czwartek, 17 kwietnia 2014

W biegu






Witam Was serdecznie
Ufff... nareszcie, znalazłam chwilkę czasu żeby napisać coś na swoim blogu. Do Was czasami wpadałam przez ten tydzień naskrobać kilka słów, ale ogólnie miałam mały poligon i okrutny brak czasu:)
Jestem i chcę Wam pokazać dzisiaj zestaw na co dzień. Jest okres przedświąteczny i wiadomo mało czasu na wszystko, dlatego nieskomplikowanie i wygodnie, a na strojenie się i stylizowanie będzie pora w święta. W ostatnim poście było już bardzo wiosennie, a tu przyszło zimno i trzeba było przeprosić cieplejsze żakiety i swetry, (hmmm.. ja już je schowałam ). Dlatego jest ciepły żakiet i portki, coby było komfortowo i wygodnie.
Zostawiam Was ze zdjęciami a ja idę nadrobić znowu kilka nieprzespanych nocek:):)
Zapraszam












Żakiet Monnari
Biżuteria Impres.art
Buty Baldowski
Spodnie Vertus

Pa, pa...

41 komentarzy:

  1. bardzo szykownie ,torebka sliczna buziaki i milego wieczoru
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz Agnieszko ,ze Twoja elegancję kupuje w całości , w wydaniu na luzaka tym bardziej :):);) bo i tak to dla mnie wysoki połysk ! Pięknie ! Po prostu pięknie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  3. Super:) te buty!!
    No i zapowiadają, ze wreszcie będzie cieplej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, niech będzie, bo przecież wiosna:):)

      Usuń
  4. I komfortowo i wygodnie ( jak sama napisałaś ) i tak po twojemu czyli elegancAko :)
    A coż to za nieprzespane noce ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, tydzień temu pisałam że córka ma ospę, przez sześć dni temperatura 39°C, i wiadomo w nocy najgorzej, jak zaczęło u niej odpuszczać, to żebym przypadkiem się nie zanudziła, młody złapał anginę, i powtórka z rozrywki, tylko u niego tydzień 40°C, leki nie pomogły, dopiero po zmianie antybiotyku sprawa ucichła, uroki:):) Ot i cała tajemnica nieprzespanych nocy:) Proza życia:):)

      Usuń
    2. Zdrówka dla dzieciaczków w takim razie życzę :) wiem niestety jak to jest ...

      Usuń
  5. Agnieszko, bardzo elegancko i gustownie. Świetne zestawienie kolorystyczne, piękne buty podkreślają charakter ubioru. Do tego piękna, prosta biżuteria. No i oczywiście modelka - Agnieszka - najwyższa klasa! Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuje Ci serdecznie, miło mi bardzo:):)
      Pozdrawiam:*

      Usuń
  6. No tak!!portki to podstawa i najwygodniejsze :),świetnie wyglądasz!! :)
    A ja się z kurtkami nie przeprosiłam ....,mowy nie ma,wyprane,schowane !! ale się nie poddam i liczę w końcu na cieplejsze klimaty ;D
    Pozdrawiam i życzę radosnych ,spokojnych świąt!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja takich całkiem, całkiem zimowych też nie wyciągałam, ale jednak jeszcze na cieplejsze półki mnie zaniosło:)
      Dziękuje, Tobie również Wesołych Świat:)

      Usuń
  7. Ale warto było czekać na taki post. Agnieszko, jak zwykle z przyjemnością oglądam Twoją stylizację. Świetnie dobrałaś dodatki. Buty, torebka i biżuteria...EXTRA! Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci serdecznie Krysiu:)
      Również życzę wesołych i spokojnych Świąt:)!!!

      Usuń
  8. Buciki są przepiekne. Nie napisałaś skąd pochodzą :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz obłędnie ! Przepiękne stonwane kolory ożywione tą koralową czerwienią dają świetny efekt :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiedziałam, że czerwone buciki zostaną! Wow! Są fantastyczne!
    No i ten żakiet♡ pieknie, pieknie,m pięknie!
    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę spokojnych przygotowań
    przedświątecznych!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty rewelacyjne! Dodają 100% kobiecości:)
    Pozdrawiam!
    www.lovelybyangie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Te czerwone szpileczki to jak wisienka na torcie. Ślicznie!
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie i elegancko. Buciki śliczne. Agnieszko dla Ciebie i Twoich bliskich - Radosnych Świąt. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. jak zwykle perfekcyjnie, szpilki cudowne, bardzo mi się podobają co w moim przypadku było oczywiste :) świetna torebka !!!
    Agnieszko, ja również składam Ci świąteczne życzenia - radości i spokoju i chwili wytchnienia :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciepły żakiet?A ile ma stopni Celcjusza? :)) Żartowałam :D
    Kochana, jak to nazywasz nieskoplikowanym strojem, to ja wymiękam! Dla mnie to szczyty elegancji! Jesteś urodzoną Damą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny i bardzo elegancki zestaw. Cudowne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie to wszystko dobrałaś! szpileczki rewelacja! Jesteś "babką" z klasą :)

    Wesołych Świąt! Nie przemęczaj się i odpoczywaj!

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietny zestaw! :) Bardzo mi się podoba. Figura do pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietny żakiet ;) bardzo ładny zestaw ;)

    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny żakiecik,całość super zgrana i bardzo mi się podoba 7 i 8 zdjęcie!;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Całość bardzo dobrze zestawiona, cudna biżuteria, no i te szpilki, wow...

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam szarość i czerń ...czerwone akcenty rewelacyjnie uzupełniają ten set ! pięknie wyglądasz <3 ...dziękuję i jeszcze raz - Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej Agnieszko:)
    Super ta luźna elegancja w Twoim wydaniu! A buciki to świetny akcent kolorystyczny:)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny i elegancki zestaw. Uwielbiam szarość w połączeniu z czerwienią. I sama bym chętnie założyła twój zestaw:)
    A z czasem to mam podobnie, czasami wypadam z blogosfery na kilka tygodni, a zdarzyło mi się, że miesięcy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. niezła laska z Ciebie. We wszystkim dobrze wyglądasz.

    Tu szczególnie biżuteria i buty na dychę.
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepięknie! na sportowo ale i z klasą:) No i czerwone szpilki są bombowe!!

    OdpowiedzUsuń
  27. widać ,że masz klasę , piękne szpilki

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny i na pewno wygodny zestaw:)Buty to fajny akcent:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.