wtorek, 27 maja 2014

Elegancko








Witam Was serdecznie
Ostatnio było na luźno, dzisiaj dla odmiany elegancko.

U mnie w tym roku "wysyp" uroczystości rodzinnych, i nie mówię tu o urodzinach czy imieninach, to jest co roku.
 A w tym tak z "grubej rury". Zaczęło się od chrztu, potem było wesele, komunia, 18-tka chrześniaka męża, i bierzmowanie córki, klęska urodzaju normalnie:):):), a to co przy okazji to już nie wspomnę. 
Ostatnio aż takie imprezowe oblężenie, mieliśmy kiedy miała na świat przyjść nasza córka, wtedy rok obfitował w wesela, mieliśmy dziewięć zaproszeń, nie na wszystkie udało się pójść, bo właśnie poród pokrzyżował nam plany. Hi, hi... z jednego wesela wróciliśmy z mężem w niedziele a w środę urodziła się Kinga, byłam największą "ciężarówką" na weselu i wzbudzałam nie małe zainteresowanie, szczególnie wśród starszych Pań, udzielających mi ostatnich przed porodem jakże cennych rad:)
I dzisiaj właśnie zestaw a propos.
Bez szaleństwa, spokojnie, elegancko i skromnie. 
Biel i czerń, klasyka a może nuda?
 Jak kto woli, ja uważam że biel z czernią zawsze się broni, i pasuje na wiele okazji.
Zapraszam

















Żakiet, sukienka-Hexeline
Okularu-Geos

Pa, pa...

82 komentarze:

  1. Piękne to zestawienie, bardzo eleganckie. Wyglądasz w nim ślicznie, pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasyka nigdy nie jest nudna, to styl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, ja tez tak uważam, ale wiem że nie wszyscy się z tym zgadzają:)

      Usuń
  3. Eleganckie i klasyczne połączenie bieli i czerni :) Do tego złoto, jak zwykle, dodaję szyku :)


    Pozdrawiam ciepło,
    www.IWASJA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow Agnieszko jaka cudowna jest ta sukienka i żakiet w mojej ulubionej bieli. Mała torebunia skradła moje serce.
    Prześlicznie wyglądasz.

    Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, na pewno nie nudno. Bardzo elegancko, ale i przy tym intrygująco. Zestaw znakomity, wyglądasz pięknie i z ogromnym smakiem. Dla mnie - bomba!

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz świetnie! żakiet, ta torebeczka i naszyjnik są piękne!

    hehe, zazdroszczę cierpliwości do wszelkich rodzinnych spędów ;P ja byłam przez całe życie tylko na dwóch weselach, na więcej nie pójdę - wódki nie znoszę, pijaków jeszcze bardziej, tańczyć nie lubię, a serwowana tam muzyka przyprawia mnie o rozwolnienie ;P
    swojego też nie planuję :>

    ale cieszę się, że inni są normalni i nie tak aspołeczni, jak ja ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      Hi, hi... ja wódki też nie pije, za to tańczyć uwielbiam ,a co do muzyki to masz rację, z tylu wesel na których byłam to tylko dwa razy muzyka mi odpowiadała w 100%, a reszta hmmm....rozwolnienie może nie, ale..., albo zostawię to bez komentarza:)

      Usuń
  7. Pięknie, elegancko, sukienka niebanalna a torebeczka ... ach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo elegancko, oj bardzo bardzo. Agnieszko pewnie zwracałaś na siebie uwagę, bo przepięknie wyglądasz i dobrze się bawiłaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne buciki ,całość bardzo fajnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoja elegancja podobnie jak B&W nigdy przynajmniej mi sie nie znudzi ! Swietnie skrojony zakiecik i wykończenie sukienki , plus wysmakowane dodatki - cała Ty ! Przepiękna !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu, miło mi że Ci się podoba:)

      Usuń
  11. Jestem pod wrażeniem. Bardzo elegancki strój na uroczystość rodzinną. Śliczna sukienka, torebka..... Agnieszko wyglądasz pięknie. Wszystko dobrałaś fantastycznie. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, starałam się:):):)

      Usuń
  12. wcale nie nudno, sukienka jest bardzo oryginalna! trochę zazdroszczę tych uroczystości, u mnie nic się nie kroi a chciałabym się tak wystroić :)

    buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, eee.. nie ma czego zazdrościć, u mnie kilka lat posuchy a teraz wysyp:), i na Ciebie przyjdzie pora:):):)

      Usuń
  13. Sukienka jest piękna i urocza ta mała torebeczka

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle bez zarzutu:)Piękny żakiet i torebeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pełna elegancja. Poniekąd zazdroszczę takie wysypu imprez, u mnie jakoś nic się nie dzieje... :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjdzie pora i się podzieje, dzięki:)

      Usuń
  16. Klasyka była, jest i będzie ponadczasowa a tym bardziej biel z czernią której również kibicuje.
    Najbardziej z całej stylizacji podoba mi się żakiet :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aga, na pewno na wszystkich uroczystościach jesteś gwiazdą imprezy!!! Sukienka jest śliczna i ta torbeczka piersióweczka (boszszsze, czy tylko ja mam takie alkoholowe skojarzenia???:D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooczywiście, tak, na pewno, no coś Ty, gwiazdy to mają jakieś 15 lat mniej:):)
      A co do "piersiówki", nie martw się nie tylko Ty:)
      Dzięki.

