poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Klasycznie







Witam Was serdecznie
Dzisiaj naprawdę króciutko. Padam na twarz.
Zestaw mało skomplikowany, jak zazwyczaj u mnie. 
Prosto, połączenie granatu z bielą, mieszanka kolorystyczna stara jak świat, a mnie się zawsze podobała, podoba i pewnie jeszcze długo będzie podobać.

Moje starsze dziecię lat piętnaście złapało ospę wietrzną, wygląda jak biedronka, to mało powiedziane, obsypało ją szczodrze, niestety. Ja będąc dzieckiem miałam ospę, ale nie pamiętam żeby to był taki hardcore, bąble wszędzie, dosłownie. Przy tym gorączkuje i osłabiona jest okrutnie. 
Takie atrakcje u mnie.
Nie zanudzam Was już, pędzę przespać się chociaż trochę, bo o 2:00 pobudka na lekarstwa.

Zapraszam:)















Bluzka-Taranko
Spódnica-Odzieżowe pole
Buty-Baldowski
Torebka-Monnari
Zegarek-Michael Kors
Biżuteria-impres. art
Pa, pa...

81 komentarzy:

  1. Idealny zestaw na wiele okazji. Jutro jadę na konferencję i kradnę pomysł, pa, pa...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaskoczylas mnie pozytywnie tymi szpilkami. :-) Pozytywny zestaw, typowo wiosenny. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. OJJJ TY jak zawsze cudnie wyglądasz !!!:)

    A jeśli chodzi o dzieci i choroby, to znam dobrze, moja córka jak miała dwa latka to przechodziła ospę i miała tę wysypkę we wszystkich możliwych dla dziewczynki miejscach, przechodziła strasznie :( Dużo zdrówka dla córki :*
    A TY korzystaj i odpoczywaj kiedy się da :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Beatko, dziękuje za odwiedziny:)
      A mówią że młodsze dzieci przechodzą łagodniej:), trudno przyszła to i pójdzie, mam nadzieje że już z górki
      Pozdrawiam Cię serdecznie:)

      Usuń
    2. No nie wiem, mój syn miła tyle co nic, bo to on przyniósł ze szkoły, a mała no mówię przez miesiąc tragedia, do tego na głowie też miała, włosy się bardzo osłabiły, wyłaziły garściami, ojjj tak to jest, ale masz rację przejdzie i będzie spokój, u dziewczynek to dobrze jak w wieku szkolnym, bo pózniej jeszcze gorzej :)
      Kochana Ja Cię odwiedzam tylko nie pisałam bo nie miałam sił, jestem po szpitalu :( Jeszcze nie do końca się czuję się dobrze, ale już z górki :)

      Usuń
    3. Czyli wniosek jeden, nie ma reguły. U nas też we włosach, na stopach, na wewnętrznej stronie dłoni, w gardle, naprawdę wszędzie:(, nie ma miejsca bez bąbla.
      Beatko, nie wiedziałam:( Dobrze że wracasz do sił, skoro piszesz że już z górki, to może najgorsze masz już za sobą?:):)
      Zdrowia Ci życzę z całych sił, trzymaj się i nie daj się chorobie :):)
      Całuję Cię:*

      Usuń
    4. Tak Kochana z górki, właśnie wróciłam od lekarza :)Jest dobrze, teraz wszytko musi wrócic do normy :)
      Jejjj właśnie tak samo miała moja córka, oj współczuję Twojej córce i życzę wszystkiego dobrego :*

      Dziękuję:*
      Też Cię ściskam :)

      Usuń
  4. Agnieszko cudowna jest ta spódniczka z wysokim stanem. Świetnie podkreśla Twoja zgrabną figurę.
    Zestaw jak zawsze idealny pod każdym względem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie wygladasz w tym zestawie!! Bluzeczka i spodniczka piekne!! Ja tez uwielbiam to polaczenie.!!
    Tak to juz jest z dziecmi, musza przejsc pewne choroby, moja corka tez przechodzila, nie mogla pojechac na wycieczke, ktora kosztowala sporo... Ale wkrotce to minie.. Zycze jej szybkiego powrotu do zdrawia. Pozdrawiam serdecznie:):)

    www.elisabeth-brzeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, miło mi ze Ci się podoba:)
      Aaa, tak pewne choroby trzeba przejść:)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Podziwiam Twoją skromną acz nie nudną klasykę , zawsze z doskonałym wyczuciem formy i koloru.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna spódnica!!!:)
    Ja miałam ospę w wieku 35 lat ,łagodnie przechodziłam :),o ironio zaraziłam się od swojej córki :)
    Pozdrowienia !!!,zdrowiejcie :)
    _________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, to późno chorowałaś, ale dobrze że łagodnie, mój znajomy zaraził się od dziecka jak miał 40 lat, i przechorował strasznie:)
      Ja mam nadzieje że u nas już góry, przecież minie:):)

