ... i te zdjęcia... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne zdjęcia <3
    A co do samego stroju, bardzo mi się kolorki podobają ;) A przy gifie TAAAAK mi się micha cieszyła :) <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszko wygladasz perfekcyjnie! Najlepsza z Twoim stylizacji. Sandalki piekne, ze sama bym je zalozyla. Spodnie 7/8 doskonale podkreslaja Twoja figure. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aga następnym razem zabierz mnie na takie wagary haha:)) Mimo iż Ja z naturą za pan brat to takiej zupełnej ciszy faktycznie brak :) I masz rację my kobiety tak mamy chocby nie wiem co w domu zawsze jest co robic hahha, przejmujemy się wszystkimi tylko nie sobą, lecz Ja już jestem na etapie że robię sobie raz na jakiś czas takie właśnie wagary, zostawiam wszystko i wychodzę, po prostu muszę czasami hi :)

    A TY w tym zakątku uroczym wyglądasz cudnie, buciki są śliczne :)))
    Zdjęcia z ogrodu magiczne, też lubię pobiegac po ogrodzie z aparatem tylko moje foty nie są tak mistrzowskie :)
    Uściski Piękna Pani :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, Ciebie zawsze, my teraz byłyśmy na zdjęciach a na wagary wybieramy się w środę, przyjeżdżaj. Wiesz ja też od czasu do czasu daje na luz i o siebie zadbam, tylko potem jednak wraca codzienność, a tak by się chciało bez tego powrotu:):):), a to tak jak Sylwia napisała u siebie "ale to już było":):)
      Dziękuje serdecznie, pozdrawiam:):)

      Usuń
  7. No właśnie takie wagary mają mamuśki, że potem obrobić się nie można. Buciki i bluzeczka urzekły mnie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi, hi... no tak to wygląda.
      Dzięki:):):)

      Usuń
  8. Sandałki i torebka pierwsza klasa. To bardzo eleganckie wagary:-) Śliczne bransoletki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylowe te wagary ! Piękne kolory i dodatki, a miejsce w sam raz na ładowanie babskich akumulatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pochwal koleżankę za zdjęcia;-)
    masz bardzo łądne buciki, ale bardzo podoba mi się również całą reszta. I maki w ogrodzie całkiem niczego sobie.
    I myślę sobie, że też muszę wybrać się na pomost na zdjęcia.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pochwaliłam:):)
      Dzięki, a z makami w tym roku mam klęskę urodzaju, piękne są:)
      No pędź i pokazuj foty:)

      Usuń
  11. Agnieszko pięknie sobie wagarowałaś o elegancji i kobiecości nie zapominając. Ja też na długo nie potrafię wagarować albo mnie gdzieś gna, albo przewracam dom do góry nogami, albo... albo... Piękne zdjęcia i te Twoje z wagarów i te z ogrodu. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, miło mi bardzo, no tak jak zostaje w domu sama mam podobnie, sprawę ratuje jedynie wyjście daleko od domu i od cywilizacji, bo tam też jest zawsze coś do załatwienia:):)

      Usuń
  12. Agnieszko śliczne są zdjęcia po prostu cudowne.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze myślisz. Wagary są fantastyczne na oczyszczenie wszystkiego. Nawet gdyby trwały chwilę. Wtedy radośniejsze wracamy do rzeczywistości. Agnieszko pięknie wyglądasz, bo radosna, bo masz śliczne spodnie, buciki dopasowane z torebką. Super! Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak wystarczy pół godzinki i od razu łatwiej i radośniej:)
      Dziękuje:)

      Usuń
  14. Oj ja czasami tez mam ochotę na takie wagary ... Zero obowiązków , więc jak zostaje sama w domu to sie nie liczy ... Koniecznie gdzies wyjechać ! Na jeden dzień i zrobic coś szalonego jak za dawnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś Ty sama w domu, to mnie wtedy najlepiej się sprząta, gotuje i ogarnia co jest do ogarnięcia, tak jak piszesz nie liczy się:):)
      Dawne lata niestety nie wrócą, a jak nawet to już nie takie same:):)

      Usuń
  15. śliczna jesteś! I bardzo dobrze dobierasz ubrania do figury :) ps.Piękne miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  16. Całość pięknie się prezentuje :-) Taaa, wagary by i mnie się przydały... ale to już chyba nigdy nie wróci :-(

    OdpowiedzUsuń
  17. Aguś, nie dziwię się, ze Cie wzięło na wagary, w tak cudnym otoczeniu i doborowym towarzystwie, chętnie bym się przyłączyła. Ale "pocieszę" Cię, jak dzieci wychodzą z domu, to tez pracy nie brakuje i w zasadzie nigdy nie ma czasu na nic, więc wagary po prstu czasem nam sie należą i tyle! :)))
    Kochana, stylizacja cudna, bardzo fajne połączenie granatoweych spodni z jasną koszulką, tak lekko, niezobowiązująco i zarazem elegancko.
    Włosy odrastają pięknie, przy okazji wyglądają znakomicie (masz rewelacyjny gatunek włosów).
    No i urzekły mnie bransoletki. Wszystko razem - super!!! Buziaki od Ani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i otoczenie ale przede wszystkim towarzystwo świetne, zapraszamy:):)
      No to mnie pocieszyłaś, ale dobrze że mam wentylek:):)
      Odrastają, i chyba w miarę szybko po trzech tygodniach 1,5 cm, ale mogłyby szybciej:):)
      Dziękuje serdecznie, pozdrawiam:*

