piątek, 14 lutego 2014

Walenty!!!




Witam Was serdecznie

Kochani dzisiaj trochę nie typowo. Szykujecie się na Walentynki???
Pewnie tak, otóż ja też, chociaż pewnie inaczej niż większość  z Was. Ogólnie nie świętuje jakoś szczególnie tego dnia, wiem że są różne zdania na jego temat, jedni bardzo dużą wagę przywiązują do tego jak go spędzą inni nie "świętują" wcale. Ja uważam ze każdy powinien spędzić Walentynki tak jak chce, lubi i mu pasuje:):):)
A ja dzisiaj "świętuję" na sali gimnastycznej? na maratonie zumby, tak właśnie postanowiłam spędzić dzisiejszy wieczór. Wymagany wygodny strój, z różowym akcentem. U mnie różowa bluzka, paznokcie i na szybko wydziergana bransoletka.
To tyle, kochani, życzę Wam miłości nie tylko od święta a ja pędzę, trzymajcie za mnie kciuki coby mój maraton nie skończył się na intensywnej terapii w szpitalu:):):)
Pozdrawiam Was cieplutko:*



Miłego świętowania lub nie:) ("świętowania")
Pa, pa...

28 komentarzy:

  1. Bi Zumba ;))
    No moja droga życzę kondycji i dobrej zabawy ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanych Walentynkowych ćwiczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. OOOO idę z Tobą :))
    Ja świętuję każdą chwilę kiedy mogę byc z najbliższymi/mężem :) Każdy wspólnie spędzony czas jest wyjątkowy, a dzisiejszy dzień hmmm no cóż jestem tego zdania co TY !!! Niech każda/dy z Nas spędza go według własnego uznania ! Ja też nie celebruję szczególnie tego dnia, ale tez nie krytykuję i nie oceniam tych dla których to wyjątkowy dzień ! :)
    Baw się świetnie Agniesiu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, przeżyłam:)
      Tobie też życzę miło spędzonych Walentynek, ja bawiłam się fajnie ale nie ukrywam że z mężem byłoby fajniej. tyko On nie świętuje:( a ja troszkę chciałam:):) maraton był właśnie na tą okazję to świętowałam sama:)

      Usuń
  4. Wow! super! Ja bym jeszcze nie mogła bać udziału w maratonie. Może w przyszłym roku. Trzymam kciuki, żebyś bawiła się jak najdłużej :)
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dałam radę, byłam dzielna, Soniu następnym razem zabieram Cię ze sobą:):)

      Usuń
  5. No to Walentynki udane! :-) Essie - marzy mi się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajniutki zestaw. Ja właśnie skończyłam ćwiczyć,,, :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba juz po ale wszystkiego dobrego i duzo, duzo milosci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, dla Ciebie również, duuuużo miłości:):)

      Usuń
  8. Dzięki dziewczyny , już wróciłam , przeżyłam, ukończyłam, jestem w jednym kawałku:):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. twardzielka z Ciebie ! maraton zumby, no, no, no. ja byłam tylko na joge :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. no właśnie właśnie, jak tam maraton!!?? mam nadzieję, że się świetnie bawiłaś, dzisiaj odpoczywaj :)))))) czekam na nową notkę!!

    psssss bluza jest super!!!!!

    miłego weekendu!!::)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dałam radę, a dzisiaj byłam już na pilates-ie, nie mam czasu odpoczywać, hi, hi..
      Dla Ciebie również miłego, pa...

      Usuń
  11. Bardzo aktywne Walentynki :) u mnie parowo-sauna :)
    POzdrawiam ciepło!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie świętowałaś....pewnie cudownie się bawiłaś....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł na walentynki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma:):):)
      Ale było świetnie:):):)

      Usuń
  14. Fantastycznie. Maraton zumby, hm :) Podziwiam Cię. Ja walentynkowy wieczór mam zorganizowany przez męża. Zawsze jest miło. Zawsze z niespodzianką i... oby tak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, to musi być miło, jak ukochana osoba tak dba:):):)

      Usuń
  15. ja tez zaczelam ciczyc i tez w piatek :) zobaczymy jak dlugo, motywacje mam, za Ciebie Kochana tez trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie to zaczęłam 9 miesięcy temu, bo stare kości zaczęły strzelać, a ćwiczę codziennie, czasami wypadnie tylko sobota z niedzielą z tygodnia, a zumba 2-3 razy w tygodniu ale od niedawna, jak zaczniesz to pójdzie, ja nie ćwiczyłam wcale a teraz to wessało mnie na maxa:):) powodzenia!!!

      Usuń
  16. Taniec bardzo energetyczny, jak miłość, więc why not! Świetne walentynki! A w różu idealnie, dla mnie to właśnie on jest kolorem miłości, mega energetycznym:))
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też ćwiczę zumbe i jestem zachwycona:) pozdrawiam:))

    http://fashionbymegii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.