poniedziałek, 26 maja 2014

Bosch DI90 Sensixx'x




Witam Was serdecznie

Dzisiaj post bez mody.
Otóż jakiś czas temu dostałam wiadomość na maila, w której miły Pan Szczepan pyta w imieniu firmy Bosch, czy przypadkiem nie chciałabym zmienić nastawienia do prasowania, bo , cytat " Zauważyliśmy, że nie darzy Pani prasowania zbyt wielką sympatią, a można wręcz powiedzieć, że prasowania Pani nie cierpi :)"
Hmmm..., nie powiem, dało mi to do myślenia:):)
Rzeczywiście za prasowaniem nie przepadam, ale żeby było to aż tak widać:)???
No dobra, jak ma mi coś umilić pracę, to dlaczego nie.

I tym sposobem, kilka dni temu zapukał do mnie kurier z miłą niespodzianką:)
Tadammmm... 
Żelazko Bosch DI90 Sensixx'x




O danych technicznych nie będę się rozpisywała, dzisiaj tylko pierwsze wrażenia.
1. Żelazko ciężkawe, co dla mnie jest bardzo dużym plusem.
2. Nagrzewa się suuuper szybko.
3. Wyposażone w pojemniczek do uzupełniania wody i środek do usuwania kamienia.
4. 2,5 m przewodu, myślę że to też będzie na plus jeśli chodzi o komfort prasowania.
5. Woda bieżąca, dla mnie też plus:)
6. Posiada mnóstwo funkcji o których napisze po wypróbowaniu.
7. Wygląda, hmmm.. jak żelazko:):)
To tyle, kiedy będzie po pierwszych testach, dam Wam znać co to "cudo" jest warte moim zdaniem:):) i czy jest w stanie rozkochać mnie w prasowaniu.



Pa, pa..






44 komentarze:

  1. Powiem ci tak jak dobre żelasko to i prasowanie idzie milej.
    Ja mam jakiegoś dziada i koszmar...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, zobaczymy jak to się spisze, czeka na nie sterta prasowania:):):)

      Usuń
  2. Jakoś nie zauważyłam, żebyś była "niedoprasowana" ! Jak dla mnie zawsze jesteś parfect ! Cóż, nowe żelazeczko każdemu by się przydało ... Miłego testowania !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi, hi.. myślisz że powinnam się obrazić?:):)
      Dzięki, zobaczymy co ono warte:):) bo wg opisu ma samo prasować:):)

      Usuń
    2. Wystarczy się podąsać ;)))

      Usuń
  3. ja też nie zauważyłam, żeby Twoje ciuchy prasowania wymagały, wydajesz mi się zawsze taaaaka perfekcyjna, że hej ;)
    ale - żelazko super sprawa, gratuluję współpracy ;P :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeee, perfekcyjna???:):)
      Dziękuje:):*

      Usuń
  4. Dobre żelazko to podstawa. Ja wczoraj zapomniałam swoje wyłączyć i pojechaliśmy z domu na trzy godziny.Jak wróciłam,( dopiero po 45 minutach), mąż pyta: a co ty teraz prasujesz???? Myślałam , że umrę...Dzięki Ci Boże...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to, ja z tego powodu już od czterech żelazek zawsze kupuję z funkcją "strażak", kiedy nie czuje ruchu przez jakąś określoną chwile wyłącza się samo:), to też ma tą funkcje:)

      Usuń
  5. Dla mnie jak do tej pory najlepszym zelazkiem bylo Philipsa Carrera , ale upadlo mi kilka razy, wiec kupilam chyba juz 3 nowe i to nie jest to, co bylo! Zaczelam wiec prasowac posklejanym , bylo dobrze, dopoki maz mi tego posklejanego nie wyrzucil. Teraz mam trzy i ciagle sie denerwuje, bo tamto stare bylo LEKKIE, LATWE do prasowania i w osludze oraz bardzo PRZYJEMNE w swoim wygladzie dla oka. Ciezkich, kolosow, lub zbyt wymyslnych w swej formie, niby ergonomicznych nie lubie.... Nawet nie pamietam z jakiehj serii Philisa bylo to zelazka, ale kochalm je ponad wszystko, i nawet, zeby miec takie samo szukalam w internecie, majac nadzieje, ze uda mi sie kupic chociaz lekko uzywane. Niestety byly tak dobre, ze nikt niechcial sie ich pozbyc i sprzedac!!!. Musze teraz prasowac nowiutkimi i co rusz je zmieniam, zadne z nich nie jst takie jak tamto.....Ale wiesz droga Agnieszko, ze te Twoje wygladem przypomina mi to dawne moje stare, choc to inna firma. Musze w sklepie sprawdzic ten Twoj prezent, moze sie pokusze na kupno, a jestem jesli chodzi o zelazka bardzo wybredna!! Pozdrawiam Cie serdecznie, gratuluje wspanialego prezentu i wiele radosci i przyjemnosci z jego uzywania:):) Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko wypróbuję dam znać jak się sprawdza, obiecuje dużo, a jak będzie okaże się w prasowaniu:):):
      Pozdrawiam cieplutko:):)

