wtorek, 4 lutego 2014

Czapa nr 2:)







Witam Was serdecznie
Młody prawie wykurowany więc do dzieła.

U mnie dzisiaj jeszcze zimowo, chociaż od wczoraj coraz cieplej i już na razie takiej zimy na zdjęciach nie będzie, no chyba ze znowu spadnie śnieg:)

Dzisiaj kolejna czapka i ostatnia z mojej ooogromnej kolekcji:):)( aż 2 szt) Na jej temat nie będę się już rozpisywała bo jej przygoda prawie identyczna jak u poprzedniczki to po co się powtarzać:):) Za to płaszczyk który Wam pokazuję kocham ogromnie, za krój, kolor, materiał i za to jak się nosi:):) Jego skład to mieszanka wełny i alpaki, przez to jest bardzo ciepły, na mrozy i śniegi idealny. 
Zapraszam:)

















 Czapa- NN
Szalik - NN
Kozaki - Tamaris
Pa, pa...


38 komentarzy:

  1. Granat, kobalt pasują Pani zdecydowanie. Czapka musi być dosyć ciepła! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie temperatura na plusie dziś była :) Wiosno przybywaj! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale u Ciebie jeszcze zimowo! u mnie już temperatury dodatnie i świeci słońce :) świetna całość a czapka gra tu pierwsze skrzypce :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i kolejna piękna czapa :) Naprawdę świetnie Ci w czapkach, więc śmiało możesz powiększać kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna czapa i Tobie też w niej ślicznie :)))Płaszczyk i rękawiczki świetne :)Fajnie że młody już lepiej się czuję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Moglabys zapakowac trozke tego sniegu i wyslac do mnie? Please :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy:):):) Ja pędzę pakować, a Ty prześlij adres:):):)

      Usuń
  7. Uwielbiam takie płaszcze!!!świetnie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czapucha sliczna, moja podobna przelezala w pudele w tej zimie nie zimie. bardzo ladnie w niej wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi sie cala kolekcja Twoich czap;) I swietnie w nich wygladasz, takze moze pomysl o powiekszeniu zbiorow…;)
    Kolorki dodatkow bardzo energetyczne, pieknie kontrastuja z biela sniegu.
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, pomyśle, ale już na następną zimę:), ale nie na pewno:)

      Usuń
  10. Piękna ta czapa!! a rękawiczki mnie zachwyciły. Pozdrawiam cieplutko :)) ps. ja też Cię dodałam do obserwowanych :)

    http://fashionbymegii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  11. I kolejna Twoja czapa mi się bardzo podoba!!!:D
    I podoba mi się cała kolorystyka...taka chłodna, ale ma moc! Rękawiczki fajowe!
    U mnie śnieg juz też na wykończeniu....poszłabym na lodowisko, żeby Trutnia od kompa odciągnąć, ale nie chcę go narażać na utratę kolejnych zębów;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha.... no tak ząb, osłona na żuchwę może sprawę by załatwiła?:)
      Ja moich zabieram w mniej "kontuzjogenne" miejsce: basen:), a wieczorem z córką na pilates. Ferie, trzeba ich wygonić trochę z domu. A że my zimowych sportów nie uprawiamy, ratujemy się tym co mamy:)
      Pa..

      Usuń
    2. Pisałam coś o miejscach mniej "kontuzjogennych"? Głupia jestem, takich nie ma, otóż mój syn coby mi dostarczyć emocji, spadł dzisiaj ze schodów ( na obiad pędził), tak walnął plecami o kant ze mu tchu brakło, i dobrą chwile nie mógł oddychać, tyle co mi się ręce przestały trząść, teraz to chyba sama zaproponuje mu komputer:) eh, te dzieciaki z nimi nigdy nie jest nudno.

      Usuń
    3. Agnieszka, to Twój syn w stylu mojego! Nie ma dla niego takich miejsc! Jak był na urodzinach u kolegi, to też podobnie spadł ze schodów, aż dech stracił! A co do basenu, to w aqaparku w tzw. leniwej rzece, obtarł cały bok...a na zjeżdżalni plecy;)))

      Usuń
  12. Jejku w ta zime w moim miescie jeszcze takiego sniegu nie widzialam :P swietnie Ci w tej czapie w uszy na pewno nie bylo ci zimno

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow ! w czapie wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny płaszczyk ,całość na plus!.

    OdpowiedzUsuń
  15. ilee śniegu <3
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/black-look.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Super czapa:)A rękawiczki jakie świetne! I zgadzam się,z dzieciakami nie ma nudy;)Moja biega zamiast chodzić,ewentualnie skacze;)I buzia się jej nie zamyka;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czapka bardzo w moim stylu. Uwielbiam takie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Agnieszko, że zdjęcia fantastyczne, to wiadomo, że Ty na nich piękna w tym zestawie, to też wiadomo, czapa cudna. No i zima tez u Ciebie piękna. U mnie już nie ma grama śniegu... Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje:)
      śnieg jeszcze mam , tylko w mniejszej ilości:)

      Usuń
  19. świetna jest ta czapa! a jakie zdjęcia cuuudne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zestaw bardzo twarzowy. O takim płaszczu marzyłam. Zima już w odwrocie, to pewnie kupię podobny na jesieni. Serdecznie pozdrawiam.
    http://balakier-style.pl/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się ze się spodobał:)

      Usuń
  21. Ile śniegu!
    U mnie nic a nic ;))
    Rewelacyjnie ci w tej czapie, zresztą całość rwnie piękna!

    OdpowiedzUsuń
  22. jej prawdziwa zima ! i kolejna genialna czapa <3

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czapa rewelacyjna tylko gdzie jest taaaaka zima?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszystkie komentarze:)) Jest mi ogromnie miło że do mnie zawitaliście, zapraszam ponownie.