środa, 4 czerwca 2014

Strój dnia










Witam Was serdecznie

Ostatnio pogoda nas nie rozpieszcza, zimno, pada wieje i nici z letnich zestawów:)
Dlatego dzisiaj u mnie bardziej wiosennie niż letnio, chociaż spódniczkę zapewne jeszcze zobaczycie w letniej odsłonie, dzisiaj w wiosennej.

Dawno, dawno temu.... nosiłam długie spódnice i sukienki, potem miałam ich dosyć na długi czas, a teraz znowu zaczynam pałać do nich cieplejszym uczuciem. Wygodne, zwiewne, eleganckie ale zarazem na luzie. 
Moja maxi, lniana w stonowanych brązach i beżach z fajnym malowanym motywem:)
Lubicie takie spódnice, nosicie?:)

Zapraszam.













Spódniczka, sweter, bransoletka, pasek-Solar
Buty-Tamaris
Torebka-Parfois
Zegarek-MK
Okulary-Geos
Biżuteria-Impres.art

pa,pa..

79 komentarzy:

  1. Świetny zestaw!!!!,uwielbiam takie sweterki!!! :),biżuteria robi wrażenie!!! :)
    Pozdrawiam :)
    ______________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna jest ta spódnica!
    i buty!
    bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, hmm.. a myślałam ich się już pozbyć, mówisz że jeszcze można chodzić?:):)

      Usuń
  3. Ja przede wszystkim uwielbiam Ciebie w takich strojach ... Ja lubie wszelkie brązy i Beże i len i taki Etno natural styl ..... Pięknie ! Po prostu pięknie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Aniu, też lubię bardzo brązobeże:), byle w różnych odcieniach, w beżowej sukience wyglądam jak przez okno:):)

      Usuń
  4. O tak powrót długich spódnic w wielkim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. OOO cudnie wyglądasz, ale kiedy TY nie wyglądasz cudnie ???Zawsze od kąt tu przychodzę :)Elegancja i kobiecośc każdego dnia :)
    Beże, brązy uwielbiam, Twoja spódniczka świetna ! Zakupiłam też coś długiego ale w zieleni, leży i czeka aż się umocni w szafie haha:)
    Pozdrawiam i Miłego Dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Beatko, jak się już umocni to pokaż nam, zielona musi być fajna, ja lubię zieleń:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
    2. Oczywiście jak się umocni :) ;)
      Kolorowych Agnieszko :)

      Usuń
  6. Bardzo mi się podobają takie spódnice, świetnie w niej wyglądasz, piękna biżuteria, elegancko i z klasą Agnieszko....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Agnieszko, znów muszę powiedzieć, że pięknie, bo jest bardzo pięknie. Też lubię długaśne sukienki i spódnice - ta jest rewelacyjna. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Basiu, pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  8. Śliczna stylizacja i sliczne zdjęcia:))) Ponieważ bardzo lubę modę dodaję Twój blog do obserwowanych i będę regularnie Cię odwiedzać:)))
    Bardzo mi się u Ciebie podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie, zapraszam,
      pozdrawiam:):)

      Usuń
  9. Agnieszko super wyglądasz cudownie,buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Osz Ty! Ale dzieło, ta spódnica! Cuuuudo! Sweterek i pasek też tu pięknie zagrały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cieszę się że się tak podoba, dzięki:):)

      Usuń
  11. Aguś, świetnie !!! Kolor, krój wszystko mi się podoba. lubię spódnice maxi są takie kobiece. Pozdrawiam:)

    http://fashionbymegii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba, sama bym się tak ubrała :) Ta spódnica wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna spódnica! <3 i te butki ! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogę powiedzieć krótko; Woow! Ale się trochę rozpiszę. Bardzo, bardzo mi się podobasz w dzisiejszym "wydaniu". Piękna spódnica śliczny sweterek, buty i torebka extra. No i oczywiście biżuteria :)) A zdjęcie czarno-białe jest fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu miło mi że Ci się podoba, dziękuje serdecznie
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  15. Ja tez swego czasu kochalam wszelkie maxi i nosilam namietnie:) Potem mi przeszlo, ale w sercu zostalo nadal szczegolne miejsce dla stylu boho/menelskiego;)
    A Ty dzis pokazujesz, ze dluuuuga spodniczka moze byc megasexi i strasznie kobieca. Sama w sobie kiecka jest genialna i cudnie polaczylas ja ze stonowana reszta stroju! Ach, i zapomnialabym - naszyjnik!!!genialny!
    Zainspirowalas mnie...chyba kolejna rzecza jaka sobie uszyje bedzie wlasnie maxi...:)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szyj Aniu i pokazuj nam, a co do zmiennych lubości, to myślę że tak dobrze czasami wrócić do tego co było fajne, opatrzyło nam się, ale po długiej przerwie widzimy w tym nowy potencjał i na nowo jesteśmy pod urokiem:)
      Dzięki serdeczne, czekam na Twoją maxi:):)

      Usuń
  16. Ja strasznie żałuję, że nie mogę nosić długich spódnic. A takie "malowane" motywy uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeee.. tam myślę że możesz, dzięki:):)

      Usuń
  17. Spódnica ciekawa, sama mam ochotę ją założyć, mimo, iż długich już dawno nie nosiłam:) a stylizacja jest rewelacyjna, masz swój styl:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz,stylowo,kobieta z klasą!!
    Uwielbiam długie spódnice,Twoja jest oryginalna ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Agnieszko wyglądasz fantastycznie, widzę, że bardzo lubisz Solar ;))

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, bardziej lubiłam niż lubię:):), teraz to duuuużo mniejsza miłość.