      Usuń
  6. Zostaje mi pogratulować tak ciekawej współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!!! ja też chce takie heheh ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne żelazko ,ja mam z tej samej firmy ,ale inne

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba zacznę na swoim blogu pokazywać wymięte ciuchy :D Może mi dadzą żelazko, bo moje coś szwankuje:)))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Agnieszko zycze udanego prasowania.....:)moze podrzucic co nie co?!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też nie przepadam za prasowanie ale mam nadzieję, że tego nie widać ha!ha! /żartowałam, prasuje ale nie lubię/...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda solidnie i dobrze mi się kojarzy ta marka, oby moje skojarzenia nadal takie były, jak je już wypróbujesz :) Prasowanie jest bee :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastycznie. Ja myślę, że z tym niedoprasowaniem, to była taka zaczepka :) Ale super! Żelazko pewnie się sprawdzi, bo firma dobra. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że tak, uśmiałam się jak czytałam maila:):)
      Dam znać, jak tylko przejdzie pierwsze testy:)

      Usuń
  14. Ja z tych domowych czynności nawet prasowanie lubię, wole to niż np. sprzątanie, zmywanie czy gotowanie ;p Ale na blogu pewnie nie raz byłam lekko wymięta - hi, hi. W końcu człowiek musiałby cykać zdjęcia zaraz po ubraniu się w dane rzeczy, a często jest to niemożliwe.
    Żelazko na pewno się przyda, także współpraca bardzo fajna. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nienawidzę prasować! a moje żelazko czas już wymienić, bo popsuło się już raz w ciągu tego miesiąca...:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapowiada się bardzo ciekawie. Firma dobra - żelazko na pewno się sprawdzi. Zgadzam się z Krysią Boner, że z tym niedoporasowaniem, to była tylko zaczepka. Ja u Ciebie tego nie zauważyłam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Żelazko wygląda na porządne. Mi też przydałoby się nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję współpracy, żeby jeszcze żelazko samo prasowało.Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  19. dawaj znać koniecznie bo właśnie jestem na etapie myślenia o zmianie żelazka :P ...aaaa nie cierpię prasować btw :D

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluję współpracy ! ☺☺ ☺ żelazko super oby Ci służyło,☺

    OdpowiedzUsuń
  21. milego prasowanka ,ja niecierpie ,ale moze bym sie przekonala jakbym taki sprzecik miala
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję :) Żelazko prezentuje się wspaniale i aż zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja sobie też zazdroszczę:):)

      Usuń
  23. a jak ja powiem, że nie cierpię prasować i ogólnie raczej tego nie robię, to też zapuka do mnie kurier???? :D Mi się marzy żelazko takie, którym można prasować ubrania na wieszaku, to byłoby dla mnie idealne rozwiązanie, bo już sama myśl, że muszę rozłożyć deskę do prasowania, sprawia, że rezygnuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tą deską to najgorzej:)

      Usuń
  24. Porządny sprzęt!!!! :)
    Miłego testowania :)!!!!
    _________________________
    www.stylowo40 blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja tez nie cierpie prasowac i szczerze mówiąc rzadko to robie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wygląda porządnie, ja również nie lubię prasować :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie zauważyłam,żebyś chodziła wygnieciona,ale ja też nie cierpię prasować,najbardziej ze wszystkich prac domowych.fajna niespodzianka:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Takie żelazko na pewno umila prasowanie.. Pomarzyć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Swietne zelazko! Teraz bedziesz sie usmiechac przy prasowaniu:) znam to firme przetestowalam :) a prasowanie no coz srednio lubie
    Pozdrawiam serdecznie xxx

    OdpowiedzUsuń
  30. Argumentacja miłego pana Szczepana mnie powaliła hehe:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.