piątek, 28 lutego 2014

"Nie-różowo"






Witam Was serdecznie.

Dzisiaj dzień "biegany". Dlatego wygodnie i prosto, hmmmm... może za prosto?:)
Czasami chce mi się odpocząć od koloru, nie chce mi się myśleć co do czego będzie pasowało i co z czym się nie pogryzie. Dzisiaj miałam taki dzień. Patrząc na zdjęcia, wydaje mi się że może za bardzo odpoczęłam od koloru, ale cóż tak dzisiaj wyglądałam i tak byłam ubrana. 
Macie tak czasami ze w lustrze wydaje się Wam że nawet nie jest źle, a potem na zdjęciach już nie jest tak różowo?:):)
No, to ja tak dzisiaj miałam:)

Zapraszam Was na strój dnia.














A u mnie w ogródku, wiosny troszeczkę:):)
Autor zdjęcia, ja:)

Płaszcz, golf, spodnie-Solar
Buty- Janet&Janet
Naszyjnik-Zara
Szalik-NN

Pa, pa...

59 komentarzy:

  1. Aguś w Twoim wydaniu jest zawsze " różowo " klasyka i jakość Twoich ubrań broni sie sama ... Nawet na szaro :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, Aniu Ty to mnie zawsze tak skomplementujesz:):)
      Dziękuje:):)

      Usuń
  2. Piekny szary zestaw!! Bardzo ladnie i elegancko w nim wygladsz! Buciki super!!
    A u mnie jeszcze troche kolorow bedzie . Zapraszam

    www.elisabeth-brzeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja pewnie też w kolorach wystąpię, dzisiaj oddech od nich:)

      Usuń
  3. To że nie masz kolorów na sobie, nie oznacza że jest źle. W twoim wykonaniu dzisiejsza stylizacja, to piękne połączenie szarości z czernią. Wyglądasz przepięknie !!! Myślę że obejrzała bym się za Tobą na ulicy, bo masz klasę. Pozdrawiam :)

    https://www.facebook.com/pages/Fashion-by-Megii/445890412206790?ref=hl

    http://fashionbymegii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo jej dziękuje, aż się zarumieniłam:)

      Usuń
  4. zrobilas nas na szaro, ze tak powiem, ja nic nie widzialam tylko piekne buty... calosc piekna

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne buty i biżuteria:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny naszyjnik :) aż tak całkiem szaro to nie jest, dostrzegam delikatny róż na ustach - bardzo ładnie :) a gdyby tak mocniejsze usta? może wtedy nie czułabyś że stylizacja jest za mało kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj miewam tak samo jak Ty,ale stylizacja bardzo udana!!!,botki świetne!!:)
    Pozdrawiam Ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, dobrze wiedzieć ze nie jestem sama:)

      Usuń
  8. Macie tak. Ja mam :D Prawie zawsze :D
    A Ty masz porządne ciuchy! Szkoda, że płaszcza z przodu w całości nie widać. Chyba, że już był wcześniej, a ja przegapiłam????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Huuu, to dobrze bo już myślałam że jakaś ślepa jestem:):)
      Płaszcz był już wcześniej :
      http://namojgust.blogspot.com/2014/02/nie-rozowo.html
      http://namojgust.blogspot.com/2014/01/wietrznie.html
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Od razu zwróciłam uwagę na buciki, to chyba już choroba :-)). Wyglądają prześlicznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, eee, nie na pewno nie :):) Wygodne, to dla mnie naj, naj:)

      Usuń
  10. pięknie jak zawsze! :) pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. OJJJ też tak mam :)))Ale najważniejsze że Jesteś sobą i pokazujesz to co nosisz !!! Dzisiejsze wydanie bardzo mi się podoba, tak jak lubię, prosto,klasycznie ale nie nudno !!!Cudny naszyjnik i świetne kolory, może i nie różowe haha, ale nadal kolory !!:)

