poniedziałek, 19 maja 2014

Paski






Witam Was serdecznie

Ufff.., już jestem. 

Namieszałam ostatnio, ale postaram się żeby to było pierwszy i ostatni raz.
Dzisiaj strój dnia. Nareszcie wyszło słońce, zrobiło się ciepło i można było zapomnieć o kurtkach, kaloszach i parasolach. 
Mam nadzieje że to na dłużej.
A dzisiaj w roli głównej oryginalny "sweter-narzutka", nie mylić z narzutą:):)
Wygodnie, na luzie i wiosennie.
Zapraszam.














Aaaa... i jeszcze jedno, jestem po wizycie u fryzjera, byłam dzielna , nie podcięłam włosów (jeszcze:)), odświeżyłam kolor i zapuszczam nadal, trzymajcie kciuki.

Spodnie, sweter, pasek-Solar
Wisior- Impres art
Torebka-Simple
Zegarek-MK

Pa, pa...

68 komentarzy:

  1. no malutka idziesz jak burz z tym zapuszczaniem gratulacje ! ☺ heheeh super zestaw a narzutka bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda:)??, Przy następnym wpisie pewnie będzie już warkocz:):)
      Dzięki serdeczne.

      Usuń
  2. Spojrzę i od razu wiem ,że Solar ! Pięknie wyglądasz a narzutka rewelacyjna .Trzymam kciuki za zapuszczanie włosów.Jak przetrwasz kryzysową długość , to dasz radę :)
    Czekam na warkocz , kłos bądź dobierany hihi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dosyć znaczny ten solar:)
      Dzięki, no będzie warkocz:):), jak przetrzymam:)

      Usuń
  3. Bardzo ladna narzutka-kimono, swietne ma kolorki, do bieli pieknie pasuje. No dzielna jestes z tym zapuszczaniem, a juz myslalam i chcialam Ci nawet kiedys o tym napisac, ze jestes zawsze tak ladnie obcieta, musisz z pewnoscia chodzic regularnie do fryzjera.Trzeba byc pilnym , aby tak czesto chodzic.Mnie np. wlosy bardzo szybko rosna, wiesc musialabym chodzic, chyba co 2-3 tygodnie, aby urzymac krociutka fryzurke. Teraz bedziesz miala troche luzu i nie musisz chodzic tak czesto do podcinania. Ciekawa jesten jak bedziesz wygladac? Na pewno b. ladnie!! trzymam kcuiki!! Pozdrawiam i slonecznych dni zycze:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie:)
      Na razie jestem dzielna, zobaczymy jak długo, to jeszcze nie jest długość najgorsza, myślę że tak za ok. 4-6 tygodni będzie ciężko:)
      To fakt do fryzjera chodzę regularnie, bo włosów mam duuuużo i szybko rosną, ale też mam taki rodzaj że tylko umyje, suszarka, własne palce i fryzura gotowa:)
      To nie moje pierwsze podejście do zapuszczania i zawsze rezygnowałam jak już patrzeć w lustro na siebie nie mogłam, zobaczymy jak będzie tym razem:)
      Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
    2. O to zazdroszczę, ze tak szybko rosną, w takim razie efekty będzie widać szybko.
      Fajnie, że nie ścięłaś włosów na razie.
      Super narzutka.

      Usuń
  4. ja też dałabym sobie - przeglądając zdjęcia i nie wiedząc jaka marka - uciąć rękę, ze to Solar ;) wzornictwo i kolory - rozpoznam ich po tym zawsze :)
    świetne są te Twoje paski! podobasz mi się w nich :)
    to udanego zapuszczania włosów, w takim razie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, zobaczymy jak mi pójdzie:)

