wtorek, 17 czerwca 2014

18-tka











Witam Was serdecznie

W niedziele byłam na 18-stce (i to niestety nie była moja, a chciałoby się chciało) i taką miałam "kreację".
Nie powiem, żal mi było że to już za mną, ale cieszyć się trzeba że nam taka fajna młodzież urosła, bo naprawdę fajna.
Ooo rany jak za mną, u mnie za trzy lata, też będzie (już) obchodziła 18-te urodziny moja malutka córcia, hmmm... ale ten czas leci, dopiero ją urodziłam.
Aleeeee mi się na sentymenty zbiera:):)

Prosta sukienka z delikatną biżuterią.

Zapraszam















Wiecie że zapuszczam włosy, i teraz muszę o nie zadbać troszkę, bo jak mają być dłuższe to też mają być i ładne. Do tej pory nie stosowałam żadnych masek i odzywek, ot rosły i wyglądały.

Nabyłam drogą kupna, maskę Biovax firmy L'biotica do suchych włosów, do suchych bo przy zapuszczaniu lubią się przesuszać a tego bym nie chciała.
Producent obiecuje cuda, no zobaczymy. Po pierwszym zastosowaniu włosy były bardzo fajne, sypkie i błyszczące, czyli jak zwykle hi, hi.., ale jednak w dotyku była różnica., aaaa i zapach, uzależniłam się od niego, maska przepięknie pachnie.
Jak "postosuję" dam znaka co i jak.
A może miał ktoś tą maskę i może się podzielić spostrzeżeniami?:)









Sukienka-NN
Zegarek-MK
Torebka-Parfois


Pa, pa..

80 komentarzy:

  1. Pieknie wygladalas na 18-tych urodzinach...sukienka naprawde sliczna, kolor koralowy-makowy, bardzo pasuje Ci do karnacji i Twoich pieknych ciemnych wlosow...bardzo lubie takie eskspresy z tylu...sa bezpieczniejsze niz kryte. Dziekuje Agnieszko za pokazanie tej maseczki...to cos dla mnie... nie znam jej, ale z checia kupie i wyprobuje!! Pozdrawiam serdecznie i zycze milego dnia i cierpliwosci w zapuszczaniu wlosow:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie, a co do maski, nie jest kosmicznie droga, i jest jej ogrom, to może warto wypróbować, tym bardziej że dużo dobrego o niej czytałam ale są i negatywne odczucia, czyt. Lilly Marlenne, zobaczymy, ja dałam troszkę koleżance, ma całkiem inne włosy, ciekawe jak u niej się spisze.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. pięknie wyglądałaś!
    moja osiemnastka też była już tyle lat temu, że wstyd pisać ile ;P w każdym razie z przyjemnością obchodziłabym ją jeszcze raz ;P

    Tej firmy miałam maskę do włosów farbowanych - szczerze mówiąc nie byłam z niej zadowolona.
    Zużyłam trzy opakowania. Używałam bo używałam. Pozytywnych efektów zero. Bardziej da poczucia, że coś robię dla włosów niż efektów jej używałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, niestety z odległością przegrywasz, niestety dla mnie:):)
      No to jestem ciekawa jakie skutki u mnie będą, mam nadzieję że jednak da radę, bo stosować dla samego stosowania, to mnie szkoda czasu:)
      Pozdrawiam, buziaki.

      Usuń
  3. ślicznie Ci w tej sukience!
    Ja stosowałam inne maski o odżywki tej firmy i bardzo sobie chwalę, teraz mam też serum do włosów... więc spokojnie stosuj i czekaj na efekty :)
    buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:)
      Ja nie mam porównania z innymi maskami i z działaniem bo tak jak pisałam nie używałam, pewnie to tak jak ze wszystkim jednym podpasuje innym nie:), a jak będzie u mnie , zobaczymy?
      Pyszczorki.

