środa, 11 czerwca 2014

Upał








Witam Was serdecznie

Dzisiaj krótko, bo mi się mózg zagotował od tego ciepła, miejsce już znacie, mnie też, kieckę, nie.
Sukienka idealna na upalne dni i moim zdaniem tylko wtedy się broni, noo i łapie się jeszcze na urlop w ciepłych krajach :):)
Grzało dzisiaj okrutnie i dlatego znowu woda, a może nie tylko dlatego, podoba mi się tam i jeszcze nie raz będą stamtąd zdjęcia:):)
Wygodnie, przewiewnie i na luzaka:)

Zapraszam



















Mój syn dzisiaj po przyjściu ze szkoły:
-Kinga, co to mama ma, to co założyła?
-Ale co?
-No to czarne w kwiatki?
-Ej, Kuba, sukienkę.
-Aaaacha.

Nie powiem, dało mi to do myślenia:):):)

Sukienka-Zara
But-NN
Biżuteria-Impres.art

Pa, pa...


64 komentarze:

  1. No dość oryginalna .... Hahaha fajna jakos tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne zdjecia!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/06/american-dream.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna sukienka, ma piękne wzory:) grzalo też dlatego, że czerń przyciąga ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest ciekawa i ma bardzo ładny deseń! Zwróciłam tez uwagę na bransoletkę. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie, bransoletka moja ulubiona.

      Usuń
  5. Dla mnie sukienka jest obłędna! Już dawno nie widziałam czegoś tak pięknego! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba i sukienka i miejsce i Ty w tej sukience. Masz idealna figurę, więc nie masz co ukrywać, ale myślę, że ten fason może właśnie coś ukryć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, a coś by się znalazło:):):), niestety.

      Usuń
  7. Widać że wygodna ale i jednocześnie piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kiecka z kimonowym rękawem, fajnie że do tego płaskie sandałki, lekko i wygodnie. Bardzo mi się ta stylizacja podoba. Duży plus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, w taki upał w szpilki nikt by mnie nie wcisnął, no chyba że byłaby naprawdę okazja i nie ma wyjścia:)

      Usuń
  9. Odrazu przyszły mi na myśl wakacje. Pomarzyć można. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Agnieszko, toż to HIT ! Słyszałaś zapewne jak niezwykle modne są kimona, a Twoja sukienka idealnie wpisuje się w trend ! Poza tym modna czy niemodna, jest naprawdę przepiękna ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, o kimonach nie słyszałam, ale Ci ufam, że tak jest:):)
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Przepiękna sukienka !!! Uwielbiam takie kwiatowe wzory. Są takie kobiece,,,,:)
    Pozdrawiam cieplutko :* buziaki :***

    http://fashionbymegii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi sie podoba - taka zwiewna, kimonowa - bardzo na topie. I kolor... dla mnie osobiscie, jesli juz maja byc wzory kwiatowe - to te na czarnym tle sa najfajniejsze;) Bardzo oryginalna bizuteria.
    Pozdrawiam Agus! Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu, ja lubię i na czarnym i na jasnym:)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Ja nie potrafię nosić długich sukienek i spódnic, taka zdeptana się czuję ;) chyba z racji tego, że do najwyższych to ja nie należę. Ale sukienka bardzo ładna, na swoje potrzeby pewnie bym ją skróciła :))

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne focie,śliczna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie, pięknie, pięknie. Sukienka mnie oczarowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz tak świeżo,że nie można oderwać od Ciebie wzroku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie bomba "to czarne w kwiatki". Zwrócić uwagę typowego faceta (nawet jeśli to młodociany) strojem - no, no, wyczyn :D To molo mnie kuuuusi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, On tak pytał żebym ja nie usłyszała, bo głupio mu było że nie wie, no ale mamy w takich długościach często nie widuje:), to można wybaczyć.

