środa, 26 lutego 2014

"Słowik"





Witam Was serdecznie
Dzisiejsze zdjęcia to całkowity przypadek i spontaniczne działania:):)
Otóż spotkałam koleżankę ( nie tą z poprzedniego posta, ale za to taką z którą widujemy się już jakieś 37 lat z dużą częstotliwością:)) i w drodze powrotnej do domu, postanowiłyśmy (a że była taka piękna pogoda i cudnie słońce zachodziło) że wrócimy dłuższą drogą i sprawdzimy co w lesie słychać. A słychać już śpiew ptaków, jeszcze nieśmiało ale jednak, pojawiają się pierwsze listki na gałęziach i ogólnie pięknie. Oczywiście nie było w planach wysiadania z samochodu, ale nie mogłyśmy się oprzeć ( nie pora i stroje nieodpowiednie ), ale co tam. Ja zaczęłam pstrykać, szyszki gałązki i takie tam ( mam lekkiego świra na tym punkcie ), no i przy okazji "pstryknęłyśmy mnie". Po takiej niezaplanowanej sesji nie obyło się bez strat, potargane rajstopy (dziwne, jak mogły się potargać jak klęczałam na ściółce:):), buty do gruntownego mycia, ale było fajnie i wesoło.
Miałyśmy tylko przejechać tamtą drogą a zeszło nam godzinkę:)
Dobrze że wróciłyśmy do domu przed kolacją, a nie jak " Spóźniony słowik" w wierszu dla dzieci Juliana Tuwima, hi. hi...
Chciałam zdjęcie z koleżanką ale uparła się że innym razem, zobaczymy:):)

Zapraszam na dzisiejszy strój dnia.
Aguś dzięki za fotki:*










jeszcze czyste:)

to moje wypociny

takie trochę jeszcze jesiennie, ale na pewno nie zimowo


tutaj ekwilibrystyka, szpilki i leśna mokra ścieżka:):)
Spódniczka, golf, naszyjnik-Solar
Buty-Baldowski
Pa, pa...



50 komentarzy:

  1. Widzę, że spacer udany choć buciki nie na taki spacerek ale...jak piszesz, to spontan...ładne zdjęcia, ciekawa spódniczka i piękna przyroda, ja już nie mogę doczekać się wiosny...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze że buty przeżyły tą wyprawę:):)
      Ja też już nie chcę zimna:):)

      Usuń
  2. Zestaw jak z żurnala, spódniczka arcyciekawa, gustownie bardzo!!! Jestem pod wrażeniem! Kolejny świetny naszyjnik do tego:) Aaa i jeszcze te rękawy! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana spodnica jest przecudowna!

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas tez piękna wiosna. Prognozy mówią, że zimy już nie będzie.
    Pięknie wyglądasz. Spódnica jest urocza. Z bluzką tworzy piękny komplet.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:)
      Oby prognozy się sprawdziły:)

      Usuń
  5. Tak sobie wyskoczyłyśmy i pstyknęłyśmy ;) więc Ci powiem , że pięknie i szalenie kobieco sie nosisz na co dzień ! Ja uwielbiam tę twoją elegancję ! I choć we mnie trochę szaleństwa i chaotycznosci to ....
    Mam nadzieje osiągnąć kiedyś taka spójność stylu jak Ty . Tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak się noszę na co dzień to w dużej mierze zależy od tego co mnie czeka przez dzień, i jaki jest ( w sensie pogoda) , dzisiaj akurat taki strój był potrzebny, a do przedwieczornego spontanu miał się nijak, ale tak wyszło:):) jak pisałam nie było siły która zatrzymałaby nas w samochodzie:):)
      Ale to prawda lubię kobiece stroje:)

      Usuń
  6. Agnieszko wszystkim się zachwycam: po kolei. Skradłabym Ci te cudne buciki, mam deficyt czółenek na wiosnę... Piękne zdjęcia!!! Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie, oj co do czółenek to u mnie też krucho, ale jakoś nie mogę trafić na fajne i wygodne, przykleiłam się do tych, a ponieważ do wielu rzeczy pasują to je eksploatuję:):)

