czwartek, 10 kwietnia 2014

Biel

     



Witam Was serdecznie
Zestaw na naprawdę ciepłą wiosnę, której już nie ma:(, mam nadzieje że chwilowo, ale jednak.
We wtorek było baaardzo ciepło, a dzisiaj już nie odważyłabym się tak wyjść z domu, przeziębienie murowane:)
Lubicie biel? Ja bardzo, wiosną i latem szczególnie.
Rozjaśnia, rozwesela, odejmuje lat i ogólnie "działa" na plus:), łączyć ją można ze wszystkimi kolorami i zawsze wygląda dobrze.
Ja sezon na biel uważam za otwarty:):)
Zapraszam 















Żakiet-Monnari
Koszula-Zara
Spodnie, pasek-Solar
Torba-Simple
Buty-Monnari
Pa, pa..

44 komentarze:

  1. Swietnie wygladasz, inaczej niz zwykle. :-) Biel Ci sluzy, zielona torba rozweselila caly zestaw. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna, delikatna stylizacja. Pęknie wyglądasz w tej bieli. A koszulą, to strzał w 10!!! Już nie mogę się doczekać kiedy założę białe spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta koszula to dobry zakup! świetnie się z białym komponuje, fantastyczny zestaw i dodatki :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam biel! A TY po prostu idealnie się wkomponowałaś w ten las i białe kwiatuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja biel lubię bardzo, bo jest dla mnie tak elegancka, jak czerń :)
    ale moim zdaniem nie każdemu jest w niej dobrze, bo ona podkreśla wszelkie niedoskonałości - zwłaszcza cery i włosów (białe ciuchy to świetny "patent" na podkreślenie odrostów ;P serio, zawsze tak mi się wydaje ;P że bardziej się wtedy rzucają w oczy ;P).
    Ty wyglądasz perfekcyjnie - noś ją jak najczęściej :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam , sukienki , spodniczki , spodnie , garniturki .... To patent na elegancki I lekki strój :)
    Twoja koszula po raz kolejny zachwyca ! Wyglądasz przeslicznie w tym secie !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie, świeżo i elegancko ☺ a torebka rewelacyjna

    obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo służy Ci biel. Zestaw jest perfekcyjny. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham biały kolor i w pełni się z Tobą zgadzam!!!Wyglądasz świetnie!!! :)
    Pozdrowienia :D
    __________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Biel -jak najbardziej i tak jak piszesz "wiosną i latem szczególnie",elegancko ,ja zawsze Aguś;),a torebka idealnie zgrana z naturą;))

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjnie skomponowany set z bielą w roli głównej ! zachwyca mnie ta koszula , jest po prostu szałowa <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny garniturek, ale najbardziej wpadł mi w oko Twój pierścionek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Biel, biel , biel moim zdaniem bomba, ale niestety szybko się brudzi co w moim przypadku jest wielkim minusem...
    Zapraszam:

    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie cudne zdjęcia!!! Szczególnie te na tle tych białych kwiatków!!!
    Ja biel lubię... ale noszę rzadko, bo się brudzę jak dziecko:D
    A Twój zestaw jest piękny! Szykowny na maxa:D
    Kurcze...u mnie tez już zimno...we wtorek, to była masakra - deszcz i grad!
    Miłego weekendu:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo elegancki zestaw Agnieszko. Piękna kolorystyka, fantastyczna bluzka, a całość pięknie zgrana :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny zestaw, choć nie każdej kobiecie jest dobrze w białych spodniach, a szczególnie 3/4. Bluzka śliczna. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz :-) śliczna koszula :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku, jak pięknie !! zdjęcia mnie urzekły. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluzka jest naprawde sliczna, lbardz takie lubie. Calosc swietna , ladnie wygladasz. Pozdrawiam serdecznie:):)

    www.elisabeth-brzeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Biel bielą, ale ta soczysta zieloność ... aż pachnie wiosną i powietrzem! :) :)

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie też zimno jak diabli, dzisiaj cieplejsze buty założyłam i kurtkę.

