piątek, 25 kwietnia 2014

Niebieska







Witam Was serdecznie

Nareszcie jestem, długo mnie nie było, ale rozpisywać się na ten temat nie będę bo musiałabym narzekać, brrrr...:):)

Dzisiaj świątecznie po świętach.
W tym roku święta spędziliśmy rodzinnie i uroczyście, trochę bardziej niż zazwyczaj:), a to dlatego że rodzinne święta były jeszcze dodatkowo okraszone chrztem małej Leny, pierwszej córki mojego brata. Miałam zaszczyt zostać Jej matką chrzestną. Osobiście uważam że jestem już za stara na takie "funkcje", ale jeśli rodzice malutkiej uważali inaczej, to tylko się cieszyć:):)
I dzisiaj sukienka w której wystąpiłam na uroczystości, prosta, raczej skromna, myślę że nie przyniosłam wstydu:):) Żałuję tylko że nie udało mi się zrobić zdjęć w dzień uroczystości, ale cóż siła wyższa:)

Chwaliłam się Wam na fb czerwonymi czółenkami klik! okazały się takie wygodne że nie mogłam się oprzeć żeby nie zakupić drugiej pary, tym razem czarnych, a powiem Wam w tajemnicy że już teraz wiem że to nie koniec:):) Są niestety, strrrrrrrrrrrrrrrasznie wygodne i piękne ( moim zdaniem:):):)) Ale więcej o nich następnym razem:)
Dzisiaj tyle, zostawiam Was ze zdjęciami:)
Zapraszam.













Ja i mała Lena:):)
Sukienka-Simple
Zegarek-MK
Biżuteria-Impres. art


Pa, pa...

85 komentarzy:

  1. Przepiękna sukienka , w prostocie siła . Torebkę ma juz pól blogosfery , łącznie ze mną ;);)
    Buty ... Tak , planuje kupić jak będę w Pl , są 4 razy tańsze , muszę sie tylko rozejrzeć gdzie są sklepy stacjonarne tej firmy , bo jesteś kolejna osoba , która tak chwali ich buty !!!
    Buziaki dla Leny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O skandal nie maja sklepu w Krakowie ani Katowicach :(
      A Ty kupowałaś przez internet ?!?!

      Usuń
    2. Dziękuje Ci Aniu serdecznie w swoim i Leny imieniu:)
      a buty, tak ja przez internet kupiłam, bardzo miło i sympatycznie, proponuję Ci zadzwoń do tam, i być może wyślą Ci buty do domu, naprawdę firma solidna i nastawiona miło do klienta, polecam szczerze:)
      Pa:*

      Usuń
  2. Przepiękna sukienka i bardzo do twarzy Ci w tym kolorze ! Bardzo podoba mi się ten motyw krawatki - wygląda tak fantazyjnie ! Torebki zazdroszczę ciut ciut ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie, miło mi że się podoba:)

      Usuń
  3. Przepiękna sukienka!!!!i i kolor i fason!!! :)
    Cudna mama Chrzestna z Ciebie :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękna kiecka!
    Fantastyczny kolorek :)
    Piękna chrzestna mamusia!♡
    Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  5. matko...wyglądasz przepięknie!!! jak to Ania napisała - w prostocie siła! sukienka niby zwyczajna, ale ten niby krawat dodał jej smaczku, do tego niebiański kolor! na chrzest akurat! i nie tylko! a brat Twój wie co robi - matką chrzestną będziesz na pewno idealną! i tu się wiekiem nie zasłaniaj!:D
    a co do butów, to brakuje mi takich...nie mam ani jednej pary porządnych, klasycznych szpilek! może pora sobie sprawić...Twoje są naprawdę piękne!
    zaraz sprawdzę czy w Bydgoszczy jest sklep...albo we Wrocku;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I znowu się rumienię, dziękuje Ci serdecznie:)
      Mam nadzieje że podołam:):)

