niedziela, 23 lutego 2014

Spacerowo






Witam Was serdecznie
Dzisiejsze zdjęcia robiłam na rampie byłej mleczarni, kiedyś największej w województwie ( muszę nadmienić że mieszkam na wsi ) a teraz, się nie opłaca produkować i robią tylko masło w jakiejś 1/100 części zakładu a reszta się rozsypuje. 
Ale, nie o tym chciałam pisać, otóż w sąsiedztwie tegoż zakładu mieszkła moja koleżanka z klasy, ze szkoły podstawowej i liceum, bo jak przystało na dobre koleżanki po ośmiu latach w jednej klasie poszłyśmy razem do tego samego liceum, a potem nasze drogi się rozeszły, Ona na studia do Katowic ja do Krakowa, spotkałyśmy się na moim weselu i znowu na jakiś czas nie miałyśmy kontaktu. Ale spotykamy się od czasu do czasu i nie wiem jak to jest ale zawsze mamy o czym gadać z czego się śmiać i co wspominać. Po dzisiejszym spacerze ogarnęły mnie sentymentalne wspomnienia związane właśnie z Tą koleżanką i czasem razem z nią spędzanym:)
Hmmm..., a może to przyjaźń, macie takie koleżanki-przyjaciółki, że choćbyście nie widziały/eli się 10 lat, to padacie sobie w ramiona i nie możecie się nagadać?:):) 
Ja jestem szczęściarą, mam:)

Dzisiaj prosty spacerowo-codzienny strój.
Zapraszam:)


















Spodnie- Monnari
Koszula- Centaur
Żakiet- Solar
Zegarek-MK
Torba-Kazar
Pa, pa...

55 komentarzy:

  1. Super look, Agnieszko! Koszula bardzo mi się podoba!
    Fajne są takie spotkania po latach:)
    Buziaki i miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna koszula!!!!
    Mam takie wieloletnie przyjaźnie i uwielbiam takie spotkania,doskonale Cię rozumiem..:D
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny zestaw - prosty i elegancki. Mi też najjbardziej podoba się koszula, moją uwagę przyciągnął też dodatek w postaci pierścionka z dużym kobaltowym oczkiem <3
    Pozdrawiam
    www.j-over-the-rainbow.blogspot.com - blog o stylu życia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:)
      Ale masz oko, kiedyś dokładniej go pokarzę :)

      Usuń
  4. Agnieszko bardzo podobasz mi się w takim męskim wydaniu. Wyglądasz bardzo elegancko i kobieco. Każdy element stroju idealnie dopracowany. Świetna koszula i cudowna torebka.
    Pozdrawiam ciepło <3

    OdpowiedzUsuń
  5. look fantastyczny, cudownie wyglądasz niesamowita jest ta broszka !!!
    tak, mam taką przyjaciółkę z którą nie widziałyśmy się szmat czasu i bardzo tęskniłam, teraz się odnalazłyśmy i chociaż rzadko się spotykamy to zdecydowanie lżej mi na sercu, wiedząc, że w każdej chwili mogę z nią pogadać :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszulka jest przesliczna, uwielbiam takie w kratweczke koszulki, a w czerwona- biala krateczke szczegolnie. No i te niebiesko-granatowe przyszycia do guziczkow, to po prostu moj styl . Nosilam je majac 18, 25, 40...teraz i mozna by rzec zawsze. Pamietam jak szylam sobie takie koszulki a takze dla meza i brata. Dawniej kiedy nie bylo ladnych koszulek w sklepach potrafilam z duzych xxl podkoszulek szyc tez polo koszulki, kolnierzyki np, w kratke z innych koszulek, rozne tez dodatkowe, kontrastowe i kolorowe wstawki oraz guziczki. Moze kiedys zaprezentuje moje, ktore sama uszylam, po meza i brata koszulkach nie ma sladu.


    Co do wieloletnich przyjazni, nie ma nic piekniejszego jak spotkac sie po latach i porozmawiac lub pisac. Pamietam jak na NK odnalazlam kolezanke, z ktora pracowalam w PZU w Lodzi, pisaniu nie bylo konca, codziennie pisalysmy ze soba do poznej nocy przez wiele, wiele tygodnii, tak samo z innymi kolezankami...

    Dzisiejszy Twoj zestaw : koszulka w czerwona kratke , a takze granatowe spodenki i zakiecik oraz torebeczka granatowa z brazem bardzo mnie urzekl. Jest prosty i skromny, ale wygladajacy na drogi, a zarazem sportowo-elegancki!! Takie wlasnie bardzo lubie!!
    Pozdrawiam bardzo serdecznie:):)

    www.elisabeth-brzeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za tyle miłych słów:):):)
      Koniecznie pochwal się swoimi perełkami:):)
      Pozdrawiam:*

