czwartek, 27 marca 2014

Khaki






Witam Was serdecznie

Czy kolor khaki, to trudny kolor?
Moim zdaniem, nie, ale pewnie jak zawsze, zdania są podzielone:):)
Często kojarzy się z wojskiem, armią i mundurem. Dlatego najwięcej ubrań w tym kolorze spotkamy w stylu sportowym, chociaż jak zawsze od reguły są odstępstwa. 
Uważam jednak że to odcień zieleni bardzo twarzowy, wszystko zależy od tego z czym go połączymy.
Jeśli pasuje on do karnacji możemy nosić "solo", jeśli mniej, zawsze można dołożyć biel, żółć lub po prostu założyć, na "górę" coś co ożywi "dół" właśnie w tym kolorze:)
To moje subiektywne odczucie, bo ja bardzo lubię taki kolor:)
Dzisiaj marynarka którą już widzieliście (!) ale w innej odsłonie:)
Zapraszam














Żakiet -Simple
Koszula-Zara
Spodnie-Solar
Zegarek-MK

Pa, pa...


56 komentarzy:

  1. A ja Bardzo Lubie khaki , kiedys miewałam sporo ubrań w tym kolorze. Lubie łączyć z czerwienią :)
    Choć ostatnia bluzka w tym kolorze właśnie pojechała transportem do SH ;)
    Przepiękna Agnieszko bluzka - bardzo kobieca i w 100% sie z tobą zgadzam , że ociepla zolnierski charakter marynarki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To teraz pora na uzupełnienia?:)
      Dzięki serdeczne Aniu:*

      Usuń
  2. Świetnie Agnieszko to zestawiłaś!!,bluzeczka cudna!!:)
    Pozdrawiam ciepło!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W młodych latach byłam zakochana w tym kolorze:))teraz też go noszę ale trochę mniej:)))pięknie wszystko zestawiłaś i masz bardzo elegancką bluzkę:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze Ci w tym kolorze. Bluzka świetna i bardzo obecnie modna. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jako fanka żakietów nietypowych, po raz kolejny zazdroszczę Ci szalenie!!!! Oddawaj!:D
    Khaki mam na co dzień, bo mąż żołnierz;))
    Ale w modzie kobiecej bardzo lubię ten kolor...kojarzy mi się z Pożegnaniem z Afryką...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I znowu podobieństwa,:)
      Jedna fanka spotkała drugą fankę, może założymy fanklub?:):):)
      Fajne skojarzenia:*
      Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Podoba mi się koszula a spodnie tylko spojrzałam wiedziałam ,że to Solar .Ja niegdyś fanka Solara :)
    No i osobiście bardzo lubię kolor khaki .
    http://karuzelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja też kiedyś dużo bardziej lubiłam rzeczy z Solar-a:):)

      Usuń
  7. Myślę, że i blondynka i szatynka dobrze czuje się w tym kolorze. Jest tak uniwersalny, raczej do sportowych ubrań, że zawsze można go połączyć z innym kolorem. Popatrz, Twoja bluzka jest śliczna, a w połączeniu z khaki jeszcze bardziej jest zauważalna. Świetna stylizacja i Ty pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację Krysiu, każdy znajdzie coś dla siebie w tym kolorze:)
      Dziękuje Ci serdecznie:)

      Usuń
  8. wiedziałam, że ta koszula pojawi się na blogu to było tylko kwestą czasu :) gratuluję wyboru, ona jest rewelacyjna !!! świetnie wyglądasz :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo lubię ten kolor, może dlatego, że zawsze miałam "mundurowe" zapędy... a ta marynarka to cudo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana zakochłam się w twojej koszuli, wyglądasz świetnie, super ci w takich kolorach, och jak żałuje że nie mam dostępu do Simple (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie, z tego co wiem Simple wysyła za granice, tylko cena przesyłki dosyć wysoka.

      Usuń
  11. Bardzo wiosenne klimaty, świetna koszula.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Agnieszko piękny, elegancki zestaw.
    Cudownie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  13. marynarkę dopasowałaś do koszuli idealnie! no i jeszcze to przełamanie karmelem na dole! bardzo mi się podoba!
    moim zdaniem, biorąc pod uwagę Twoją karnację, mogłabyś spokojnie łączyć khaki nawet z samą czernią i i tak wyglądałabyś wyraziście :)
    ja lubię ten kolor, mam kilka rzeczy w nim, zwykle dodaję do niego biel i czerń :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor marynarki i spodni świetnie wyeksponował piekna bluzkę. Musze także pochwalic Twoje paznokcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. najbardziej podoba mi się żakiet, lubię khaki ale o dziwo nie posiadam ubrań tego koloru w szafie...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. marynarka jest ekstra, świetny look, inspiruję się

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie śliczne zdjęcia..... kochana wyglądasz znakomicie muszę przyznać , że ten kolor idealnie do Ciebie pasuje.
    A tak poza tym to jak Ty się tam wkomponowałaś między te drzewa...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, a z drzewami, to proste, zeszły się dwie idealnie dopasowane szerokości, hi, hi... Dobrze że na stałe nie musiałam tam zostać:):)

      Usuń
  18. Ty Agnieszko wyglądasz świetnie w tym kolorze. Koszula też cudna. Ten kolor nie jest dla mnie... Ale przecież jest tyle innych. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, każdy znajdzie kolory dla siebie:):)
      Dziękuje Ci serdecznie:*

      Usuń
  19. Cudownie !

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna koszula,buciki,elegancko Agnieszko i świetne zdjęcia,jak to zwykle bywa u Ciebie,;)).
    Milego wieczoru,ja zmykam do pracy niedługo,nooocka!,pozdrowionka ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Martuś, Tobie również miłego wieczory, chociaż w pracy:):)

      Usuń
  21. Piękne buty i żakiecik !!! Kolor pazurek fantastyczny, też kiedyś miałam taki, ale się skończył :( Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne wiosenne zdjęcia i ty Agnieszko pięknie wkomponowałaś się w ten krajobraz. Świetna stylizacja - pięknie wszystko dobrałaś. Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się że się spodobało, w czasie zdjęć sarny nam towarzyszyły, co prawda szybko się spłoszyły, ale jednak:):)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  23. Kolor do Ciebie bardzo pasuje, podoba mi się, że go dodatkowo rozjaśniłaś za pomocą innych kolorów w tej stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pieknie wygladasz:) koszula jest cudna .
    Pozdrawiam serdecznie xxx

    OdpowiedzUsuń
  25. rewelacyjna koszula i piękny kolor paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolor khaki nie należy do moich ulubionych, koszula jest super ! I bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna koszula. Ślicznie w niej wyglądasz.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  28. jesteś piękną i elegancką Kobietą. W tym zestawie i kolorze wyglądasz przepięknie. Bardzo lubię kolor khaki, wbrew pozorom jest bardzo twarzowy i pasuje głównie do strojów o charakterze sportowym . Bardzo podaobają mi sie Twoje stylizacje. Będę często zaglądać. Pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.