środa, 25 czerwca 2014

Gipiura









Witam Was serdecznie


Ufff..., bloger nareszcie działa i mam Was wszystkich już na liście czytelniczej, będę nadrabiać "odwiedziny":):)

Za koronkami i gipiurami nigdy szczególnie nie przepadałam, często podobały mi się na "kimś" ale już na mnie, niekoniecznie.
Aż do teraz. Na sukienkę pewnie bym się nie zdecydowała ale spódniczka, czemu nie?:)
Dzisiaj moja propozycja.
Zapraszam



















Żakiet-Solar
Bluzka-Tauum
Spódniczka-NN
Torebka-Parfois
Zegarek-MK

Chciałam się jeszcze z Wami podzielić moim wybawcą, którego stosuję już od kilku sezonów:):)
Lubicie chodzić w rajstopach latem?:)
Ja nie cierpię, brrr...
Dlatego dla tych które podobnie jak ja, nie znoszą rajstop mam propozycje na jeszcze milsze chodzenie bez nich.
Czasami zdarza się że na gołych stopach od butów lubią powstać otarcia, szczególnie w upały, ja przed założeniem buta smaruje "newralgiczne" punkty sztyftem Compeed i mam problem z głowy, hmm.. raczej z nogi:):)
Znacie, używacie, czy ja tylko jestem pod tak dużym wpływem tego "cuda"?:):)






Pa,. pa...

100 komentarzy:

  1. pieknie ,super polaczenie zieleni i czerwonych szpilek dla mnie bobmba!!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/06/sukienka-tatuaz.html

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie nie działa nadal, świetna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  3. Z utęsknieniem czekałem na Twoj nowy post . Żelazka choć wazne i współpracy gratuluje , mniej ie kręcą , wole popodziwiać piękną kobietę .
    Mnie koronki tez nie kręciły , ale w ubiegłym roku popełniłam sukienkę o bardzo lubie . twoja świetna , piękny wzór na tej koronce . Całość świetna , choć dla mnie nie te szpilki tutaj . A może emo sie tylko wydaje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi, hi.. dzięki Aniu.
      A z koronką to sama sobie nie dowierzam że tak mnie urzekła,
      no może Ci się tylko wydaje:):):):)
      :*

      Usuń
  4. Ach a spraju nie znam , ale chętnie poznam .,właśnie z powodów które podałas !

    OdpowiedzUsuń
  5. Klasa sama w sobie, super!
    Agnieszka, a tak jeszcze z innej beczki. Jaki masz lakier na paznokciach? Bo od razu rzucił mi się w oczy i nie ukrywam, że się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie, a lakier to, Virtual Fashion mania, kolor 184 Rock and roll:)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Spódniczka świetnie się zgrała z górą. Ten sztyft mnie bardzo zainteresował, nawet nie wiedziałam że coś takiego istnieje - zawsze mam otarcia jak noszę butki na gołą nogę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, a sztyft naprawdę fajny:), ja nie mam otarć bo chyba już mi się nogi do biegania bez "osłonki" przyzwyczaiły, ale jak jest upał to różnie bywa:):)

      Usuń
  7. To za duża elegantczyzna, jak dla mnie, ja bym sprofanowała żakiet zkładając do dziurawych dżinsów albo spodni dresowatych :D Gipiura...hm, jakaś odlotowa suknia z niej, na mega okaję, czemu nie :D
    Aga, nie można Ci odmówić fasonu, który trzymasz równo! Wyglądasz żurnalowo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Profanuję też, ale teraz tak wyszło na elegantczyźnie:):):)
      Dzięki:):)

      Usuń
  8. Piekna gipiurowa spodniczka, bardzo ladny kolor...ja gipiure bardzo lubie,bo jest to szczegolny rodzaj koronki, najlepsza to ta z bawelny, wyglada wtedy wyjatkowo... w moim nowym poscie mam body tez wlasnie z gipiura...Twoja spodniczka w pieknym kolorze cudownie pasuje do czerwonych bucikow..jak zwykle wygladasz Agnieszko elegancko i szykownie:):) Ja tez obcieram sobie stopy, kiedy chodze bez rajstop...dzieki za polecenie tego preparatu! Pozdrawiam serdecznie:):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wprost uwielbiam gipiurę - jest taka mięsista i wygląda się w niej królewsko ! Aga, Twoja spódnica jest prześliczna ! Ten magiczny splot i pięknie wykończony dół sprawiły, że zapragnęłam takiego cuda w mojej garderobie ! Pozostaje mi szycie, ale 1 m gipiury kosztuje około 100 zł ... Coś wykombinuję ;)

    Cały zestaw świetny i ten czerwony smaczek w postaci szpilek - yummi !