      Usuń
  5. Przepiękna narzutka, kolorystycznie bardzo mi sie podoba, lubię szarości ;)
    Fantastycznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze masz śliczną zadbana fryzurkę. Trzymam kciuki za to Twoje zapuszczanie. Ja kapituluję. Mam za dużo ich i nie mogę przetrwać kryzysu. Muszę skrócić i wycieniować. Bardzo mi się podoba Twoja fryzurka i piękny kolor.
    A dzisiejsza stylizacja jest fantastyczna. Jak zobaczyłam białe spodnie, to już wiadomo ciepło się zbliża :) Agnieszko fantastyczny strój, świetna narzutka. Z chęcią sprawiłabym sobie taką. Żywe piękne kolory. Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie z tym zadbaniem przy zapuszczaniu kiepsko, bo trzeba przetrwać taki moment kiedy wygląd fryzury zostawia wiiiiiele do życzenia:(
      Ja też mam bardzo dużo włosów, poza tym rosną jak oszalałe, często muszę je degażować bo inaczej stodoła na głowie:)
      Dziękuje serdecznie:)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Ni taki luz to ja lubie najbardziej ! Świetna narzutka

    OdpowiedzUsuń
  8. Narzutka piękna szczególnie w tych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna ta narzutka... taka słoneczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna ta twoja narzutka, sama bym taką chciała :) trzymam kciuki kochanie za Twoją wytrwałość w zapuszczaniu, bo wiem jakie to trudne:) Buziakiiiiii :*:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Zwiewna i z fajnym połączeniem kolorów narzutka! Szczególna wagę zwróciłam na bransoletę - to drewno? Jest kapitalna, takie ozdoby szczególnie mi się podobaja, wielce oryginalne. :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, a bransoletka, tak drewniana, mam ją już nawet nie pamiętam ile lat i nadal bardzo ją lubię:)

      Usuń
  12. Narzutka fajnie kontrastuje z bielą. Co do własów, to masz rację. Jestem na etapie nieścinania i to w najgorszym okresie.

    OdpowiedzUsuń
  13. warkocz będzie na pewno ale mam nadzieję, że nie przy następnym wpisie - nie zostawisz nas na tak długo!!! mnie również narzuta - kimono bardzo się podoba ale zrezygnowałaby z tego paska, fajnie jakby ta biel nie była zakłócona a jeżeli już to cieńszy i żółty byłby fajny ;)
    Ale jak zawsze jesteś szałowa i b. elegancka! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygladas świetnie. Biel Ci śluzy. Dobrze, ze rozswietlilas ja kolorami :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo, bieli duzo widze - zwracam uwage na nia ostatnio… Piekny klasyczny zestaw spodnie-bluzeczka, a do tego oryginalna narzutka! Swietna kompozycja, kolorystyczna rowniez:)
    Trzymam kciuki za pomyslne dojscie do nowej fryzurki;)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, a kciuki trzymaj bo ja mało cierpliwa jestem:)

      Usuń
  16. ładny ten blezer. Ja uwielbiam takie dziwne sweterki, narzutki itp. One robią strój. I biel do tego, super. Może torebka mi tu zgrzyta, ale to takie tam moje widzimisię

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna narzuta:)Ty zapuszczasz,a ja zbieram się do ciachnięcia,ale tylko grzywki,bo w krótkich siebie nie widzę;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię nosić pasek, mogę ukryć co nie co. Włosy ścięłam na krótsze teraz ciężko zapuścić , zawsze coś pokusi .
    Nominowałam cię do LIEBSTER AVARD po szczegóły zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Taki sweterek bardzo mi sie podba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny zestaw! Podoba mi się narzutka i to jak kontrasuje z bielą:) Zapuszczanie włosów jest paskudne...ze swojej strony mogę doradzić jantar wcierkę, włosy zdecydowanie przyspieszają. teraz będę namiętnie wcierać w grzywkę bo ją wczoraj drastycznie ciachnęłam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już Ci pisałam wyglądasz w grzywce świetnie, ja bym nic nie wcierała:):)
      Dzięki:)

      Usuń
  21. Agusia, stylizacja jest cudowna, jestes do schrupania. A mnie sie bardzo podoba zestawienie z ta torebką, która bardzo ożywia jasną kolorystykę. Przepięknie Ci w bieli, narzutka super, a włosy rosną same i do tego bardzo ładnie!!! Agula - pięknie i niezwykle efektownie!!!
    Jestem zachwycona!. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu od Ciebie zawsze tyle miłych słów dostaję, dziękuje Ci serdecznie:):)

      Usuń
  22. Świetna ta narzutka. "Robi" cały strój.

