piątek, 21 marca 2014

21.03.2014





Witam Was serdecznie.
Przywitaliście wiosnę:)???
Ja już tak, porządki wiosenne rozpoczęte, a moje dzieci nawet na wagarach nie były, co za czasy:):). Jest tak ciepło i nagle się zrobiło że aż głupio tak się rozbierać, ale jak jest w cieniu 22°C, to nawet w cienkim płaszczu za ciepło. Ale, ale, chwila i być może znowu trzeba będzie wyciągać może nie puchówki, ale ciepłe kurtki. No chyba że takie ciepło już zostanie z nami do lata, a potem tylko cieplej. 
Hmm..,tak kolorowo to pewnie nie będzie, marzec i kwiecień to jeszcze bardzo kapryśne miesiące więc przygotowanym trzeba być i na ciepło i na zimno. Bo potem katarek, przeziębienie i grypsko:(
Dzisiaj wiosennie-różowo:))

Zapraszam:):)




















Żakiet-Simple
Spodnie-Solar
Bluzka-Pani Beatka
Zegarek-MK
Biżuteria-Kopalnia srebra

Pa, pa..

39 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, fantastyczna kolorystyka, a całość idealnie skomponowana. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko ta bluza co ma zastapic zakiet w tym miesiacu jest rewelacyjna, ubieglas mnie u mnie tego typu jest w szyciu, pieknie bardzo mi sie podoba Usciski

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe - miałam iść na wagary, ale zadzwoniła koleżanka, że nie ma zmiłuj, Mar: oddawaj kasę, którąś ostatnio na fajki pożyczyła. I to koniecznie dziś, bo nie będę na bilet miała.
    No to trzeba było się zwlec, a jak już się na uczelnię pojechało, to i wejść na zajęcia ;P o, i tyle z moich wagarów i przywitania wiosny ;P
    ale ciepło było tak bardzo! wiatr taki ciepły przede wszystkim!
    robiliśmy z MOFem zdjęcia i radości było wiele :) dawno nie było u mnie tak wspaniałego dnia!

    masz piękną tę kurteczkę, lubię takie kroje kurtek. kolor bardzo ładnie zgrałaś z kolorem spodni - ładne połączenie, ciekawe i oko cieszące.
    i podobają mi się buty - lubię takie czółenka. są bezpieczne, bo nie grożą nogą w gipsie ;P

    ściskam Cię wiosennie, Agnieszko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam że rzeczywiście, marnie Ci te wagary poszły:):)
      Cieszę się że Ci zestaw przypadł do gustu,
      Pozdrawiam:*

      Usuń
  4. Widzę, że u Ciebie ostatnio same mocne, wiosenne kolory;) Najpierw limonkowy sweterek teraz żakiet w świetnym kolorze:) Stylizacja super! Pozdrawiam
    www.lovelybyangie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, słońce i temperatura mnie tak koloruje:):)

      Usuń
  5. Super kolory, prawdziwie wiosenny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kurteczka! Ja również cieszę się z każdego ciepłego wiosennego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Perfekcyjnie Agnieszko, a Simple powinien zaangażować Cię jako modelkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, hi, hi... muszę ich zapytać dlaczego do tej pory nikt się do mnie nie zgłosił:):):):)

      Usuń
  8. Bardzo podobaja mi się Twoje spodnie, są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja kochana. Żakiecik genialny, i ten kolorek mmmm cudny :) U mnie w De na Bawarii też było 22 st. ciepła ale wekend ma być zimny. Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że Ci się podoba, u mnie też już pada i chłodniej:(

      Usuń
  10. Piekny secik na przywitanie wiosny. Optymistyczny… Spodnie maja fajny kroj.
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  11. Pani Beatka ma niezwykły talent!!!!:),bardzo radosna stylizacja! super!!

    _____________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakiecik jest piekny . Wygladasz slicznie :) Bardzo mi sie podoba Cala stylizacja :) poprostu superrrr:)
    Pozdrawiam serdecznie I zycze milego weekendu xxx

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten róż, a na moim monitorze raczej koral jest przepiękny i do tego mój ulubiony granat. Pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten żakiecik fantastycznie pasuje do białej bluzki. Bardzo ładnie prezentuje się całość. Wyglądasz pięknie i wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna ta marynareczka.
    Dzisiaj rzeczywiście było za ciepło nawet za płaszczyk, o czym przekonałam się na własnej skórze.

    OdpowiedzUsuń
  16. Agnieszko, cóż Ci powiedzieć? - pięknie wyglądasz ! masz taką sama kurteczkę co ja :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to niespodzianka?:), pokazywałaś ją na blogu już?:):)

      Usuń
  17. pięknie wyglądasz w tym żakiecie! ma śliczny kolor , który bardzo do Ciebie pasuje:))

    OdpowiedzUsuń
  18. ale fajowa ta kurteczka ! sportowy krój w elegancik wydaniu, super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj piekna kurteczka :) I bardzo ci w niej do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Agnieszko, dopiero teraz wpadam. Byłam 2 dni na zajęciach + egzamin. Piękna kurteczka, chętnie bym ją przygarnęła. A Ty jak zwykle mega elegancka. No i ciągle zachwycam się Twoją figurą. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Basiu, od Ciebie zawsze tyyyyle miłych słów dostaje:):)
      Pozdrawiam:):)

      Usuń
    2. Agnieszko, bo masz wg mnie figurę nienaganną...

      Usuń
  21. zakochalam sie w Twojej kurteczce!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz zjawiskowo!! Żakiecik cudowny!! Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny, wiosenny zestaw. Żakiet jest extra i w bardzo modnym kolorze.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. W piątek było cudownie,ale sobota i niedziela juz gorzej;)Żakiet super:):***

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny żakiet, całość idealna!

    OdpowiedzUsuń
  26. Aga wyglądasz bajecznie!!!! Cudowną masz tą kurteczkę, obłędny ma kolor!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.