sobota, 8 lutego 2014

Landrynka:)









Witam Was serdecznie

Lubicie landrynki? Ja nie, a jak zobaczyłam spódniczkę na wieszaku w sklepie, od razu skojarzyła mi się z tymi słodziakami i mimo niechęci do nich porwałam ją i nie oddałam nikomu. 
Bardzo ją lubię właśnie za kolor, bo krój to, zwykła ołówkowa spódnica, ale kolor mnie zauroczył:)
Jest bardzo uniwersalna, mogę ją nosić cały rok, zależy tylko z czym ją połączę, (jeszcze nie raz zawita na moim blogu). Dzisiaj z popielatym golfem i biżuterią wykonaną własnoręcznie.

U mnie już prawie wiosna, temperatura +9°C, a jeszcze tydzień temu zima w pełni:).
Zwariowana pogoda:)













Spódniczka Simple
Golf Solar
Szpilki Baldowski
Zegarek MK
Biżuteria DIY

Pa, pa...

37 komentarzy:

  1. piękny zestaw! Dla każdego i na każdą okazję!
    B R A W O !

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie,lubię połączenie tych dwóch kolorów (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna spódniczka i zdjęcia;))

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczna ta spódniczka :) Simple z reguły ma świetne rzeczy i tak też jest z tą spódniczką, piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. NOOO spódniczka jest iście smaczna :))Ale, ale Twoja figura kobietooooo, obłęd !:)
    Cudownie wyglądasz, no i widzę faktycznie dogrzało:))) U mnie też śliczna pogoda, roztopy haha, ale nie aż tak :);)
    Ja to zmarziluch jestem :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna spódniczka, ładny golfik i super figura! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne połączenie!!!,piękna ta biżuteria!!!,masz talent!!:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor urzekający. Pięknie to zestawiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna spódnica, bardzo fajny zestaw. Wiosna też i u mnie. Bardzo przyjemna pogoda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z szarościami nawet róż wygląda świetnie, taka prawda :D Ołówkowatość podbija jej atrakcyjność, no i te kropki! Możnaby poszaleć i założyć różowe rajtki...

    OdpowiedzUsuń
  11. Super jest:)i extra połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny zestaw, śliczna spódnica:) idealne dobranie kolorów, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj! Nominowałam Cię do Liebster Blog Award! Szczegóły u mnie na blogu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny zestaw, super kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne połączenie kolorów, śliczna spódniczka, całość prezentuje się idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Intensywna ta landrynka, z szaroscią super wyglada ... I choć ja za różem , mimo ,ze sama ma
    Różowa spódnice , nie przepadam ... twoja propozycja mnie urzekla ....
    Jesteś bardzo piękną kobietą Agnieszko !

    OdpowiedzUsuń
  17. Landrynek nie lubię ale Twoja spódnica bardzo mi się podoba, świetny zestaw, świetnie w nim wyglądasz...pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz fenomenalnie! landrynkowa spódnica piękna, też mnie zauroczyła :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Agnieszko spódniczka jest słodka. Genialnie wyglądasz w tym zestawie. Biżuteria też piękna. Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  20. ta spodniczka jest cudowna! wygladasz genialnie! wedlug mnie Twoj najlepszy set na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny golf , taki charakterystyczny Solarowy fason. A w szarym ci świetnie :)

    http://karuzelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Spódniczka jest do pozazdroszczenia. Piękna,.

    OdpowiedzUsuń
  23. przyznam ,że spódniczkę to Pani ma cudowną!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowna spódnica!!!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/skirt-in-plaid.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie dziwię Ci się, mnie tez ta spódnica zauroczyła. Na dodatek świetnie ja zestawiłaś z szarościami. Naszyjnik tez idealny. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  26. Połączenie różu i szarości uwielbiam :)) Piękny set, piękna Ty ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię tego typu sweterki, a do ołówkowej różowej spódniczki pasuje idealnie. Piękna biżuteria Agnieszko.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. ślicznie dziękuję za komentarzyk u mnie :)
    baw się dobrze na maratonie zumby!!!!!
    kocham nieszablonowych ludzi i nieszablonowe podejście!
    super!!!

    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  29. prześliczna jest ta spódniczka!!!! naprawdę cukiereczek :)

    OdpowiedzUsuń
  30. wow, wyglądasz pięknie, zestaw trafiony w 10, wszystko idealnie, pozdrawiam :)

    www.magadish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny zestaw! :) Spódnica bardzo fajnie współgra z górą :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie dziwię się Agnieszko, ja też bym ją porwała, spódniczka jest cudna, pięknie się komponuje z szarością. Zachwycasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Rewelacyjny zestaw!
    Wyglądasz olśniewająco ;)
    Pozdrawiamy!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też wspomnę ,że na twojej idealnej figurze wszystko wygląda świetnie .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie chciałam dodać, że pięknie wysmukla:)

      Usuń
  35. przesliczna figura!!! i te nogi ! z takimi zgrabnościami to każda spódnica wygląda fantastycznie :) a odnosnie stylizacji- bardzo podoba mi sie niebanalne zestawienie różu z szaroscią, na pozór kojarzący sie z tandetą róż tutaj tworzy iście eleganckie wydanie, bardzo kobiece a nie dziewczęce- naprawdę jestem oczarowana stylizacją :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.