      Usuń
  7. Swietny spacer, spodnica rewelacyjna!! Pozdrawiam serdecznie:):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne fotki!!!!!spódnica rewelacyjna!!!:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. no kochana, zdjęcia są profesjonalne ! a Ty wyglądasz cudownie, śliczny ten naszyjnik :) no i piękny las!
    Pozdrawiam :)
    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Profesjonalne powiadasz, hi, hi.. Przekażę zainteresowanej:)
      Dziękuje, tak las śliczny a wiosną to chyba z niego nie wyjdę:):)

      Usuń
  10. Fajna stylizacja, niby prosta a jednak efektowna:) nawet pasuje do leśnego otoczenia :) podoba mi się też pomysł z ruchomym gifem :)
    Pozdrawiam
    http://j-over-the-rainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Z białą górą idealnie spódniczka się prezentuje, pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. spódnica mnie urzekła, piękna, cały strój baaaardzo na tak, super

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi w dzisiejszej stylizacji wpadła w oko spódniczka i cudowne korale ( naszyjnik). Uwielbiam takie błyskotki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, u mnie sezon na korale naszyjniki otwarty, zimą rzadko noszę:) za to wiosną i latem nadrabiam:)

      Usuń
  14. Przepiękne zdjęcia :) Takie spontaniczne wycieczki są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, tak i spotkania i wycieczki:):):)

      Usuń
  15. Uroczo ,mnie też korale zachwyciły.

    OdpowiedzUsuń
  16. Agnieszko! Jak na spontaniczna sesje - wyszlo bardzo profesjonalnie! Ciuszki bardzo ciekawe: szczegolnie kroj bluzki (rekawki) i wzor na spodniczce. Wszystko tworzy razem z tlem idealna calosc. Wygladasz zachwycajaco:) Jakosc zdjec do pozazdroszczenia… Pozdrawiam serdecznie. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :*, a co do zdjęć to robione były moim nowym aparatem, to był jego debiut, jak na pierwszy raz poradził sobie chyba nieźle, aaaa i koleżanka też nigdy takich zdjęć nie robiła, to dopiero debiut, nie?:):):)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  17. Piękna spódniczka,naszyjnik i śliczne zdjęcia Aguś;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiekne zdjęcia!!!! Spódnica i naszyjnik idealnie się komponują z tym lasem:D
    Wykazałaś się poświęceniem dla sesji - podarłaś rajstopy! Ale czego się nie robi dla dobrych fotek!
    Ja się przeważnie pocę w domu w ciepłych ciuchach, bo nie mam fotografa;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:)
      Aaa co tam rajtki, a ile zabawy i śmiechu miałyśmy przy tym, wiesz jak zejdą się dwie zgrane baby to głupawka gotowa:):)
      Przyjedź zdjęcia zrobimy profesjonalne:):):)

      Usuń
  19. u mnie też już nieśmiało słychać śpiew ptaków, ohhh jak ja to lubię :)
    świetnie wyglądasz, jak zawsze wszystko pięknie dopasowane. I zdjęcia widokowe, piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, niby u nas zimy w tym roku strasznej nie było ale jakoś tak bardzo tęskno za wiosną:):)

      Usuń
  20. Przepięknie pokazana Ty w swej stylizacji, spódnica mmmm cudna zabieram !! Fotki przyrody przepiękne, sama fotografuję przyrodę i kocham to :)) Pozdrawiam :))
    https://www.facebook.com/pages/Fashion-by-Megii/445890412206790?ref=hl
    http://fashionbymegii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ja jakbym tylko mogła to łaziłabym z aparatem wszędzie:)

      Usuń
  21. ładnie i elegancko :)
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiosna za oknem, wiosna w lesie i masz taką śliczną wiosenną spódniczkę. A zdjęcia są fantastyczne. Takie niezamierzone nieraz najlepiej wychodzą. W ogóle pięknie wyglądasz, taka radosna, jak... wiosna:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Niby przypadkowe ale jaka klasa!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie i wiosennie ;)) Chyba wszyscy już mamy dość zimy!

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam gdzieś w zakamarkach szafy bluzkę we wzór z twojej spódnicy... chyba muszę dać jej szansę :)

    http://karuzelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.