      Usuń
  4. Bardzo ładnie, spokojnie, klasycznie;)
    Torebka <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo łada sukienka , pasuje Ci ten kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle ślicznie i elegancko wyglądałaś :)
    Tylko prosze z tym zapuszczoniem nie popadnij we wlosomaniactwo.... Ja mam to za sobą i wierz mi nigdy gorzej moje włosy , z natury zdrowe i silne , gorzej nie wyglądały .
    Biowax znam , ale znam wiele lepszych ... Nivea Long Repair maska , Odzywka są o niebo lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne Aniu.
      Myślisz że je "przenawożę"? Mam nadzieje że nie będzie źle, ja ogólnie nie robię nic z włosami poza myciem i problemów z nimi nie mam, tyko tak pomyślałam że teraz już wiek i struktura inna , i może czymś trzeba je wspomóc, ale bez szaleństwa.
      A jak skończę to co mam, to sprawdzę nivea, skoro polecasz:)

      Usuń
  7. JA MAM WŁOSY CIĄGLE TŁUSTE ALE MYJĘ SZAMPONEM POKRZYWOWYM.

    ..´.█
    ..´.███
    ..´█████
    ..´██████
    ´´██████ ´´´´. █
    ´´███████ ´´.█
    ´´´██████ ´´.█
    ´´´´´██████..█
    ´´´´´´´...... ███
    ___██████___ █__██████
    __█▒▒▒▒█_██_█_.██____▒▓█
    _█▒▒▒███____████______▒▓█
    _█▒▒███______▒█▒_______▒▓█
    _█▒████___SŁODZIUTKIE__▒▓█
    _█▒████____JABŁUSZKO___▒▓█
    __█▒████______DLA______▒▓█
    ___█▒▒██____CIEBIE____▒▓█
    _____█▒▒█____▒█▒____▒▓█
    ________█████__█████
    POZDRAWIAM SERDECZNIE I MIŁEGO POPOŁUDNIA ŻYCZĘ.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nigdy się nie przetłuszczały, chyba mam normalne:)
      Jej, dziękuje serdecznie za jabłuszko, schrupię na deser:):)
      Pozdrawiam Agnieszka:*

      Usuń
  8. Agnieszko wspaniała kreacja!!! :)
    Buziaczki :)
    _________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna sukienka, a i buty zwracają moją uwagę, sama bym się tak chętnie ubrała. Naprawdę nie masz 18 lat ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie, jesteś bardzo miła.
      Sprawdziłam pesel i niestety nie, trochę więcej:)

      Usuń
  10. Śliczna sukienka,torebka,świetne zdjęcia;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Elegancko:) Biowaxów kiedyś uzywalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna sukienka i kolor piekny. Wygladasz niesamowicie.
    maske tej firmy mialam ..nie zrobila na mnie wrażenia ale kazde wlosy sa inne i potrzebują czegos innego ,moze Tobie akurat podpasuje..mi akurat trudno jest dobrac dobry kosmetyk do wlosów..pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie, zobaczymy, "potestuję" i sprawdzę jak na mnie działa
      Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Wyglądasz lepiej niż niejedna 18-stka! Figurka jak ta lala!:D
    Sukienka rewelacyjna! Ołówkowe kocham! Ta ma do tego kolor i zamek!
    O butach nie wspomnę...Zazdroszczę Ci ich szczerze:)))
    Mój syn też za niecałe 3 lata dobije osiemnastki... aż nie wierzę:D

    Co do maski, to nie miałam, ale wiele dobrego słyszałam po blogach:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, jesteś bardzo miła, ale metryka nie chce kłamać.
      A sukienki i spódniczki "ołówki" też uwielbiam.
      No to za trzy lata impreza, też nie chce mi się wierzyć, '99 rocznik?