      Usuń
  6. we Wrocławiu jest, w Bydzie nie ma...ale już obczaiłam na szybko na ich stronie...ale wybór! jeno ciut drogie;)
    te w kratkę mi w oko wpadły http://www.baldowski.pl/pl/czolenka-d00428-1068.p.html i turkusowe:D http://www.baldowski.pl/pl/czolenka-d00606-1075.p.html :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałam w opisie, jakie są dostępne kody rabatowe przy zakupie bucików na stronie internetowej:):) i przesyłka w Polsce gratis:)

      Usuń
    2. będę je miała w pamięci:D

      Usuń
  7. nie powiem, znam ta sukienkę i nawet podobała mi się ale tak nie do końca, teraz widzę, że nie miałam racji - na Tobie wygląda fenomenalnie!!! Agnieszko jesteś kwintesencja elegancji!!! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie miłość od pierwszego wejrzenia:):)
      Dziękuje Madziu:)

      Usuń
  8. śliczna sukienka, a mała Lena boska!

    OdpowiedzUsuń
  9. czółenka i sukienka - piękne!
    A Ty byłaś bardzo modną i stylową chrzestną :) eee.. znaczy się - jesteś nadal, ale że na uroczystości się godnie prezentowałaś, o :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiekna sukienka, i kolor i fason na szóstkę. Kolor torebki świetnie przełamuje całość i stwarza fantastyczny kontrast.:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty nie musisz się za siebie wstydzić!,jesteś elegancka,masz klasę;))
    Sukienka i torebka-świetne połączenie kolorystyczne!, dzidzia słoooodziutka;)),pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka jest piękna i wyglądasz w niej bardzo elegancko:)))Lenka śliczna dziewczynka:))Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam niebieski i taki krój sukienki, dla mnie strzał w 10 i jeszcze ta torebka....ach

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz pięknie ;;) bardzo podaoba mie sie twoja stylizaja ::) obserwujemy ??? napisz mi http://zizi-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty są piękne, a jak do tego wygodne - to już naprawdę super. Sukienka bardzo ładna i stosowna do okazji. Zdjęcie z Lenka urocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, o tak buty jeśli chodzi o obcasy to bardzo wygodne:):)

      Usuń
  16. O, widzę nowy wygląd bloga i chyba nowy sprzęt jakim robisz zdjecia! Swoją droga funkcja bycia chrzestnym to zaszczyt, jesteś pełna wdzięku wiec czemu nie! Wyglądałaś doskonale, a torebka świetna. Jak nie lubiłam różu, tak obecnie przekonuję się. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak maleńka zmiana wyglądu bloga, ale zdjęcia cały czas tym samym aparatem:):)
      Dzięki, pozdrawiam:):)

      Usuń
  17. Piękna sukienka! Cudny ma kolor, naprawdę bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz! Słodziutka chrześnica! Dziękujemy za odwiedzinki u nas i komentarz!
    Pozdrawiamy
    Magda i Agnieszka:*
    ps. również obserwujemy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczny kolor i fason tej sukienki. Wyglądasz zjawiskowo kochana, a torebka to wisieńka na torcie :) Pozdrawiam:)
    ps. Malutka słodka :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Agnieszko, jak zwykle mnie zachwycasz, jestes piękna i gustowna. W tym kolorze wyglądasz zjawiskowo! I Maleńka - przecudna!!! Całuski. Ania

    OdpowiedzUsuń
  21. ostatnie zdjęcie z maleńką Leną jest najpiękniejsze <3 Ślicznie Kochana, piękna z Ciebie mama chrzestna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aga! Gratuluję zostania Matką Chrzestną i życzę Ci powodzenia w wypłenianiu swoich obowiązków :)
    Stylizacja świetna, wyglądasz wspaniale! :) Idealnie pasuje do Ciebie.
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mnie, nowy wywiad :)
    www.patrycjaguzek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, mam nadzieje że podołam:):)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  23. Kolor piękny, fason niby klasyka i elegncja, a tu patrzajcie, dziwny krawacik! :D Ten płaszczyk na stójce(?) też mi się podoba, nic o nim nie piszesz, a chyba warto... Szpile...mam ambiwalenty stosunek do tego obuwia, głównie dlatego, że nie mam okazji by w takich łazić, po za tym bardzo szybko chodzę i nie toleruję butów spowalniczay:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne, ok, płaszcz jeszcze będzie, poprawie się:):)
      A szpilki, pewnie, jak nie tolerujesz to nie ma co się spowalniać:):)

