poniedziałek, 31 marca 2014

Żakiet w kwiaty




Witam Was serdecznie:)
Dzisiaj wiosenny żakiet w kwiaty w roli głównej:)
Wiosną i latem królują kwiaty, nie tylko w przyrodzie, ale w naszych szafach też. Kwiaty są wszędzie, na butach, żakietach, sukienkach, spódniczkach, sweterkach, wszędzie. Noszą go Panie, Panowie, nastolatki i dzieci, to bardzo wdzięczny i radosny wzór, który jak trzeba rozweseli, lat ujmie i doda uroku. 
Kiedy byłam dzieckiem nieszczególnie przepadałam za rzeczami w kwiatki, łączki itp., teraz wprost przeciwnie ( może to już o ujmowanie lat chodzi:)) lubię, noszę i czuje się w nich dobrze.
A Wy lubicie kwiaty na ubraniach?:)
Zapraszam.
















Żakiet- Sesst
Spodnie-Monnari
Buty-Baldowski
Bransoletki-DIY
Zegarek-MK

Pa, pa...

47 komentarzy:

  1. Masz racje , choć .... Moja młodsza kocha kwiatki na ubraniach :)
    Ale ja Nieszczególnie ;) pojawiają sie od ubiegłego roku ;)
    Uwielbiam klimat Twoich zdjęć !
    Bo co do reszty musiałabym sie powtarzać !

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny żakiet. Pięknie w nim wyglądasz. Dodaje wdzięku. Nawet przymierzałam się do kupna właśnie żakietu w kwiaty, ponieważ idealnie pasuje do jednokorowych bluzeczek, topów, spodni, tak jak Ty to prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne zdjęcia!!! na tle tych jeszcze nieukwieconych łąk wyglądasz ja cudny kwiat!!!!(taka moja refleksja..)
    Piękny wiosenny żakiet!!Ślicznie Aguś
    Buziaki :)
    _________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny żakiet ) Klasyczna elegancja to ty Agnieszko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja w kwiatach nie wyglądam najlepiej, dlatego raczej nie próbuję się z nimi zaprzyjaźnić ;)
    Ty natomiast wyglądasz bardzo wiosennie! pięknie Ci! kwitniesz razem z tymi kwiatami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Błekit nieba stał się wspaniałym tłem dla Twojej kwiecistej marynarki.Ja uwielbiam kwiaty na ubraniach.:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agnieszko Twój żakiet mnie zauroczył. Piękne kwiaty i kolory i Ty w nim piękna. Mój żakiet w kwiaty czeka w kolejce... Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieknie Ci w tych kwiatach Agnieszko! Wspaniala, wiosenna stylizacja. Super dobralas prosta baze pod ten kolorowy zakiecik! Wyszlo ciekawie i elegancko.
    Ja u siebie na ciuchach kwiatki tak sobie lubie… wole takie zywe, na polach;)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  9. Żakiecik jest prześliczny, rozświetlna wszystko :) Bardzo Ci ładnie w nim.
    Kwiaty są cudne, ja na pewno zdecyduje się na spodnie w motyw kwiatowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No proszę, jest !!! Prześliczny ten Twój żakiecik, ale można tez pozazdrościć, Ci tak pięknych widoków. Wyglądasz niesamowicie kochana, bardzo mi się podoba :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny żakiet :) No i ta sceneria zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupuję calość bez dwóch zdań! :) Marynarka cuuudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Żakiet jest piękny!!! Nie bardzo przepadam za kwiatami na ubraniach, aczkolwiek mam kilka ciuchów z ich motywem...Chyba trzeba trafić na "swoje" kwiaty żeby się w nich dobrze czuć;))
    Ty chyba czujesz się w swych znakomicie, bo to widać na fotkach:D
    Super zestaw! Bransoletki, pierścionek i paznokcie - to takie wisienki na torcie:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Agnieszko super kwiatowy żakiet, świetnie się komponuje z jednobarwnymi spodenkami, bluzeczką i niebem. Dobrze w tym żakieciku wyglądają rękawki 3/4 delikatnie odsłaniają nadgarstki, bransoletki świetnie wystylizowane do całości.Bardzo ładne fotki.