      Usuń
  14. Cudnie wyglądasz czy aby napewno ta 18-tka nie była Twoja :) wszystko mi się bardzo podoba , idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie, no kurcze niestety nie moja:):)

      Usuń
  15. jej jak pięknie wyglądałaś! cudowna sukienka i torebeczka:** pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. A czegoz mozna bylo sie spodziewac: na specjalne okazje Aga napewno wybierze cos specjalnego;);) Piekna sukienka, swietne dodatki...no Mistrzyni Elegancji po prostu...
    Buziaki <3<3 Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuje Ci serdecznie:):)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  17. Wszystkiego najlepszego dla córki!
    jeśli chodzi o Biovaxy - mam te maseczki - kupuję w saszetkach i uważa że są dobre, oczywiście na cuda nie można liczyć, ale zawsze coś pomagają. Ogólnie stosuję sporo różnych masek, odżywek. Ostatnio jednak jestem zadowolona z Pilomax - to jest taki zestaw szampon i maska regenerująca ja mam wersję do włosów jasnych, są oczywiście tez i dla ciemnych - powinno się stosować w duecie. Mogę polecić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, córka za trzy lata 18, a z odżywkami tak jest jednemu pasuje innemu nie, muszę poczytać o tym zestawie co polecasz:)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  18. Ale laska :)) Sto latek dla córki ;) Musi być dumna, że ma taką modną Mamę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne, ale u mnie córka za trzy lata 18:):)

      Usuń
  19. Świetna sukienka:)Skoro córka ma 15 to urodziłaś ja w szkole podstawowej??;)Hihi,ja tez tęsknię za byciem nastolatką:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:)
      No tak, wiedziałam że kiedyś się wyda, rozszyfrowałaś mnie:):):):) Oj, tak, chociaż na jeden dzień:):*

      Usuń
  20. Agusia, masz piękne buty - identyczne jak moje :))) !

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. U Ciebie 18-stka to chyba była wczoraj; Prawda, że dzieci strasznie szybko nam rosną. Sliczna ta sukienka i slicznie w niej wyglądasz. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne, jesteś bardzo miła:)
      Z tymi dziećmi to chyba tak zawsze, pamiętam że moja mama narzekała że za szybko urośliśmy z bratem , a teraz moje też za szybko rosną:):)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  22. Piekna stylizacja, pelna klasy i szyku :) Potrafisz sie ubierac ze smakiem Agnieszko:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Agnieszko szczerze podziwiam Twoj styl: taka bardzo kobieca, stonowana i klasyczna elegancja. No i zawsze swietnie dobrane dodatki. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, miło mi że Ci się podoba:)

      Usuń
  24. Sukienka śliczna. Wyglądasz fantastycznie, Bo i kolor cudny łososiowo-koralowy. Bo fason świetny. Bo masz świetną figurę i niesamowicie zgrabne nogi. Więc ta długość jest dla Ciebie w sam raz. Wyglądasz Bosko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, Krysiu zawstydzasz mnie, dziękuje Ci bardzo:):)

      Usuń
  25. Niesamowice oprócz fasonu podoba mi sie kolor sukienki i fantastyczne buty. Co do odzywek tej firmy nie mam doświadczeń.

    OdpowiedzUsuń
  26. Agnieszko, nie będę oryginalna i powiem to co reszta, sukienka ma piękny prosty krój i koralowy kolor. Buty bardzo bardzo ładne i eleganckie, dodatki subtelne ja to się mówi - diabeł tkwi w szczegółach. Wszystko pięknie wysublimowane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, czasami mniej znaczy więcej:):)

      Usuń
  27. Sukienka śliczna. Kolor, krój wszystko mi się podoba. Wyglądasz rewelacyjnie, pewnie wszyscy na 18-tce Ci to mówili :)

    http://fashionbymegii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie, to w pierwszym momencie pomyślałam, że te maki są wzorem na tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny i bardzo elegancki zestaw, a kosmetyki do włosów zapowiadają się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. No to szczesciara z ciebie moja droga, ze na takie imprezy dostajesz zaproszenia :) ja na 18 bylam ostatnio chyba swojej kolezanki z klasy hahahaha :)
    A sukienka sliczna :) i pieknie w niej wyglaszasz, pozdrowionka przesylam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, ale z drugiej strony to strach pomyśleć bo to już następne pokolenie po mnie :):)
      Dziękuje:)