      Usuń
  8. spódnica jest piękna - poprzez ten wysoki stan, przynajmniej dla mnie, bo uwielbiam wysokostanowe rzeczy wielce ;)
    no i z tą koszulą ładnie wygląda :)

    ospa jest koszmarna, ja to złapałam przed własną komunią i pamiętam, że też mnie dosłownie WSZĘDZIE wysypało.
    im dziecko starsze, tym gorzej przechodzi.
    ale nic groźnego - ospa, której się nie przeziębi szybko minie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, też lubię wszystko z wysokim stanem:)
      Masz rację koszmarna, wymęczy okrutnie, ale na szczęście mija:)

      Usuń
  9. Piękna spódnica. Mój ulubiony fason. A kolor? Marzenie. Agnieszko, szyk i elegancja w jednym. Wyglądasz fantastycznie, jak zwykle. Ta bluzka jest świetnie dobrana. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam Cię serdecznie i zdrówka życzę Twoje córci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Krysiu serdecznie, pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  10. Wow - ale fajnie to połączyłaś. jeden z lepszych Twoich zestawów. Bardzo mi się podoba.

    Ospa - oj średnio, mam nadzieję, że szybko przejdzie. :) Małe dzieci jednak chyba przechodzą takie choroby łagodniej.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      Chyba tak, u koleżanki córki chorowały w wieku 5-6 lat, co prawda wysypało je podobnie, ale nie były takie osłabione i mniej gorączkowały, ale u nas czwarta doba dzisiaj, to podobno już po kryzysie:), oby:)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Lubie te Twoje malo skomplikowane zestawy . Jest w nich klasa i elegancja . A to lubie najbardziej :):);) i zazdroszczę Ci takiej harmonii . Mnie miota od lewa do prawa i w takiej elegancji dobrze czuje sie póki co nie na co dzień !
    Świetna spódnica !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ciesze się że Ci się podoba, czasami mniej znaczy więcej:)
      Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  12. zestaw pierwsza klasa!!! świetna spódnica!
    dziecięciu życzę szybkiego powrotu do zdrowia a tobie dużo siły i cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, mam nadzieje że szybko powróci:):) A ja siły mam dużo gorzej z cierpliwością:):)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Zawsze podoba mi się klasyka w Twoim wykonaniu, jest bardzo kobieca a zarazem sexy. Spódniczka jest Boska !!! Torebka też mnie ujęła. Całuski kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  14. To taka klasyka-nieklasyka. Niby prosto i zestaw kolorow jak najbardziej klasyczny, ale… jest ciekawie, niebanalnie i niepowtarzalnie. To niespotykane jak potrafisz polaczyc prostote z fajnym krojem czy materialem ciucha. Ta bluzeczka ma wspaniala forme, spodnica tez - choc jak wiesz, nie jestem fanka wysokich stanow - to u Ciebie po prostu jest pieknie!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, tyle miłych słów naraz, aż się rumienie, dziękuje Ci serdecznie:)

      Usuń
  15. pięknie, klasycznie, uroczo! spódnica i bluzka - fantastyczne :)
    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna spódnica!! :) Ja bardzo żałuję, że jest tak mało rzeczy w sklepach z wysokum stanem :(
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz,mam nadzieję,że szybko znikną niechciane paskudztwa twojej córce,ściskam!.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, jeszcze wychodzą, ale przecież muszą zniknąć:)

      Usuń
  18. spódnica rewelacyjnie podkreśla figurę! super zestaw!:*)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj lubię tę Twoją klasykę:) Spódnica cudowna!!!
    Pozdrawiam ciepło i trzymaj się...:)

    OdpowiedzUsuń
  20. fantastycznie :) Jak zobaczyłam ten zestaw, to przypomniało mi się, że miałam zajść do Top Secret :/
    Ja nie wiem czy miałam ospę wietrzną, ale mam nadzieję, że miałam :) Życzę szybkiego powrotu do zdrowia Twojej córce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, oj lepiej żebyś miała, naprawdę nic miłego:)

      Usuń
  21. Spódniczka cudna. Pięknie wysmukla i tak już wąską talie :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny i bardzo elegancki zestaw. Spódniczkę chętnie bym przygarnęła :) Jest cudna i idealnie podkreśla Twoją figurę. Pozdrawiam Cię serdecznie, a Twojej córce życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie w swoim i córki imieniu:)

      Usuń
  23. Sliczny zestawik kochana, kropeczki i ta lamowka przy bluzce, super!
    A ja mialam ospe jak mialam 27 lat, i dosłownie kilka krostek. Najlepsze jest to ze zbieglo sie to w czasie z moja obrona prcy magisterskiej. I poszłam sobie tak, po prostu :) na szczescie na buzi nie mialam zadnych kropek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, i znowu potwierdza się przy ospie nie ma reguł:)

