poniedziałek, 24 marca 2014

Wiosenna krata




Witam Was serdecznie

Krata i spodnie. 
Spodnie to ta część garderoby którą teraz tzn. o tej porze roku noszę najczęściej. 
Nie wiem dlaczego, ale tak mam że okres kiedy jeszcze trzeba zakładać rajstopy przeczekuję w portkach:):), nie lubię wiosny w rajstopach, a w spódniczce bez rajstop jeszcze chłodno, oczywiście zakładam kiecki ale mniej chętnie niż o innej porze roku.
Wiosną i latem nie cierpię rajtek, taki dziwak ze mnie i już:):):)
A dzisiejszy zestaw? hmmm..., ot taki codzienny zwyklak, nic wyszukanego, prosto i wygodnie:):)
Zapraszam:*
















Żakiet- Monnari
Koszula - NN
Spodnie - Vertus
Zegarek-MK

Pa, pa...

53 komentarze:

  1. Agnieszko Twoje prosto i zwyczajnie jest zawsze super elegancko i na połysk ;)();)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny żakiet :)
    super zdjęcia :))

    pozdrawiam serdecznie

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszko wyglądasz bardzo elegancko, pięknie.
    Uwielbiam wszelkiego rodzaju marynarki i żakiety, więc Twój chetnie widziałabym w swojej szafie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja też baaardzo lubię żakietki:)

      Usuń
  4. HEHE jak ja Cię rozumiem odnośnie rajstop -mam tak samo :)
    Cudna stylizacja,bardzo elegancka!!:)
    Pozdrowienia :)
    _______________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygladasz doskonale w kazdym calu. Dobrze ktoras z dziewczyn okreslila, ze Twoje stylizacja sa proste i na polysk! :-) Nieraz pokazuje swojej mamie, ze w kazdym wieku mozna wygladac modnie i ze smakiem, wystarczy chciec. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agnieszko, wyglądasz szykownie, sportowo, elegancko. Wszędzie możesz taki strój założyć. I zawsze się sprawdzi. A te zdjęcia na tych zwałach drzewa przypominają mi kiedy byłam w Karkonoszach i właśnie w lesie usiadłam na takich drwach i mój mąż zrobił mi fotkę. To świetne miejsce na bardzo ładne zdjęcia. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, dziękuje Ci serdecznie:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. bardzo elegancko a torba super, tym razem to ja CI ja zabieram :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Your plaid blazer is amazing and those black pumps are hot! The woods looks gorgeous!
    kisses
    xoThe Beckerman Girls

    www.BeckermanBlog.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna marynarka!, świetnie wyglądasz kochana, jak zawsze z klasą! I zdjęcia super , aż miło oglądać; ))

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo w moim guście też :)
    marynarka, do tego kontrastujący z nią kolorem pasek - lubię tak! poza tym podoba mi się kolorystyka marynarki samej w sobie!
    krój i długość spodni też mi się bardzo "podobują" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie! Uwielbiam Ciebie w takim wydaniu!
    Fantastyczna marynarka! Agniesiu, Agnuesiu - mmyślę że zakupy z Tobą byłyby czystą przyjemnością!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Martuś:)
      To kiedy wspólny wypad na zakupy?:):)
      Pozdrawiam:*

      Usuń
  12. Bardzo twarzowy zestaw, a Tobie w nim ślicznie. Uwielbiam taka sportowa elegancję. Serdecznie pozdrawiam.
    balakier-style.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo elegancko! A żakiet -piękny!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Fabulous jacket and really chic YOu.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    OdpowiedzUsuń
  15. Marynarka jest fantastyczna! Zestaw bardzo, ale bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo elegancko i klasycznie, super wyglądasz, piękne fotki

    OdpowiedzUsuń
  17. Żakiet ma bardzo ciekawy krój. Piękny ten Twój " zwyklak", bardzo kobiecy i bardzo elegancki. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ciesze się że Ci się podoba:)

      Usuń
  18. Pięknie i elegancko. Uwielbiam takie zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna klasyczna stylizacja. Bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ten żakiet jest świetny - ma fantastyczny krój ! :))

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna marynarka. I krój i krata mi się podobają. I jak Ty to robisz, że jesteś zawsze taka na tip-top???

    OdpowiedzUsuń
  22. Klasa:)Świetny żakiet:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Każda z nas ma swoje dziwactwa:D
    A żakiet, to bym Ci ukradła!!! Ale fajnie uszyty! Taki nietypowy!
    I powiem Ci jeszcze kobieto, że ten Twój Zwyklak, to po prostu "MISZCZ"!!!
    Bo najtrudniej stworzyć właśnie coś zwykłego - ekstra:D
    Biziol wielki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mnie pocieszyłaś:)
      Dzięki za "miszcza", ale że aż tak?:):)
      Pozdrawiam:*

      Usuń
  24. elegancko, kobieco i z klasą, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wcale nie dziwak ! Ja również nie znoszę rajstop i nie noszę .Podobnie jak ty okres rajstopowy przeczekuję .
    A co do stylizacji , powiem tak - elegancka nawet w kałuży ;) ( fajny żakiet ) :)

    OdpowiedzUsuń
  26. U Ciebie nawet " zwyklak" jest elegancki :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. marynarka rewelacyjna, od razu widzę angielski szyk przed oczami

    OdpowiedzUsuń
  28. Żakiet jest fantastyczny - nie dość, że ma świetne kolory to jeszcze ten krój...

    OdpowiedzUsuń
  29. Co za zgrabna figura <3 :) Piękna marynarka :) Całość bardzo elegancka:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Elegancko i kobieco. Bardzo ciekawy krój żakietu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. piękny żakiet :D ależ masz zgrabniutkie nóżki!! pięknie skomponowane dodatki, prześliczny pierścien :D bardzo w moim guście. PIĘKNA JAK ZAWSZE!!!!!

    pozdrawiam cieplutko
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten zestaw jest piękny!! Bardzo elegancki i ...oryginalny. Bardzo podoba mi się marynarka, ma niesamowity fason:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Tylko u Ciebie zwyklaki są takie eleganckie. Wyglądasz świetnie.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.