wtorek, 29 kwietnia 2014

Szmaragdy








Witam Was serdecznie.

Lubicie kolor zielony? Ja bardzo i właściwie wszystkie jego odcienie, no może poza brudną butelkową:), a szmaragdową po prostu kocham:):)
Według dawnych wierzeń, zieleń wpływa uspokajająco, bo kojarzy  nam się z przyrodą. Barwa ta sprzyja harmonii, oddziałuje kojąco na ciało, a także duszę, dzięki temu poprawia się ogólne samopoczucie. 
I ja kiedy zobaczyłam te szpileczki, od razu poczułam jak mi się samopoczucie i humor poprawiają:):)
 Jak tu nie wierzyć dawnym wierzeniom:):)?


Dzisiejszy zestaw prosty, lekko elegancki, na wiele okazji:)

Zapraszam














Bluzka-Tatuum
Spódnica-Taranko
Zegarek-MK
Torebka-Eternel
Pa, pa..

58 komentarzy:

  1. Świetnie się to wszystko komponuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe zestawienie, jak zwykle pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. OJJ pięknie wyglądasz !!!! Ja bardzo lubię zieleń, właśnie pomalowałam sobie paznokcie w tym kolorze, a raczej dwóch jego odcieniach hhah, jakbym czuła i zaglądam a u Ciebie też o zieleni :))))

    ZACHWYCASZ!!!!
    Uściski :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci Beatko, może to telepatia?:):)
      Pozdrawiam, całuję:):*

      Usuń
  4. Jakie cudne kolory :) wyszlo pieknie :) spodnica I szpileczki ach przeslicznie :)
    Pozdrawiam serdecznie xxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja :) Podoba mi się :)
    Dodaj zdjęcie na nowo powstałego portalu modowego jakim jest www.cassual.pl, którego celem jest promocja blogerek.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wyglądasz a ta torebeczka mnie porostu urzekła ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. baaardzo mi się podoba zestawienie kolorystyczne tych ciuszków! i kroje! szałowo wyglądasz, Agnieszko! ale.... te butki są naprawdę zielone ;P? dla mnie są... morskie ;P ale zaznaczam, że uczę się fizyki od dwóch dób i mogło mi się coś we łbie poprzestawiać, na mózg rzutując ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci serdecznie:)
      Hmmm..., kolor bucików to szmaragdowa zieleń, nic Ci się w Twojej pięknej główce nie poprzestawiało, to aparat przekłamał kolory, i to mnie padło że tego nie zauważyłam:):)
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  9. Agnieszko, wyglądasz przepięknie ! Uwielbiam połączenie szmaragdu z fuksją - jest ono eleganckie, a zarazem ekstrawaganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Agnieszko wyglądasz pięknie. Jestem zachwycona doborem kolorystyki. Piękna spódnica, śliczna bluzka i fantastyczne buciki. Powiem krótko: jestem zachwycona :) Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Matko jak pięknie...uwielbiam Cię za tę kolorystykę (i nie tylko;)) i za wynajdywanie ciekawie szytych ciuchów (bluzka)...no i za te czółenka!!!
    Strasznie mi się podobają!!! Agnieszka wyglądasz zjawiskowo!!! Klasa, szyk i elegancja na najwyższym poziomie!!!
    Napatrzeć się nie mogę...:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, i cieszę się że Ci się podoba,
      dziękuje serdecznie:)
      Pozdrawiam:*

      Usuń
    2. Bardzo, bardzo mi się podoba:D

      Usuń
  12. Padłam w zachwyt obuwniczy ... Kolor Cudny ... Tez lubie zielenie , choć ostatnio mnie do nich nie ciągnie ... Jak wogole do koloru ;););)
    Dziś tez kradnie moje serducho spódnica !!! Pięknie wyglądasz !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Aniu, miło jak jeszcze komuś oprócz mnie, podoba się to co zakładam:)
      Pozdrawiam:*