    A sztyft muszę koniecznie wypróbować !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, wiem tania nie jest, ale znając twoje pomysły coś wykombinujesz:)
      Wypróbuj, mam nadzieję że będziesz zadowolona, ja jestem:)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Piękne tło dobrałaś do stylizacji, bardzo fajny look :) klasa ..

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna ta spódniczka, a kolor wręcz... bajkowy...

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz fantastycznie, świetna spódnica! U nas na blogu właśnie pojawił się post z sukienką z gipiurową wstawką :)
    Pozdrawiamy
    AiM STYLE

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna spódnica. Miałam do ślubu suknię z gipiury. Potem przerobiłam ją na bluzkę. Gipiura kojarzyła mi się z białym kolorem. A jak widzę Ty masz taką fantastyczną spódniczkę w pięknym kolorze. Bardzo mi się podoba. A szpilki? Nie mogłaś dobrać lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, tak ja też miałam gipiurę do "cywilnego" i do "kościelnego", pierwsza kremowa, druga biała i od tamtej pory nic, aż do tej spódnicy:)
      Dziękuje serdecznie:)

      Usuń
  14. Ja tez nigdy nie przepadalam za gipiura, juz sama nazwa jakos mnie odpycha;);) Ale mozna ja nazwac innym rodzajem koronki i od razu jest lepiej;) Niepotrzebnie "balas sie" tejze wlasnie... pod postacia tej spodniczki jest po prostu elegancka. Pasuje Ci. Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, nazwa nieszczególna:):)
      Dzięki:)

      Usuń
  15. Genialna spódnica!!!:),sztyft chętnie wypróbuję!!!! :),jak Ty nie cierpię rajstop latem !!!
    Pozdrawiam ciepło!!!:)
    ____________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, daj znać co o nim sądzisz:)

      Usuń
  16. Czerwony szpilki dodały pazura. Mysle, ze będą na nogę 18nastki jak i kobiety dojrzałej. :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna spódniczka,bluzka i dodatki,bardzo elegancko,ślicznie ;)),produktu używam,jest rewelacyjny;))

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie, ja koronkę uwielbiam w każdej postaci, niedługo w mojej szafie zagości biała koronkowa sukienka :)
    bardzo odważne połączenie czerwonym szpilek z kolorem góry - brawo!

    aaa i dzięki za cynk o sztyfcie, nie miałam okazji wypróbować a często obcierają mnie buty....
    buźka
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak jak pisałam, niekoniecznie, ale "tylko krowa nie zmienia..." i mam spódnice:):)
      Dzięki, ciekawa jestem czy będziesz zadowolona?:)

      Usuń
  19. wspaniała jest ta spódnica! klasyczna, ale nie nudna - absolutnie w Twoim stylu!

    P.S. mnie też wkurzyła ta awaria :( dobrze, że minęła :(

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja kocham gipiurę, jak i koronki w ogóle:) Są taką wdzięczną, nietypową i intrygującą ozdobą. Bardzo ładnie Ci w tym komplecie, piękny dobór kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie się podoba nie tylko z powodu koronki, ale i koloru!!! Soczysty! Czerwone szpile dodały tej soczystości jeszcze więcej! Super!
    Szykownie na maxa!
    Moje stopy potrafi obetrzeć nawet szmaciak, więc będę miała na myśli, to cudo:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ja nie mogę narzekać na obtarcia, ale jak są upały to sztyft niezastąpiony:)

      Usuń
    2. Jak tak super działa, to kupię na pewno!:))

      Usuń
  22. OOO genialnie wyglądasz, powtarzam się ale nic nie zrobię jak oglądam zdjęcia z otwartą buzią oooooo:)
    Cudna spódnica i niesamowita faktura :)
    Narobiłaś mi ochoty na czerwone szpilki, bo jakoś do tej pory się nie dorobiłam :)
    Uściski :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Beatko, kupuj i chwal się nam:):)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  23. Bardzo tesknie za szpilkami , ale niestety moja choroba mi nie pozwala na nie ;( Wygladasz swietnie Kochana ! Jestem pelna podziwu i zachwytu kiedy patrze na Ciebie. Pelna klasy i ten smak , ktory mi sie podoba . Szczegolnie mi sie podoba ze zaakcentowalas caly ubior czerwonymi szpilkami .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie:):) a może chociaż mały obcas?:)