    OdpowiedzUsuń
  15. nie z przysłówkami piszemy łącznie nieszczególnie

    OdpowiedzUsuń
  16. kocham kwiatki i u mnie wkrótce "zakwitną" :) Twój zestaw jest uroczy, żakiet cudowny a zdjęcia bajkowe ! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Cuuudny żakiecik!,ślicznie ;)),hm,mam 1 żakiecik chyba w kwiatuszki i kurteczkę,parę innych rzeczy też by się znalazło;))
    Super zdjęcia,pełne radości i kolorków;))
    Pozdrawiam serdecznie;))

    OdpowiedzUsuń
  18. lovely floral jacket!
    very nice blog by the way :)

    kisses from Russia,
    Juliet
    RUSSIAN DOLL

    OdpowiedzUsuń
  19. Żakiet jest piękny, idealny na wiosnę! :)
    Pozdrawiam,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw! Przepięknie prezentujesz się w nim na tle tego krajobrazu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna kombinacja kolorów, piękna!


    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  22. Kwiaty najchętniej noszę na sukienkach. Mam tez spodnie i kombinezon w ten wzór. Kwiatowe żakiety tez mi się podobają, ale jakoś nie trafiłam chyba na ten "swój". Twój jest bardzo ładny. Piękne kolory - i w zestawie, i w tle! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aaaa....czy lubimy kwiaty???? Ja uwielbiam!!! A twoja marynarka jest BOSKA! Zabieram ci ja i uciekam :) Nie zlapiesz mnie, o nie! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam kwiaty na wszystkich częściach garderoby :)
    świetny żakiet!

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny żakiet:) cudna kobieta w każdym calu:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękny żakiet! Całość idealnie dobrana!

    OdpowiedzUsuń
  27. pięknie, wiosennie wygląda ten żakiet :)

    OdpowiedzUsuń
  28. żakiet bardzo w moim stylu, czuć wiosnę na tych zdjęciach :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow! Żakiet jest prześliczny. Może cię zaskoczę ale oprócz B&W bardzo lubię multikolor. Tylko muszą to być kolory mocne, żywe, nie pastele. Sama chętnie założyłabym taki żakiet. Wyglądasz pięknie. Fotki extra!
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowny zestaw!
    Kwiaty to nasz ulubiony motyw tej wiosny a Ty zaprezentowałas go perfekcyjnie!
    Buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie wyglądasz!! Żakiecik jest cudowny!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Piekny zakiecik :) wygladasz wspaniale :) zdjecia cudne
    Pozdrawiam serdecznie xxx

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna marynarka, lubię takie kwiatowe wzory:)

    OdpowiedzUsuń
  34. fantastycznie, genialnie, cudownie!!! Bosssko :) Wszystko piękne :) Ja równiez lubię motyw kwiatowy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Marynarka jest fantastyczna! Wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  36. u Ciebie wiosna już w pełnym rozkwicie <3 ! genialny żakiecik !

    OdpowiedzUsuń
  37. Widzę, że kwiaty zapanowały już niemalże na wszystkich znanych mi blogach modowych :) Ty użyłaś ich w swojej stylizacji super, fajnie pasują takie kolory do granatowych spodni, bardzo przemawia tez do mnie lakier na paznokciach :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne kolory i piękne zdjęcia, a Twój żakiet aż pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudowny ten żakiecik w kwiaty i ślicznie w nim wyglądasz..

    OdpowiedzUsuń
  40. Jaki śliczny żakiecik :) Rozświetla on cały zestaw :)

    Pozdrawiam, swiatcharlotty

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękny jest ten żakiet, taki prawdziwie wiosenny!

    OdpowiedzUsuń
  42. Najpiękniejszy żakiet kwiatowy jaki do tej pory widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  43. żakiet niesamowity - wyglaąasz zjawiskowo

    OdpowiedzUsuń
  44. zakiet jest cudowny czy jest jeszcze szansa by zdobyc go gdziekolwiek?
    jaka była jego cena?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.