      Usuń
  20. No no, świetny look. Przyjemny, na wiele okazji, a przede wszystkim zestawienie kolorów jest genialne. Wszystkie kawałki całości idealnie do siebie pasują odcieniem barw. No może torebka się wyróżnia, ale jest piękna zarówno z koloru jak i fasonu :)
    Pozdrawiam i słonecznych dni życzę ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa,
      pozdrawiam cieplutko:):)

      Usuń
  21. oj nie rozpieszcza, nawet wręcz przeciwnie, dobija:(
    piękna spódnica i dobrze dobrane dodatki
    podrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj znowu pochmurno i smutno, nabyło się słońce aż jeden dzień:)
      Dzięki:):)

      Usuń
  22. piękna i elegancka jak zawsze:) pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  23. piekna spodnica i naszyjnik!! fantastyczny look ,buziaki

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyglądasz :) Zawsze jesteś taka elegancka :)
    sweterek bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Myślę, że trochę za dużo dodatków. :) Usunęłabym ten pasek, bo zbędny. :) Całość prezentuje się świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ładna stylizacja, jestem wielką fanką kolorów ziemi w ubiorze i makijażu. są spokojne i eleganckie. świetna torebka. Słonecznego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  27. ta stylizacja mi się nie podoba, mimo że jest letnia i świeża, to jakoś tak hmnnnn, no nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna stylizacja - uwielbiam kolory ziemi ! Co do maxi, to mam Agnieszko podobnie jak Ty - parę lat temu długość maxi była moją ulubioną, później nastały czasy długości midi, a w tym roku zaczynam przekonywać się do dlugich spódnic ... U Ciebie wszystko pięknie współgra - uwielbiam takie dopasowania !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobieta zmienną jest i ja to lubię:)
      Dziękuje, pozdrawiam:):)

      Usuń
  29. Aguś, zestaw jest MÓJ UKOCHANY!!!! przepiękny, świetnie dobrane kolory i materiały, cudne buty i torebka, biżuteria, wszystko, ACH!!!
    Kocham takie spódnice, świetne kolory, jestem oczarowana. Może nie być lata, jeśli będę mogła Cię oglądać w takich stylizacjach, choć uwielbiam wszystko, co pokazujesz, ale ta mnie zaczarowała!. Pięknie wyglądasz, piękna Kobieto!!!
    Całuski!
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, i Ty mnie, dojrzałą babę tak zawstydzasz??:):)
      Normalnie zalał mnie rumieniec, jak jakąś nastolatkę, dziękuje Ci serdecznie:):):), jest mi bardzo miło.
      Pozdrawiam:*

      Usuń
  30. Solar to taki rozpoznawalny Styl , ale nie wszyscy dobrze się w tym stylu prezentują .Ty natomiast idealnie :)
    Butów się nie pozbywaj .

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubie takie "solarowskie" malowane wzory. Świetne buty.

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne połączenie kolorystyczne! idealnie dobrane dodatki!
    kochana a zdradź mi prosze czy ty masz taką karnację czy już zdarzyłaś sie tak ładnie opalić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne, a co do karnacji, to do bladolicych nie należę ( bałkańskie geny ), ale tak, już mnie słońce znalazło, prace w ogródku, koszenie trawy i kolor skóry już inny niż zimą, u mnie nie wiadomo kiedy się to dzieje, ale jak tak patrze na siebie to na czwartym zdjęciu rzeczywiście wyszło jakbym już z wczasów wróciła:)

      Usuń
    2. Aguś to tylko pozazdrościć :) mi też ostatnio udało się złapać trochę słońca, ale ja opalam się na czerwono....

      Usuń
  33. cudowny naszyjnik ☺ szalenie podoba mi się też spódnica , wyglądasz rewelacyjnie !

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna spódnica i torebka, pięknie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Kolorystyka nie moja, ale Ty prezentujesz się świetnie, Piękna spódnica i buty!

    OdpowiedzUsuń
  36. ja maxi uwielbiam i ciągle to powtarzam :) U mnie też niedługo post z maxi spódnicą będzie, właśnie czeka na swoją kolej :) A Ty w tej spódnicy wyglądasz obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajna stylizacja, ja bardzo lubie takie spodnice z malowanym motywem, chetnie przygarnelabym do swojej szafy. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo udana stylizacja.
    czekam na dalsze:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zakochałam się w Twojej torebce, jest piękna :) ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Spódnica jest przepiękna, a cała stylizacja stworzona dla Ciebie - przepięknie Ci w brązach.

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ładna kreacja. Chociaż znowu są modne maxi spódnice i często podobają mi się one na innych, sama osobiście takiej nie posiadam i nie wydaje mi się żebym kupiła :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Spodnica przepiekna i jakby dla Ciebie stworzona!! Wygladsz Agnieszko, bardzo elegancko i szykownie!! Pozdrawiam serdecznie:):)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow jak pięknie. Cudowna spódniczka, sweterek i cudowne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.