niedziela, 9 marca 2014

Idzie wiosna





Witam Was serdecznie

Trochę ruchu, trochę słońca i od razu lepiej się czuje:)
Podobno tej wiosny i tego lata niebieski będzie królem?
U mnie na razie tylko tło niebieskie, ale i garderoba takowa się pojawi, bo szafie gości już nie od jednego sezonu, lubię go bez względu na to czy jest modny czy nie:)
Mam tylko nadzieje że nie będzie go na ulicach w takim natężeniu ja kiedyś przed paru laty, czerwieni. Pamiętam dziewczyny, panie i starsze panie obowiązkowo musiały mieć czerwone buty, torebkę, szalik, apaszkę i wszelakie dodatki w tym kolorze, ja na szczęście nie poddałam się presji, przetrwałam sezon bez czerwieni i przeżyłam:):)
Wszystko fajne, ale z umiarem:):)
A dzisiaj zapraszam Was na zestaw stonowany, niedzielno-spacerowy:):):)



















Żakiet, bluzka- Solar
Spodnie-Monnari
Zegarek-MK
Bransoletki-DIY
Pa, pa...

23 komentarze:

  1. bardzo elegancko, z klasa :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądasz:) klasa sama w sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszko pięknie, stylowo, elegancko. Żakiet jest śliczny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. też uważam, Agnieszko, że doskonale!
    elegancko, klasycznie i w Twoim stylu - a ja lubię, jak widać po kimś, że coś jest w jego i tylko jego stylu :) wszystko tu do siebie pasuje - bluzka do spodni, buty do całości, marynarka do ogółu wybranych fasonów :) mnie się bardzo podoba!
    też nie poddałam się panującej lat temu kilka modzie na czerwień ;P
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. marynarka cudowna!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/03/elegancko-na-wiosne.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna bluzka!!!!,bardzo lubię takie fasony!!:)
    Całość elegancka!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. żakiecik jest naprawdę cudowny! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. szykownie Agus, a i ja typ bluzek taki kocham buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Elegancja w kazdym calu Agnieszko! Zakiecik jest piekny, kunsztownie zdobiony, rzecz na lata… Wygladasz swietnie!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  10. Żakiecik bomba!! bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam :))

    http://fashionbymegii.blogspot.de/
    https://www.facebook.com/pages/Fashion-by-Megii/445890412206790?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem krótko; wszystko mi się podoba, bo doskonale dopasowałaś nawet drobiazgi. Jest elegancko i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Żakiecik nonono, perełka :) :) Dbałość o szczegóły imponująca!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiosna nadchodzi pełną parą... A to jest idealna stylizacja, żeby ją przywitać.
    Bardzo mi się podoba i nic bym nie zmieniała :0

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny żakiecik, i te dodatki - wszystko idealnie zgrane :) wiosennie ale nadal elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja niebieski i czerwony noszę cały rok i jeszcze bardziej się cieszę gdy stają się one kolorem sezonu.
    Żakiecik jest bardzo elegancki i kobiecy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Amazing jacket
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXx

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo elegancko, Agnieszko :)
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.