piątek, 21 lutego 2014

Dla odmiany?:)






Witam Was serdecznie

U mnie pochmurno, blee... 
Rany jak ja już tęsknię za wiosną, zielenią, słońcem i kwiatami. Wiosna to dla mnie najpiękniejsza pora roku, może dlatego że jest taki ogromny kontrast między tym co pozostaje po zimie a tym co przynosi właśnie wiosna. Ale co tam, już bliżej niż dalej:):):)

Dzisiaj zestaw tzw. zwyczajny. 
Znowu szaro, tak, tak, lubię szarości, noszę je przez cały rok. 
Aaaaa i kratka, no w tym roku nie może jej zabraknąć. Jak zobaczyłam ten materiał, zakochałam się w nim i ponieważ sama nie umiem szyć ( tzn. szyć umiem i nawet mam maszynę, ale tylko poprawki a jeszcze nic od początku nie uszyłam poza przyszyciem taśm do firanek i obszyciem zasłon:):)) poprosiłam znajomą krawcową żeby uszyła mi z niego spódniczkę i oto ona i to co do niej dopasowałam:):)

Zapraszam.

















Kurtka, bluzka - Camaieu
Buty- Baldowski
Naszyjnik-Zara
Bransoletka-Impres.  art

Pa, pa...:*

49 komentarzy:

  1. To są takie wesołe szarości, Ten delikatny róż bardzo ładnie się tu komponuje. Przepiękny naszyjnik:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda Pani fantastycznie :) Ten zestaw bardzo do Panipasuje :) Zdecydowanie urzekły mnie dodatki :)

    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na naszym blogu
    TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszko ja lubie szarości i kobiecość w twoim wydaniu ! Tak jest i tym razem !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, nie wiem czy przypadkiem nie za bardzo powiało mnie w szare strony:):)

      Usuń
  4. Idealnie uszyta spódniczka i masz pięęękną biżuterię;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, a za uszycie przekaże pochwałę dalej:)

      Usuń
  5. Nooo, Ty to jesteś elegancka pani! Z bardzo zgrabnym tyłem :D Szarości piękne i świeeeetną masz biżu, zwłaszcza bransoletę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak pani ze mnie jak .....:):)
      Dzięki, hi, hi...

      Usuń
  6. Naszyjnik skradł moje serce, jest przepiękny. spódnica też mi się bardzo podoba. Pozdrawiam :))

    http://fashionbymegii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bym tego koloru nie nazwała szarym tylko gołąbkowym i jest to śliczny kolor, w którym wyglądasz znakomicie ! spódnica, bluzka i naszyjnik - rewelacja !

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szary ma wiele odcieni, masz rację ten jest taki troszkę gołąbkowy:):)
      Dziękuje, pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Gratulacje dla Pani Beatki - spódnica jest rewelacyjna!! A dla Ciebie za cały zestaw, bo dobrałaś wszystko idealnie!!! A ten naszyjnik, to naprawdę taka wisienka na torcie - bomba!!!
    Szalenie zgrabnie Ci w tej spódniczce:)))
    U mnie dzisiaj też spochmurniało...ale żyjmy nadzieją, że nie na długo:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje przekażę,:) Za wykonanie, bo projekt mój, muszę się pochwalić bo nie napisałam o tym w poście, hi, hi..
      Miło mi że Ci się zestaw podoba, dzięki:):)
      A u mnie dzisiaj to dopiero pochmurno, prawie ciemnio, na poprawę nastroju wybrałyśmy się z córcią na zumbę i pilates, i teraz zamiast brać się do roboty to siedzę przy komputerze:):):)

      Usuń
    2. Projekt naprawdę super! Podoba mi się ten pas, czy jak to się tam nazywa;) Dzięki temu ładnie podkreśla biodra:D
      U mnie zumba od marca - cały czas w planach;))

      Usuń
  9. Bardzo ciekawy fason spódnicy na "karczku",świetny kolorek :)!!!!
    Pozdrowienia...:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja lubię szary z różem! Spódnica jest boska!!! Bardzo mi się podoba, chyba będę szukać podobnej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci Olu, ja już od dawna o takiej marzyłam, a ponieważ nie znalazłam, a trafił się taki materiał, to do krawcowej, powiedziałam co chcę, jedna przymiarka i już mam:):)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  11. Agnieszko czy w sukience, czy w spódnicy, zgrabnaś jest bardzo... Pięknie, kobieco. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie, dzięki Wam wyleczę się ze wszystkich moich kompleksów:):):)
      Całuję:):)

      Usuń
  12. Piękny naszyjnik...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  13. zwyklak mial byc tak? jak zobaczylam ten naszyjnik to juz nie bylo zwyczajnie, cudo zobaczylam, wogole piekna bizutere masz na sobie :)
    PS. Przemiana kurtki juz prawie skonczona....z lenistwa nie wszylam zameczkow w rekawach, jak proponowalas....buzka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izuś nie zapomnij nam pokazać odnowionej kurtki !

      Usuń
    2. Dziękuje za miłe słowa, bardzo czekam na posta z rezultatem przeróbki:):):)

      Usuń
  14. naszyjnik jest cudowny- piękna elegancka stylizacja ;)

    Zapraszam do obserwowania http://trendy-nails-hair.blogspot.com ;) Odwdzięczę się ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Naprawdę szaro - ale nie do końca.Trochę błękitu jednak poprawia nastrój. :) piękna bransoletka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. bizuteria przepiekna:) bardzo mi sie podoba Twój cały look :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Agnieszko - jesteś bardzo zgrabną, bardzo zadbaną i elegancką kobietą.
    Podglądam na FashionWallu - lubię klasę w Twoim wykonaniu.
    I poszczególne stylizacje - w każdej coś mnie zachwyca!
    w tej - spódnica!
    jest fantastyczna!

    pozdrawiam serdecznie, ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie, bardzo mi miło i cieszę się że się spodobało:)
      pozdrawiam i zapraszam częściej:):)

      Usuń
  18. Super wyglądasz, spódnica bardzo fajna krawcowa się spisała, najbardziej jednak zachwyciła mnie dziś biżuteria, cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:), a co do biżuterii to dla mnie przychodzi właśnie sezon na noszenie jej, zimą rzadziej sięgam po błyskotki, właściwie to nie wiem dlaczego, może przez to że nie wygodnie pod płaszczami i kurtkami, a jak robi się cieplej to wyciągam moje skarby:):):) i noszę namiętnie:):)

      Usuń
  19. Wiosna już tuż tuż, w końcu wybuchnie kolorami ;)
    Zestaw jeśli chodzi o bluzkę to bardziej grafit niż szarość?

    OdpowiedzUsuń
  20. Piekna spodniczka :) Cala stylizacja bardzo mi sie podoba :) wygladasz pieknie :)
    Pozdrawiam serdecznie xxx

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny zestaw!
    Przepiękny naszyjnik <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam Agnieszko:)
    Super spódnica i świetnie z bluzką zestawiona!
    A wiosna tuż tuż!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow! Jaki piękny naszyjnik!
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie,figurki zazdroszczę!.

    OdpowiedzUsuń
  25. Niby szarości, ale bardzo efektowne i kobiece :) Stylizacja wspaniała, a poza tym podoba mi się kolor lakieru do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.