      Usuń
  18. Ty zawsze jesteś elegancka! Ale w tym zestawie to spokojnie na ślub możesz iść, na audiencję w Białym Domu też;-)) Sprytny żakiecik.

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie i elegancko wyglądasz, torebeczka śliczna

    OdpowiedzUsuń
  20. Ponadczasowa klasyka black&white - elegancko i z klasą, nic dodać, nic ująć:-)

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  21. Aguś, zachwycasz !!! Bardzo kobieco i elegancko. Wyglądasz niesamowicie pięknie, bardzo ale to bardzo mi się podobasz:)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Aguś co za super spódnica!!! sama elegancja !!! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. No kochana, francja elagancja, wygladasz normalnie jak jakas księżna! przepiekny zestawik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Księżna powiadasz, dziękuje serdecznie:)

      Usuń
  24. wyglądasz bardzo szykownie a taki klasyczny zestaw pasuje na wiele okazji ☺ jak dla mnie dla mnie super!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Elegancko, przepięknie, a żakiecik jest cudny.

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam biel i czerń w wszelkiej postaci, u Ciebie pięknie dobrałaś dodatki, które fajnie przełamują całość
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Agnieszko, mogłabyś wystąpić w tym obłędnym zestawie na pokazie Chanel ! Wybieg należałby do Ciebie - wyglądasz przepięknie ! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm..., no właśnie nie rozumiem dlaczego jeszcze mnie tam nie ma:):):):) niech żałują, hi, hi, hi...
      Dziękuje Ci serdecznie:)

      Usuń
  28. bardzo piękny klasyczny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jej naprawdę elegancka kobietka z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana rewelacyjnie wyglądasz!!!!,torebeczka cudna!!!!:)
    _________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny i baaardzo elegancki zestaw, a złoty naszyjnik i złote wykończenie torebki dodaje jeszcze większego szyku. Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Kwintesencja elegancji :-) Pięknie całość się komponuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna sukienka,torebka i piękna całość!*****;))

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne zestawienie, bardzo ładna sukienka podoba mi sie wykończenie na dole;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna, bardzo kobieca stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękną masz sukienkę, wykończenie dołu bardzo oryginalne;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jaka jestes elegancka. To prawdziwa sztuka dobrac dodatki, u Ciebie tak wszystko wspołgra. Przesliczne to wykonczenie dołu spodnicy. To haft? Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  38. Thanks for your comment in my blog))Would you like to follow each other? Just let me know in my blog)
    http://www.elationofcreation.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. kobieta z klasą, pięknie, perły zawsze dodadzą szyku i elegancji, lubię je nosić

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ależ elegancja, szyk i klasa!!! No rewelacyjne zestawienie i jest Pani bardzo łądną kobietą ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zestaw idealny, a żakiet chętnie bym porwała dla siebie, hihi!:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Już wcześniej zawitałam,a teraz Agnieszko nadmieniam iż:
    -Nominowałam Cię Aguś,do Liebster Award,jak masz ochotę ,to zapraszam do zabawy,pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  43. Och, to faktycznie intensywnie u Was z wszelakimi imprezami :)
    Uwielbiam taką elegancję i klasykę, dlatego ja kupuję tę stylizację w całości! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Kobieta z klasą, cudnie Ci w takich zestawach. Marynarką jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Rewelacyjnie wyglądasz!! <3 :) Torebeczka jest prześliczna, jak i cały zestaw zresztą :) Przepiękna kobieta z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Całość fantastyczna! Pięknie, elegancko, szykownie, świeżo...aż zaniemówiłam gdy zobaczyłam zdjęcia. Marynarka prześliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. A kiedy ty kochana nie jesteś elegancka ? Nie widziałam cię tu takiej .Bo ty masz to coś sama w sobie :) Piękny klasyczny zestaw .Ktoś tam napisał o audiencji ... czy ja czegoś nie wiem hihi ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam Twoja elegancję, zawsze wiesz co z czym i jak...to też moja bajka...pięknie wyglądasz i co tu więcej pisać...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  49. zestaw bieli z czernią jest ponadczasowy, w zależnosci od fasonu i dodatków pasuje na każda okazję
    Twój zestaw jest niezwykle elegancki, kobiecy i piękny, dół sukienki - cudności

    OdpowiedzUsuń
  50. Wyglądasz na prawdę ślicznie - wprost emanujesz kobiecością :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Spódniczka jest dla mnie szczytem elegancj. Cudna !

    OdpowiedzUsuń
  52. Elegancja i szyk na najwyższym poziomie ! Cudowny kobiecy look ! A TY zawsze jesteś piękna :)

    Uściski :*

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękny zestaw. Pewnie nie tylko dla mnie, jesteś ikoną elegancji. Zawsze perfekcyjnie wyglądasz.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  54. Prawdziwa kobieta z klasą. Sukienka i torebka fenomenalne, szczególnie przykuwają uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo elegancko i stylowo! W sam raz na taką okazję.

    OdpowiedzUsuń
  56. Elegancko wyglądasz, rewelacyjna torebka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.