      Usuń
  18. Rozpędziłam sie i nie dodałam, że zdjęcia są - przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ przyjemnie na Ciebie patrzeć, uwielbiam Twoją elegancję :)
    A z tymi obowiązkami to chyba tak mamy, ja np. nie potrafię tak po prostu usiąść przed tv i coś oglądać, przy okazji będę składać pranie, coś układać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie, mam tak samo, a nawet jak już jest późno i dom ogarnięty i usiądę spokojnie, to jeszcze muszę poprawić np. firankę która krzywo wisi, albo poduszkę bo leży nie z tej strony, mąż się śmieje czasami ze mnie że zachowuje się jak Adrian Monk.

      Usuń
  20. Oj przeszłabym się na takie wagary. Po prostu wyjść z domu (bez dzieci, bez męża) i nie spieszyć się donikąd.. Niestety przy niemowlaku jest to na razie niemożliwe. Ale to wszystko kwestia czasu. Przy Kubie jak był już starszy miałam więcej swobody.
    Ale Ty wyglądasz świetnie na tych wagarach ;D Super zdjęcia. I włosy coraz dłuższe. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zabieramy Cie ze sobą:)
      Pewnie, dzieciaki szybko rosną, ale jakbyś jednak chciała zaproszenie aktualne:)
      Dziękuje, rosną:)

      Usuń
  21. Genialnie wyglądasz!!!:)świetne wagary!!! :),chyba też mi się przydadzą!!! :)
    pozdrawiam ciepło :)
    _________________________________________________
    http://stylowo40.blogspot.com/2014/06/czerwcowe-spacery.html

    OdpowiedzUsuń
  22. jakie ładne jest to zdjęcie makówki!
    zawsze chciałam takie zrobić, ale nigdy nie umiałam znaleźć jakiejś ładnej ;P


    pięknie wyglądasz! bardzo ładna jest ta bluzka!

    ja też potrzebuję wagarów :( wagarów od życia - na jakieś dwa tygodnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjedź popstrykaj moje:)
      Dziękuje, hmmm... ja na takie długie nie mogę:)

      Usuń
  23. Piękne zdjęcia, super stylizacja, słoneczna i wesoła. I ten czas spędzony na łonie natury...tylko pozazdrośćić, tym bardziej, że my kobiety, tak jak napisałaś ciągle mamy coś do zrobienia...Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. oj takie wagary to by było coś...ja zawsze jak oddaje syna do mamy sobie obiecuje, ze nie będę nic robić, jakoś nigdy tego jeszcze nie wkleiłam w życie:( stylizacja ciekawa, bluzka ma super kolor, piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zestaw jak zawsze bardzo eleganki, a Ty wyglądasz ślicznie. Świetna torebka i sandałki :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  26. Połączenie genialne, jak to u Ciebie, zawsze się zachwycam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny look, bardzo ładne buty i torebka,z modnym wężowym wzorem, fajnie też wyglądałabyś gdybyś założyła klapeczki lub sandałki na płaskim obcasie, wtedy byłoby całkiem na luzie i wagarowo, też czasami mam ochotę na wagary, ale głównie od pracy, mąż mi nie przeszkadza, a dzieciaki już ze mną nie mieszkają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, tak klapki jak najbardziej, tylko po zdjęciach pędziłam na spotkanie i wtedy taki but mi pasował, na wagary na pewno będzie płasko albo boso, zobaczymy:):)

      Usuń
  28. Ja mam wagary tylko dwa razy w roku kiedy to z Moim Naukochanszym Mezem wybieramy sie na urlop za granice. Ale mi to wystarcza :) Podoba mi sie zycie takie jakie jest. Bardzo ladny komplet torebka z butami swietnie pasuje, a ja powiem CI ze do Twojej torebko kupilam identyczny portfel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na urlop nie wyjeżdżam, i wagarów od czasu do czasu potrzebuję:):)
      Dzięki serdeczne, pozdrawiam:)

      Usuń
  29. Ja też chcę na wagary! ciągle jestem niewyrobiona, niewyspana....

    zestaw fajny, kiedy jedziemy naładowac baterie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zabieraj się z nami:):)
      Dzięki.
      Daj znać kiedy możesz:):):):):)

      Usuń
  30. Bardzo ładnie! Kolory, buty, całość - świetna!

