wtorek, 6 maja 2014

6.05.2014







Witam Was serdecznie
Ostatnio było elegancko, to dzisiaj odmiana.
Zwyczajnie, prosto, wygodnie:). 
Spodnie, wygodne "płaskie" buty, sweter, bo wiatr jeszcze chłodny i kolorowy apaszko-szalik, żeby nie było zbyt ponuro:)
Taki, zwyklak zwyklaków.

Aaaa, jeszcze jedno, postanowiłam (tylko nie wiem czy wytrwam w tym postanowieniu?) że coś zmieniam przy mojej czuprynie, hmmm.. tzn. zapuszczam?:) Bo żeby była jakaś zmiana to z mojej długości, albo na zapałkę albo na dłużej. Jeszcze nie wiem czy to dobry pomysł, wyjdzie w zapuszczaniu, ściąć zawsze można. Na tą chwile lustro omijam wieeelkim łukiem. 
A Wy co sądzicie, zmieniać???:)















Sweter, bluzka, szalik-Solar
Spodnie-Vertus
Zegarek-MK
Buty-But-S
Torebka-Parfois
Bransoletki-DIY

Pa, pa...


56 komentarzy:

  1. Pięknie kolorowo:) i te bransoletki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladny kolorowo-sportowy i elegancki zestaw. Lubie takie! Pozdrawiam:):)

    ww.elisabeth-brzeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz Agnieszko, a co do czupryny - doskonale Ci w tej fryzurze, ale jeśli masz potrzebę zmiany, to koniecznie ją uczyń ! Trzymam kciuki za ... zapuszczanie - mnie się udało, to i Ty wytrzymasz ! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie:)
      Sama jestem ciekawa czy dam radę:)

      Usuń
  4. Agnieszko, wyglądasz niesamowicie! Pięknie dobrane kolory. Brawo!! Nie boisz się różu i potrafisz go cudownie skomponować! No i będę powtarzać do znudzenia - jesteś świetną modelką! Zestaw na szóstkę z plusem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuje Ci bardzo, miło mi że Ci się podoba:)

      Usuń
  5. A co do włosów - fryzurę masz bardzo twarzową, nie znam wiele kobiet, które dobrze wyglądają z krótkimi włosami, ale jestem bardzo ciekawa jak będziesz wyglądać z dłuższymi. Trzymam kciuki, bo zapuszczanie, to żmudna i trudna praca:) Pozdrawiam jeszcze raz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm..., no żmudna, sama nie wiem, na koniec może się okazać że dłuższe włosy nie dla mnie i "praca" na marne:):):):)

      Usuń
  6. Klasycznie i z klasą, podoba mi się :)
    Pozdrawiam ;*
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No tak, taki sobie zwyklak, oj Agnieszko, przecież to bardzo piękny kolorowy zestaw. Pięknie wyglądasz moja droga. A co do włosów, jestem podobnego zdania, masz bardzo twarzową fryzurkę, a jeśli masz ochotę na zmiany, to czemu nie... Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu, no ochotę mam, tylko jestem niecierpliwa:)

      Usuń
  8. Super dodatki!
    Co do fryzury, to ja ogólnie wole dłuższe włosy, choć akurat Tobie w takiej długości jest do twarzy. Jednak jakaś zmiana nie zaszkodzi, choć takie zapuszczanie włosów trochę trwa niestety

    OdpowiedzUsuń
  9. Agnieszko, bardzo mi się podoba dzisiejsza Twoja stylizacja. Kolory dobrałaś bardzo trafnie. Wyglądasz fantastycznie. A fryzurka? Jeśli pomogę, to mogę trzymać kciuki, żebyś wytrwała w postanowieniu. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Trzymaj, bardzo proszę:):):)

      Usuń
  10. Zmieniać , próbować , kombinować .Jak nie będziesz się dobrze czuła zawsze masz do czego wracać :)
    6 maj czy 6 kwiecień ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że maj, już poprawiłam, ale jestem zakręcona:):)

      Usuń
  11. Piękny zestaw Agnieszko - wyglądasz w nim pięknie i bardzo elegancko ... Mnie się podobasz w krótkiej fryzurce, ale na pewno w dłuższych włosach też będziesz wyglądać ładnie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie się Twoja fryzura bardzo podoba. Nie wiem, czy Ci już o tym pisałam ale zazdroszczę Ci fryzjera, bo zawsze masz świetnie ścięte włosy. Jak ja chodzę do fryzjera, to mam wrażenie, że głuchego, bo nigdy do końca nie jestem zadowolona; albo za krótko, albo za długo.
    Ja bym nie zmieniała, ale rozumiem potrzebę zmiany, czasami trzeba.
    Zestaw super! Ładnie skomponowane kolory.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soniu, ty mi fryzjera, a fryzjer mi włosów:):):)
      Może zmień na takiego co słucha:):)
      Dzięki serdeczne.

