czwartek, 20 marca 2014

Limonka





Witam Was serdecznie

Nowa pora roku, nowa moda, nowe "must have"?
Oooo nie, ja tak łatwo nie poddaje się trendom, (wspomniałam o tym w jednym z poprzednich postów), oczywiście lubię mieć coś nowego, ładnego i efektownego w szafie, ale nie musi to być baaardzo na czasie, takie wiecie, co każdy musi mieć:):) ( starość???).Takie rzeczy szybko tracą na aktualności, szybko się opatrzą i na następny sezon są już nie mile widziane. Dlatego staram się wybierać rzeczy na czasie, ale bardziej klasyczne i ponadczasowe (nuda???), takie które włożę jeszcze przez kilka sezonów i nie będzie okrutnego obciachu. A ponieważ nadchodzi siedmiomilowymi butami nowy sezon ciekawa jestem na co się skuszę, czy nadal nie ulegnę i będę dzielna, czy jednak nie dam rady? :):)
Zobaczymy, zobaczymy:):):)
A dzisiaj klasyka, biała koszula plus dodatki:):):)
Życzę Wam spokojnej nocki, a ja pędzę sprawdzić co u moich "chorowitków", Jakub przeziębiony, a Kinga dzisiaj dostała antybiotyk, jak śpią spokojnie to ja też już idę spać:)
Kolorowych snów:)
















Sweter-Simple
Spodnie, koszula-Monnari
Buty-Baldowski

Pa, pa...

44 komentarze:

  1. Tem limonkowy sweterk jest sliczny i pieknie w nim wygladasz, na pewno sprawi Ci wiele radosci przez jeszcze wiele lat, bo ja kupilam przed 10 laty w tym wlasnie kolorze swetrek kaszmirowy , bo wtedy mialam taka passe na ten kolor i nosze z przyjemnoscia do dzis.

    Ja rowniez nie przepadam za super modnymi ciuchami, lubie klasyczne i takie ze wiem, ze ponosze wiele sezonow. I jakos tak sie przewaznie dzieje, ze to co kupie nosze latami. Pozdrawim serdecznie :):) I zapraszam

    www.elisabeth-brzeski-blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. krój spodni i ich wzór mnie powala! świetne są! nie dość, że Ty wyglądasz w nich ładnie, to... po prostu same w sobie są świetne :)
    a więc... to jest limonka? zawsze miałam problem z nazwaniem tego koloru ;)
    dla mnie to było: cośmiędzyzielonymażółtymaleraczejzielone

    ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:)
      A kolor, hmm... limonka, zielono-żółta, hi, hi..., bo taka prawdziwa limonka ma jednak troszkę inny odcień:):) ale taki kolor ma na żółciejszym swoim końcu:):):)

      Usuń
  3. Agnieszko, wyglądasz tak świeżo i pięknie, że odnoszę wrażenie jakby ten limonkowy kolor był nie tylko kolorem, ale właśnie żywym owocem. Ta bluzeczka (bardzo mi się podoba) to strzał w 10 do tego zestawu. A spodnie extra. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie Krysiu, cieszę się ze Ci się podoba:):)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Kolor sweterka jest przepiekny i własnie przypomniałaś mi, że mam w szafie limonkową marynarke z Reserved kupioną kilka sezonów temu. Zainspirowałas mnie. Dzięki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszko pięknie przywitałaś wiosnę. Kupuję Cię w całości. Sweterek limonkowy jest śliczny, mam żakiet i 3 sukienki w tym kolorze. To śliczny wiosenny kolor. Cudnie Ci w tym zestawie. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie, tak to bardzo fajny kolor:):)

      Usuń
  6. I to bardzo słuszna taktyka. Prześliczna bluzka ! Świetne spodnie ! Nie wspomnę juz o przepięknej figurze :):):) Limonka soczyscie doprawia całość !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, cieszę się że nie tylko ja mam takie podejście :)

      Usuń
  7. Kolor limonkowy mi się bardzo podoba, ale niestety jest nie dla mnie. A przynajmniej muszę go trzymać z dala od twarzy, bo od razu nabiera zielonkawo-sinej barwy. Ale żeby nie czuć się pokrzywdzoną, w ubiegłym roku kupiłam sobie limonkowe spodnie na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne połaczenie, bardzo wiosenny zestaw i ciekawa sceneria do zdjęc :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny ten sweterek, bardzo lubię ten kolor. Ale mój zachwyt jest w kierunku bluzeczki, jest prześliczna taka delikatna i zwiewna:)
    Pięknie wyglądasz w tej stylizacji. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, bluzka jest jedwabna i stąd jej zwiewność:)