    OdpowiedzUsuń
  31. torebka z butami - rewelacja! tak, takimi sandałkami to bym nie pogardziła :)))

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Agnieszko, zawsze jestem pelna podziwu dla Twojej dbalosci o szczegoly, kazdy element jest przemyslany i tworzy piekna, idelanie skrojona calosc. Jak Ty to robisz??? Nawet nad bajorkiem (bardzo urokliwym skadinad) wygladasz genialnie, jak spod igly. Zazdroszyzce. Buciki. piekne.
    A wagary...rzadko bywalam, nawet w latach szkolnych..chyba mam zbyt rozwiniete poczucie obowiazku, ale przeciez czasami warto sie odciac od rzeczywistosci...
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna stylizacja, bardzo promiennie wyglądasz!;)
    Pozdrawiam :*
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyglądasz fantastycznie! ; )

    OdpowiedzUsuń
  35. Torebka, buty to wisienka na torcie !! Cudne :):) Wyglądasz czarująco :))

    http://fashionbymegii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne zdjęcia!!!!! Cudowne miejsce, naprawdę! I zestaw świetny, dodatki naprawdę genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zapraszam do mnie! Nominowałam Cię do 'Liebster Blog Award' - jeśli chcesz, weź udział w zabawie :)
    www.beyourclown.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. świetnie wyglądasz! buty i bizuteria cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne buty:)Oj tak...wagary...siedzę jakieś 30min przy laptopie i już mam wyrzuty sumienia,że prasowanie itp..;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ślicznie wyglądałaś na tych wagarach! Elegancko! Szpileczki skradłabym natychmiast!!!!
    Gif fajowy!:D
    Ja tam się nie przejmuję jak coś nie zrobione - nie jestem idealna;))
    Sorki, że tak póżno docieram, jakoś nie mogę się ogarnąć na blogach. Też się za Tobą Aga stęskniłam, choć znamy się krótko - ale iskrzy:D
    Foty z ogrodu i wyprawy przecudne!!!
    Buziole:**

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja tez bym chetnie poszła na wagary (choc blogowanie i buszowanie po innych motywujących blogach jak Twoj) to też wagary. A na pewno w takim krajobrazie wagary to sama przyjemnosc. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  42. jej jak ślicznie ! nie mogę się napatrzeć! wyglądasz cudownie:*) sandały i torebka - rewelacja:))

    OdpowiedzUsuń
  43. Twist na pomoście;) Pięknie wyglądasz, dodatki dobrane perfekcyjnie!! Każdy czasem powinien sobie zrobić wagary tak dla zdrowia psychicznego, trzeba się wyciszyć żeby nie zwariować w tym codziennym kieracie. Jestem oczarowana roślinkami z ogródka:) Jak ja kocham kwiatki!!;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne buty! i wagary super!,super foteczki;))

    OdpowiedzUsuń
  45. Wyglądasz cudownie, i te zdjęcia. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. a mi się ta kiecka bardzo podoba, ślicznie w niej wyglądasz, tak egzotycznie i zwiewnie

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne sandałki .Słowo ,że nie czytałam wcześniej tego posta ... a byłam dzisiaj na wagarach , i mało tego nie zaprowadziłam dziecka do szkoły .Nikt mnie nie złapał , uwagi nie wpisał .Bezkarność ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Wagary ? Nie znam takiego słowa:) ... bo nigdy nie byłam na wagarach... Chociaż od jakiegoś czasu zaczynam o tym myśleć, chyba już powoli następuje zmęczenie "materiału".
    A Ty bardzo ładnie wyglądasz i wybrałyście ciekawą scenerię do zdjęć.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  49. ślicznie na tych wagarach wyglądałaś ! świetna bluzeczka i mega szpilki <3 ...zdecydowanie takie oderwanie od codzienności ( choćby dwugodzinne ) raz na jakiś czas nie zaszkodzi , oby jak najczęściej !

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Zdjęcia z ogrodu - malina...
    Podoba mi się całość ale zakochałam się w Twoich bucikach...
    Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękne miejsce na wagary. Ty jak zwykle elegancka:) Fajne buciki.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  52. Co tu pisać więcej ilość komentarzy mówi sama za siebie. Podoba mi się delikatny strój a całość uatrakcyjniają dodatki najbardziej dla mnie buty i torebka :)
    Pozdrowionka i dzięki że do mnie wpadasz czasem :)
    eM

    OdpowiedzUsuń
  53. Klasyczne zestawienie dość elegnckich spodni z topem, przełamane pięknymi butami i równie piękną, pasującą i ożywiającą look torebką. Dobrze to robisz ;) Pozdrawiam, Nabil

    OdpowiedzUsuń
  54. Oj, jak mi się podoba taki odcień zółtego :) Bardzo Ci do twarzy :) Każdej kobiecie takie wagary by się przydały dla równowagi :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie lubię tak wiązanych butów, bo one zawsze skracają nogę, ale w tym zestawie mi to w ogóle nie przeszkadza. Po marynarsku i z klasą

    OdpowiedzUsuń
  56. cudownie wygladasz ,zdjecia piekne!!

    OdpowiedzUsuń
  57. Ale jesteś wygimnastykowana ;) !!! ślicznie! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.