sobota, 29 marca 2014

Brak weny:)





Witam Was serdecznie
U mnie znowu, czarno i biało. 
Spódniczka, jedna z ulubionych, w wydaniu codzienno-wiosennym, ale latem też się sprawdza idealnie, do lżejszej bluzki i butów, (pewnie zagości jeszcze u mnie nie raz:)).
Połączona z prostym swetrem, na co dzień akurat. 
Dzisiaj to na tyle, coś mi się szare komórki rozpierzchły po głowie i zderzyć się nie mogą, żeby napisać coś sensownego, dlatego żeby oszczędzić i Was i siebie, kończę.
Zapraszam na zdjęcia:):)











Spódnica-Simple
Koszula-Simple
Sweter-Solar
Biżuteria-Impres. art
Torebka-baron
Pa, pa...

46 komentarzy:

  1. Świetna ta spódniczka, a biżuteria mnie zachwyciła!

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko czasem też mam takie dni, że brakuje chęci i weny twórczej hihi. Sądzę, że to przesilenie wiosenne i może być tylko lepiej.
    Zestaw jak zawsze bardzo elegancki i kobiecy. Spódniczka jest cudowna i ślicznie w niej wyglądasz.

    Miłej niedzieli życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wiosna, może brak snu, nie wiem co ale przeszło:):), dobrze wiedzieć że nie tylko ja miewam takie zaćmienia:):)
      Miło mi że Ci się podoba:)

      Usuń
  3. Agnieszko te zdjęcia są fantastyczne. Czasami wolę biało czarne, bo są wyraźniejsze i ciekawsze. A Twoja dzisiejsza stylizacja bardzo mi się podoba, bo masz piękną spódniczkę i całość świetnie dopasowałaś. A wena? Wróci. Pewnie poszła przywitać się z wiosną :) Pozdrawiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, cieszę się że Ci się spodobało:):)
      Ha, ha, ha... uśmiałam się, no pewnie poszła:):)
      Pozdrawiam, Życzę spokojnej niedzieli:)

      Usuń
  4. Piekna spodniczka i piekny bizuteria Bardzo elegancko i stylowo:):) Pozdrawiam serdecznie.):)

    www.elisabeth-brzeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. "szare komórki mi się rozpierzchły" - powaliło mnie :D wejdzie do mojego słownika :D

    fajna jest ta spódnica, właśnie sobie uświadomiłam, że ja też mam od kilku lat w szafie podobną spódnicę - tyle, że zamek w niej uszkodziłam, więc nie była używana ;) muszę ją - zatem - odnaleźć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, pora zmienić zamek, i pokazać nam ją:)
      Pozdrawiam:*

      Usuń
  6. Jeżeli ta spódniczka jest w pieknym różowym kolorze ( taką oglądałąm w sklepie) to troszkę żałuję, że tutaj jest czarno-biała. Nie mniej całość bardzo mi się podoba.Mam podobną, Tez taki fason tylko mniejsze grochy no i garantowo - biała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, spódniczka jest czarno biała, w oryginale na ostatnim i szóstym zdjęciu( jej skrawki) :)

      Usuń
    2. Ta różowa ma troszkę inny fason:)

      Usuń
  7. Bardzo ciekawa spódniczka!!!

    hahaha! ja też tak mam czasami z tym pisaniem! jedna wielka czarna dziura! :P
    buziaki Kochana!
    Miłej niedzieli!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że nie jestem sama:)
      Pozdrawiam, pa:*

      Usuń
  8. Boska ! Agnieszko dla mnie jesteś niepowtarzalna .... Doskonała .....

    Jak juz wróciły to ok , te komórki ;)
    Ja zawsze mówię że impuls popłątał się w neuronach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuje Ci serdecznie, do doskonałości mi daaaaleko, ale bardzo dziękuje, miło przeczytać takie słowa na swój temat:):)
      A komórki, już się zderzyły i działają jak należy:):), do następnego razu.
      Pozdrawiam:*

      Usuń
  9. Bardzo fajna spódnica,ale mnie najbardziej urzekła biżuteria i kolor paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódnica jest prze-piękna, bardzo ładna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna bizuteria, bardzo ładny kolor na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódniczka jest rewelacyjna!! Wyglądasz pięknie!! Zdjęcia fantastyczne!! Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Agnieszko, świetnie wyglądasz,z elegancko a jednocześnie tak na luzie :) spódniczka fantastyczna! szkoda, że nie ma kolorowego zdjęcia z cała stylizacją :(

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie, a spódniczka będzie jeszcze na blogu w pełnej krasie. Dzisiaj tak miało być:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  14. Świetna ta Twoja spódniczka , cała stylówka bardzo na tak!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię czarno białe zestawy. Twój jest piękny i baaardzo elegancki. Świetna biżuteria. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny zestaw. U mnie tez dzisiaj czarno-biało. Widać taki dzień. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie, u mnie od wczoraj, ale to prawda straszny urodzaj na biało-czarne zestawienia:):)
      Klasyka górą:):):)
      Pozdrawiam:*

      Usuń
  17. i zestaw świetny, i zdjęcia takie klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Agusiu! Wena przychodzi i odchodzi, a wyczucie mody zostaje:) Takze zdjecia mowia same za siebie - jest klasycznie i przepieknie kobieco:)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa spódniczka,bardzo elegancko wszystko zestawiłaś,a że biało-czarno !!!bardzo lubię takie zestawienia!!!
    Pozdrowienia :D
    ________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie powiedziałabym, że tak wygląda brak weny
    Spódnica świetna i bardzo nie powtarzalna, podoba mi się twoja stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  21. Agnieszko, spódnica jest cudowne! Wzór- mega!
    Piękny akcent kolorystyczny na pazurkach:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Właściwie już wszyscy wszystko napisali: Ja także uważam, że świetna stylizacja i mimo braku weny cudnie wyglądasz. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Może brak weny w pisaniu, ale na pewno nie w wyglądaniu:D
    Bo zestaw wymiata!!! Niby prosty, ale dzięki tej spódniczce - bomba!!!
    Klasa w najlepszym wydaniu!!!
    Aż zazdrość ściska:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna spódniczka,bransoleta ,elegancko;))

    OdpowiedzUsuń
  25. I mnie często się dokucza brak weny ;) także nie jesteś sama ;)
    Bardzo fajny zestaw ale moją uwagę przykuła biżuteria, całkowicie w moim guście, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. klasa jak zawsze. To, co dla Ciebie jest strojem na codzień, dla mnie jest całkiem wypasioną elegancją:-) Zaxchwycasz dopracowaniem i perfekcją.
    Spódnica super, szczególnie widać to na zbliżeniach. I czekamy na wersję letnią;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna spódnica. Ma świetny wzór i fajny krój. Bardzo elegancko.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam Twoje połączenia, a spódnice boskie!!! Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Podoba mi się kolorstyka i ta spódnica, ze względu na wzór - kojarzy mi się z latami 60'. Zestaw wysmakowany i dopieszczony dodatkami, to Twój znak firmowy właśnie, ta dbałość o całość :):)

    OdpowiedzUsuń
  30. Biało czarny zawsze wygląda elegancko:))spódniczka jest bardzo ładna:))śliczne paznokcie:))pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.