      Usuń
  31. No, Kochana, a ja myslałam, ze to Twoja 18-tka, bo wyglądasz bosko! Agus, sukienka śliczna, doskonale wyglądzasz w tym kolorze no i oczywiście wszystko świetnie skomponowałaś!
    Figurę masz jak marzenie, więc wszystko leży na Tobie rewelacyjnie.
    Włosy pięknie Ci rosną, nie znam niestety tego kosmetyku, musze zapytać moja młodsza corę, ona jest zakręconą włosomaniaczką, a w łazience mam tony kosmetyków, odżywek, masek, olejów... długo by wymieniać, więc musze sprawdzić, czy czasem tego tam nie ma (nie zdziwiłabym się:)))
    Buziaczki gorące!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Aniu, jesteś bardzo miła.
      Rosną, rosną, ale mogły by szybciej:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  32. UUUUU szyk i wielka klasa !!! Przepiękna sukienka, a jej urok tkwi w prostocie, no i kolor gra dużą rolę jest świeży i soczysty aż chciałoby się schrupac hahahha:))) No Kochana córka jest na pewno dumna że ma taką piękną mamę !:)
    AAA popatrz już chciałam CI życzenia składac z okazji 18 :) Wyglądasz cudnie !

    Córci życzę Wszystkiego co najlepsze, oby ten nowo rozpoczęty rozdział wejścia w dorosłe życie przynióśł samą radośc, uśmiech, szczęście i dużo miłości !:)))

    Pozdrawiam WAS obie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Beatko.
      A córcia za trzy lata, ale życzenia oczywiście przekażę:):):):), bo teraz na 15 urodziny będą jak znalazł:)
      Pozdrawiam cieplutko:*

      Usuń
    2. OJJJ chyba coś zle poczytałam :) Bardzo Cie przepraszam, ale życzenia ważne :*
      To Twoja córa w ostatniej gimnazjum czy kończy ?

      Usuń
    3. No coś Ty, Beatko nie masz mnie za co przepraszać, życzenia przekazane, akurat jutro 15 urodziny :):):)
      A Kinga do ostatniej gimnazjum po wakacjach:), zleciało nie wiem kiedy:)
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  33. Piekna kreacja, bardzo elegancka !!! Świetne połączenie kolorów...bardzo mi się podoba.
    P.S. Moja mała córcia również za 3 lata kończy 18 lat, i nie mogę w to uwierzyć..., że ja już mam tyle lat ile mam:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Aga, trudno mi uwierzyć, że masz taką dużą Córkę ! Ty wyglądasz na świeżutką 30stkę - prawdziwie ! A kreację na imprezie miałaś doskonałą - mam ogromną słabość do tak soczystych sukienek, aż mi ślinka cieknie jak widzę ten cudny kolorek ! Ta kiecka cudownie wydobywa Twoją doskonałą figurę i podkreśla cudną opaleniznę :) Buziaki !

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyglądasz perfekcyjnie! Odżywki też polecam, używam, buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Elegancko, z klasą-nic dodać, nic ująć:-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczna sukienka,pięknie wyglądasz! *_*

    OdpowiedzUsuń
  38. Potrzebna mi dobra maseczka do włosów a Ty wyglądasz zjawiskowo...pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudownie wygladałaś Agnieszko.
    Sukienka jest prześliczna i Ty w niej.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  40. cudownie CI w tych kolorkach :) wygladasz tak młodziutko tak trzymać :) zapraszam Cię na mój Fan Page:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Sukienka ma piękny kolor, w którym Ci bardzo do twarzy!
    Nie wiem czy rękawy są długie i podwinięte, ale myślę, ze lepsze byłyby krótkie i węższe.

    OdpowiedzUsuń
  42. Czy ten zegarek to nie jest przypadkiem od Marca Jacobsa? a nie od Michaela Korsa? :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Twój sekret tkwi w tym, że masz w sobie wiele klasy i na zdjęciach od razu wywołujesz pewną dozę szacunku. Podkreślenie tego klasycznymi i pięknymi ubraniami jak tu dobrze pasuje. Świetny look :) Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. wyglądasz olśniewająco w tym stroju, strasznie mi się podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  45. Happy birthday for your daughter and compliments for your dress!!! Kisses (and thank you for your visit),
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.