      Usuń
  7. Mam taką jedną przyjaciółkę;)nie widziałyśmy się prawie 10 lat,a wiem,że jak się spotkamy to rozmowa będzie tak naturalna jakby to był tydzień:)Świetnie wyglądasz,super spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny zestaw, piękna brożka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam wrażenie ze dziś tak w 100 % po Twojemu , to Twój styl ....
    I mogę tylko skomentować ! To właśnie jest przyjaźń ! Oby takich jak najwiecej !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):)
      No tak to, też jest mój styl:)
      Tak, tak, jak najwięcej przyjaźni, bo w dzisiejszych czasach strasznie trudno o te szczere:):):)

      Usuń
  10. Koszula jest po prostu piękna. W mojej szafie nie ma za wiele koszul ale własnie wczoraj się skusilam na blodoróżową. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:)
      A z koszulami to odwrotnie niż ja, a Ty szybciutko pochwal się nowym nabytkiem:):):)

      Usuń
  11. Pięknie i elegancko! Koszula jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zestaw bardzo ładny, koszula i broszka rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna koszula, świetnie z tymi spodniami, masz ładną fryzurkę a zdjęcia wyszły super...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  14. cały zestaw piękny i pięknie zaprezentowany :)
    a jeśli chodzi o przyjaźń, to ja mam jedną taką przyjaciółkę, z którą znam się od liceum, teraz ona mieszka w Szkocji i widujemy się bardzo żadko, ale zawsze jak już się spotkamy, to rozmawiamy do białego rana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:)
      O tak, takie pogaduchy są fajne:)

      Usuń
  15. Zestaw miał być elegancki i dopracowany, ale za dużo się dzieje: kratka, kwiatuszki, paski, broszka.... Torba nie pasuje, buty...
    I cały czas się przyglądam- czy widzę gołe nogi? Jak u Kasi Tusk? :)))))))
    Były lepsze stylizacje ;)
    Pozdrawiam, Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odwiedziny, no cóż dobrze że nie wszyscy mamy jednakowe gusta:)
      A co do nóg, to ja nie wiem w czym chodzi Kasia Tusk, a to w czym ja chodzę to moja sprawa:):):)
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Po prostu- nogi nie odziane w rajstopy nie są eleganckie;)
      Oczywiście, w to co się ubieramy jest jak najbardziej sprawa osobistą, aczkolwiek na blogu- już upublicznioną ;)
      Pozdrawiam, iza

      Usuń
  16. Elegancki i ładny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Smacznie! Ze smakiem i wyczuciem dobrane elementy garderoby - tak, zgadzam się z PanąAnną, że taki styl to chyba Ci najbliższy jest. :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powiem, lubię i często wykorzystuje:):)
      Dzięki:)

      Usuń
  18. Elegancko i stylowo, takie zestawienia lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Agnieszko, jak zwykle zachwycasz. Koszula jest prześliczna. Cudnie wyglądasz spacerowo. Przyjaźnie są czymś bardzo cennym. Wczoraj zupełnie przypadkiem spotkałam moją przyjaciółkę, z którą nie miałam kontaktu przez 5 lat. To było niesamowite spotkanie. Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, to miałaś bardzo przyjemne spotkanie:):):)

      Usuń
  20. Agnieszko! Podziwiam Twoj gust i umiejetnosc zestawienia kolorow i fasonow tak, zeby bylo elegancko i na luzie zarazem. Swietna koszula, z granatem wyglada rewelacyjne!
    Ja tez mam Przyjaciolke z dziecinstwa, spotykamy sie rzadko, ale nic porozumienia pozostaje niezmienna mimo dzielacych nas spraw i kilometrow..
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz piękną koszulę Agnieszko!,,torba i cały zestaw bardzo elegancki ,klasa i styl;)).
    Mam 2 przyjaciółki,serdeczne,od serca i choć dzieli nas teraz masa kilometrów ,nasza szczera przyjaźń nie wygasa i to jest piękne;), od 20 lat trwa nasza przyjaźń,pozdrawiam serdecznie;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Zestaw bardzo elegancki. Doskonale pasuje do Ciebie. Koszulę chętnie przygarnęłabym. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. Mówiłam Ci już, że dzięki Tobie zaczynam lubić koszule?:D
    Zestaw bajecznie elegancki!!! Brocha wymiata!!!
    A koleżankę takową mam! Znamy się od przedszkola, razem cała szkoła i nawet praca;))
    Obie mamy mężów żołnierzy i właśnie przez ich pracę rozjechałyśmy się parę lat temu...Ale gadamy jak tylko jest okazja:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacznij, zacznij:):):)
      Dzięki:)

      Usuń
    2. Mam już dwie, tylko gnieciuchy;)

      Usuń
  24. Macie taką koleżankę , nawet trzy takie koleżanki .Każda inna i każda z nich jedyna w swoim rodzaju .Każdą też lubię za co innego .
    A twoje spodnie z Monnari są świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zawsze elegancka. Bardzo ładnie Ci w tym zestawie. koszula jest świetna!
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mam takie przyjaciółki ,choć ludzie nie widząc się tyle lat zwykle bardzo się zmieniają i nie odnajdujemy już w nich tych ludzi, jakimi byli dawno temu. Gościłam w moim domu osatnio taką ,,przyjaciółkę ,, i zastanawiałam się kim jest i co tu robi ta Pani?.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.