      Usuń
  13. Kobieta do Agnieszki:)
    Pani Agnieszko, kiedy zobaczyłam pierwszy raz Pani profil, pomyślałam: ileż w Pani mnie samej:). Dzieli nas dekada, na Pani korzyść:), ale gust podobny, typ -całościowo rzecz ujmując- zbliżony, problem z fryzurką też. Piszę, bo akurat dzisiaj Pani wspomniała o włosach. Jakiś czas temu zafundowałam sobie dokładnie taką, jaką Pani nosi, wszyscy ,,piali" z zachwytu, jaka twarzowa, byłam na tak, pilnowałam wizyt u fryzjera. Wytrzymałam kilka miesięcy. Przyłapywałam się na tym, że czegoś mi brakuje. Od pięciu zapuszczam, za mną ,,pieczarka", weszłam w ,,niemena":) Pozdrawiam serdecznie. Kr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za odwiedziny i miły komentarz :):)
      A z fryzurą, to ja kiedyś nosiłam długie, potem ścięłam i podobnie jak u Pani wszyscy piali z zachwytu.
      Takie krótkie to od czwartego roku studiów już noszę i tak mnie korci coś zmienić, niby włosy rosną mi bardzo szybko, ale jednak na czas zapuszczania mogłyby szybciej:)
      Pozdrawiam cieplutko:):)

      Usuń
  14. śliczny ten sweterek ☺

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie się w takich włosach bardzo podobasz - ja bym je zostawiła, ale ja nie lubię zmian, więc mogę być złym doradcą ;)

    świetna jest ta torebka, Agnieszko! zazdroszczę Ci jej!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kobiety uwielbiaja zmiany takze warto sprobowac:)

    OdpowiedzUsuń
  17. E tam Agus, u Ciebie nawet zwyklak czuc elegancja! Jest na luzie, ale jak zawsze trzymasz sie kanonow klasyki. To jest zwyklak doskonaly;)
    Co do wlosow - przyzwyczailam sie do Ciebie w krotkich, wiec jakos nie widze Cie w dluzszej fryzurce. No ale to kwestia Twojego wyboru. masz "zgrabna" buzi i wiele fryzur bedzie Ci pasowalo:) Sporobuj - zobaczymy co z tego wyjdzie;););)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu, sama jestem ciekawa co będzie:):):) Myślę że wybrałam złą porę, zimą jakoś łatwiej schować się w kaptur:):)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  18. Zwyklak niezwykły;)Elegancko mimo wszystko:)Świetna torebka. Fryzurka bardzo Tobie pasuje,ale rozumiem potrzebę zmian,sama mam ochotę ciachnąć swoje włosy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, a z ciachaniem szybciej niż z zapuszczaniem:):) Cierpliwości przybywaj:):)

      Usuń
  19. Świetna kolorystyka i nie ma tu nic nudnego. Co do włosów, to i ja mam dylemat. Od kilku miesięcy nie ścinałam, wymysliłam sobie, że moze dam radę jakoś dotrwać do jednej długości. Jednak z miesiąca na miesiąc jest trudniej. Za tydzień mam wizytę u fryzjera i nie wiem, czy nie zetnę...Każda z nas potrzebuje zmiany to jest pewne.:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      A ja dopiero przed świętami podjęłam decyzję:), Ty to dzielna jesteś że już kilka miesięcy wytrwałaś, też mam wizytę 15.05, mam nadzieję że dam rade i nie zetnę:):)
      Trzymaj się i trwaj w postanowieniu:):)

      Usuń
  20. Niby na luzie, ale szyk jest jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  21. trudno mi jest wyobrazić sobie ciebie w dłuższych włosach ... ta fryzura jest dla Ciebie idealna ale z drugiej strony jak nie sprawdzisz to nie będziesz wiedziała :)
    świetny zestaw!
    buźka

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny zestaw! cudowna torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale piekne kolory, nie mogę się napatrzeć:) wyglądasz cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie!,kolorowo! wygodnie!!
    Tobie w każdej fryzurce będzie dobrze!!! :)
    ______________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Hehehe, niejedna by chciała wyjść w takim zwykłym zwyklaku:D Na przykład ja! Bo wiesz, że kolor lubię bardzo! :D Torebka też mi w oko wpadła!
    Co do fryzury, to nie wiem co Ci radzić, bo tylko w tej Cię widziałam:)) Ale jak masz chęć na zmianę, to zapuszczaj, będziem oceniać:D
    Ja dzisiaj jestem po fryzjerze właśnie...przyciachana lekko;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Niby luźno, ale jest w tym elegancja :) Kobietki tak już mają, że lubią zmiany, nie ma co się bać zmian!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Elegancki ten twoj zwyklak:) kolorowo pieknie :) apaszka sliczna
    Pozdrawiam serdecznie xxx

    OdpowiedzUsuń
  28. Aga, jakie śliczne bransoletki! Zakochałam się w nich, przepiękne!
    Co do włosków, to zapuszczaj, tak jak mówisz zawsze można ściąć :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie! :)
    www.patrycjaguzek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana, uwielbiam Twoje stylizacje, mają coś takiego w sobie że bardzo mi się podobają, nie zależnie czy to jest spódnica czy spodnie.
    Są idealnie w moim stylu !!! Ta stylówka również jest udana w całości :) Buziaki kochana i miłego dnia dla Ciebie :*:*

    OdpowiedzUsuń
  30. to prawda, twoje stylizacje maja coś takiego! i zawsze mi się podobają :))) a jeśli chodzi o włosy to ja mam tak zawsze - ścinam a potem zapuszczam i tak w kółko :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Zawsze fajnie cos pomajstrowac przy czuprynie :) wiec ka jestem za zapuszczaniem jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Good choice the color of your bag!!!
    Kisses (and thank you for your visit),
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  33. Sportowo, na luzie, elegancko - wszystko tu widzę, pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna stylizacja, torebka i apaszka, wyglądają super w tym zestawieniu<3

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne połączenie <3

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. świetna stylizacja!! przepiękny kolor sweterka <3
    pozdrawiam:*
    paullista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Rewelacja!! :) Taka luźniejsza stylizacja bardzo mi się podoba :) Kolorki świetnie ze sobą współgrają :)

    OdpowiedzUsuń
  38. torebka jest urocza, ubierasz się w bardzo moim guście, super

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ładny, prosty zestaw, Bardzo podoba mi się torebka, kolorek ma boski :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.