środa, 5 marca 2014

Przesilenie







Witam Was serdecznie
Dzisiaj bardzo krótko, dopadła mnie jakaś niemoc. Źle się czuje, nie wiem może przesilenie albo jakieś inne dziadostwo. Mam nadzieje tylko że nie "rozbiera" mnie choróbsko:)
Kilka słów i pod ciepły kocyk:)
Zdjęcia są z soboty, w roli głównej bluzka. 
Chciałam ją połączyć ze spodniami, ale trochę mi się zeszczuplało i wisiały na mnie, a z paskiem robiła się falbanka:):):)(zaniosłam do zwężenia) Myślę że ze spódniczką też nie wyszło źle?:)
Zapraszam:)
















Spódnica, torebka-Solar
Buty-Baldowski

Pa, pa...

49 komentarzy:

  1. jaka ta bluzeczka śliczna... udanego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna bluzeczka!:) Kolor i wzór- super!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały fason i wzór na bluzce. W zestawieniu ze spódniczką wyglądasz mega dobrze:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka sliczna, kolor i wzor mnie urzekly, spodnica rowniez na duzy + , wygladsz bardzo elegancko!! Pozdrawiam serdecznie:):)

    www.elisabeth-brzeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowia Agnieszko życzę, ja też mam dzisiaj migrenę... Pięknie, elegancko, subtelnie... Powtarzam się, ale to prawda. Bluzka genialna, piękny projekt, no i wspaniałe wykonanie. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, i dla Ciebie również zdrowia, pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Przesilenie , przesilenie... I mnie dopadło :)
    Bluzeczka boska! Wzór , kolor , fason podkreśla wyrafinowaną urodę modelki ! Przepięknie ! Wiesz, ze jestem fanką Twojej świadomej siebie , dojrzałej kobiecości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje że szybo minie bo nie znoszę takiego stanu:):)
      Dziękuje za tyle komplementów:)

      Usuń
  7. bluzka baaaaaardzo udana i ze spódnica wygląda znakomicie, bardzo ciekawy materiał :) ja bardzo lubię jak spodnie na mnie wiszą i muszę je zwężać ;)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ja też nie pogniewałam się na nie że zwisają, wole w tą niż w przeciwną stronę:):):)

      Usuń
  8. Bluzeczka przepiękna, ale spódnica również mi się bardzo podoba. Wyglądasz fantastycznie w tej stylizacji :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Spódniczka świetna i całość rewelacyjna. Życzę szybkiego powrotu do formy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, mam nadzieje ze szybko wróci:):)

      Usuń
  10. Agnieszko - ta koszula jest fantastyczna! gratuluję udanego projektu :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:):) Ale projekt to połowa sukcesu, ja sama szyć nie umiem i bez Pani Beatki nici z bluzki, więc gratulacje po połowie rozdzielam:):):):)

      Usuń
  11. Taki fason, zwłaszcza rękawów staram się w swoich dziergańcach robić, bardzo lubię! Bluzka fantastyczna! Przesilenie, przesilenie... Przesili się i minie. Mam osobistą nadzieję, bo też mnie łapło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna bluzka, projekt miałaś doskonały:) Pomysł na sesję zdjęciową także przedni!

    OdpowiedzUsuń
  13. so lovely and hot

    OdpowiedzUsuń
  14. Super koszula! kolorek bardzo pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny,elegancki projekt,;)),ale moim faworytem jest spódniczka ,piękne paznokcie,zdjęcia świetne jak zawsze;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful top dear i love the color :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie no kochana!! projekt fantastyczny,tkanina świetna!!!bardzo mi podoba :)
    Pozdrowienia!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeden z moich ulubionych krojow: golfik i szerokie rekawy zebrane w wysoki mankiet…pieknie! Do spodniczki pasuje i do portek napewno tez! Wygladasz wiosennie i swiezo. Zycze poprawy nastroju:)
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna jest ta koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bluzka jest przepiękna. I krój, i materiał, i kolory - fantastyczna.

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałaś przysłowiowego nosa. Bo i bluzka i spódnica śliczne. Doskonałe połączenie. Nie wiem jak w spodniach, ale w tej spódnicy doskonale się prezentujesz. Zresztą, z taka figurą nie może być inaczej!.
    Ja też byłam nieco cierpiąca z powodu trzydniowej migreny, ale na szczęści od dzisiaj jest już dobrze. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja nie mam migren, ale bardzo współczuję, nic miłego, dobrze ze już minęła:)

      Usuń
  22. jak zawsze pięknie, stylowo, elegancko i bardzo kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bluzka jest przepiękna!!! Zazdraszczam Ci jej szczerze i wściekle!!!:D
    Wyglądasz jak dama! Klasa i już!
    Mam nadzieję, że już ozdrowiałaś...to przez te rozbieranki do zdjęć;))
    Tyle kilosów robisz z kijami, do tego zumba...to już wiadomo skąd taka figurka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci,
      A ozdrowiałam, ozdrowiałam, takie niedomaganie to nie choroba a mały spadek formy, ale wracam.
      Pozdrawiam:*

      Usuń
    2. Może się przetrenowałaś:D
      Wracaj do formy szybciutko! Buziole:*

      Usuń
    3. E, nie, nie, wczoraj zumba i już jestem żywa:):):):*

      Usuń
    4. Ja umieram po pierwszej;))

      Usuń
  24. Wyszło doskonale i bardzo zrabnie! Jak ja lubię lekko odkryte plecy, pięknie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piekna bluzeczka:) zestaw doskonaly taki kobiecy :) pieknie I bardzo zgrabnie
    Pozdrawiam serdecznie xxx I Wszystkiego Najlepszego w Dniu Kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mi się podoba ta koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Powoli wychodzi słoneczko i robi się coraz cieplej, także może zły humor odejdzie w zapomnienie... Co Ty na to, żeby poddać się wiosennej pogodzie? :) Swoją drogą świetnie wyglądasz, bardzo podoba mi się Twoja koszula!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, trochę ruchu, słoneczka i od razu lepiej:):)
      Dziękuje, pozdrawiam:)

      Usuń
  28. Ta bluzka jest GENIALNA!!! Kolor i fason - bomba! Z tą spódniczka wygląda rewelacyjnie. Oczu nie można oderwać!
    Pozdrawiam cieplutko ;):):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.