niedziela, 4 maja 2014

Shoesowe inspiracje 1





Witam Was serdecznie

Buty

Markę Baldowski odkryłam kilka lat temu, kiedy potrzebowałam ładnych i wygodnych szpilek na wesele, a moje nieśmiertelne staruszki odmówiły już dalszej współpracy:(. Przeszukałam wtedy połowę internetu i to co mi się podobało to, albo za wysoki obcas, albo cena nie do przyjęcia, albo poliuretan, poliester lub jakiś inny poli...
Będąc u fryzjera ( nudzę się tam zawsze okrutnie), przeglądałam jakieś czasopisma i tam właśnie znalazłam buty Baldowski. Oczywiście po powrocie do domu znalazłam stronę internetową i bingo, buty na wesele miałam w domu za dwa dni:), wygodne i mięciutkie (mam je jeszcze gdzieś na dnie szafy, ale są tak znoszone że nie oglądają światła dziennego). Mam jeszcze kilka innych par tej firmy i te noszę namiętnie. 
Dzisiaj wybrałam dla Was szpilki które skradły moje serducho. 
A może i Wam coś wpadło w oko?:):)
Zaopraszam




 Klik



 Klik



Klik 



 Klik



 Klik



 Klik






 Klik






 Klik



I coś dla odmiany:) Takie też są potrzebne:)

 Klik







Pa, pa...

22 komentarze:

  1. Piękne są ....
    Hmmm tyle ze buty to ja muszę mierzyć .... Mam 1 cm różnicy i bywa różnie :(:(: ale
    Kuszą mnie strasznie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie szpileczki chetnie bym przygarnela :) Mowisz ze wygodne sa?

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Agnieszko! Nr 9 - cacka. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne buty. Ale bałabym się bez mierzenia kupić, bo czasami mam problem z dopasowaniem. Ale z przyjemnością patrzę na nie. Najbardziej podobają mi się Nr 9 i 10. Ale chętnie wzięłabym też te ostatnie. Pozdrawiam Cię Agnieszko serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje za informacje bardzo mi sie przyda w szczegolnosci kiedy bede potrzebowac ygodnych ladnych szpilek. Ale to tylko na specjalne okazji, bo odkad mam wybite biodro chodze tylko w conversach :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. szmaragdowe szpile the best!

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsze i ostatnie są cudowne!<3

    OdpowiedzUsuń
  8. buty są super, mi w padły w oko4,7 i ostatnie, szmaragdowe są cudne ale już takie mam :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zwariowałam, nie wiem, ktore ładniejsze! Wydaje mi się, że najbardziej ujęły mnie D00741, ale ogólnie wszystkie są piękne. Ja uwielbiam tez mokasyny i ten kolor. Śliczne, wszystkie!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo często kupuję przez internet,zawsze jestem zadowolona!!:)
    Wszystkie mi się podobają!!! :) ,uwielbiam buty :)
    Pozdrowienia :)
    _________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. oj, jest na czym oko zawiesić :) tym bardziej dla takiej butoholiczki jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie wszystkie sa piekne!! Uwielbiam szpilki, ale mokasyny i baletki rowniez. Pozdrawim Cie goraco z Saarlandu:):) I zapraszam na nowe posty:

    www.elisabeth-brzeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Te z pasiastym obcasem super:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te z pasiastym obcasem super:)

    OdpowiedzUsuń
  15. OMG buty to moje Królestwo <3 ...ostatnio bardzo mnie do siebie przyciągają metaliczno lustrzane szpilki , coś w typie tych z pierwszej forty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.