      Usuń
  13. odważne zestawienie kolorów, podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne połączenie kolorów! Kolejny zestaw, który kupuję w 100%! :) Masz świetny styl! :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A torebeczka przypomina piersiówkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że Ty mnie rozszyfrujesz:):):)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  16. Zachwycam się obuwniczo! No kolor cudowny, przy tak klasycznym fasonie daje niesamowity efekt!!:) Cała stylizacja piękna! A ja i tak najbardziej zachwycam się torebisią. Kojarzy mi się troszkę z flakonem perfum! No cuuudo:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wprost nie mogę się napatrzeć. Fantastyczne polaczenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiekne polaczenie kolorow i prostych form, ale jednoczesnie nie nudnych… Wszysto oryginalnie przyprawione swietnymi dodatkami - terebka jest genialna! Ja tez lubie zielen…
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Aniu, ciesze się że Ci się podoba:)

      Usuń
  19. Extra połączenie kolorów :-)torebusia cudo :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie, ja zieleń uwielbiam ale rzadko udaje mi się kupić fajne ubrania w tym kolorze.
    Twój zestaw jest cudny, fasony, kolory - wszystko tak jak lubię!

    udanej Majówki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zgadzam się ciężko znaleźć coś sensownego w ładnym odcieniu zieleni.
      Dzięki, Tobie również udanej majówki:):)

      Usuń
  21. Hi Agnieszka!!!! I like very much this color....good choice!!! Kisses (and thank you for your visit),
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  22. Piekny jest ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo gustownie!!!!,piękna zieleń!!!:),mnie także takie szpileczki poprawiłyby humor!!!,zresztą jak każde buciki :)
    Torebeczka - rewelacyjna!!! :)
    Pozdrawiam gorąco :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. no Kochana cudowne polaczenie kolorystyczne - szamaragd i fuksja :)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękna kolorystyka :) Też lubię szmaragdowy kolor, ale nie mam go w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne połączenie kolorów. Podoba mi się krój bluzki :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie zestawiłaś to kolorystycznie :) Kolor butów przekłamany czy nie - piękny !

    OdpowiedzUsuń
  28. ale piękny zestaw:) idealnie dobrane kolory:) a buty uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaki piękny zestaw - wszystko tak świetnie połączyłaś. Super!

    OdpowiedzUsuń
  30. Klasa w najczystszej postaci! Buty i torebka zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fantastyczne zestawienie kolorów, bardzo elegancko i z klasą! A buty cudo!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ladny zestaw, buciki piekne, ale dla mnie jest to kolor petrol tzn. ciemno niebiesko-morski , ale na pewno nie szmaragdowa zielen. Zdjecia piekne, bardzo dokladnie wszystko pokazane!! Slicznie!! Pozdrawiam serdecznie:):)

    OdpowiedzUsuń
  33. aj cudownie !!!! Balasam dla mych oczu taki zestaw. Moja ulubiona elgancja z klasa. Taka bez przepychu a ze smakiem. Pieknie !

    OdpowiedzUsuń
  34. Oddaj szpilki i torebkę:) Świetnie wyglądasz;)
    Pozdrawiam :*
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Cała stylizacja bardzo gustowna, ale szpilki i torebka genialne!
    Pzodrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. dałaś czadu, naprawdę. Te kolory! Uwielbiam zestawienia nieoczywistych barw, takich, co to właściwie trudno nazwać. Pięknie wyszło. I ta torebka oraz buciki jak wisienki na torcie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Buty i torebka są bajeczne, super skomponowałaś kolorystycznie ten strój :) Z klasą:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kolorystyka Twojej stylizacji jest niesamowita kolory sa boskie !

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam szmaragdową zieleń, bo to chyba jedyny odcień zieleni, w którym wyglądam korzystnie. No może jeszcze w miętowym.

    OdpowiedzUsuń
  40. Happy sunday dear and thank you for your visit !!! Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne połączenie kolorów. Uroczo wyglądasz. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  42. świetna stylizacja i fantastyczna torebka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.