      Usuń
  24. pięknie i z klasą jak zawsze :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialnie dobrałaś kolor butów! Szalenie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  26. Szpileczki, nie mogę się napatrzeć na nie jak i na całą stylizację!!! Bardzo gustownie i smacznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. piękny zestaw, sama bym chętnie bym taki ubrała:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Aga jak zawsze jestes super ekstra elegancka. Urzekla mnie ta koronkowa spodniczka; pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  29. A na koniec zostawilas sobie te czerwone szpilki. Musze powiedziec, ze troche mnie zaskoczyly. Ale podoba mi sie to. Jak zawsze slicznie wygladasz. Fajnie zestawilas te zdjecia tak powoli prowadzac do tych czerwonych szpileczek. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  30. Agusia, wiesz, ja nigdy nie przepadałam za gipiura, ale Twoja stylizacja jest przepiękne i chyba się przekonam. Piękne zestawienie z żakietem i czerwonymi, ślicznymi szpilkami. Super. Sciskam Cię mocno. ANia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekonaj się, chociaż troszkę, tak jak ja:)
      Dzięki, pozdrawiam:)

      Usuń
  31. Aga bardzo ładna spódnica, gdybym miała się czepić to tylko nie podoba mi się jej dół, ja bym wolała zakończony na prosto bez tych ozdóbek jak w firance, ale poza tym całość fantastycznie skomponowana, te twoje szpile są boskie, dobre kolory dla ciebie, bardzo duży plus. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne, aaaa.. bo to taka trochę firanka, jak mi się znudzą ozdóbki podwinę i będzie klasycznie, na ten czas zostawiam:) i tak jestem w szoku że mam taką kieckę:)

      Usuń
  32. Kolor i wzór gipiury jest przepiękny. Bardzo, ale to bardzo mi się podoba. Chętnie widziałabym ją w swojej szafie, ale wiadomo, nie mam, szans - wyglądasz przecudnie. Ja lubię taką elegancję. Pozdrawiam serdecznie,.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie Basiu, jak to nie masz szans?:):)
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
    2. Bo kochana, że Jej nie sprzedasz...

      Usuń
  33. Spódniczka piękna! Podoba mi się kolorystyczne zestawienie szpilek i spódniczki. Uwielbiam takie nieoczywiste kombinacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Spódnica piękna. Podobają mi się czerwone szpilki w tym zestawie!

    OdpowiedzUsuń
  35. Zestaw tak piękny, że brak słów !!! Spódnica rewelacyjna, po prostu piekna, i te buty... Całość prezentuje się fantastycznie:)
    Pozdrawiam i miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne zestawienie. Nic dodać, nic ująć, po prostu wszystko idealnie dobrane, a torebka i lakier do paznokci od razu wpadły mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Spódniczka jest genialna!! Wyglądasz rewelacyjnie!! Kolorystyka cudowna!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Gipiurowe bluzki kojarzą mi się ze starymi ciotkami. Ale w postaci spódniczki gipiura prezentuje się niezwykle stylowo i elegancko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ogólnie gipiura tak się kojarzy:):):) ale może przestanie:)
      Dzięki.

      Usuń
  39. zawsze podobało mi się połączenie turkusu i czerwieni, u Ciebie super wygląda.
    Bardzo ładna ta spódnica. Całość zresztą też.

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie znam tego sztyftu, ale muszę go koniecznie wypróbować ... Świetny zestaw i piękna spódniczka i jak zawsze przepiękne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  41. wszystko genialnie dopasowałaś!!! Klasa!!! :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. piękna spódnica i te klasyczne, czerwone szpilki :) Cud miód :) <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudownie!!!! Wyglądasz przepięknie!! Jak mi się podobają takie koronkowe spódnice, a Twoja jest w moim ukochanym kolorze, cuuudo!!!
    A cuda na stopy nie znałam, z chęcią wypróbuję bo chociaż w szpilkach zbytnio ostatnio nie chodzę to nawet baletki potrafią się dać we znaki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, oby okazało się cudem dla Ciebie też:):)

      Usuń
  44. OMG jaka fantastyczna spódnica <3 ! całe zestawienie jest oszałamiające - elegancja i ogromna klasa !