      Usuń
  10. od razu się jaśniej zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A zdjęca w kamieniołomie????? Lubię takie miejsca, bardzo, bardzo!!!
    No, kolor limonkowaty też, chociaż mi brzydko :D Twoje podejście bardzo mi pasuje, szacun! Lepiej mieć własny styl, tak jak własne zdanie, a nie co rusz śmiagać po nowiści lansowane jako modne. Spodnie suuuper, bluzka niby nie w moim stylu, ale ciiicho, bo właśnie kupiłam w sh dwie koszulowate, niby eleganckie i szukam do nich rozwiązania "po mojemu" :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie, to nie kamieniołom a nasza morena czołowa, ale na zdjęciach może rzeczywiście widać jakby kamieniołom:):) Pojechaliśmy z mężem, pokazać synowi gdzie bawiliśmy się w podchody jak byliśmy w jego wieku, syn stwierdził że górka bardzo fajna i dopytywał co to podchody:):) Teraz dzieciaki mało wiedzą o naprawdę fajnej zabawie:(ale nasza w tym głowa podpowiedzieć:):)
      No to czekam na te rozwiązania po Twojemu, z ciekawością:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. A gdzie ta morena????? Wybacz ciekawość, ale ja wielbię nietypowe miejsca, a chyba niedaleko ode mnie to jest :D
      Muszę spytać swojego syna, czy wie, co to podchody:)))

      Usuń
    3. Hmmm... wybaczam:)
      Nasza "skałka", bo tak wszyscy na nią mówią znajduje się w Chodowie myślę że ok. 50-60 km. od Ciebie (woj. małopolskie), ale muszę Cię zmartwić, dojazd tam jest tylko wtedy kiedy długo nie padał deszcz a i tak trzeba mieć terenowe auto. Droga tylko przez tzw. bezdroża:):) a koleiny na całe koło. I ogólnie to góra w polach, nic nie zagospodarowane, na szczycie pola uprawne a jedynie zbocze i to tylko w jednym miejscu takie efektowne. Być może na mnie nie robi ona wrażenia, bo wiesz jak ma się coś na stałe to jest "zwyczajne":):), ale jak byłam w podstawówce chodziliśmy szukać skamieniałości to kila amonitów jest w szkole dla potomnych:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
    4. Tzn. mam nadzieje że jeszcze są:):)

      Usuń
  12. Własny styl to podstawa!! u Ciebie widać ,że go masz!!!:).Sweterek śliczny!!!ale bluzeczka ....mmmm przepiękna !!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz :) Pasuje Ci w kolorze limonki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięęękny sweterek! ,elegancko i świetne ,ciekawe zdjęcia;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Klasyka musi być w szafie a Tobie Agnieszko klasyka pasuje bardzo.:)
    Zdrowia dla dzieci , my dzisiaj właśnie ostatni dzień z antybiotykiem .
    Pozdrawiam

    http://karuzelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, czasami to zastanawiam się czy aby zbyt klasyczna nie jestem:):)
      To u Was już po chorobie, u mnie też już lepiej, ale ogólnie to jakaś epidemia, wszystkie dzieciaki dookoła chore:):)

      Usuń
  16. Klasyczne ubrania to podstawa i zawsze na czasie. Jeśli chodzi o zestaw - to wszystko mi się podoba, a bluzkę chętnie widziałabym w swojej szafie. Jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam,
    Spodnie piękne, koszula ma świetny kołnierzyk (żabot mniej mi się podoba, no ale co kto lubi ;) ), a sweter wygląda po prostu przebojowo :)))
    Pozdrawiam, iza

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie kontrastuje ten sweterek z całością, kolor ma fantastyczny :) A co do spodni, to jestem ich fanką :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Spodnie świetnie na Tobie leżą:)Ładnie Tobie w limonce;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wonderful clash of greens.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny kolor sweterka, ale zdecydowanie moim faworytem są spodnie, bardzo ciekawy wzór :)
    Pozdrawiam!

    www.lovelybyangie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Elegancko, klasycznie, ponadczasowo. Widać wyraźnie, że lubisz taki styl. Fajnie. Piękna limonka, taka Pani Wiosna z Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz racje, klasyka i ponadczasowosc sa zawsze "w modzie":) Ale Twoje zestawy nigdy nie sa nudne, zawsze wyrozniaja sie czyms szczegolnym, detalem, niebanalnym fasonem, pieknym wykonczeniem, jakoscia materialu, czy dodatkiem fajnego koloru - jak dzis:)
    Zdrowka dla calej Rodzinki zycze! Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu lejesz miód na moje serce:):)
      Dziękuje, pozdrawiam:) Już trochę lepiej:*

      Usuń
  24. Pięknie i z klasą:))limonkowy sweterek bardzo ładny i bardzo mi się podoba biała koszula:)))co do mody mam bardzo podobne zdanie,noszę co lubię i co mi się podoba niestety rzadko z modą jestem w parze:)))Pozdrawiam serdecznie i zdrowia życzę:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.