czwartek, 15 maja 2014

Shoesowe inspiracje 2





Klik


Witam Was serdecznie

Namieszałam z tym adresem bloga, miała być tylko zmiana nazwy, a poszło po całości, podobno da się przywrócić poprzedni, ale może nie będzie potrzeby, zobaczymy.
Dziękuje Wam bardzo, że daliście znać że mnie jednak widać:):*

A dzisiaj kolejny post z serii, "inspiracje", u mnie zimno, leje, wieje, pogoda straszna, ostrzegają Małopolskę przed powodziami, mam nadzieje że jednak się pomylili co do ilości opadów. 

tych butach już pisałam , (dla mnie nadal jedne z najwygodniejszych) powtarzać się nie będę, zostawiam Was ze zdjęciami:)
Może i tym razem coś Wam się spodoba?:)
Zapraszam




klik




Klik


klik


klik


klik


klik


klik


klik



Rabaty
Pa, pa...

21 komentarzy:

  1. Piekne buty!! Pozdeawiam goraco:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty piękne. Agnieszko coś pozmienialas w koncie ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Aniu mieszam na blogu od wczoraj, Straciłam swojego laptopa z oczu na kilka chwil i byłam zmuszona do zmian, zmieniłam też adres bloga, ale na szczęście udało mi się wrócić do starego, jeszcze tylko muszę fb ogarnąć.

      Usuń
  3. Kocham buty!!!!:)cudne!!!
    _____________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Agnieszko oczopląsu można dostać. Buciki śliczne :) Trudny wybór :) Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak, osiołkowi w żłobie dano... Wszystkie mnie zachwycają, pierwsza propozycja cudowna, ostatnia też i wszystkie czarne, bardzo oryginalne. Świetne inspiracje, mnie w tym roku czeka wesele brata i będę musiała zaszaleć, choć mam problem z chodzeniem w bardzo wysokich butach, a tak je kocham...:)
    Wszystkie przedstawione przez Ciebie sa piękne i bardzo w moim stylu! Pozdrawiam Cię serdecznie. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi, hi...no tak problem z wyborem, też tak mam:)
      A co do bardzo wysokich obcasów to ja tez nie szczególnie, wybieram takie ok. 10 cm (wg niektórych to nie obcas), i taka wysokość mi odpowiada, wygodnie i ładnie:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. świetne, zwłaszcza te pasiaste. Ja w zeszłym tygodniu zaszalałam i sprawiłam sobie trzy pary. Teściowa sie wścieka, mąż mówi, że fajne, a ja czekam na ładną pogodę, bo wszystkie to sandałki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zaszalałaś rzeczywiście, mam nadzieje ze pokarzesz je u siebie:):)

      Usuń
  7. Cuda ! Te czarno pomarańczowe mnie zniewalają ... Ceny trochę odstraszają, ale chyba warto zainwestować czasem w takie ekskluzywne buty :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ceny może nie należą do najniższych, ale tak jak piszesz, od czasu do czasu można sobie na takie buty uzbierać, wybrać ponadczasowy model i cieszyć się dłuuugo z zakupu:):)
      A jeszcze jedno wyście, poczekać na przeceny:):)

      Usuń
  8. buty piękne, mogłabym mieć wszystkie :)


    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo, ja niestety też, tylko bym mogła:(:(
      Ja jestem w nich zakochana:)

      Usuń
  9. Piękne buty...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne buty:) oj wszystkie mi sie podobaja
    Pozdrawiam xxx

    www.fashionadventuresatanyage.com

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne! i bardzo wygodne mam już jedną parę baldowskiego , polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne buty :) Szkoda, że ja z takimi wysokimi obcasami długo nie pochodzę.

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwsze i trzecie - rewelacja :) takie z chęcią widziałabym w swojej szafie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.