    OdpowiedzUsuń
  45. Dzięki za polecenie wybawcy ! Wybawca niewątpliwie się , ba jest niezbędny :)
    Gipiura również nie należy do mojej listy hot ale zaopatrzyłam się w tym sezonie pod wpływem emocji w gipiurowe spodenki .No zobaczymy ...A co do zestawu , no po prostu cała Ty :)
    :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że będzie wybawcą:)
      Chwal się:)
      Dzięki?:):):)

      Usuń
  46. Ale z ciebie laseczka! Super!
    A co to za wynalazek, faktycznie buty po posmarowaniu nie obcieraja? A to numer! Bede szukac!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Laseczka???:) dzięki:)
      Mnie pomaga, po posmarowaniu nogi robi się taka śliska powłoczka i dużo wygodniej nawet w niewygodnych butach:)
      Myślę że kosmicznie drogi nie jest (ostatnio zapłaciłam 11 zł/promocja) więc warto wypróbować.


      Usuń
  47. Super stylizacja;)
    Spódnica wyglada fenomenalnie w połączeniu z biala marynarka i czerwonymi szpilkami:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Wspaniale wyglądasz ;)
    Kopertówa mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Agnieszko wow! To zdecydowanie jedna z Twoich najlepszych stylizacji! Elegancka, ale na wiele okazji, oczywiście bawić się można i modyfikować ją do woli. Spódnica przepiękna, piękny top, biały żakiet, a ja biel uwielbiam. Kopertówka nowoczesna i modna, klasycznie piękne szpilki. W sumie trochę ten kolor ich tutaj jest samotny, jeśli kiedyś będziesz jeszcze ten zestaw zakładała pomyśl może o czerwonej biżuterii, albo paznokciach i ustach pod buty ;) Generalnie wow!

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetna stylizacja. Całość prezentuje się idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękna spódniczka, świetna całość, elegancja Francja i już...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  52. Wspaniałe buty!!! a spodniczka fantastyczna!! wszystko wyglada bardzo elegancko... dzieki za compeed kupie córce ona ciągle sie "ociera" :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Debiut spódnicy w Twoim wydaniu to strzał w 10tkę!!!a sztyft zapamiętuję i przy następnych zakupach kupuję;-)

    OdpowiedzUsuń
  54. Spódnica jest extra!! Świetna całość Agnieszko :-) dziękuję za radę z tym Compeed,przyda się :-)

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudeńko !!!! Pięknie wyglądasz kochanie :)))

    http://fashionbymegii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  56. pięknie i niesamowicie elegancko, spódnica fantastyczna

    OdpowiedzUsuń
  57. Pięknie Agnieszko, szpilki fantastyczne.:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Agnieszko, Twoje spódnice powalają mnie zawsze na kolana - są cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękna ta spódnica :-) Ja dotychczas miałam skojarzenia z firanami, ale teraz zmieniam zdanie ;-) Fantastyczna stylizacja :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, z tymi firankami to nie tylko Ty:):)
      Dzięki.

      Usuń
  60. wyjątkowo piękna jest ta spódnica!!!!! bajeczny kolor i koronka, naprawdę perełka!

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetna stylizacja. Na niektórych zdjęciach w połączeniu z bluzką sprawia wrażenie sukienki, a do tego bardzo ciekawy kolor.
    Ja na szczęście, pomimo miłości do wysokich obcasów, nie mam problemów z otarciami :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  62. Ten sztyft koniecznie muszę kupić!!

    OdpowiedzUsuń
  63. Dawno mnie tu nie było ,nowy świeży powiew strony i cudowna stylizacja .Ten sztyft koniecznie muszę kupić .To reklama płatna??He ,he .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne, zapraszam częściej.
      Płatna, bo musiałam iść do drogerii i zapłacić za sztyft przy kasie, nie chcieli mi go sprezentować:):):)

      Usuń
  64. To jest absolutnie genialny zestaw!!! Kwintesencja kobiecości. Ta koronka, czerwone szpilki, ach! Zachwycona jestem.
    A sztyft pierwszy raz widzę, ciekawostka, muszę spróbować, bo ja zawsze poobdzierana jestem.

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo ładne połączenie kolorystyczne. Spódniczka śliczna.pozdrawiam http://dziupla.blog.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.