    OdpowiedzUsuń
  23. ...no to trzymam kciuki, niech Ci się uda...paski w Twoim wydaniu świetne, pięknie kolorystycznie w połączeniu z bielą...kwitnąco wyglądasz....pozdrawiam...namieszałaś, długo nie mogłam dać sobie rady ale wszystko pousuwałam i wprowadziłam na nowo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymaj, dobrze że już mnie znalazłaś,
      pozdrawiam:):)

      Usuń
  24. dzisiaj kupiłam sobie białe spodnie, mam nadzieję, że nie będę żałować, świetnie wyglądasz (jak zawsze zresztą)

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniale wyglądasz :)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna ta narzutka kochana, i ciesze sie ze nie obcielas wloskow :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo twarzowy zestaw. Narzutka jest urocza. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  28. Piekna narzutka , piekne kolory I ty wygladasz pieknie :) bardzo mi sie podoba :)
    Pozdrawiam xxx

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie wyglądasz! :) Kolorek włosków super :)) Bardzo podoba mi się narzutka :) Dodaje fajnego kolorystycznego akcentu do całości :)

    OdpowiedzUsuń
  30. poprostu pięknie! wszystko idealnie do siebie pasuje:*)

    OdpowiedzUsuń
  31. trzymam więc kciuki za zapuszczanie :) A zestaw oczywiście super, piękna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny zestaw, wszystko pięknie dobrałaś, a narzutkę chętnie zobaczyłabym w swojej szafie - robi wrażenie i cały stój :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zestaw jak zwykle rewelacyjny. Czy w krótkich czy w dłuższych włosach i tak jesteś piękną, zadbaną kobietą. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow Świetnie wyglądasz, ta narzutka jest kapitalna! Całość idealnie dobrana!
    Pozdrawiamy:)
    Magda i Agnieszka:*

    OdpowiedzUsuń
  35. No i w końcu Kochana do Ciebie trafiłem!
    Chciałam już jakiś czas temu zaobserwować i ciągle wyskakiwał komunikat,że blog został usunięty ale na szczęście to jakaś pomyłka. :-D

    Stylizacja pierwsza klasa a narzutki takie uwielbiam! :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo trochę ostatnio namieszałam na blogu,
      Dzięki serdeczne:):)

      Usuń
  36. Bardzo oryginalna narzutka, podoba mi się!
    oczywiście trzymam kciuki za fryzurę, chociaż podobasz mi się w takiej :)

    buźka!

    OdpowiedzUsuń
  37. A ja wciąż zachwycam się Twoją fryzurą. Masz świetnego fryzjera, gdy po dłuższym czasie fryzura nadal trzyma fason. Moje włosy już są dosyć długie i mogłabym zapuszczać ale nie wiem... Gdybym mogła podać się Twojemu fryzjerowi, zrobiłabym to bez wahania.
    Stylizacja jak zwykle piękna i elegancka. Ciekawa narzutka.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie :) Bardzo lubię takie fatałaszki - u mnie przede wszystkim tuszują mankamenty :)

    Uwielbiam Twoją dbałość o detale - cudowne dodatki ! Widać, że przykładasz uwagę do szczegółów i nie są one przypadkowe !

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak ja kocham białe kolory w połączeniu z innymi i jakie by one nie były to biały w okresie wiosenno- letnim wygląda świeżo i obłędnie kochana! Śliczna fryzurka piękna Ty , wspaniała kobieta:))))

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie wyglądasz, tak świeżo i pogodnie!

    OdpowiedzUsuń
  41. Elegancko, świeżo i ciekawie! Świetna narzutka!

    OdpowiedzUsuń
  42. Wyglądasz fantastycznie! Narzutka bardzo mi się podoba, świetnie zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.