    Świetny zestaw !!!:)))
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Beatko:)
      Pokazuje co noszę, bo nie mam ubrań, osobno do noszenia i osobno do sesji:):)
      A tak masz rację, to też kolory:):)
      Pozdrawiam:*

      Usuń
  12. I tak sobie elegancka biegasz.... Ślicznie Agnieszko. Klasyka i elegancja w duecie. Naszyjnik porywam. Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami to już mam sprawy załatwione i nie muszę się spieszyć, a nadal chodzę biegiem, taka natura:):)
      Dziękuje, pozdrawiam:):)

      Usuń
  13. Też tak mam!!! Ale Ty nie masz się czego u siebie czepiać. Naprawdę świetnie wyglądasz w tym zestawie! I tez tak mam, że czasami chce mi się odpocząć od koloru:))
    A przebiśniegi śliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dobrze wiedzieć że nie jestem sama:):)

      Usuń
  14. Agnieszko pięknie wyglądasz w tym kolorze. Szary to też kolor. I czarny i biały. Trzeba tylko umieć je nosić. A Ty nosisz ten kolor z klasą. Śliczny klasyczny płaszcz, fantastyczny fason butów. Wyglądasz pięknie i zdjęcia są piękne i.... wiosna w Twoim ogródku również :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Agnieszko, już pisałam na FashionWallu, tu napiszę to samo - bardzo mi się ten zestaw podoba!
    elegancja, ale nie garsonkowa!
    lubię takie zestawienia, taki styl preferuję do pracy :)
    i te buty! mam bardzo podobny model, więc lubię, lubię bardzo - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje serdecznie, ja czasami tą garsonkową też lubię, zależy od wydania:):)
      Pozdrawiam

      Usuń
  16. Bardzo elegancko kochana, i tak idealnie pasuje ten zestaw do ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam tak bardzo często ;) Twój look jest spokojne ale masz świetne dodatki a to tworzy stylizację! całość świetna :)
    Pozdrawiam :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Każdy chyba miewa takie dni ,że nie ma ochoty zastanawiać się ,, w co się ubrać ,, i z dbałością o szczegóły kompletować strój.
    Nie jest różowo ale jest szaro a szary to super kolor !!!

    http://karuzelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja uwielbiam szarości!
    Stonowany, bardzo elegancki zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  20. Czego byś nie ubrała,to masz coś takiego w sobie,że wyglądasz perfekcyjnie:)super:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubie szary kolor ., Swietna stylizacja wygladasz super a buciki sliczne :)
    Pozdrawiam serdecznie xxx

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja lubię szarości - mają tyle odcieni, że to dla mnie jeden z lepszych kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana Agnieszko! Jak dla mnie prostota i szarosc jest piekniejsza od najpiekniejszego rozu! Wygladasz wspaniale - uwielbiam taka "codzienna" elegancje. I wogole nie obrazam sie za brak koloru, wcale ale to wcale!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  24. ja akurat kocham zarówno prostotę jak i szarości <3 więc jestem zachwycona - look jest piękny i bardzo szlachetny !

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. mi się podoba bardzo, nie ma się czego przyczepić, wszystko jest idealnie :) A ja z kolei mam tak zawsze, za każdym razem... w lustrze widzę i mówię super, oglądam zdjęcia i załamuję ręce, nie wiem czemu tak jest :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Buty świetne, Agnieszko! Lubię taką prostotę i kolorystykę:)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam tak chyba przy okazji każdego posta;) Ale te szarości bardzo mi się podobają cały zestaw bardzo kobiecy i szlachetny! Pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Prosto, klasycznie ale bardzo kobieco i elegancko. Agnieszko wyglądasz przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Podobno tylko czarny i bialy to nie kolor ,reszta to juz kwestia gustu ,mnie się bardzo podoba .

    OdpowiedzUsuń
  30. W szarościach tez Ci pięknie. Zestaw bardzo elegancki. Genialne botki.
    Ja też tak mam, że wydaje mi się, że super a fotki "mówią" co innego. Mam kilka takich sesji, których nie opublikowałam.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.