      Usuń
  24. Fantastyczny stroj "imprezowy", elegancko i wiosennie. Piekny mix kolorkow… a suknia ma swietny kroj i element dekoracyjny (zwis podszyjny) przyciagajacy wzrok. Pieknie!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu, u nas to się nazywa " zwis męski":):), a u mnie był damski.
      Pozdrawiam:*

      Usuń
  25. super sukienka, fantastyczny kolor torebki i obłędne szpilki ☺

    OdpowiedzUsuń
  26. Sukienka jest boska, wyglądasz w niej jak modelka. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zapomniałam dopisać że torebka i buty też są śliczne, a mała Lenka po prostu cudowna. :) Gratuluję i obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna ta sukienka, pierwszy raz się z taką spotykam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepięknie, elegancko, modnie, cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow, niebanalna sukienka z trochę rozweselającym motywem krawatu, klasyczne szpilki i do tego piękna torebka. Elegancko, ale na wiele okazji, dlatego super ;)
    Wydajesz się być Agnieszko bardzo sympatyczną osobą, dlatego obserwuję bloga ;)
    Pozdrawiam Cię, Nabil ;)

    http://www.nabilunity.com/
    https://www.facebook.com/NabilUnity

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie:)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  31. Świetna sukienka - piękny kolor i fason, wyglądasz w niej rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczna torebka- przepiękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna jest ta Twoja sukienka, zresztą zawsze się zachwycam Twoimi kreacjami. A mała laleczka jak laleczka:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wygladsz pieknie, elegancko i szykownie. Bylas na pewno najelegantsza osoba na chrzcie!! Pozdrawiam serdecznie:):)

    www.elisabeth-brzeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Elegancka sukienka- wyglądasz w niej pięknie! Buty bardzo szykowne, ale najbardziej podoba mi się połączenie z fuksjową kopertówką :) Rozkoszna Lenka, będziesz wspaniałą mamą chrzestną :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Hi Agnieszka!!!! I like very much this dress and this photos in avenue with trees is amazing. Kisses from Italy,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna ta sukienka :) Elegancka, a jednocześnie nie "sztywna". I przepięknie Ci w takim błękicie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajna sukienka i bardzo Ci w niej do twarzy. Chętnie przygarnęłabym ją do swojej garderoby i torebkę i szpileczki. POzdrawiam Hardaska

    OdpowiedzUsuń
  39. Aga, czekam na nowy wpis :) Tymczasem zapraszam na nowy wpis o nietypowych sytuacjach napotkanych w życiu codziennym, o pechu, zaskoczeniu i wykorzystywaniu przez rodzinę.
    www.patrycjaguzek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękna sukienka!! Elegancka ale nie do przesady. Cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepięknie Ci w niebieskim <3 a sukienka ma bardzo ciekawy fason ...świetnie dobrana torebka btw :)

    OdpowiedzUsuń
  42. piekny kolor tej sukienki a Ty wygladasz cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  43. przepiekna sukienka :) slicznie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ciekawa sukienka i stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  45. pięknie Ci w tej sukience:)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Pasuje Ci ta sukienka i to bardzo:) Natomiast ja poluje na tą torebkę, ale liczę na jakieś %:)
    Obserwuję i zapraszam do mnie;)
    Pozdrawiam :*
    www.worldcharlotte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. buty dobry zakup, bo ładne, a jeśli do tego wygodne...
    sukienka bardzo ładna i nietypowa w kroju, co tygryski lubią najbardziej;-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Agnieszko, spóźnione gratulacje dla brata, Ciebie, wszystkiego tylko co najlepsze dla Małej kruszyny. Przepięknie wyglądałaś Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  49. Również mam tę sukienkę, ale w kolorze beżowym :)) I bardzo ją lubię :))

    OdpowiedzUsuń
  50. Oryginalna sukienka :) Masz niebywałe wyczucie smaku, doskonale wiesz w czym dobrze wyglądasz, a do tego masz świetną figurę. Jednym słowem pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  51. Amazing dress and jewelry! You are so beautiful!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.