    W kwestii ubrań, to bardzo lubię białe ubrania i choć nie są praktyczne, to zawsze wygląda się świeżo i elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja uwielbiam biel. Niestety chyba w białym garniturze nie byłoby mi najlepiej. Twój zestaw jest piękny! Ta koszula tak pięknie wyróżnia się na tej bieli. Jesteś mega zgrabna i ten garnitur pięknie na Tobie leży.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak ja uwielbiam ostatnio biały kolor! Twój zestaw jest po prostu śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam biel! zwłaszcza wiosną ;-) cudowny zestaw, wszystko świetnie się komponuje!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja też uwielbiam biel :) Pięknie ją połączyłaś :) U mnie też mało wiosennie niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  26. Biel uwielbiam :) bardzo elegancka stylizacja :) piekne zestawienie I piekne zdjecia
    Pozdrawiam serdecznie xxx

    OdpowiedzUsuń
  27. zawsze ruszało mnie, gdy widziałam kobietę ubrabą w jasne barwy. A biel to już jest idealna sprawa. Pięknie.
    Wiosennie już widzę w Twojej szafie. Ja właśnie walczę ze zmianą garderoby z zimowej na wiosenno-letnią. Od dwóch dni prasuję, buuuu.

    Piękną masz dziś biżuterię.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  28. lubię biel ale rzadko noszę, przy moich chłopakach cała zaraz jestem brudna...

    OdpowiedzUsuń
  29. J atez lubie biel, niekoniecznie latem i wiosna, zima i jesienia tez:) Swietnie polaczylas ja z wiosennymi, kwiecistymi elementami. Piekna torba!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiekna koszula kchana, uwielbiam takie. No i jak fajnie sie wkomponowalas w te kwiatuszki...wlasnie co to sa za kwiatki, bo zapomnialam nazwy i nie moge sobie za cholere przypomniec....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne, a kwiatki to zawilce:):):)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  31. Bardzo ciekawa koszula! Podoba mi się ten deseń.
    Biel wybieram najczęściej latem, jak jestem lekko opalona ;)
    Ładnie Ci w tym garniturze!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. prześliczna koszula!!!! jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bezproblemowo wskoczyłaś w jasne kolory przypisane do wiosny , lata .Ja pozostałam nadal gdzieś w tyle i z wielkim oporem rozjaśniam swoją garderobę/
    Wspaniale wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  34. pieknie wygladasz ,cudowny kolor torebki :* buziaki ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię biel:)
    Obserwuję i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też lubię biel. Piękne zestawienie!

    OdpowiedzUsuń
  37. Biel lubię, chociaż rzadko ją noszę. Głównie dlatego, że strasznie łatwo można ją pobrudzić, a plamy są czasem ciężkie do wyprania. Mimo to, posiadam kilka rzeczy w tym kolorze, niedawno wyciągnęłam z szafy dawno nie noszone białe spodnie i nawet już je skróciłam:)

    Śliczny zestaw, bardzo do Ciebie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  38. cudownie wygladasz w tych bialch spodniach!

    OdpowiedzUsuń
  39. Biel jest bardzo elegancka i kobieca, przynajmniej moim zdaniem;) Również obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  40. Absolutna rewelacja! Będę tu zaglądał częściej! ; )

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudowna biel, i cudowna TY w pięknej scenerii ! Koszula niezwykła :)))
    Też lubię biel :)
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  42. urzekła mnie kozula, pięknie wyglądasz!!! Do twarzy Ci w bieli!!
    jako, że jesteśmy w okresie wielkanocnym chciałabym też życzyć Ci spokojnych i radosnych świąt i wesołego alleluja! Smacznego jajka i zajączka z wielkim kuferkiem nowych drobiazgów! :) uściski z Hiszpanii kochana! :*

    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.