      Usuń
  18. świetna sukienka w sam raz na upały:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienka boska, zdjęcia fantastyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. fantastyczne letnie zdjęcia :) A sukienki maxi też sobie szukam intensywnie, na razie posiłkuję się spódnicami :) Świetny look nam dziś pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mam problem z dodaniem komentarza i już któryś z kolei raz próbuję, więc tym razem krótko napiszę, że rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. U nas tez dzisiaj upalnie odziwo :) Sukienka jest piekna , cudnie wyglada wraz z sandalami. Swietna z CIebie modelka , ladnie pozujesz:) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  23. hahahah...zdjecie z butkami mnie rozbawilo :)
    a sukienka piekna, kiedys dawno, dawno temu mialam podobna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudna sukienka, i cała ta otoczka wokół Ciebie :)
    Tak magicznie że aż się rozmarzyłam :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Beatko, sama się rozmarzyłam jak robiłyśmy te zdjęcia:), cisza, spokój, nic tylko marzyć.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  25. Rzeczywiście taka luźna, wakacyjna ta sukienka... Mnie się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  26. Dlaczego Ty znowu na wagarach beze mnie ? :)
    fajna sukieneczka, idealna na taki wypad, jednak bardziej mój wzrok przyciąga bransoletka i sandałki!

    buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałaś się odezwać kiedy możesz:):):)
      Eee, teraz to były wagarki, bo jak to zwykle bywa wagary nie wyszły, miały byś we wtorek ale była niemoc:(
      Dzięki, sandały tak sobie, ale bransoletkę uwielbiam:):)
      Pyszczory:)

      Usuń
  27. Nie nadążam Agnieszko, ale już jestem. Taka sukienka, Twoja figura i uroda, piękne otoczenie. Czego chcieć więcej. Ach lato...

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna ta kiecka (to jednak kiecka jest;-)). jest orientalna, ciekawa. Pięknie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  29. Coś na upalne dni ... zdecydowanie tak ! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne miejsce do focenia:) bardzo dobrze mi się patrzy na te optymistyczne fotki, zwłaszcza że u mnie dziś szaro i zimno! Sukienka ciekawa i oryginalna, kojarzy mi się bardzo orientalnie bo przypomina prawdziwe kimono. Cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ulala ,jakie super foteczki i nóżki machające,hehe-słodko;)),śliczna sukienka ;))

    OdpowiedzUsuń
  32. Hahaha, faceci...od małego nie znają się na modzie;)))
    A kiecka idealna na upał! Ekstra jest!!! Taka trochę japońska...no chyba, że tylko ja mam takie skojarzenia:D
    U mnie już po upale...Zimno i deszcz:(
    Miłego łykendu:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak, chociaż i tak z dwóch facetów w domu to syn więcej widzi:)
      Dzięki, nie tylko Ty:):)

      Usuń
  33. Uwielbiam tego typu sukienki na tą pogodę, genialnie się sprawdzają :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow jaka śliczna sukienka. Uwielbiam takie kolorowe, oryginalne, zwiewne, idealne na upały.
    Cudownie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny ten stawik w tle z pomostem :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Oj, sukienka śliczna!!! Wprost wymarzona na upały, przewiewna i ciekawa zarazem. A miejsce do zdjęć wpasowywuje się idealnie do pogody i stylizacji:)))
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Idealna sukienka na upały, cudnie...zdjęcia piękne Agnieszko...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne zdjęcia, widoki i kwiaty na sukience, a dodatki jak zawsze idealnie dobrane. Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak zwykle Agnieszko wyglądasz pięknie. Sukienka jest cudowna!!! Taka oryginalna. Zdjęcia piękne. To jak siedzisz na pomoście.
    pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  40. fantastyczna sukienka ,zwiewna i wygodna ...wygladasz doskonale!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepiękna ta sukienka!!!!:),ślicznie wyglądasz:),oj nie można przejść obojętnie obok Ciebie!!! :)
    Buziaki :*
    _________________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Bajkowa i bardzo oryginalna oczywiście i sukienka i TY!

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękny letni look, świetne klapki, a nowoczesnej elegancji nadaje srebrna biżuteria. Świetnie Agnieszko ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Sukienka idealna na upały :) Taka w klimatach japońskich, kimonowych trochę. A jedno z "moich dzieci" ostatnio do mnie: "Kto Pani taki statek kosmiczny zrobił z tyłu?" (długo się musiałam zastanawiać nad tym zdaniem - o mój koczek chodziło :P). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ha, ha,... też bym się zastanawiała:)
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  45. Letnio,zwiewnie,jednym słowem rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  46. Sukienka jest przepiękna, wtgladasz cudnie i zdjecia są boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Oj, przeoczyłabym a tak śliczna sukienka, szkoda by było ;)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Kimono posiadam ( podobny wzór ). Miałam właśnie szlachetny plan odziania się w nie w ciepłych krajach , tak wieczorkiem na przykład. Sukienka ma swój urok i swoje przeznaczenie .A jeszcze jakbyś tak japonki do niej założyła ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.