      Usuń
  24. Piekny klasyczny zestaw :)spodnica cudna :) wygladasz poprostu pieknie
    Pozdrawiam serdecznie xxx

    OdpowiedzUsuń
  25. Agnieszko znów muszę się powtarzać, wiec napiszę inaczej: cud miód. Kupuję Cię w 200%. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu miło mi że Ci się podoba:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  26. A dla mnie to wcale nie jest prosto! Jest smak i przemyślany temat, a spódnica...genialny krój i do tego ma kieszenie, za co dodatkowo punktuje! Granatowy też bardzo bardzo lubię. Dla dziecia duuużo zdrowia, i niech się nie drapie!!! :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne, obsypana okrutnie, ale na szczęście pilnuje się z drapaniem:)

      Usuń
  27. Weź mnie Agnieszka nie denerwuj ! No co za figura ! figurą którą perfekcyjnie podkreśliłaś tym oto strojem )))

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie dodałam ,że współczuję ten ospy i tobie i chorej oczywiście . Jak dobrze ,że teraz już są szczepionki na ospę , z której oczywiście moje dziecko skorzystało .W szkole szał ospowy a u nas spokojnie , luz.
    Zdrówka dla chorej biedulki .(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są, są, ale nie wszystkie dzieciaki można zaszczepić, u nas nie można było:( i teraz cierpimy, ale na szczęście i to dziadostwo minie:)
      U Kingi już trzy razy był szał "ospowy" i nie zachorowała, a teraz cisza to się przykleiło:(
      Dzięki, przekaże zainteresowanej:)
      A tak swoją droga to ciekawe czy młody złapie od siostry?

      Usuń
  29. Pięknie to razem wygląda, naprawdę umiesz nosić klasykę :)) a tło jakie śliczne aż mi się zachciało spaceru po lesie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kurcze, wyglądasz fantastycznie. Jesteś dla mnie ikoną eleganckiej kobiety :)
    Ostatnio na szczepieniu pani doktor mi mówiła, że te współczesne ospy takie jakieś agresywne są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej dziękuje serdecznie:)
      Aaaa różnie z tymi ospami, koleżanki syn chorował pół roku temu, miał siedem wykwitów i lekki stan podgorączkowy, a u córki o wykwitach nie wspomnę i temperatura do dzisiaj 39,5°:(, pewnie różnie to bywa.

      Usuń
  31. wspaniała figura, koszula, spódnica. wszystko do siebie super pasuje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Powiem tak...padam na kolana przed tym zestawem! I przed Tobą w nim, bo wyglądasz zjawiskowo!!!!! Powaga! Bez słodzenia!
    Prześliczna bluzka, cudna spódnica - pasują do siebie idealnie!:D
    Pociesze współczuję...wiem, że im dzieciak starszy, tym ciężej ospę przechodzi...Da radę..Zdrówka życzę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ejj, nie wygłupiaj się wstawaj:)
      I co mam powiedzieć, dziękuje serdecznie, zawstydziłam się:)
      Pewnie że da, dziękuje, przekaże :):*

      Usuń
    2. Wstałam, ale nadal mam opadniętą szczenę:D
      Naprawdę wyglądasz pięknie!
      Mam nadzieję, że pociecha ozdrowiała:))

      Usuń
    3. Dzięki, pociecha pomalutku zdrowieje, za to druga ma anginę:(, szpital w domu:(
      Ale będę dzielna:)

      Usuń
  33. piękna bluzka! chętnie przygarnę identyczną:)

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo ładnie i elegancko:)
    pozdrawiam serdecznie;))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. pieknie ,elegancko ,szykownie ,fantastycznie brak mi przymiotnikow aby opisac ten outfit :) cudo

    OdpowiedzUsuń
  36. Kochana,wyglądasz super:)bardzo zgrabnie,piękna bluzka:)Moja gwiazda miała ospę 2 lata temu,miała 3 lata i na szczęście mało krostek;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolejna śliczna spódniczka ,piękny krój ,zgrabniutko i elegancko;))

    OdpowiedzUsuń
  38. strój jest świetny, uwielbiam spódnicę z podniesionym stanem, niestety nie podoba mi się torebka, ale to szczegół :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ze wszystkich Twoich stylizacji najbardziej lubię te klasyczne ,jesteś mistrzynią w ich wykonaniu. Ach ta ospa! Jak sobie przypomnę to ciarki przechodzą!

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękny zestaw! Jak zawsze wszystko idealnie połączone! Klasa!

    OdpowiedzUsuń
  41. cudowna klasyka , a Ty wyglądasz mega elegancko ☺

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękny, klasyczny zestaw! Bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.