niedziela, 11 maja 2014

Bomber?





Witam Was serdecznie


Bomber jacket to krótka kurtka wykończona ściągaczami, noszona pierwotnie przez wojskowych pilotów. Praktyczny fason szybko zyskał popularność. Dziś „bombery” występują w wielu wersjach, od skórzanych (najbardziej zbliżonych do oryginału), przez sportowe kurtki typu varsity (noszone przez przez członków szkolnych drużyn sportowych w USA) po cienkie, kobiece modele w najróżniejszych wzorach i kolorach.
I ja w mojej "bomberce" na elegancko:):)
Już widzieliście ją tutaj, tylko w innym zestawieniu, dzisiaj w komplecie ze spódniczką.
Osobiście nieczęsto noszę komplety, ale zdarza mi się, i dzisiaj właśnie jest ten dzień:):)
Zostawiam Was ze zdjęciami
Zapraszam

















Kurtka, spódnica, koszula-Simple
Torebka-Parfois
Zegarek-MK
Buty-Taupage

Pa, pa...

38 komentarzy:

  1. Do kurtki mode nie mam przekonania , ale buty i torebka to juz miodzio ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może .
      Obejrzałam i poprzednia stylizacje w tej bomberce i jakos bardziej domów przemawiala ;)

      Usuń
  2. Piękny komplecik i cudowne dodatki. Pozdrawiam Agnieszko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny wybór. Zawsze z wyczuciem dobierasz wszystko. Tak jest i tym razem. Buciki i torebka exstra! A nogi? Masz niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W pastelach zdecydowanie Ci najlepiej, co pisalam juz wczesniej. Błękitnymi obcasami mnie zaskoczylas. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko pięknie ze sobą współgra a Ty wyglądasz kwitnąco :*

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny zestaw i śliczna torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładna jest! i - jak często ze wszystkim u Ciebie - stylowa!
    ale mnie się kopertówka najbardziej podoba ;P ja w ogóle Twoje torebki lubię bardzo :)

    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  8. OOJJJ jak pięknie :)))Kradnę Cie całą !!!Genialnie wyglądasz :))) Absolutnie REWELACYJNIE !
    Piękna torebka :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo elegancki komplet, kurtka świetna, do tego podziwiam jak zwykle dodatki - wszystko współgra idealnie. A Ty jak zwykle kwitnąca, pięknie, Agnieszko! Pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietny komplecik, niby elegancki, ale wlasnie dzieki krojowi kurteczki nabiera luznego charakteru! No i swietne kolorowe dodatki idealnie ozywily "mundurek";)
    Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna torebka i całość oczywiście!! :)
    Pozdrowienia :)
    _______________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Agnieszko ty to nawet w dresie jesteś na elegancko ! ! ! Poprzednia stylizacja z tą kurtką , taka bardziej ,, po mojemu ,, ))) Ale w tej , Ty bez zarzutu >

    OdpowiedzUsuń
  13. Komplecik " spokojny" za to dodatek w postaci torebki mega soczysty :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. dzięki Tobie dowiedziałam się czegoś nowego - bomber :)
    fason kurtki nie do końca mi odpowiada ale zestaw bomba! szpileczki - cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  15. klasyka w wersji nowoczesnej - super! bardzo ważne są tu dodatki, świetne buty i torebka :) fantastyczna całość :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Agnieszko,rozkwitasz na wiosnę:)Buty cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bomberek :) Pamiętam tamten zestaw! Te komplet dzięki bomberkowi jest inny, niekomplecikowaty :D

    OdpowiedzUsuń
  18. buty nie w moim stylu, ale całość wygląda olśniewająco, komplet jest cudowny, torebka idealnie dobrana, świetnie
    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawie ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Agnieszko wygladasz bardzo elegancko i kobieco.
    Świetne buty i śliczna torebka.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Komplety bywają nudne, ale nie Twój ! Gdyby góra była klasycznym żakietem powiałoby nudą ... Twój zestaw dzięki bomber'ce zyskuje nowoczesny wygląd, a kontrastowe dodatki są wisienką na przysłowiowym torcie ! Cudnie !

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo, bardzo elegancko :) Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  23. klasa sama w sobie!
    wygladasz fantastycznie!
    rewelacyjny zestaw!

    buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna ta kurteczka :) Buty i torebka jak zwykle genialne!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo, bardzo mi się podoba!!!! Świetne połączenie klasyki i szczypty szaleństwa! Kurteczka, buty, torba - rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny zestaw. Pięknie wyglądasz:) Fajne butki.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ladny spokojny komplet, za to dodatki szalenie orginalne!! Pozdrawiam oraz milych i slonecznych dni zycze:):)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzisiaj - nie mam uwag ;)
    Pięknie jest.
    Pozdrawiam, iza

    OdpowiedzUsuń
  29. Skupiłam się na butach...sorki:D Nie dość, że piękny kolor, to jeszcze wspaniały fason! Do tej bomberki pasują idealnie! No wszystko dobrałaś po mistrzowsku! Kopertówka też ekstra!
    Ja za takimi kurteczkami nie przepadam, ale po Twoim wydaniu spojrzałam na nią łaskawszym okiem:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna stylizacja, komplet bardzo ładny, elegancki i nowoczesny:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięęękne buciki!!!,torebka-śliczny kolor ,jak zawsze z klasą,elegancko;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Agnieszko mam trochę zaległości. Elegancka jak zwykle. Na ostatnim zdjęciu - ślicznie wyglądasz. Torebka cudna. Pozdrawiam Cię słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj nie wiem dlaczego ominęłam ten post, ale jest cudnie. Torebka i buty zabieram ze sobą hihihi ;) buziaki kochana :***

    OdpowiedzUsuń
  34. O wow, kurteczka i spódnica podobają mi się ogromnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.